Danes je 14 Nov 2018, 01:55


Servis

  • Avtor
  • Sporočilo
Odsoten
Uporabniški avatar

czy

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1090
  • Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
  • Kraj: Mežica

Servis

Odgovor26 Nov 2008, 18:14

Najprej vsem lep pozdrav. Sem nov tukaj in imam o 4 - kolesnikih bol malo pojma.
Nabavil sem rabljenega Linhaja 300 4x2. Zanima me kako je s servisi, kdaj, kaj in kako. Zdaj ima 1450 km in me zanima kaj je potrebno v kratkem naredit, katero olje, filtri ...
Če se da, bi servis opravil sam ker je do najbližjega uradnega servisa precej daleč.
Prosim za vaše nasvete,

Lp Dani
Odsoten
Uporabniški avatar

Nataša

Obiskovalec

  • Prispevkov: 432
  • Pridružen: 21 Jan 2006, 14:47
  • Kraj: Šentlovrenc

Odgovor28 Nov 2008, 14:51

Najbolje da pokličeš na servis Janez Jakoš s.p., Breg pri Temenici 11, 1296 Šentvid pri Stični 041/620-954
Za rezervne dele pa se boš oglasil v salonu v podjetju WBC d.o.o., Stična 127, 1295 Ivančna Gorica
Odsoten
Uporabniški avatar

czy

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1090
  • Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
  • Kraj: Mežica

Odgovor07 Dec 2008, 21:50

Nataša napisal/-a:Najbolje da pokličeš na servis Janez Jakoš s.p., Breg pri Temenici 11, 1296 Šentvid pri Stični 041/620-954
Za rezervne dele pa se boš oglasil v salonu v podjetju WBC d.o.o., Stična 127, 1295 Ivančna Gorica


Hvala, to mi je zeloo daleč. (Koroška) A kakšne bližje variante ni?
Odsoten
Uporabniški avatar

JURE77

Začetnik

  • Prispevkov: 26
  • Pridružen: 24 Maj 2008, 22:21
  • Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor07 Dec 2008, 22:12

Odsoten
Uporabniški avatar

czy

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1090
  • Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
  • Kraj: Mežica

Odgovor15 Dec 2008, 18:03

Evo, servis opravljen v lastni režiji . Namontiral sem tudi ogrevane ročke, ki v tem času kar prav pridejo. :)
Imam pa še eno vprašanje, da ne izumljam na novo tople vode. Včeraj se mi je prižgala desna opozorilna lučka za temparaturo z zvočnim signalom, ventilatorja na hladilniku pa v tem trenutku nista bila v teku. Nekaj časa sem počakal, nato pa z vožnjo nadaljeval. Lučka je ugasnila, čez minuto pa sta se ventilatorja vključila. Po tem se mi kljub daljši vožnji v strm hrib to ni ponovilo. Kaj naj to pomeni?

Lp czy
Odsoten

strelicar

Začetnik

  • Prispevkov: 47
  • Pridružen: 15 Avg 2008, 20:34

Odgovor15 Dec 2008, 20:08

I mene zanima šta se sve mjenja,ulje u motoru,,prednjem i zadnjem diferencijalu...šta još!!!!
Odsoten
Uporabniški avatar

luigi25

Začetnik

  • Prispevkov: 43
  • Pridružen: 25 Okt 2008, 19:34
  • Kraj: Dol pri Hrastniku

Odgovor30 Dec 2008, 22:25

Ali kdo ve za kakšnega serviserja v Zasavju za Linhai-ja.
LP Luigi
Odsoten
Uporabniški avatar

Spasky

Obiskovalec

  • Prispevkov: 403
  • Pridružen: 02 Avg 2006, 11:58

Odgovor31 Dec 2008, 09:58

luigi25 napisal/-a:Ali kdo ve za kakšnega serviserja v Zasavju za Linhai-ja.


V Zasavju boš težko našel ATV -serviserja...mogoče Tojnko z Dula ;)
Iz katerega konca pa si?
2006 Barossa 250 SH tuning - prodano
2007 Arctic Cat DVX 400 - prodano
2008 - Darth Vader - LTR - prodano
2010 - ?
Odsoten
Uporabniški avatar

luigi25

Začetnik

  • Prispevkov: 43
  • Pridružen: 25 Okt 2008, 19:34
  • Kraj: Dol pri Hrastniku

Odgovor31 Dec 2008, 20:52

Sem iz Dol-a pri Hrastniku.
LP Luigi
Odsoten
Uporabniški avatar

Spasky

Obiskovalec

  • Prispevkov: 403
  • Pridružen: 02 Avg 2006, 11:58

Odgovor01 Jan 2009, 09:56

luigi25 napisal/-a:Sem iz Dol-a pri Hrastniku.


No pol pa sigurno poznaš Tojnka.
2006 Barossa 250 SH tuning - prodano
2007 Arctic Cat DVX 400 - prodano
2008 - Darth Vader - LTR - prodano
2010 - ?
Odsoten
Uporabniški avatar

czy

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1090
  • Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
  • Kraj: Mežica

Odgovor01 Jan 2009, 12:18

Smo se včeraj odpravili na turo proti Smrekovcu in mi je sredi ture ugasnil. Po vseh mogočih poizkusih ga nisem več vžgal, zato sem ga odšlepal nazaj v garažo. Danes zjutraj sem pregledal vso elektriko, od ključavnice varovalk in relejev, pa nič od vžiga, kljub temu, da je bilo na videz vse ok. Na koncu razstavim še komplet šalterjev na levi ročki in s prstom obrišem kontakte vžiga, na kar vžge iz prve. Bedasta napaka, a pred dnevi sem ga pral in pri tem spravil nekaj vode v ohišje, kar je bilo dovolj za nekaj slabe volje. Vse sem lepo očistil in posušil s fenom in zdaj spet vžiga kot bomba.
Toliko na znanje ostalim, da pri pranju zaščitite elektriko s kakšnimi vrečkami, da kontaktov ne zalijete z vodo, predvsem v zimskem času, ko to hitro zmrzne in lahko pride do nepotrebnih težav. Pravtako pa tudi z vapom ne brizgajte direkt v ležaje kamor hitro prodre voda in uniči ležaj.
Ni kaj novega, vendar velja spomniti.

Lp czy ;)
Odsoten
Uporabniški avatar

Pero

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1328
  • Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
  • Kraj: Zgornja Kungota

Odgovor01 Jan 2009, 12:56

No, lepo, da si nam tvoje težave lepo opisal ampak ne boš verjel, WD 40 dela čudeže...Po vsakem pranju z Karcherjem poškropim vse kontakte in ta zadevščina vodo lepo izrine ven. Pa še stikala gredo lepo gladko... ;)
Po turi paše pošten počitek:
Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

czy

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1090
  • Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
  • Kraj: Mežica

Odgovor02 Jan 2009, 14:17

Pero napisal/-a:No, lepo, da si nam tvoje težave lepo opisal ampak ne boš verjel, WD 40 dela čudeže...Po vsakem pranju z Karcherjem poškropim vse kontakte in ta zadevščina vodo lepo izrine ven. Pa še stikala gredo lepo gladko... ;)


Zdaj v zimskem času je vseeno boljša preventiva, ker voda hitro zmrzne. ;)


Sem pa danes rešil še en problem. Pri daljši vožnji v hrib mi je pri polni obremenitvi večkrat kar na enkrat zmanjkalo moči in motor se je ugasnil. Po nekaj sekundah je normalno vžgal in šel dalje. Krivdo sem iskal v filtru za gorivo in novi svečki, ki sem ju pri servisu zamenjal. A ko sem vrnil v funkcijo staro, napake nisem odpravil. Danes pa slučajno vidim odtrgan kabel na uplinjaču. Sedaj sem ga na novo zalotal in upam, da je to to.

Imam pa še en problem in bi prosil enega od lastnikov, da pogleda na svojega in mi sporoči.
Od vplinjača gre na levo stran črna gumijasta cevka debela ca 1cm, ki se s T-kosom razdeli na dva dela, ki sta pritrjena z vezico na okvir in eden visi dol, drugi del pa navzgor. Nobeden pa ni nikamor povezan. Ali je to o.k. ali morata biti kam nataknjena? Mislim, da je to le "iberlauf", a bi se vseeno rad prepričal.


Lp czy
Odsoten
Uporabniški avatar

Vajdo

Član kluba

  • Prispevkov: 109
  • Pridružen: 01 Avg 2006, 19:07
  • Kraj: Ribinica (vikendi-bela krajina)

Odgovor02 Jan 2009, 22:09

WD-40 ne priporočam za kontakte in stikala, ker jih čez čas rad poje. Se dobi prav namenski sprej in sicer kontakt sprej.
Slika
Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

leoant

Začetnik

  • Prispevkov: 1
  • Pridružen: 13 Jan 2009, 11:07
  • Kraj: Veverská Bítýška - Češka

Odgovor13 Jan 2009, 12:01

Življo, mogoče pomože, pripenjam link do service manuala:
Koda: Izberi vse
http://uloz.to/1157639/atv260-300-service-manual-2006.pdf
Odsoten
Uporabniški avatar

SiROB

Obiskovalec

  • Prispevkov: 111
  • Pridružen: 01 Apr 2008, 13:57
  • Kraj: LJ, Dolenjska

Re: Servis

Odgovor26 Jun 2013, 16:21

Ker je spet minilo leto pa še kilometri so bili pravi sem naredil servis

Slika
menjava olja (Motul 5100 15w50)

Slika
pregled in čiščenje variomata (širina jermena 22.6 mm, brez vidnih razpok, še vedno gumast občutek)

Slika
podmazovanje

Slika
lahko dostopno (našel sem 5 mest za mazalko; še kje kakšen ???)

Slika
svečka zglada dobro, zato je nisem menjal

Slika
kasneje na potepu se je števec obrnil na okrogli številki.

LP
Odsoten
Uporabniški avatar

jay886

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1814
  • Pridružen: 28 Avg 2011, 14:06
  • Kraj: Ruše

Re: Servis

Odgovor26 Jun 2013, 16:56

svečko bi kr menjal, če si jo že imel zunaj :oops:
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

jaka

Mojster

  • Prispevkov: 7580
  • Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
  • Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Servis

Odgovor26 Jun 2013, 18:01

Lepo in skrbno narejen servis, ki pa ga lahko nadaljuješ z mazanjem McPersonovih končnikov spodaj, kardanskih zglobov, posebej tisti zadaj je pomemben, kjer kardan naseda na "ripne" za zadnji kotni prenos, očistiš zračni filter, pogledaš olje v menjalniku, zadnjem kotnem prenosu, sprednjem diferencialu, po potrebi doliti destilirano vodo v akumulator, premeriš širino zavornih ploščic (tudi če te dobro zavirajo), če je zavorno olje v uporabi že najmanj dve leti, ga zamenjaš, kontrola nosilcev agregata (pri Linhajih radi pokajo), če si imel variomat že odprt, bi na sprednji jermenic pogledal še valjčke in vstavil novo grafitno mast, (ki pri Linhajih rada postane trda) itd..itd..itd...
Tako kot jay886, se tudi sam ne bi ukvarjal z staro svečko. Nova je 4,5 eur :oops:
Odsoten
Uporabniški avatar

SiROB

Obiskovalec

  • Prispevkov: 111
  • Pridružen: 01 Apr 2008, 13:57
  • Kraj: LJ, Dolenjska

Re: Servis

Odgovor27 Jun 2013, 10:47

Živjo,
jah svečka je tako lahko dostopna za menjavo (pa tudi novo že imam), da jo bom res kar menjal. :oops:

Slika
kardanski zglobi so tudi dobili novo mast

Olje v menjalniku in zadnjem prenosu sem pogledal in je mastno in na pogled lepo, menjava pride na vrsto naslenje leto (sicer sem našel samo podatek o količini v zadnjem prenosu; 3dl, koliko ga gre v menjalnik?). Prednjega diferenciala ni (4x2), akumulator sem menjal lani (vzdrževan s CTEK-om), zavorne plaščice imajo še nekaj mesa. Zračni filter pri Linhai 300 mislim, da je "papirnat", zaenkrat še precej bel, bom menjal naslednje leto.
Moje mehanično znanje ni preveč dobro zato bom menjavo zavorne tekočine (odzračitev zavor) in razstavljanje variomata prepustil profesionalcem. :whistle:

Aja, hvala za odziv :dober

LP
Odsoten
Uporabniški avatar

SiROB

Obiskovalec

  • Prispevkov: 111
  • Pridružen: 01 Apr 2008, 13:57
  • Kraj: LJ, Dolenjska

Re: Servis

Odgovor12 Okt 2015, 17:29

Je mogoče kdo menjal olje v menjalniku pri Linhai 300, kakšna količina gre ob menjavi?
Odsoten
Uporabniški avatar

SiROB

Obiskovalec

  • Prispevkov: 111
  • Pridružen: 01 Apr 2008, 13:57
  • Kraj: LJ, Dolenjska

Re: Servis

Odgovor22 Okt 2015, 14:38

Da si kar odgovorim pa mogoče še komu prav pride, v menjalnik gre slabih 8 dl, v zadnji prenos pa 3 dl.

So pa bile menjane vse tekočine, preventivno jermen, valjčki oz. kocke so zdaj od Dr. Pulley, pa koleno med uplinjačem in dovodom iz zračnega filtra, tesnila pri vodni pumpi.

Slika

Slika

Gre za model s samo zadnjim pogonom.

LP
Odsoten
Uporabniški avatar

tripz

Obiskovalec

  • Prispevkov: 74
  • Pridružen: 24 Jan 2009, 22:45
  • Kraj: Tolmin

Re: Servis

Odgovor22 Okt 2015, 20:10

Tako se dela, če hočeš da ti mašinca lepo prede.

Vrni se na Linhai

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron