Danes je 15 Nov 2018, 03:22


Izkušnje z Linhai 260

  • Avtor
  • Sporočilo
Odsoten
Uporabniški avatar

bostjanby

Obiskovalec

  • Prispevkov: 185
  • Pridružen: 07 Sep 2008, 18:56

Odgovor18 Nov 2009, 20:04

Ja saj zato pa 4x4 ni priporočljiv za hišje hitrosti zato pa piska.
Sam men pa vklop sam 4x4 pogon čeglih mam vkloplen 2WD.

Glede ročne zavore pa jaz nimam problemov mi deluje vse normalno in zatiči so tudi ok.
Odsoten

Ogled

Obiskovalec

  • Prispevkov: 61
  • Pridružen: 01 Dec 2008, 07:12

Odgovor20 Nov 2009, 11:48

hugo napisal/-a:
Pa še nekaj, se morda, da piskajoč zvok pri vklopljeni vzratni vožnji malo zmanjšati, mislim jakost! Ker me včasih zelo moti, mač vklopljen žmigavc sredi križišča in cvili cel čas, potem te pa gledajo ljudje, kaj imaš to za eno otroško igračko.... :evil:

Piskanje pri vzratni vožnji je ena, pri smernikih druga stvar.
Jaz sem piskanje vzratne izklopil, tako kot sem izklopil varovalno prekinjanje vžiga pri previsoki vzratni hitrosti.
Piskanje smernikov pa še pride na vrsto, a sedaj traktorin že nekaj časa počiva, ker ni časa zanj.

Kako se izklopi te reči ti bo jasno pri študiju električne sheme. Odstraniš le sedež in stranske pokrove. Iztakneš žice in čeveljčke oviješ z izolirnim trakom in potem binglajoče žice z vezico pritrdiš na okvir. Pred tehničnim pregledom, ko že bo, vse enostavno priklopiš nazaj za tisto uro in zadeva rešena.
Odsoten

ro-bi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 498
  • Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor27 Nov 2009, 02:22

Linhai je v originalu dokaj leno kljuse- mi je osvežil spomin kolega, ko je pripeljal 4 x 4 skoraj novega.
Mrtva priroda.
Ko sonus faber med zvočniki.
Večkrat sprašujete o blokadah na linhaiu in odgovor je ponavadi, da jih nima.....
Pa jih ima.
In če jih poštimaš, potem se da z njim vozit čisto normalno, brez da bi te japonci z xxx kubiki nonstop čakali.
Blokade so narejene na tak način, da ni teorije da jih mimogrede najdeš, kot kak štift na gasu ipd.
Z odpravo le teh moped vleče dosti bolje, končna pa je pač do blokade z original vžigom in do 75km cca z odprtim, ker več se motor ne zvrti (8200) ker ima švoh fedre in težke ventile.
Tovarniških napak je nekaj, v osnovi je motor enormno vzdržljiv¸, ima ogromna ležaja na glavni gredi in če ni tov. napake in če je olje, potem to mora delat leta in leta.
Sam ga gonim ko pesa, sicer poredko, ker nimam časa, ampak ko peljem, je na full in problemov ni.
Odsoten

hugo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 57
  • Pridružen: 30 Okt 2009, 18:23

Odgovor21 Dec 2009, 11:59

Pozdravljeni!

V soboto sem poskušal mojega linhaja, vžgat, vendar sem ga po štirih poskusih pustil primiru, saj se ni hotel vžgat. Bilo je zelo mrzlo in potem sem tudi sam raje šel v hišo kot na motor.

PA vendar, trenutno ga nisem vžgal cca 3 tedne, (bil sem bolan,...), kako ga naj vklopim, ker ne bi rad poskušal v nedogled in sesu akumulator. Prižigam ga v nevtralnem položaju z malo gasa.... In od poletja naprej, mi ponavadi v prvo vžge šele po 3- poskusih, ko se segreje, pa normalno v prvem.

Mi prosim lahko svetujete kako ga naj zaženem? Slišal se mi zdi, da sem tudi da gas najprej enih 4krat na suho stisneš, da naj bi s tem nekako napumpal bencin, samo mi je to malo čudno....

Kako ga pa vi zaganjate v hladnih dneh?

Lp
Odsoten
Uporabniški avatar

el.presidento

ON™®

  • Prispevkov: 3271
  • Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
  • Kraj: Ivančna Gorica

Odgovor21 Dec 2009, 12:39

Pazi koliko gasa mu dodajaš, ker ga lahko zelo hitro zaliješ. Običajno morajo 260-the in 300-tke vžigati popolnoma brez gasa.

Obvezno preveri še svečko in jo po možnosti zamenjaj.
www.atv.si, www.atv-oprema.si
2015 - SMC Jumbo 720R 4x4
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400XS
2012 - SMC Jumbo 720R 4x4
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R 4x4
2010 - SMC Jumbo 360 R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
Odsoten
Uporabniški avatar

el.presidento

ON™®

  • Prispevkov: 3271
  • Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
  • Kraj: Ivančna Gorica

Odgovor21 Dec 2009, 13:04

Drugače pa vsi ki imate pozimi problem z vžigom si lahko pomagate s START SPREJEM. Baje ni ravno najbolj priporočljivo ampak včasih ne gre brez tega.

Z njim 2x "špricnete" v zračni filter in takoj ali po možnosti istočasno vžigate motor.

Dobite ga običajno na vseh črpalkah. En primer spreja imate spodaj.

Slika
www.atv.si, www.atv-oprema.si
2015 - SMC Jumbo 720R 4x4
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400XS
2012 - SMC Jumbo 720R 4x4
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R 4x4
2010 - SMC Jumbo 360 R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
Odsoten
Uporabniški avatar

SiROB

Obiskovalec

  • Prispevkov: 111
  • Pridružen: 01 Apr 2008, 13:57
  • Kraj: LJ, Dolenjska

Odgovor21 Dec 2009, 13:33

Najprej poglej svečko in jo po potrebi zamenjaj (odvisno od barve).

Potem probaj, če sploh dobiš iskro.

Nato s prstom pokrij luknjo od svečke in glej če ima iskro.

Če boš na vsa vprašanja dobil pritrdilen odgovor je možno:
da si ga zalil,
ne dobi bencina,
ne dela "zauf"

Je pa res kar problem pri tem modelu, ker nima ročnega vžiga, niti ročnega "zaufa" in nikoli ne veš če to dela.

Start spreja pa jaz nebi uporabljal. :?
Odsoten

hugo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 57
  • Pridružen: 30 Okt 2009, 18:23

Odgovor21 Dec 2009, 17:23

Sam mislim da ravno ni problem v svečkah in teh stvareh, ki jih naštevate... Motor mi je normalno vžigal vse dokler se temperature niso spustile, tudi do sedaj mi je v čtrtem poskusu ponavadi vžgal , akumulator se mi zdi, da ni ravno slab še... Kako pa vam ostalim, na prvo vžge?
Odsoten
Uporabniški avatar

jaka

Mojster

  • Prispevkov: 7580
  • Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
  • Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor21 Dec 2009, 17:42

Pri takih temparaturah je čisto normalno, da ne vžge v prvo. Pri Linhaju je čok električni in obstaja velika verjetnost, da se (npr zaradi nabranega kondenza, ki je zmrznil itd...) ne zapre. Malce Start spreja ne bo škodilo.
Tudi sam ga kdaj pa kdaj uporabim, pa v vseh teh letih še ni bilo posledic. To je isto kot tisti jutranji "ta domač", ki te strese,ogreje itd....
Odsoten
Uporabniški avatar

bostjanby

Obiskovalec

  • Prispevkov: 185
  • Pridružen: 07 Sep 2008, 18:56

Odgovor21 Dec 2009, 20:05

Jaz z mojim linhajem nisem imel problema glede vžiga vžgal na prvo težave so nastale ko sem se malo zapeljal po snegu in sicer vse mi zmrzuje kako kaj vi rešavate te zadeve?
Prvo mi zmrznila žica za gas ko sem to uredil pa se malo peljal pa mi zmrznil menjalnik nisem več mogel dat iz prestave tako ta sem mislil da že kaj druga fuč.
En problem pa me vseeno muči že dal časa in to je prosti tek včasik je kar visok včasih pa nizki včasih pa ok.kako naj tastavim ta prosti tek da bo vedno ok?
Odsoten

ro-bi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 498
  • Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor22 Dec 2009, 02:23

Mene je čok vedno nekaj zajebaval, pa sem ga enostavno vzel ven in luknje zalepil.
Pri -17°C sem ga včeraj vžigal cca 2 minuti. Prvo sem napumpal 5x in brez plina startal. Je malo zabrčal in ugasnil, Tako ene 3-4x , potem je že malo prijel gas in sem ga pač držal z rahlim pumpanjem gor.
Čez kratek čas pa je lepo tekel pod prostim tekom. Poleti vžge vedno iz prve.
So pa koristi brez čoka večje, kot slabosti, ker je vedno nekaj delal po svoje- ali mi ga je odprlo, ko sem ga tiščal polna v kak hrib in potem ni bilo prave moči, ali ga je izklapljalo brezveze, ko je bil motor hladen,...

Predlagam, da ga vžigate brez plina, prej pa napumpate parkrat.
lp
Odsoten

hugo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 57
  • Pridružen: 30 Okt 2009, 18:23

Odgovor22 Dec 2009, 10:31

Vidim, da imava z @ro-bi, podobne težave, s tem da pri meni se težave s čokom niso pojavljale, pri normalni vožnji.
Me pa ta avtomatski čok, kar malce moti, se mi zdi da imam bolj ali manj zarad njega težave, kot da bi prepoznno prijel in mi pred tem motor že ugasne.... :?
Sicer pa čakam, da se te dni temperature malo dvignejo, pa bom potem poizkusil. Pa še v zvezi s temi akumulatorji, vem da so bolj tako tako, da se hitro spraznijo, itd. Zato sem precej pozoren nato, da luči ne uporabljam, ko se vozim okoli doma, ga zdaj ko je mrzlo ne vžigam pogosto, ampak ga prižgem in raje pustim prižganega na mestu,itd.
Tako da res ne vem kako naj bi še bolj pazil na akumulator, ali je pač normalno da ga pozimi parkrat napolniš in vsaki dve leti zamenjaš.... :evil: :cry:

Koliko vžigov pa naj bi zdržal akumulator, preden ga skoraj popolnoma sprazniš? Mislim pač v tem zimskem času, ko vemo da tudi akumulatorji ponavadi niso v top fit formi...

Lp, hvala za nasvete :lol:
Odsoten

ro-bi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 498
  • Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor23 Dec 2009, 09:20

Če ti dela na mestu, ne polni skoraj nič!
Generatorji z stalnim magnetom z nizkim i vrtljaji ne delajo nič toka.
Moraš se peljat z vsaj 3-4.000 rpm, potem bo začelo polnit.

Ko je mraz, ti dela grelec na vplinjaču, ki kar nekaj toka popapa, potem sam vžig nekaj rabi in mogoče ti pod prostim tekom celo počasi prazni akumulator.

lp
Odsoten

ro-bi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 498
  • Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor23 Dec 2009, 09:21

ro-bi napisal/-a:Predlagam, da ga vžigate brez plina, prej pa napumpate parkrat.
lp


Tako MORA vžgat tudi pri minus 20!
Odsoten

hugo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 57
  • Pridružen: 30 Okt 2009, 18:23

Odgovor24 Dec 2009, 11:14

Pa še nekaj, je mogoče dobro, po daljšem obdobju ne prižiganja, doliti svež bencin, da se zadeva malo "zmeša"? Ali to ni potrebno oz. nima večjega vpliva/efekta?

Lp
Odsoten

ro-bi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 498
  • Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor24 Dec 2009, 22:14

Ohišje plovca ima vijak , kjer je treba star bencin izpustit ven ;)
Odsoten

hirulupi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 263
  • Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor25 Dec 2009, 12:14

Pa še nekaj, je mogoče dobro, po daljšem obdobju ne prižiganja, doliti svež bencin, da se zadeva malo "zmeša"? Ali to ni potrebno oz. nima večjega vpliva/efekta?



Ne razumem. Jaz mam vedno svež becin noter. 8)
Odsoten

medved1

Začetnik

  • Prispevkov: 49
  • Pridružen: 20 Apr 2008, 20:39

izkušnje Linhai

Odgovor25 Dec 2009, 13:24

Pozdravljeni, vsi ki imate težave z vžigi pri nižjih temperaturah. Tudi sam sem imel težave, pa sem jih odpravil tako da sem nabavil nov akumulator, ker sem se kot mi je Jaka dal vedeti v odgovor; sem eden izmed vseh tistih kateri nikoli niso merili napetost in vzdrževali akumulatorja. V navodilih akumulatorja katerega sem sedaj nabavil piše 1x letno preglejte akumulator pri usposobljenih delavnicah oz. servisih, katera po potrebi dolije samo destilirano vodo in nikoli kisline oz. elektrolita. Moje osebno mnenje, če pravočasno opaziš nižji nivo tekočine lahko sam doliješ destilirano vodo, drugače si pa itak zajebal stvar. Velja za odprte sisteme, gelski so brez vzdrževanja in najmanj dvakrat dražji. Moj nasvet pozimi čim večkrat na furo kljub mrazu so užitki in pogled na začudene frise toliko lepši.

lp
Medved
Veliko užitkov v letu, ki prihaja vam in vašim domačim nadlegovalcem.
Odsoten

hugo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 57
  • Pridružen: 30 Okt 2009, 18:23

Odgovor25 Dec 2009, 21:47

Včeraj sem ga prižgal, vžgal je v drugo, tako da hvala za pomoč fantje. Počasi sem izvedel vse stvari, ki vplivajo na vžiganje v malo slabših pogojih. Morda bi boštjanu svetoval, da bi v navodilih dodal par stavkov o prižiganju, kako je najbolje. Čeprav je tudi vredu to, da imate forum, kjer se da takšne zadeve najti.

Do sedaj nisem z gasom nič napumpal in mislim, da je bil največji razlog ravno tu. Ostalo sem delal, tako kakor sem že izvedel na forumu. Z akumulatorjem pa vidim, da (ŠE) nimam težav.

Glede bencina, zdaj ravno ne vem, jaz sem imel v mislih tako približno dober mesec in pol star bencin. Takrat sem ga tankal, se vozil, ga skoraj že izpraznil (dve črti na indikatorju), in to je ostalo notri. Čeprav je včeraj vžgal brez dodajanja svežega.

Kako star bencin, pa je smiselno spuščati ven? A ni tudi vredu če gre predvsem za manjšo količino 1/5 tanka, da se dolije svežega? Čeprav zdaj v zimskem času tako gledam, da nalijem toliko kot mislim da bom porabil. Tako da ponavadi notri ostajo malo več kot je rezerve.

p.s.: Kako pa je kaj če bi se odločil za menjavo štirikolesnika? Ostal bi na linahaju, malo me mika 550 EFI 4#4 :lol: S tem sem do sedaj zelooo zadovoljen, morda bi ga malo nadgradil rad na kubituri.... 8) Čeprav sem v tem športu bolj nov in ga še spoznavam in mi ta zaenkrat še zadošča. G. Boštjan jemlje v račun tudi rabljene morda?

Hvala vam za nasvete in veliko uspešno prevoženih kilometrov v letu 2010! :P
Odsoten

ro-bi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 498
  • Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor27 Dec 2009, 00:34

Pri starem bencinu je problem predvsem pri tisti količini, ki je v vplinjaču in MOJO ven izhlapi zkozi iberlavf in ostale luknjice. Če moped po dveh, treh mesecih ne vžge, je dobro izpustiti cca 2 dcl iz vplinjača- ima spodaj poseben vijak za to in tudi stran speljano cevko, da uloviš bencin.

Če vžge, potem je itak vseeno.
Odsoten
Uporabniški avatar

Mitjag

Obiskovalec

  • Prispevkov: 319
  • Pridružen: 20 Jul 2009, 20:27
  • Kraj: Laze v Tuhinju

Odgovor04 Jan 2010, 16:13

odkar mi je boštjan servisiral mojga linhai-ja vžge tudi pri -30 iz prve :)
Odsoten
Uporabniški avatar

Joško

Obiskovalec

  • Prispevkov: 54
  • Pridružen: 16 Jun 2009, 08:15
  • Kraj: Dragatuš

Odgovor05 Jan 2010, 11:03

Da še jaz napišem par stvari. Tudi sam sem imel probleme z vžigom takrat, ko je bilo tako mrzlo. Vozil sem se po snegu cca 25cm snega, no ravno toliko, da je motor že dodobra plužil in ko sem bil sam na atv-ju, sem bil prelahek, da bi se sploh premaknil. Zato sem prosil sestro, da se greva malo vozit naokoli. Z dvema v sedlu je šlo brezproblema z 4x4 seveda, vendar nikakor ni šlo več kot 27km/h. Vendar je bil užitek fenomenalen, kot na snežnih sankah, pa še suh sneg je bil (pršec), ki se je kar lepo prašil.
Posledice so bile, da je bilo vse "zaštopano" s snegom...določene stvari so primrznile, ni se dalo prešaltat v "rikverc",...itd.
Prejšnji teden pa sem šel po vodi z njim, in mi je kar naenkrat zmanjkalo tal pod nogami. Posledice>> Motor je zalilo in sva ostala cca 3m od suhih tal. Vode je blo malo za pedenj pod sedežem, tako da ni bilo drugega kot čmok v vodo in izrinit ven 350kg. Nato sem rabil cca 5min, da mi je vžgal>> Posledic za motor ni bilo zame pa prehlad, ki se me že zdej drži... :evil:
Odsoten

ro-bi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 498
  • Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor05 Jan 2010, 20:02

Joško napisal/-a:Posledic za motor ni bilo


Malo spremljaj in opisuj napake, ki se ti bodo od zdaj naprej pojavljale. Čez kako leto boš šele lahko trdil, da posledic mogoče res ni ;)
Odsoten
Uporabniški avatar

bostjanby

Obiskovalec

  • Prispevkov: 185
  • Pridružen: 07 Sep 2008, 18:56

Odgovor06 Jan 2010, 08:58

Posledoce sigurno so jaz sem se prejšnič pelal po snegu -20 stopin in mi menjalnik pomrznil dokonca in še drugi deli posledice so pa take da mi sploh noče več vžgat tako da ga čaka servis.
Odsoten

ro-bi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 498
  • Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor06 Jan 2010, 09:35

Če to komu kaj pomaga- linhai imajo cinšpulo dobesedno pod blatnikom in voda večkrat pljusne gor. Ko jo fajn zalije, moped ne starta več, samo se pa to le težko posuši. Treba je snet kapico iz svečke, jo prepihat, posušit, mogoče tudi gumico iz cinšpule in tudi tam spravit lago ven.

lp
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Linhai

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron