Danes je 15 Nov 2018, 03:30


Linhai 300 - 50th Anniversary

  • Avtor
  • Sporočilo
Odsoten
Uporabniški avatar

Quadoid

Član kluba

  • Prispevkov: 605
  • Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
  • Kraj: Ljubljana

Odgovor13 Maj 2007, 22:01

Pozdravljen na forumu Hurco :!: :D
Tvoja trditev drži 8) in smo jo že objavili tule:
http://www.offroad.wbc.si/forum/viewtopic.php?t=314&start=30

Ampak mislim, da boš moral še malce počakati, preden se bo ta zadeva začela prodajati pri nas...
Nič več ne sanjam že vozim... 8)
Odsoten
Uporabniški avatar

hurco

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1016
  • Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
  • Kraj: škofja loka

Odgovor13 Maj 2007, 22:25

To je po mojem samo zato da bodo se nekaj casa sluzili na stari 300-tki
Odsoten
Uporabniški avatar

jaka

Mojster

  • Prispevkov: 7580
  • Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
  • Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor13 Maj 2007, 23:55

hurco napisal/-a:To je po mojem samo zato da bodo se nekaj casa sluzili na stari 300-tki


Na stari 300-tki pa se služi zato, ker se je glede na ceno izkazal za zelo soliden moped, kar o 520-tki ne moremo trditi.Tudi proizvodnja še ni v polnem teku, zaradi odpravljanja težav. (take podatke imam jaz)
Odsoten
Uporabniški avatar

hurco

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1016
  • Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
  • Kraj: škofja loka

Odgovor14 Maj 2007, 16:53

Tukaj pa se en link kjer so v slikah predstavljene vse spremembe na novem 300 4x4,

http://www.autozpider.no/linhai_2007_bilder/cms/245

cena pa je v evropi enaka kot pri starem, prodajata pa se še oba!
Odsoten
Uporabniški avatar

slavkofpvv

Obiskovalec

  • Prispevkov: 202
  • Pridružen: 11 Avg 2007, 17:07
  • Kraj: Dragatuš

Odgovor15 Avg 2007, 16:53

A vam je kaj znamo kdaj pride ta Linhajček v naše trgovine? In koliko bo kaj cena? Mislim tega ob 50-letnici LINHAJA.
Odsoten
Uporabniški avatar

jaka

Mojster

  • Prispevkov: 7580
  • Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
  • Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor15 Avg 2007, 21:40

Odsoten
Uporabniški avatar

slavkofpvv

Obiskovalec

  • Prispevkov: 202
  • Pridružen: 11 Avg 2007, 17:07
  • Kraj: Dragatuš

Odgovor16 Avg 2007, 09:36

Misliš 4500 eur, ne? Saj to ni tako veliko, če čledaš da je 4krat4.
Odsoten
Uporabniški avatar

Sloadam

Član kluba

  • Prispevkov: 106
  • Pridružen: 20 Mar 2007, 12:35
  • Kraj: Ilirska Bistrica

Odgovor16 Avg 2007, 10:10

Fantje,

z vsem spoštovanjem..... :D

a ma tale Linhai 4x4 brzine al dobiš levo nogo mravlinčasto :?: :D :D
Slika
Barossa Silverhawk 170 - Brutal Sound :twisted:
Odsoten
Uporabniški avatar

slavkofpvv

Obiskovalec

  • Prispevkov: 202
  • Pridružen: 11 Avg 2007, 17:07
  • Kraj: Dragatuš

Odgovor16 Avg 2007, 11:55

Mislim, da nima brzin. Kolikor sem bral en test iz nemške revije, na motorju ni sprememb.
Odsoten
Uporabniški avatar

Sloadam

Član kluba

  • Prispevkov: 106
  • Pridružen: 20 Mar 2007, 12:35
  • Kraj: Ilirska Bistrica

Odgovor16 Avg 2007, 12:03

Jure... si slišal, nima brzin...c..c..c
Slika
Barossa Silverhawk 170 - Brutal Sound :twisted:
Odsoten
Uporabniški avatar

rudi12

Duvator pripravnik

  • Prispevkov: 1161
  • Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
  • Kraj: Ljubljana

Odgovor27 Avg 2007, 09:49

Pet naprej in pet na rikverc,samo delat ni treba,pa čevlov novih kupvat vsake dva mesca. :twisted:
4x4 norc!!!)Slika
Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

HHV

Obiskovalec

  • Prispevkov: 75
  • Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor27 Jul 2008, 07:01

Odločitev je padla. Dobili ste novega forumaša, ki tudi ima ATV in ne samo tipkovnico. Drugi teden realiziram nakup Muddyja pri El prezidentu in njegovi g. Nataši. Kamuflažne barve s ta mčno vitlo bo primeren za moja pota in opravke. Zadaj pa ta velik kovček, da ne izgubim mladiča ali svoje lady ob morebitnem spremstvu. ;)
El prezidentu in g. Nataši hvala za prijazen sprejem, prikaz in testno vožnjo z Blatkotom in Slončkom. Po vikendu, ko uredim finančno plat, se vidimo.

LP
Odsoten
Uporabniški avatar

cdflip123

Klubski šejk

  • Prispevkov: 279
  • Pridružen: 18 Maj 2008, 09:33
  • Kraj: Poljane

Odgovor27 Jul 2008, 08:23

HHV napisal/-a:Odločitev je padla. Dobili ste novega forumaša, ki tudi ima ATV in ne samo tipkovnico. Drugi teden realiziram nakup Muddyja pri El prezidentu in njegovi g. Nataši. Kamuflažne barve s ta mčno vitlo bo primeren za moja pota in opravke. Zadaj pa ta velik kovček, da ne izgubim mladiča ali svoje lady ob morebitnem spremstvu. ;)
El prezidentu in g. Nataši hvala za prijazen sprejem, prikaz in testno vožnjo z Blatkotom in Slončkom. Po vikendu, ko uredim finančno plat, se vidimo.

LP


Čestitke in upam da se srečamo na kakšni vožnji.
Odsoten
Uporabniški avatar

HHV

Obiskovalec

  • Prispevkov: 75
  • Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor28 Jul 2008, 06:39

cdflip123 napisal/-a:...
Čestitke in upam da se srečamo na kakšni vožnji.


Definitivno!

Ge. Nataši pa se opravičujem. Ne vem kaj mi je bilo, da sem jo proglasil za g. :shock: :oops:
Odsoten
Uporabniški avatar

HHV

Obiskovalec

  • Prispevkov: 75
  • Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor13 Avg 2008, 21:31

Takole izgleda:
Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

HHV

Obiskovalec

  • Prispevkov: 75
  • Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor13 Avg 2008, 21:36

Vozilce seveda za polno uporabo potrebuje nekaj nadgradnje.
Vitel za vsak slučaj in pomoč, ter kovček za tovor. Poleg prednjega prtljažnika in prostora pod sedežem, kjer so nameščene bolj stalne reči. Npr. prva pomoč, žarnice, orodje in katasterski izpisi gozdnih poti pod sedežem, dodatba vrv, rokavice in ostala winch oprema v prvem prtljažniku.

Vitel: Slika

in kovček: Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

HHV

Obiskovalec

  • Prispevkov: 75
  • Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor13 Avg 2008, 21:51

V nadaljnih postih bi opisal montažo vitla in kovčka.

Za kovček naj kar povem, da je potrebno premakniti originalna držala, sicer se kovček ne da primerno namestiti, kar je razvidno iz zgornje slike, kjer je kovček samo postavljen na zadnji prtljažnik.
S presidentom sva ob nakupu debatirala, da bi kovček mogoče namestil tako, da bi odstranil plastiko zadnjega prtljažnika, a se je ob natančnejšem pregledu izkazalo, da bi bila to slaba odločitev in predvsem povezana s preveč komplikacijami in slabšo rešitvijo.

Vitlo, tisto močnejšo LD3000 je potrebno poleg priloženega železja še dodatno podložiti, če želimo ohraniti kolikor toliko originalno sliko prvega konca.
Slika

Priporočam tudi menjavo vijakov z moćnejšimi, jaz sem porabil staro zalogo nerjavnih.
Slika

Za namestitev škatlice z releji in ostalo šaro pa sem izbral mesto ob hupi:
Slika

Rdeča žička iz kabla stikala, ki se namesti na balanco je lahko spojena na pripravljeno mesto v tej škatlici. Vendar ima to pomankljivost, da je potemtakem možno zagnati vitlo tudi brez kontakt ključa. Kar pa ni najbolj primerno zaradi morebitnih neželjenih obešalcev po vozilu. Zato sem ta kabel prekinil in se ga bo v bližnji prihodnjosti povezalo s kontaktno ključavnico.

Slika

Na koncu je potrebno seveda prilagoditi še masko in naš Blatko sedaj v nos izgleda takole:
Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

HHV

Obiskovalec

  • Prispevkov: 75
  • Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor13 Avg 2008, 21:57

Pa še malo poznejši posnetek z nekaj odstranjenih odvečnih nalepk in dodatnega blata, kar mu neverjetno pristoji.
Slika

Do sedaj, tik pred prvim servisom za ta moped samo pohvale.
No ja, nekaj zamer zaradi šlampaste montaže prvega in zadnjega prtljažnika, kjer so vijaki priviti preko navoja sicer je, a sem jih takoj zamenjal z novimi in popravil navoj oz. podložil nove varnostne matice.

Mehanika in agregat pa do sedaj brez pripomb.
Odsoten
Uporabniški avatar

HHV

Obiskovalec

  • Prispevkov: 75
  • Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor14 Avg 2008, 19:29

Blatko je opravil prvi servis in s tem menjavo čistilnega olja za tistega regularnega "ta pravega". In kar je najpomembneje "žegen" za gas do konca. 75km/h pri 7400obratih je že kar živahno in dovolj tudi za transport po asfaltu. Za makedam pa polna kapa. Popoldanski izlet na goro k lovski koči je bil čisto drugega okusa kot pred servisom, ko smo "šparali" gasa. :D

Zadovoljen! :lol:
Odsoten

strelicar

Začetnik

  • Prispevkov: 47
  • Pridružen: 15 Avg 2008, 20:34

Odgovor15 Avg 2008, 20:36

Ljepi pozdrav,pišem iz HR,pa me malo zanima Linhai ovaj model,,,nemogu baš si prevesti ove riječi koje je HHV napisao
"Za makedam pa polna kapa. Popoldanski izlet na goro k lovski koči je bil čisto drugega okusa kot pred servisom, ko smo "šparali" gasa."

Pa sad ako može malo objašnjenje...jel je prespor za teren ili nešto drugo!!!!
Hvala unaprijed na pomoći
Odsoten
Uporabniški avatar

Pero

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1328
  • Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
  • Kraj: Zgornja Kungota

Odgovor15 Avg 2008, 21:00

Za makadam još prejak, a na izletu je išao puno bolje, jer je prvi put imao još blokadu.
Po turi paše pošten počitek:
Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

jaka

Mojster

  • Prispevkov: 7580
  • Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
  • Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor15 Avg 2008, 21:27

Pero napisal/-a: jer je prvi put imao još blokadu.


Blokada je še vedno notri, le do prvega servisa se je vozil malce z desnim palcem pod kontrolo (stara dobra motoristična šola pač).
Odsoten
Uporabniški avatar

HHV

Obiskovalec

  • Prispevkov: 75
  • Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor18 Avg 2008, 19:56

Streličar, je točno tako kot pravi Jaka.
Do prvega servisa se pač vedno držim navodil o utekanju mašine. Tako je bilo tudi tokrat.

Sedaj pa še sveži vtisi današnjega dne:
Ženi kot sofinancerki nakupa Blatka Blatnika sem dolžan občasne izlete. Tako sva se danes podala na cca 300 km dolgo furco. Da se privadiva na skupno vožnjo in da Blatku pokaževa, da je konec zajebancije in se začenja delo. Preizkus je prestal odlično po vseh pričakovanjih.

Poraba: cca 7,2L/100km
Max hitrost: 75km/h pri cca 7500obr. (seveda le za kratek čas za preizkus)
Pot: Dobrova - Črni vrh nad P. Gradcem - Poljane - Blegoš(malo pod njim seveda) - Železniki - Boh. Bistrica - Bohinj - Pokljuka - Bled - Ribno - Kranj - Šk. Loka(Puštal) Selo nad P. Gradcem - P. Gradec.

Pomankljivost: Veliko premalo makedama in preveč asfalta.

Polno obremenjen Blatko solidno in dovolj hitro zdeluje makedamske serpentine. Brez sopotnice bi se šla še malo driftanja, tako pa je šlo malo bolj po pameti, še sploh ker nikoli ne veš kaj lahko prileti nasproti. Pri vožnji navzdol so se zavore odlično izkazale.
Reduktor (L) je bilo potrebno vključiti samo na obvozu iz Češnjice (pri Studorju), ki se je v 12% klancu vzpenjal proti Pokljuki. In seveda tudi tam presneti asfalt. :evil: Kjer se je le dalo, sem ovinke (desne seveda) sekal z enim kolesom po bankini. Se pozna.

LP
Odsoten
Uporabniški avatar

Pero

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1328
  • Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
  • Kraj: Zgornja Kungota

Odgovor18 Avg 2008, 20:50

Pametno to z bankino. Tako prišparaš gume in še lažje gre v ovinek. Pa pamet v palec!
Po turi paše pošten počitek:
Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

Nataša

Obiskovalec

  • Prispevkov: 432
  • Pridružen: 21 Jan 2006, 14:47
  • Kraj: Šentlovrenc

Odgovor19 Avg 2008, 07:34

HHV napisal/-a: Ge. Nataši pa se opravičujem. Ne vem kaj mi je bilo, da sem jo proglasil za g. :shock: :oops:

Ni panike he he he :lol:

Srečno vožnjo ;)
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Linhai

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron