Danes je 14 Nov 2018, 01:54


260-ka Ugašanje motorja

  • Avtor
  • Sporočilo
Odsoten

hugo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 57
  • Pridružen: 30 Okt 2009, 18:23

260-ka Ugašanje motorja

Odgovor29 Jun 2012, 09:23

Zdravo,

imam problem. Ko je motor hladen vžge normalno v prvo, deluje BP. Ko pa se segreje, pa enostavno sredi vožnje ugasne. Do sedaj se mi je to zgodilo lansko poletje dvakrat in letošnje poletje že cca petkrat. Potem ko ugasne, ga nikakor ne morem prižgat. Po cca štirih urah mirovanja, kot bi se ohladil, pa motor zažene v prvo, BP.
Težko sploh rečem če se vsaj solidno zagreje, le enkrat so namreč potem ko je motor ugasnil delovali ventilatorji na hladilniku. Tudi indikator za hladilno nikoli ne preseže 3 črtic od petih, ker motor uporabljam za zelo kratke razdalje. Hladilne je vedno dovolj, akumulator je brezhiben, ne pomaga niti spuščanje bencina iz vplinjača...

Prosim za nasvete, komentarje. Je lahko problem v nepravilnem delovanju "čoka"?
Odsoten

hugo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 57
  • Pridružen: 30 Okt 2009, 18:23

Re: 260-ka Ugašanje motorja

Odgovor03 Jul 2012, 16:22

Po zamenjavi svečke, ni nič bolje. Kolikor sem preveril ni iskre?! Kje naj nadaljujem?
Odsoten

PeroM

Začetnik

  • Prispevkov: 5
  • Pridružen: 24 Avg 2011, 21:01

Re: 260-ka Ugašanje motorja

Odgovor28 Jul 2012, 12:15

.
Zadnjič spremenil PeroM, dne 08 Jul 2013, 14:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Odsoten

PeroM

Začetnik

  • Prispevkov: 5
  • Pridružen: 24 Avg 2011, 21:01

Re: 260-ka Ugašanje motorja

Odgovor30 Jul 2012, 17:12

.
Zadnjič spremenil PeroM, dne 08 Jul 2013, 14:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Odsoten
Uporabniški avatar

brinovc

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1654
  • Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
  • Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami

Re: 260-ka Ugašanje motorja

Odgovor30 Jul 2012, 18:49

Verjetno gre pri tvojem cdi-ju za t.i. hladni lot (ali tako nekako). To pomeni, da lot poči okoli vodnika in pri določenih pogojih nima več stika z okolico.
Če si vešč popravil teh sort izdelkov, ti bo v pomoč tale stran: http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twi ... steam.html


Podobno mi jo je zagodel Suzukijev Quadrunner 300 (letnik 1987) lani pozimi. Začel se je puntati oz. motor je začel teči neenakomerno. skratka vžig je bil neenakomeren in vedno bolj redek, dokler ni bilo več iskre na svečki.

Smo in so probali vse mogoče in nemogoče vzroke, a je na koncu kot vzrok mrtvila le obveljala kar draga varianta. Crknil je CDI. Kupil sem novega originalnega, kateri me je stal 290 €. Suzika tako zopet prede kot je treba.

LP!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.

Vrni se na Linhai

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron