Danes je 14 Nov 2018, 08:29


linhai v-twin 550 efi

  • Avtor
  • Sporočilo
Odsoten

alme

Začetnik

  • Prispevkov: 9
  • Pridružen: 05 Jun 2013, 20:49

linhai v-twin 550 efi

Odgovor10 Jun 2013, 10:12

Pozdravljeni

Sem ponosni lastnik omenjenega štirikolesnika, kupil sem ga pred salbim tednom od ženske lastnice z slabimi 2000km, letnik 2009, vožen prezežno po asfaltu.
Že veliko časa spremljam forum in po napisanem, naj bi bili linhai-i dokaj trpežni in zmogljivi. Zato sem se tudi odločil za nakup le tega.
Prvi servis je bil narejen nekje pri 400km in sicer pri pooblaščenem serviserju. Sedaj bi bilo verjetno pametno narediti kakšen servis (olje, filtri, ....) zanima me kaj vi priporočate, kaj na pregledam, kje kaj podmažem, sicer sem že nekaj podmazoval tam pri prenosih na sprednja in zadnja kolesa, kjer so nastavki za "mazalico".
Kot piše na strani prodajalca WBC, naj bi imel ta model zaprt 20KM in odprt 36KM. Po pogovoru z lastnico, ki pravi da so opravili samo 1. servis, sklepam, da je ta motor še zaprt in me zanima kaj je potrebno opraviti, da se ga odpre.
Prosim za kakšne nasvete, oz. kakrkoli o tem modelu, saj sem nov v tem, pa tudi kaj preveč napisanega o njem nisem zasledil tukaj.

HVALA!!!
Odsoten

alme

Začetnik

  • Prispevkov: 9
  • Pridružen: 05 Jun 2013, 20:49

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor14 Jun 2013, 09:23

Kaj ni nobenga s kakšnim nasvetom?
Odsoten

krigl

Obiskovalec

  • Prispevkov: 855
  • Pridružen: 24 Mar 2011, 19:25

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor14 Jun 2013, 10:27

Videt so se dopusti začeli... :butthead:

Olje Motul 5100 10W-40 (osebno uporabljam na svojih poleti 15W-50), oljni filter ter očistit zračni filter, v kolikor je to možno ali menjati le tega.
Pregledati in očistiti variomat, roke podmazat spredaj in zadaj na "niplih" če jih ima, pa še kakšen gibljiv del v kolikor je potrebno (kardani, če ima tudi "niple").
Načeloma naj bi jih na prvem servisu odprli, kaj več o tem ti bo pa kdo drug povedal.
Omenjen model je bil na začetku tudi na moji listi nakupov, pa žal ni bil izbran :cry:

Na žalost sem na blizu videl samo 600 Linhaja pa še to bolj plastiko kot podrobnosti, tako da iz lastnih izkušenj ti kaj več ne morem povedati.
Odsoten

alme

Začetnik

  • Prispevkov: 9
  • Pridružen: 05 Jun 2013, 20:49

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor14 Jun 2013, 12:46

hvala
Ja tam kardane sem nekaj ze namazal, sta pa ena dva nipla tako narjena da ne pridem zraven z mazalico (mastjo).
Na rokah pa nisem dubu nobenih niplov tko, da tam ne morem podmazat.
Kaj pa z variomatom, nekje v eni temi je bilo napisano, da mores nekaj mazat, neko vzmet če se ne motim, baje da podaljšaš življensko dobo. Kako je pa stem?
Odsoten

tomy30

Obiskovalec

  • Prispevkov: 67
  • Pridružen: 19 Jan 2011, 16:19

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor14 Jun 2013, 18:57

Poglej pod sprednji desni blatnik,kjer se nahaja elektronika za vklop prednjega pogona in skozi luknjico (piezo piskač),nafilaj silikon.Tja notri drugače pride voda in elektronika je fuč.Jaz sem jo menjal 2x, da sem si prišel gor zakaj crkuje. ;)
Za mazanje nipeljnov na kardanu pa moraš imeti mazalico z gibljivo cevjo,če pa še vedno ne bo šlo, pa kolo snami in potem mora iti. ;)
Odsoten

krigl

Obiskovalec

  • Prispevkov: 855
  • Pridružen: 24 Mar 2011, 19:25

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor14 Jun 2013, 20:56

Variomat:

To sem verjetno jaz pisal na tem Dinli, ker sem to napako oz. očiten problem opazil in dal nasvet ostalim, kako se tega rešijo.

Kako ima linhai narejeno ne vem, princip je podoben, kako, če sploh potrebno mazat pa ti ne vem dokler stvari v roke ne primem.
Odsoten

alme

Začetnik

  • Prispevkov: 9
  • Pridružen: 05 Jun 2013, 20:49

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor14 Jun 2013, 23:12

ok, hvala bom upošteval nasvete.. :D

tomy30 kot vidim imaš tudi ti ta 4kolesnik, pa me zanimam kako je kaj z temi "blokatorji", a se ga da še kaj navit, na moči, hitrosti in to?

Pa če kdo ve koliko olja gre notr?
Odsoten
Uporabniški avatar

ciko74

Začetnik

  • Prispevkov: 42
  • Pridružen: 15 Maj 2010, 19:46
  • Kraj: Šmartno

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor15 Jun 2013, 13:50

http://shopping.netsuite.com/s.nl/c.662 ... .117403/.f Tule maš PDF-je za vzdrževanje, če ga boš sam šraufu pa za rezervne dele maš tut PDF-je. Jest ga mam tri lete, pa zaenkrat razen dveh stvari, ki so crkanle, ena zarad moje neunosti ni problemov. Kar se pa mazanja tiče, ga moraš pa na roke mal naprej in nazaj zaguncat, da se ti kardan na pravo mesto zasuče, da prideš pol z mazalco do niplna.
Odsoten

alme

Začetnik

  • Prispevkov: 9
  • Pridružen: 05 Jun 2013, 20:49

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor16 Jun 2013, 00:56

hvala...
Ja to naprej nazaj sm ugotovu....kaj tebi slučajno tud kaj nagaja prikazovalnik stanja benzina v rezervoarju? Meni namreč ves čas ujtripa in kaže prazno, vsake tolko pa se dvignejo črtice, ki prikazujejo nivo, potem pa spet dol in utripa.
Kaj pa glede pnevmatik...jaz imam original inova in se mi zdi, da jih bo potrebno kmalu menjat, vsaj sprednje. Se mi zdi, da jih je po vsaki vožnji manj. Ali je to značilno za te pnevmatike in so katere bolj obstojne tudi na safaltu ali vse tako pobira?
Odsoten

alme

Začetnik

  • Prispevkov: 9
  • Pridružen: 05 Jun 2013, 20:49

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor16 Jun 2013, 07:56

aja pa še eno vprašanje

Ali se vam tud zelo močno greje pokrov variatorja, zadnjič sem si opeku nogo na njem....ali je to običajno?
Odsoten
Uporabniški avatar

sandii

Obiskovalec

  • Prispevkov: 121
  • Pridružen: 27 Maj 2008, 13:36
  • Kraj: Škofja Loka

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor16 Jun 2013, 08:18

alme napisal/-a:aja pa še eno vprašanje

Ali se vam tud zelo močno greje pokrov variatorja, zadnjič sem si opeku nogo na njem....ali je to običajno?



Da si nogo opečeš ni običajno se pa kar dobro segreje.
L.P.Sandii
Odsoten

alme

Začetnik

  • Prispevkov: 9
  • Pridružen: 05 Jun 2013, 20:49

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor16 Jun 2013, 10:38

Ravnokar sem odprl pokrov od variatorja, noter zgleda vse vredu, pas je kot nov in ni nobenih znakov kakeršnekoli obrabe ostalih delov. A je kdo poskušal z "predelavo" sklopke, da izvrtaš eno luknjo malo naprej, da se vzmet sklopke malo bol napne.
Odkril sem tudi vzrok ne delovanja indikatorja stanja benzina. Poškodovale so se ščetke na plovčku in ni stika z vezjem, ki posreduje informacijo o nivoju bezina. Tako, da bo potrebno nabaviti novo vezje z ščetkami.
Ali ima kdo kakšne informacije v zvezi z odprtjem auspuha ali kaj podobnega pri tem modelu?
Odsoten

tomy30

Obiskovalec

  • Prispevkov: 67
  • Pridružen: 19 Jan 2011, 16:19

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor16 Jun 2013, 19:06

Prihaja sezona kratkih hlač in rezultat vožnje z njimi na linhaju je rdeča in boleča noga na strani variomata.Praktično je nemogoče držati nogo na predvidenem mestu na nosilcu.Zato ga vozim v Harley Davidson stylu. :lol:

Vidim pa da imajo letošnji modeli to rešeno z zaščitno plastiko med pokrovom in nogo. =D>
Samo potem je po moje variomat še bolj zaprt in se še bolj pregreva :-k
Odsoten

alme

Začetnik

  • Prispevkov: 9
  • Pridružen: 05 Jun 2013, 20:49

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor17 Jun 2013, 08:57

Kaj z raznimi povečavami moči, ki naj bi bile tovarniško zaprte, se res noben ni ukvarjal pri teh modelih???
Odsoten
Uporabniški avatar

ciko74

Začetnik

  • Prispevkov: 42
  • Pridružen: 15 Maj 2010, 19:46
  • Kraj: Šmartno

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor17 Jun 2013, 10:22

alme napisal/-a:hvala...
Ja to naprej nazaj sm ugotovu....kaj tebi slučajno tud kaj nagaja prikazovalnik stanja benzina v rezervoarju? Meni namreč ves čas ujtripa in kaže prazno, vsake tolko pa se dvignejo črtice, ki prikazujejo nivo, potem pa spet dol in utripa.
Kaj pa glede pnevmatik...jaz imam original inova in se mi zdi, da jih bo potrebno kmalu menjat, vsaj sprednje. Se mi zdi, da jih je po vsaki vožnji manj. Ali je to značilno za te pnevmatike in so katere bolj obstojne tudi na safaltu ali vse tako pobira?



Ja, men tut skače pa se ne sekiram preveč, ko grem na turo prej pogledam benz pa še 5L benza mam zmerej zravn. Kar se gum tiče, jih men tut pobira spredaj bol kot zadaj ker pač včasih mal bol prtisnem na gas ampak tko pač je. Sicer mi je v Celju un serviser nekej na špago in meter meru pa se matru, sicer mi levo mal bol radira po noteanji strani kot desno tut to bomo rešl sam cajt si moram vzet,. Kar se pa blokad tiče pa ne vem men leti po ravnini 85Km/h, tk da mislim, da je odprt.
Odsoten

alme

Začetnik

  • Prispevkov: 9
  • Pridružen: 05 Jun 2013, 20:49

Re: linhai v-twin 550 efi

Odgovor17 Jun 2013, 12:03

Meni je un prikazovlnik benzina ubistvu sploh ne dela.
Po ravnem mi gre tja do 80km/h do 85 še nism pršu, pa že pri 80 čutis da je našponan do konca in ti srce ne da, da bi ga tiščal.
Eni majo neke blokade v auspuhu, pol na karburatorjih in to....tko, da sm mislu, če kdo ve kaj. Sicer ima ta el. vbirzg in verjetno bi šlo tukaj s kakšnim programom, če se je kdo že kaj igral.
Pa tukaj http://shopping.netsuite.com/s.nl/c.662 ... .117403/.f je en PDF kjer je prikazano kako zavrtaš novo luknjo v sklopki, pa sem mislu, da je kdo to sprobal in ve kako se v praksi obnese.

Vrni se na Linhai

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost