Danes je 15 Nov 2018, 03:24


Linhai 600 težave

  • Avtor
  • Sporočilo
Odsoten

mujo123

Začetnik

  • Prispevkov: 13
  • Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Linhai 600 težave

Odgovor10 Sep 2014, 16:12

Vprašanje za uporabnike omenjenega ATV-ja in izkušene mojstre 8)


Ima še kdo podobne težave kot jih imam jaz? Atv je star približno pol leta in ima cca 600 prevoženih kilometrov (+narejen prvi servis) problemi pa so :

- puše/končniki --> zračnost --> boh ne daj da me ustavijo in pošljejo na izrednega tehničnega :axe:

- hladen zagon --> ni panike, potem pa ni variante da bi 2min stal na mestu brez dodajanja gasa --> padec obratov in to je to. Zelo moteče ko vžgeš motor, zapelješ vzvratno ven z garaže in medtem ko hočeš prestaviti prestavno ročico motor crkne sredi ceste; še več, motor nato vžiga ko star yugo :? Za uporabnike yuga: da ne bo pomote, tukaj gre za žalitev firme Linhai in njihov izdelek z 21. stoletja in ne za žalitev yuga z leta 90! <-- respect!

- puščanje olja --> mirkaš in voziš večinoma po asfaltu da slučajno ne bo garaža umazana od gum, potem pa naslednji dan vidiš lužico olja na tleh pod štirikolesnikom! Super! ](*,)

- indikator goriva --> obvezno dolivanje goriva predno grem kamorkoli na pot! Po parih kilometrih pa me že stiska v riti ko vidim samo še 2 črtici goriva na idikatorju, tank pa v resnici še skoraj povsem poln! =D>

- zavore --> trdota ročice na krmilu --> prvi stisk zelo mehak (ročico lahko stisneš skoraj do konca držala), vsak naslednji bolj trd --> se pelješ par 100m naprej in spet isto. Hmm kje sem že omenil tehnični pregled??

- zavore --> piskanje/cviljenje kakorkoli? ...nebi rad spet delal primerjave z yugom :shock:

- žarometi --> zapelješ pred steno in vidiš razliko višine v snopu med levim in desnim žarometom za cca 20cm --> naj se sedaj najde kak frajer pa naj reče naj jih sam s šraufencigerjem nastavim na isto višino!! :evil:


To je to zaenkrat od naštetih minusov :D Drugače pa je tole kar luštna zadevca za vozit po vseh vrstah podlage. Najbolj me je navdušilo pobiranje lukenj po vožnji po terenu --> vzmetenje zakon =D> lahko bi pa vseeno naredili malo hitrejšega (včasih malo neprijeten občutek na cestah izven naselja, kjer se vsi peljejo 110 ti pa 80) ampak vseeno, ima pa zato prednosti na terenu! :D

Lep deževen pozdrav! 8)
Odsoten

Tomok

Obiskovalec

  • Prispevkov: 254
  • Pridružen: 16 Dec 2013, 15:01
  • Kraj: Lj-Šentvid

Re: Linhai 600 težave

Odgovor10 Sep 2014, 18:04

Odgovor?

A ni zadeva v garanciji?
Ne vem kaj je tu za razmišljati.
Na servis pelji naj porihtajo.
Pa spisek nepravilnosti ne pozabi doma.
L. P.
Smc ram 520 rr
Smc Jumbo 301
Ligier be four 220
Odsoten
Uporabniški avatar

frm

Obiskovalec

  • Prispevkov: 534
  • Pridružen: 31 Mar 2013, 10:09
  • Kraj: Šmarje-Sap

Re: Linhai 600 težave

Odgovor10 Sep 2014, 18:48

In to je to, ko nekateri ve ta čas pišejo na forumu,precenjena blagovna znamka nikoli ni predraga,ne cilajm lih na brp,še veliko jih je,žal :ANAL:
2012 Yamaha Raptor 700R
Odsoten

krigl

Obiskovalec

  • Prispevkov: 855
  • Pridružen: 24 Mar 2011, 19:25

Re: Linhai 600 težave

Odgovor10 Sep 2014, 19:24

mujo123 napisal/-a:Vprašanje za uporabnike omenjenega ATV-ja in izkušene mojstre 8)


Ima še kdo podobne težave kot jih imam jaz? Atv je star približno pol leta in ima cca 600 prevoženih kilometrov (+narejen prvi servis) problemi pa so :

- puše/končniki --> zračnost --> boh ne daj da me ustavijo in pošljejo na izrednega tehničnega :axe:
Ah jebi ga, boš pa menjal... Vsi tajvanci ter kitajci majo to bore švoh original...

- hladen zagon --> ni panike, potem pa ni variante da bi 2min stal na mestu brez dodajanja gasa --> padec obratov in to je to. Zelo moteče ko vžgeš motor, zapelješ vzvratno ven z garaže in medtem ko hočeš prestaviti prestavno ročico motor crkne sredi ceste; še več, motor nato vžiga ko star yugo :? Za uporabnike yuga: da ne bo pomote, tukaj gre za žalitev firme Linhai in njihov izdelek z 21. stoletja in ne za žalitev yuga z leta 90! <-- respect!
Uplinjač ima mešanico preveč revno, ker proizvajalci hočejo čim bolj euro normam blizu pridit, pač uplinjač je potrebno nastavit...

- puščanje olja --> mirkaš in voziš večinoma po asfaltu da slučajno ne bo garaža umazana od gum, potem pa naslednji dan vidiš lužico olja na tleh pod štirikolesnikom! Super! ](*,)
Kje pa pušča?

- indikator goriva --> obvezno dolivanje goriva predno grem kamorkoli na pot! Po parih kilometrih pa me že stiska v riti ko vidim samo še 2 črtici goriva na idikatorju, tank pa v resnici še skoraj povsem poln! =D>
Ni prvi ne zadnji, moj delavc je imel tudi bolj površnega, zdaj športak ga sploh nima, pa točno vem do kdaj imam zaloge, rugače pa rezervo zraven vozim ...

- zavore --> trdota ročice na krmilu --> prvi stisk zelo mehak (ročico lahko stisneš skoraj do konca držala), vsak naslednji bolj trd --> se pelješ par 100m naprej in spet isto. Hmm kje sem že omenil tehnični pregled??
Odzračit zavore verjetno potrebno...

- zavore --> piskanje/cviljenje kakorkoli? ...nebi rad spet delal primerjave z yugom :shock:
Menjati ploščice za bolj mehke, oz kvalitetnejše...

- žarometi --> zapelješ pred steno in vidiš razliko višine v snopu med levim in desnim žarometom za cca 20cm --> naj se sedaj najde kak frajer pa naj reče naj jih sam s šraufencigerjem nastavim na isto višino!! :evil:
desni snop mora biti višji atko kot je pri avtomobilu, koliko pa ne vem...


To je to zaenkrat od naštetih minusov :D Drugače pa je tole kar luštna zadevca za vozit po vseh vrstah podlage. Najbolj me je navdušilo pobiranje lukenj po vožnji po terenu --> vzmetenje zakon =D> lahko bi pa vseeno naredili malo hitrejšega (včasih malo neprijeten občutek na cestah izven naselja, kjer se vsi peljejo 110 ti pa 80) ampak vseeno, ima pa zato prednosti na terenu! :D

Lep deževen pozdrav! 8)


Beri med vrsticami...
Odsoten

mujo123

Začetnik

  • Prispevkov: 13
  • Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Re: Linhai 600 težave

Odgovor11 Sep 2014, 17:56

Ja, takle mamo :D

Krigl veš ubistvu mi je vseeno za podrobnosti. Jaz kot končni uporabnik zahtevam da novo vozilo ob normalni vožnji vsaj tehnično deluje tako kot mora. Končniki in bremze fuč po 600 kilometrih?? Zakaj misliš da ni treba prva štiri leta na tehnični pregled? Zakaj so se naši vsemogočni strokovnjaki odločili za to spremembo? --> ker so na drugi strani homologacijske zahteve tako ostre, da si redko kdo upa to privoščit --> oziroma prikrije zadevo ob testiranju in pošlje na cesto vozilo ki ima kjub potrjeni celotni dokumentaciji, pomankljivosti... Veliki proizvajalci to še kako dobro poznajo in se tega tudi zavedajo --> predvsem posledic ki lahko nastanejo! :roll:

Kaj bom dosegel s popravilom homologacije --> nič! Zamenjali mi bodo dele ki so že v osnovi slabi? Beri --> puše smo enkrat že zamenjali!! Zakaj nikjer na forumu ne piše nič o tem? Imam samo jaz probleme? :roll: :roll:

In še kot info: krigl, snop svetlobe na obeh žarometaih mora biti nastavljen na enako višino! Dejstvo da desni sveti višje od levega ni pravilno! Mogoče to tako izgleda na cesti, v osnovi pa je parabola oziroma zaslonka v žarometu narejena tako da bolj osveti desno stran (oziroma v Veliki Britaniji kjer imajo desni promet, bolj levo --> zaradi pešcev! Amerika pa tega ne pozna) Lahko malo več poizveš o tem če v strica gugla odtipkaš "cut off line" in pregledaš fotke :D --> bo takoj vse jasno :)
Odsoten

krigl

Obiskovalec

  • Prispevkov: 855
  • Pridružen: 24 Mar 2011, 19:25

Re: Linhai 600 težave

Odgovor11 Sep 2014, 18:41

Zavorne ploscice, puse ter koncniki so potrosni material in je na strani lastnika da to vzdrzuje, in ni pogojeno z casovnico tehnicnih pregledov koliko casa naj bi potrosni material drzal...

Visina snopov pa je odvisna od tega kako je luc konstruirana oz. Kaksen je dizajn fokusa... stirikolesnike ter njihovo zgradbo ou. Zasnovo nima smisla primerjati z avtomobili... kot je bilo ze veckrat tu gor zapisano.

In ne nisi edini z problemi... veliko ljudi jih ima podobne ampak so tiho pa raje stvar prodajo... zal...

Napisal sem ti zgolj mozne resitve problemov, kako se pa sam tega lotis pa mene cisto nic ne briga.
Odsoten
Uporabniški avatar

el.presidento

ON™®

  • Prispevkov: 3271
  • Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
  • Kraj: Ivančna Gorica

Re: Linhai 600 težave

Odgovor12 Sep 2014, 06:30

mujo123 napisal/-a:Vprašanje za uporabnike omenjenega ATV-ja in izkušene mojstre 8)

Ima še kdo podobne težave kot jih imam jaz? Atv je star približno pol leta in ima cca 600 prevoženih kilometrov (+narejen prvi servis) problemi pa so :

- puše/končniki --> zračnost --> boh ne daj da me ustavijo in pošljejo na izrednega tehničnega :axe:
Klasika pri Linhai 550/600 (pri 300/400 je to ok). Žal spada pa pod potrošni material, tako da če so ti urejali pod garancijo imaš srečo in sama menjava z originalnimi deli se ponavadi ne obnese, bo treba večji poseg ;).

- hladen zagon --> ni panike, potem pa ni variante da bi 2min stal na mestu brez dodajanja gasa --> padec obratov in to je to. Zelo moteče ko vžgeš motor, zapelješ vzvratno ven z garaže in medtem ko hočeš prestaviti prestavno ročico motor crkne sredi ceste; še več, motor nato vžiga ko star yugo :? Za uporabnike yuga: da ne bo pomote, tukaj gre za žalitev firme Linhai in njihov izdelek z 21. stoletja in ne za žalitev yuga z leta 90! <-- respect!
Klasika pri Linhai 550/600. Ima elektronski vbrizg goriva, tako da nastavitve niso mogoče, napako pa je običajno težko locirati in odpraviti saj lahko tiči na različnih mestih, včasih se jih kar ne da nikakor zrihtari in se je treba s tem že praktično sprijazniti. Mehanik ki s tem nima izkušenj jo bo našel in odpravil le če bo imel srečo oziroma veliko volje. Tudi tisti ki ima izkušnje se bo lahko zelo namatral da bo zadevo odpravil.

- puščanje olja --> mirkaš in voziš večinoma po asfaltu da slučajno ne bo garaža umazana od gum, potem pa naslednji dan vidiš lužico olja na tleh pod štirikolesnikom! Super! ](*,)
Preveri kje pušča, lahko tudi na vijaku kjer se je menjalo olje. Če je pri čepu, potem ga je serviser preveč zategnil in ga počil.

- indikator goriva --> obvezno dolivanje goriva predno grem kamorkoli na pot! Po parih kilometrih pa me že stiska v riti ko vidim samo še 2 črtici goriva na idikatorju, tank pa v resnici še skoraj povsem poln! =D>
To se dogaja tudi pri kakšni bolši znamki ;)

- zavore --> trdota ročice na krmilu --> prvi stisk zelo mehak (ročico lahko stisneš skoraj do konca držala), vsak naslednji bolj trd --> se pelješ par 100m naprej in spet isto. Hmm kje sem že omenil tehnični pregled??
Prezračiti zavore. Ali pa na eni čeljusti ploščica ni lepo vstavljena (če je to, to ni klasika ampak je slučajen primer), kar pomeni da bo čez nekaj časa po vsej verjetnosti odletela.

- zavore --> piskanje/cviljenje kakorkoli? ...nebi rad spet delal primerjave z yugom :shock:

- žarometi --> zapelješ pred steno in vidiš razliko višine v snopu med levim in desnim žarometom za cca 20cm --> naj se sedaj najde kak frajer pa naj reče naj jih sam s šraufencigerjem nastavim na isto višino!! :evil:


To je to zaenkrat od naštetih minusov :D Drugače pa je tole kar luštna zadevca za vozit po vseh vrstah podlage. Najbolj me je navdušilo pobiranje lukenj po vožnji po terenu --> vzmetenje zakon =D> lahko bi pa vseeno naredili malo hitrejšega (včasih malo neprijeten občutek na cestah izven naselja, kjer se vsi peljejo 110 ti pa 80) ampak vseeno, ima pa zato prednosti na terenu! :D

Lep deževen pozdrav! 8)
www.atv.si, www.atv-oprema.si
2015 - SMC Jumbo 720R 4x4
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400XS
2012 - SMC Jumbo 720R 4x4
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R 4x4
2010 - SMC Jumbo 360 R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
Odsoten
Uporabniški avatar

jaka

Mojster

  • Prispevkov: 7580
  • Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
  • Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Linhai 600 težave

Odgovor12 Sep 2014, 06:57

mujo123 napisal/-a: Lahko malo več poizveš o tem če v strica gugla odtipkaš


Vtipkal sem ( lahko pa tudi ti probaš )in našel ene konkretne slike in pojasnilo o zavornih pl. in Linhaju.



Slika Slika
Odsoten

mujo123

Začetnik

  • Prispevkov: 13
  • Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Re: Linhai 600 težave

Odgovor15 Sep 2014, 12:52

Super, hvala za tehnične odgovore. :)

Ampak ker je motor še skoraj nov in ker ga preprosto nebi rad menjal prosim za kakšen bolj managerski odgovor. Je že kdo imel takšne in drugačne probleme kot jih imam jaz? Kako je bilo s pogajanjem za odpravo teh napak v garancijskem obdobju. Zdrava kmečka pamet mi pravi da tudi potrošni material ne sme biti zanič že po pol leta normalne uporabe in tukaj je krivda uporabnika izlkjučena --> servis je bil narejen tako kot je bilo predpisano (že pri 250 prevoženih kilometrih)... Nevem kaj več bi še lahko kot uporabnik naredil za "boljše" delovanje?

Lp
Zadnjič spremenil mujo123, dne 16 Sep 2014, 07:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Odsoten
Uporabniški avatar

BIF

Obiskovalec

  • Prispevkov: 3465
  • Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
  • Kraj: http://goeasttour.com/

Re: Linhai 600 težave

Odgovor15 Sep 2014, 12:58

mujo123 napisal/-a:Super, hvala za tehnične odgovore. :)

Ampak ker je motor še skoraj nov in ker ga preprosto nebi rad menjal prosim za kakšen bolj managerski odgovor. Je že kdo imel takšne in drugačne probleme kot jih imam jaz? Kako je bilo s pogajanjem za odpravo teh napak v garancijskem obdobju. Zdrava kmečka pamet mi pravi da tudi potrošni material ne sme biti zanič že po pol leta normalne uporabe in tukaj je krivda uporabnika izlkjučena --> servis je bil narejen tako kot je bilo predpisano (že pri 250 prevoženih kilometrih)... Nevem kaj več bi še lahko kot uporabnik naredil "boljše" delovanje?

Lp

Managerski odgovor ne bo rešil tvojih težav.
Po zdravi kmečki pameti pa (če jo že omenjaš) je odgovor jasen.
Zamenjaj motor, ker ne bo nič drugače.
Odsoten

mujo123

Začetnik

  • Prispevkov: 13
  • Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Re: Linhai 600 težave

Odgovor16 Sep 2014, 07:32

@BIF hvala za odgovor

Lp
Odsoten
Uporabniški avatar

BIF

Obiskovalec

  • Prispevkov: 3465
  • Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
  • Kraj: http://goeasttour.com/

Re: Linhai 600 težave

Odgovor16 Sep 2014, 08:30

Upam, da razumeš, da nisem želel nič slabega.
Želim ti le prihranit ogromno neplodnih postov, živce in nezadovoljstvo, ki bosta botrovala enakemu končnemu rezultatu.
Je pač tako.
Linhai načeloma ne spada med zanič znamke...a je pojmovanje neke osnovne vzdržljivosti in kvalitete materialov, ki bi zadostili pričakovanje kupca, pač malce drugačno na vzhodu kot na zahodu.
Verjetno tam niso tako zahtevni...in nenazadnje pojem varnosti ima tam očitno tudi neko drugo dimenzijo.

Vrni se na Linhai

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron