Danes je 14 Nov 2018, 01:56


Zanimiva primerjava raznih 4x4 pogonov

Terenski avtomobili, motorne sanke, hovercrafti, enduro, supermoto, motocross...
  • Avtor
  • Sporočilo
Odsoten
Uporabniški avatar

brinovc

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1654
  • Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
  • Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami

Zanimiva primerjava raznih 4x4 pogonov

Odsoten
Uporabniški avatar

Pero

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1328
  • Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
  • Kraj: Zgornja Kungota

Odgovor22 Maj 2009, 22:13

Dejstvo je, da je 4x4 Subarujev pogon zakon. Ko ga voziš po spolzki podlagi, ne moreš verjet, kaj zmore.
Po turi paše pošten počitek:
Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

warrior

Obiskovalec

  • Prispevkov: 378
  • Pridružen: 24 Jan 2006, 11:22
  • Kraj: zg.savinjska

Odgovor25 Maj 2009, 05:41

jp ,subi je zakon.Me je že dostikrat presenetil,pa včasih dlje prleze ko pa kak zrihtan terenc (če ni višina problem).
Pa LP
Slika
Raptor YFM 350R-prodan
YFZ 450
Odsoten

ro-bi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 498
  • Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor25 Maj 2009, 07:40

warrior napisal/-a:včasih dlje prleze ko pa kak zrihtan terenc (če ni višina problem).


Tudi jaz sem opazil, da osebni avto 4 x 4 pride neprimerno dlje na splolzki podlagi, kot hard terenec. Primerjal sem nissana patrola in mazdo GTX 4 x 4 , pa je šla mazda neprimerno dlje.
Po moje je vzrok v "mehkejših" reakcijah osebnega vozila in boljšemu povratnemu občutku, ker pravi đip bolj cuka/ruka in posledično prej zakoplje.
lp
Odsoten
Uporabniški avatar

warrior

Obiskovalec

  • Prispevkov: 378
  • Pridružen: 24 Jan 2006, 11:22
  • Kraj: zg.savinjska

Odgovor25 Maj 2009, 09:53

Sem opazil na snegu in spolzki podlagi ,da je bolje če je avto daljši....
recimo pri krajših terencih se dogaja da začnejo kr poskakovat ,prideš pa nikamor....imajo pa prednost pr bolj razgibanih terenih,kjer pa tud subi nima kej delat.
Ko sm še patrola mel
Slika

Pa LoffroadP 8)
Raptor YFM 350R-prodan
YFZ 450
Odsoten
Uporabniški avatar

Dimen

Začetnik

  • Prispevkov: 15
  • Pridružen: 24 Feb 2009, 21:38

Odgovor25 Maj 2009, 19:59

4x4 avto pride dalj od terenca samo zato ker je lažji in ker mora imeti po zakonu mehkejše lamelne zimske gume. Na terencih jih ponavadi sploh ne menjamo in uporabljamo AT (all terrain) gume tudi pozimi, ki nikakor niso delane za zimske razmere.

Če pa terenca opremiš z pravo gumo, pravo nogo za sneg in nekaj občutka, verjemi, ni subaruja ki bi prišel dalje.
Odsoten
Uporabniški avatar

Jam

Obiskovalec

  • Prispevkov: 646
  • Pridružen: 12 Feb 2008, 23:48
  • Kraj: Selnica ob Dravi

Odgovor25 Maj 2009, 21:42

Dunlop SJ6 na terenca pa gasa :)
Odsoten

Lah

Začetnik

  • Prispevkov: 29
  • Pridružen: 18 Dec 2008, 14:22
  • Kraj: Litija

Odgovor25 Maj 2009, 22:59

živjo, sem si ogledav posnetek, pa mi ni glih najbolj všeč, kajti pri pasatu ki ga testirajo na tisti rampi, al karkoli je že, je videt da negre, pač da križno kolesa vrtita v prazno. to po mojem mnenju je ne mogoče, ker pri 4motion, ali pa quattro pogonih, se kolesa ne morata vrteti v prazno, ker takoj ko en kolo zavrti v prazno ga avtomacko zabremza, tako močno da se vedno začne vrteti tud drugi kolo na drugi strani ki je na trdi podlagi, tko da to deluje skoraj tako kot zapora difrenciala, testerano na sharanu, touaregu in audiju a4 quattro.

kar se pa tiče vožnje, po spovski cesti ali po snegu navhrib, smo pa ornk sprobali, subaruja forestrja, suzuki samoraj, lada niva, touareg, in seveda tudi sharana, ki sm z njemu prišov najdlje.
zanimivo kajneda! :)
Odsoten
Uporabniški avatar

Dimen

Začetnik

  • Prispevkov: 15
  • Pridružen: 24 Feb 2009, 21:38

Odgovor26 Maj 2009, 08:56

Lah napisal/-a:kar se pa tiče vožnje, po spovski cesti ali po snegu navhrib, smo pa ornk sprobali, subaruja forestrja, suzuki samoraj, lada niva, touareg, in seveda tudi sharana, ki sm z njemu prišov najdlje.
zanimivo kajneda! :)


Tole je že mal smešno. Ker če je tko pol se ne bi po sahari vozil terenci ampak šarani, he he A si predstavljate to sceno, bwahhhh

No, če ste tok blazno testiral, ste valda tut kakšno fotko naredil. Ajde, da vidmo!
Odsoten

Lah

Začetnik

  • Prispevkov: 29
  • Pridružen: 18 Dec 2008, 14:22
  • Kraj: Litija

Odgovor26 Maj 2009, 09:58

nažalost niti ene slikce nimam, pa sej bolši bi biv posnetek, bi saj gdo vrjev. :?
Odsoten
Uporabniški avatar

TOMI 269

Obiskovalec

  • Prispevkov: 82
  • Pridružen: 03 Jun 2008, 18:12

Odgovor26 Maj 2009, 10:08

Pomoje lahko ima nekdo nevem kakšno mrcino pa če ne zna vozit mu čist nč ne nuca...
Odsoten
Uporabniški avatar

czy

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1090
  • Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
  • Kraj: Mežica

Odgovor26 Maj 2009, 11:45

TOMI 269 napisal/-a:Pomoje lahko ima nekdo nevem kakšno mrcino pa če ne zna vozit mu čist nč ne nuca...



Saj če znaš vozit in nimaš kaj ni nič boljš
Odsoten
Uporabniški avatar

MRC

Začetnik

  • Prispevkov: 31
  • Pridružen: 28 Apr 2009, 19:48

Odgovor06 Jun 2009, 18:35

Ko ste že omenjali razliko v gumah po snegu mam en posnetek.
Na pajerotu so all terrainke na kii pa zimske z lamelami.

http://www.youtube.com/watch?v=JlDi2GbItuE
Odsoten
Uporabniški avatar

harry2

Obiskovalec

  • Prispevkov: 106
  • Pridružen: 18 Nov 2008, 10:20
  • Kraj: Ljubljana

Odgovor17 Feb 2010, 22:43

Malo obnovimo temo, ki je na žalost večini novopečenih lastnikov SUV vozil čista neznanka!
Ob ogledu prvega in zadnjega videa sem se spomnil prvih Lad niva in Fiatov Campagnol, ki smo jih vozili po brezpotjih.
Tudi kakšen ameriški Willis se je znašel zraven, ampak prepirali se nismo za kaj je kateri dober; Niva za blato(čeprav nima nobenih blokad diferenciala), Willis za bočne vzpone in stopnice(blokade, nizko težišče, brez posamičnih obes), Campagnola pa je bila čudež, ker je imela še posamične obese in vse blokade, sranje je bilo edino, ker je bila Fiat in s tem malo podobna kitajskim ATV, seveda z razliko dobavljivosti rezervnih delov!
Potem se je pri nas pojavil še UAZ, ki je bil cilj vsakogar, ki zmogel rusko žejo po bencinu.
Pri vseh testih novih vozil se mi zdi, da je večina teh XXL "drajvov" narejena prav za ljudi, ki verjamejo "fenci" reklamam, obenem pa nimajo dejanskih izkušenj z vožnjo na terenu in jih tudi ne zanimajo, ker zanje nimajo časa, saj so "itak" kupili najnovejšo in najdražjo verzijo!
Rad bi slišal(ali video), še kakšno primerjavo med novejšimi različnimi pogoni, ne samo z vrsto računalniškega programa, ampak z bolj tehničnim opisom prenosov!
Yamaha Grizzly 1050
Odsoten
Uporabniški avatar

jay886

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1814
  • Pridružen: 28 Avg 2011, 14:06
  • Kraj: Ruše

Re: Zanimiva primerjava raznih 4x4 pogonov

Odgovor11 Jul 2013, 18:33

ne moreš iz kože... treba malo tudi po terenu pognat in občutek je tapravi, ampak za pravi offroad bi moral poseči po čem drugem ane čivava :finga: ..
Slika

za prikolico pa mislim, da bo Okej 8)
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Slika

Vrni se na Ostala terenska vozila

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron