Danes je 18 Avg 2019, 12:18


Brute Force 750ccm

  • Avtor
  • Sporočilo
Odsoten

GHost14

Obiskovalec

  • Prispevkov: 169
  • Pridružen: 15 Avg 2013, 22:06

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 06:57

Ima kdo kakšen nasvet kako izolirati izpušno cev?
Med vožnjo se izpuhseveda močno segreje, problem pa je v tem, da pregreje tudi plastike mimo katerih je speljan. In to pregreje tako, da se ne da normalno vozit. Sploh zdaj ko je tudi zunaj malo več stopinj. Na levi strani, kjer je speljana cev iz sprednjega cilindra, se leva res orng pregreva, obbčasno pa zakuha tudi sedež in je treba dvignit rit. Da ne govorim o sopotnici na zadnji polovici sedeža, ima levo bedrce že kar lepo hrustljavo zapečeno. Med vožnjo počne svašta, sam še za vrat mi ni dala noge...
Torej, kakšen nasvet kako omejiti to oddajanje toplote(vročine)?
Odsoten
Uporabniški avatar

BIF

Obiskovalec

  • Prispevkov: 3568
  • Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
  • Kraj: http://goeasttour.com/

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 07:40

Če imaš prostor si narediš alu "pregrado"...med izpušno cevjo in plastiko.
Ali pa izpušno cev oviješ v trak, ki je temu namenjen....je bilo o tem že dosti napisanega na forumu....poiskat je treba.
Odsoten

GHost14

Obiskovalec

  • Prispevkov: 169
  • Pridružen: 15 Avg 2013, 22:06

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 08:39

Na wrapping sem že pomislil, ampak ne vem kolk je to koristno za samo izpušno cev. Malo se bojim da ne pride do tega
Slika
Slika

Na internetu se da marsikaj prebrat, nekateri tudi pišejo da to ni najbolj koristno. Res bo temperatura, ki se zdaj sprosti, ostala v izpuhu, cev se bo zato še bolj grela, kakšne so morebitne posledice tega pa ne vem. Zato sprašujem za mnenje, če ima kdo na tem področju kakšno izkušnjo...
Odsoten
Uporabniški avatar

BIF

Obiskovalec

  • Prispevkov: 3568
  • Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
  • Kraj: http://goeasttour.com/

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 08:50

No jaz tega nisem hotel pisat, ker sem bil že negiran zaradi tega s svojim stališčem.
Na kratko...jaz tega ne bi NIKOLI navil na cev.
Osebno bi razmislil o pregradi iz alumija...ampak...to je samo moje mnenje.
Odsoten

GHost14

Obiskovalec

  • Prispevkov: 169
  • Pridružen: 15 Avg 2013, 22:06

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 08:56

OK, potem se razumeva :)
Bi bilo dovolj če po potrebi oblikujem in predelam aluminijasto zaščito ki pride na dnu avtomobila med izpušno cevjo in karoserijo? Konec koncev, namen tistega je ravno toplotna izolacija...
Odsoten
Uporabniški avatar

gmajnar

Obiskovalec

  • Prispevkov: 250
  • Pridružen: 18 Nov 2010, 08:16
  • Kraj: Bločice pri Blokah

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 08:58

Tudi meni je Vidrih svetoval vmesno pregrado, ki bi jo pritrdil kar na blatnik. Kakšen material bo uporabil, ne vem. Bo pa ta na distančnikih, tako, da bo kak cm oddaljena od plastike. Če bo še vedno grelo, bi lahko še kak primeren izolacijski material natlačil med pregrado in blatnik.
Odsoten

GHost14

Obiskovalec

  • Prispevkov: 169
  • Pridružen: 15 Avg 2013, 22:06

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 09:22

Razmišljam da bi poskusil s takšno objemko pa da bi zaščito obesil na izpušno cev, ker ne bi rad vrtal plastik.
Odsoten
Uporabniški avatar

freshslo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 2357
  • Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
  • Kraj: Menges

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 09:23

Povijanje cevi nikakor ne skoduje agregatu, niti cevi! Pred casom, ko je ze bila debata okrog tega, sem celo objavil Akrapovicevo izjavo glede tega, ki celo priporoca povijanje cevi zaradi boljsega izstopa vrocega zraka iz agregata.

Po drugi strani pa za nejeverne Tomazke si preberite zakaj so izpusni sistem aftermarket proizvajalcev boljsi od OEM in zakaj so boljse firme kot je Porsche, BMW, Ducati, Yamaha zacele v svojih katalogih pod dodatno opremo ponujati Akrapovice in Remuse. Vsi ti izpuhi imajo krivine iz mesanice titana, ki veliko boljse zadrzuje toploto v krivini kot navadno zelezo, ki je na recimo oh in sploh dobrem BRPju. S povijanjem pa malce izboljsas izstop vrocine skozi material.

P.S.: Na vecino boljsih motorjev je cev pritrjena z fedri in ne vijacena na ohisje, ravno zaradi tega, da se ne zgodi kot je je videti na zgornji sliki. Da bi se cev odlomila zaradi pregretja pa je malce :roll: Ce se pomisli malce z glavo...vodno hlajen agregat se segreje do 110 stopinj celzija, potem takem bi se morale krivine pri zracno hlajenem agregatu lomiti po defaultu, ker se vsaj za 60% bolj segreje in je s tem tudi izstopni zrak iz agregata toliko bolj vroc.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Odsoten
Uporabniški avatar

BIF

Obiskovalec

  • Prispevkov: 3568
  • Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
  • Kraj: http://goeasttour.com/

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 10:25

Kakor komu volja.
Jaz imam na 650-ki nekaj podobnega kot je tole...deluje.
http://www.aliexpress.com/item/Chrome-9 ... 51211.html
...teh variant je veliko za kupit...jih pa z malo ročne spretnosti lahko narediš sam...jaz sem kupil v Graz-u pri Auner-ju.
Se pa zdaj uporablja tudi karbon...pa še od Akrapoviča je...zanimivo....
http://www.schleenbecker-moto.eu/Husabe ... Karbon.htm

...eto našel...točno takega imam jaz. Zvijaš in prilagajaš po svoji volji....krajšaš po potrebi...gre tudi čez krivine...
http://www.world-of-cross.de/product_in ... ts_id=5849
Odsoten
Uporabniški avatar

freshslo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 2357
  • Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
  • Kraj: Menges

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 12:35

Dobra varianta. Vendar se prostor okrog cevi se vedno segreva in v noge buta toplota. Poleg s temi objemkami in vrocino so dostikrat problemi, ker jih toplota rahlo deformira in potem vse skupaj zacne sklopotati na izpusni cevi.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Odsoten
Uporabniški avatar

BIF

Obiskovalec

  • Prispevkov: 3568
  • Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
  • Kraj: http://goeasttour.com/

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor05 Jun 2015, 17:16

Jah...možno...moram sicer rečt, da je zadeva ok...je pa res, da sem dal RF objemke gor. In tudi to drži kar praviš...da si ne bi kdo slučajno predstavljal, da je to kakšen hladilnik ali kaj podobnega. Gre le za to, da se zmanjša raven toplotnega sevanja na vzdržno raven....predvsem da ne prihaja do deformacije plastik v tisti špici.
No jaz sem to dal gor preventivno ravno v predelu sedeža...na katerega pa sem še nalepil nekaj alu trakov. In tovrstna zadeva deluje.
Za kaj več bo pa treba kaj bolj sofisticiranega pogruntat, če je potreba.
Odsoten

GHost14

Obiskovalec

  • Prispevkov: 169
  • Pridružen: 15 Avg 2013, 22:06

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor09 Jun 2015, 19:03

Prej kot se lotim izpuha bo treba še nekaj... Ima mogoče kdo na zalogi regler, ki bi ustrezal BF750?
Slika

P.S.: Ni nujno da ima extended 1 year warranty :)

P.S.2: Preverjeno paše tudi od Grizzlija 660 pa 700, pa od Raptorja 700...
Odsoten

GHost14

Obiskovalec

  • Prispevkov: 169
  • Pridružen: 15 Avg 2013, 22:06

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor26 Avg 2015, 12:33

GHost14 napisal/-a:Ima kdo kakšen nasvet kako izolirati izpušno cev?
Med vožnjo se izpuhseveda močno segreje, problem pa je v tem, da pregreje tudi plastike mimo katerih je speljan. In to pregreje tako, da se ne da normalno vozit. Sploh zdaj ko je tudi zunaj malo več stopinj. Na levi strani, kjer je speljana cev iz sprednjega cilindra, se leva res orng pregreva, obbčasno pa zakuha tudi sedež in je treba dvignit rit. Da ne govorim o sopotnici na zadnji polovici sedeža, ima levo bedrce že kar lepo hrustljavo zapečeno. Med vožnjo počne svašta, sam še za vrat mi ni dala noge...
Torej, kakšen nasvet kako omejiti to oddajanje toplote(vročine)?

Samo update stanja in ''rešitev'' problema:
Na internetu sem kupil samolepilno izolacijsko folijo. Gre za 'sendvič' izolacijo - verjetno keramična volna, čez pa še alu folija, vse skupaj na samolepilni podlagi. S tem sem polepil plastike, ki so se najbolj pregrevale, spoje in robove pa prelepil še z alu trakom (preventivno, da se ne bo razdiralo)
Slika

Slika

Plastike se po tem posegu ne pregrevajo več. Še vedno so tople, niso pa vroče kot prej, tako da se je zadnji izlet za sopotnico na zadnjem sedežu končal brez tega
Slika
Odsoten

GHost14

Obiskovalec

  • Prispevkov: 169
  • Pridružen: 15 Avg 2013, 22:06

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor10 Nov 2015, 20:02

Kdo ve kje je kakšen tester za kawasakija, pa ne samo da ga imajo, ampak se v zadeve tudi kdo kaj razume? Pripravlja se menjava izpuha, pa bo treba it malo prekontrolirat parametre...
Odsoten
Uporabniški avatar

freshslo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 2357
  • Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
  • Kraj: Menges

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor11 Nov 2015, 12:10

GHost14 napisal/-a:Kdo ve kje je kakšen tester za kawasakija, pa ne samo da ga imajo, ampak se v zadeve tudi kdo kaj razume? Pripravlja se menjava izpuha, pa bo treba it malo prekontrolirat parametre...


Panigaz Kranj

Vprasanje pa ce lahko parametre zmesi bencina spreminja s testerjem, to je ze bolj chip tuning. Recimo pri BRPju z dealersko licenco te opcije ni.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Odsoten
Uporabniški avatar

gregor.dolenec

Obiskovalec

  • Prispevkov: 231
  • Pridružen: 25 Feb 2013, 09:52
  • Kraj: Kamnik okolica

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor11 Nov 2015, 12:23

Pa saj to je BRP!
Odsoten
Uporabniški avatar

freshslo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 2357
  • Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
  • Kraj: Menges

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor11 Nov 2015, 13:19

?
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Odsoten
Uporabniški avatar

gregor.dolenec

Obiskovalec

  • Prispevkov: 231
  • Pridružen: 25 Feb 2013, 09:52
  • Kraj: Kamnik okolica

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor12 Nov 2015, 06:33

Predvidevam, da BRP ne rabi posegov ko je tako hvaljen.
Odsoten
Uporabniški avatar

freshslo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 2357
  • Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
  • Kraj: Menges

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor12 Nov 2015, 09:08

Iz moje strani lahko recem, da vec kot ostale brand firme. Iz ostalih strani pa poznas mnenja...
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Odsoten
Uporabniški avatar

gregor.dolenec

Obiskovalec

  • Prispevkov: 231
  • Pridružen: 25 Feb 2013, 09:52
  • Kraj: Kamnik okolica

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor12 Nov 2015, 09:13

Tako nekako je bilo mišljeno :D
Odsoten

GHost14

Obiskovalec

  • Prispevkov: 169
  • Pridružen: 15 Avg 2013, 22:06

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor12 Nov 2015, 15:21

freshslo napisal/-a:
GHost14 napisal/-a:Kdo ve kje je kakšen tester za kawasakija, pa ne samo da ga imajo, ampak se v zadeve tudi kdo kaj razume? Pripravlja se menjava izpuha, pa bo treba it malo prekontrolirat parametre...


Panigaz Kranj

Vprasanje pa ce lahko parametre zmesi bencina spreminja s testerjem, to je ze bolj chip tuning. Recimo pri BRPju z dealersko licenco te opcije ni.


Pa bo dejansko potrebno spreminjat parametre? Za začetek bi rad samo da se preveri kaj se dogaja in če sploh je kakšna potreba po spreminjanju nastavitev. Izpuh načeloma ne bo nič bolj odprt, vsaj delalo se bo na tem da bo čimbolj podoben obstoječemu.
Odsoten

Frenk007

Začetnik

  • Prispevkov: 2
  • Pridružen: 19 Apr 2016, 21:38

Re:

Odgovor19 Apr 2016, 21:55

Denis kawasaki napisal/-a:Lep pozdrav,
na Brute Forcu 750 se mi je pojavila težava, da motor v prostem teku, se pravi brez gasa kar počasi leze naprej, oz. nazaj odvisno v kateri prestavi je, bi kdo kaj vedel kaj bi to bilo, meni se tudi ne sanja ne
Hvala.


moz napisal/-a:
czy napisal/-a:Danes mi je začelo izmenično utripalo 4wd in 2wd in v prostem teku se je motor premikal


To se je zgodilo tudi pri meni, pred kakimi tremi meseci.
Sam se s tem nisem ubadal, saj je bil moped tik pred servisom, tako da je Tone sproti vse poštimal.
Me pa zanima zakaj pride do tega, če mogoče kdo ve?


Sicer stara vprašanja, ampak odgovorov pa še nisem zasledil...

Skratka, pokvarjen aktuator motorne zavore oz. sklopke..
Ta motorna "zavora" se vklopi, ko npr. počasi lezeš po hribu navzdol, hitrost pa je premajhna da bi se vključila centrifugalna sklopka da bremzaš z motorjem. Pod 2 mPh se izklopi, ker računalnik predvideva da se ustavljaš. In če ne dela pravilno, ostane vklopljena in quad leze naprej ali nazaj... V 99% primerov je problem senzor pozicije v aktuatorju.

Utripanje 2WD 4WD pomeni:
-če utripa na 0,5sek: v okvari aktuator sprednjega pogona
-če utripa na 1sek: v okvari aktuator sklopke oz. motorne zavore
-če utripa na 2sek: v okvari oba aktuatorja

Težavo se lahko poceni reši z kontakt sprejem (NE WD ali kaj podobnega kar vsebuje olja!), ni pa to trajna rešitev.
Kot rezervni del se žal dobi le celotni aktuator, kar je precej drago. Se pa da popraviti sam senzor pozicije za nekaj 10€.
Zadnjič spremenil Frenk007, dne 06 Feb 2018, 21:14, skupaj popravljeno 1 krat.
Odsoten

Ghoul

Obiskovalec

  • Prispevkov: 51
  • Pridružen: 05 Nov 2016, 14:09

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor15 Nov 2016, 19:13

pozdravljeni

zanima me ali slučajno kdo pozna tale motor oz. lastnika http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11357268&obv=1

planiram iti zadevo pogledat, po besedah lastnika motor vse ok servisiran itd (kot rečejo vsi), malo kilometrov, vitla, priklop...Zanimajo me vaše izkušnje s tole mašino. Kolikor berem v tej temi, sem si naredil neko sliko da na bi bila zadeva uredu, razen tega da ima nekoliko nadpovprečno porabo? Ima pa seveda določene manjše težave, kakor vsaka znamka. Pred časom sem pri prebiranju foruma zasledil da je uporabnik (če se ne motim čivava) imel velike probleme z nenormalno veliko porabo olja (če se prav spomnim tefloni pri ventilih?), vendar tega posta nikakor nemorem spet najti da bi lahko razbral več podatkov (kilometri itd..) ima še kdo podobne težave? Morda kakšne druge odmevnejše? skratka za vsak odgovor in uporabno informacijo bom zelo hvalažen!

Poleg tega je pa tukaj še ena stvar mašina je namreč uvožena iz Italije (mislim da pred cca 3 leti), ni homologairan je pa možnost (ima potrebne papirje), vendar pa ima drugi avspuh kar sklepam da bi verjetno bila težava pri homologaciji. Zato me zanima (če se bi SLUČAJNO odločil za nakup) ali ima slučajno kdo doma original avspuh katerega ne potrebuje.

HVALA za odgovore
Odsoten
Uporabniški avatar

lakl

Obiskovalec

  • Prispevkov: 1669
  • Pridružen: 09 Apr 2009, 19:22

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor15 Nov 2016, 19:23

Ok! Tisočkat je bilo povedano, da se naknadna homologacija ne da izvest. Če ima papirje in trdi, da se lahko homologira ga naj prodajalec kar sam homologira in ga kupi kot registrirano vozilo. O rednem in pravilno servisiranem vozilu le kot opomin-poglej pnevmatike in boš videl, da so nepravilno montirane!!!!!!! =D> =D> =D>

Toliko o strokovnjakih, kateri prodajajo bučke :mrgreen:
Odsoten
Uporabniški avatar

BIF

Obiskovalec

  • Prispevkov: 3568
  • Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
  • Kraj: http://goeasttour.com/

Re: Brute Force 750ccm

Odgovor15 Nov 2016, 19:58

Saj zadnje so pa v redu obrnjene...pač voziš skozi po zadnjih naprej...prednje pa so perajd za rikverc....ti samo nekaj kompliciraš... :mrgreen:
Drugače pa svetujem enako...naj ga prodajalec homologira (homologacija je 100 EUR...pa daj mu še 100 zraven za bencin)...pa ga potem kupi.
Osebno pa sem imel priložnost BF-a vozit le 1x ko mi ga je zaupal kolega @Gmajnar...nimam pripomb glede vožnje...dovolj moči, dvovaljnik, vodljiv...pa delalo je tudi vse.
O porabi pa prosim ne razpravljaj na forumu...pri teh igračah je poraba nepomembna, ker je odvisna od milijon in enega faktorja. To niso dolgoprogaška vozila, vsak užitek pa nekaj stane.
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Kawasaki

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron