quad za začetnika
Re: quad za začetnika
jaka se opravičujm, sem malo pogooglau in videl da ima 350ka celo za 5mm višji sedež kot 700ka
Re: quad za začetnika
No, če na kratko povzamem bistvene lastnosti in naredim primerjavo med Raptor 700, LTZ 400 in LTR450, bi rekel takole:Drago napisal/-a:Razliko med LTR in LTZ ti bo najbolje opisal Morski, saj je imel oba.
Raptor 700 (ima kolega homologiranega letnik 2008, kupil ga je isti dan kot jaz LTR, tako da vidim kaj se z quadom dogaja, pa tudi precejkrat sem ga vozil):
- največja prednost je navor, kar pomeni da ni potrebno veliko prestavljati in v kakšnih zafrknjenih klancih v gozdu itd. je precej lažje speljati
- posledica nizkoturažnega motorja je tudi, da ga ni treba tiščati v visoke obrate, in to pri cestni uporabi precej blagodejno vpliva na dolgoživost materialov v motorju - v treh letih precej pogoste uporabe mu motorja še ni bilo potrebno odpirati, samo redne menjave olja in oljnega filtra in seveda čiščenje zračnega filtra
- pospeški na ravni 450 klase, končna serijskega quada okrog 125km/h
- dokaj velika oddaljenost od tal, kar je super za v hosto, ker manjkrat zadaneš z dnom ob kamne, večje vejevje - a kljub temu toplo priporočam zaščito dna iz aluminija
- preozek (116cm) in je praktično nujna uporaba distančnikov ali pa menjava z širšimi a-rokami in akso
- dokaj kvalitetna plastika, ki se ne polomi ob vsakem prevračanju
- kolesni ležaji in ležaji v nihajki so zdržali nekako dve sezoni - je pa problem, ker ima Yamaha nestandardne dimenzije in jih ne dobiš v lokalni železnini
- ima rikverc - enim zelo pomembno, spet nekaterim sploh ne
- solidno vzmetenje, čeprav so za konkretnejšo uporabo na terenu malce premehki
- iz tega sledi tudi precej mehka vožnja po cesti in precej nagibanja v ovinkih, kar meni ni všeč
- višja teža in je na skokih težje popravljati lego
Suma sumarum lep zaokrožen quad za vsestransko uporabo, najbolje pa se počuti v hosti, pa tudi na cesti, malce slabše na kros progah. Vzdrževanje (vsaj na podlagi kolegovega) praktično med najnižjimi.
Suzuki LTZ400 (jaz sem sicer imel Arctic Cat DVX400, a gre v osnovi za povsem enak quad, le da so plastike in luči na DVX-u druge; lastnik sem bil leto dni):
- pospeški za razred nižji od R700, končna okrog 115km/h
- širina quada povsem enaka (116cm), kar zopet pomeni obvezno razširitev
- tudi višina je nekje tam-tam - priporočam uporabo zaščite dna
- vzmetenje je trše kot pri R700 in posledično se da na kros progi lepše peljati z njim, tudi manjše do srednje skoke brez težav prenese
- kolesni ležaji in ležaji v nihajki so standarni in jih dobiš v vsaki bolje založeni železnini za precej manj denarja kot originalne
- ima vzratno prestavo
- mašina je dokaj hvaležna za vzdrževanje ob makedamski in off-road uporabi; medtem ko daljša cestna uporaba zahteva svoj davek (v letu dni mi je dvakrat zaribal, pa težko rečem, da sem ga preveč tiščal - poleg tega jih poznam kar precej, ki so imeli z LTZ-ji enake probleme)
Suzuki LTR450 (kupil 2008, imam še zdaj oz. ga prodajam - kljub temu nočem biti pristranski):
- tipičen predstavnik iz 450 klase, torej širok (126cm), nizek, dobri amortizerji, skratka narejen za kros proge
- visokoturažna mašina, kar pomeni, da ga je treba priganjati v višje obrate, speljevati z več gasa, a še kljub temu solidno vleče tudi iz nižjih obratov (najbolje od vseh iz 450 klase)
- menjava bata in ojnice po dveh sezonah zaradi iztrošenosti (zaribal k sreči še ni, pa sem ga precej precej bolj tiščal kot LTZ-ja)
- menjava cilindra po treh sezonah zaradi iztrošenosti (glede teh treh postavk (bat/cilinder/ojnica) so si enaki skoraj vsi iz 450 klase - če se hočeš vozit, je treba pač vse to zamenjati)
- nastavitev ventilov po vsaki sezoni
- kolesni ležaji in ležaji v nihajki so enako kot pri LTZ-ju standardnih dimenzij
- amortizerji so za serijski quad zelo solidni in se da z njimi tudi povsem solidno dirkati, je pa res da imata in Yamaha YFZ450 in CanAm DS450XMX še vsaj za razred boljše vzmetenje
- zelo lepo vodljiv quad, dobra pozicija na motorju, vse ti lepo "sede pod rit"
- letnik 2006-2007 brez večjih napak, od leta 2008 naprej serijska napaka pri tretji prestavi - ob "gršem" prestavljanju in neuporabi sklopke zelo rado pobere tretji zobnik in ga je potrebno zamenjati - ob normalni uporabi pa pride do tega zelo poredko
- drugi težav z motorjem v treh letih nisem imel in lahko rečem, da niti ni tako zelo drago vzdrževanje, kot bi si človek mislil, je pa res, da je v tem oziru R700 cenejši
- je pa res, da se nikoli nisem vozil z njim po asfaltnih cestah, tako da morem reči, kakšna bi bila vzrdžljivost motorja pri cestni uporabi
- quad je toliko opremljen, da razen nerfbarov in zaščite dna praktično ne rabiš drugih dodatkov
Jaz sem uporabljal quad bolj ali manj samo za kros proge in za ta namen mi je LTR služil več kot odlično. Tebi pa bolj priporočam R700, če imaš v mislih bolj makadam in ceste. Čeprav bi tudi z LTR-jem verjetno šlo...
Aja, R250 je pa prešvoh, preozek in zanič amortizerji, tako da ne priporočam. Sploh.
LT-R 450
Re: quad za začetnika
morski zelo lepo si to opisl. Najlepša ti hvala
Se pravi za gozd je treba nujno narediti zaščito iz aluminija, vse ostalo je pa vredu. Če se bom kdaj naveličal makadama oziroma gozda in bom hotel na progo bom pa kupil športni quad, ker trenutno mi ravno ni do tega da bi tvegal življenje na progi, ker še nikoli nisem bil in me TRENUTNO ne zanima, kasneje pa mogoče
Vzmetja se pa ne da naštimat da je bolj trd, če slučajno ne bo vredu??
Pivo imaš v dobrem

Pivo imaš v dobrem
Re: quad za začetnika
Če finance niso tak problem potem kupi kakega ohranjenega Raptorja 660 ali 700. Za tak način vožnje, ki si ga opisal ti bo odlično služil( hosta, makedam, cesta). Quad-i v v 400(ltz,dvx, artic cat...) in 450(yfz,ltr,trx,kfx,ds...) klasi so že bolj zahtevni glede vzdrževanja.
Re: quad za začetnika
MatejQMX napisal/-a:Če finance niso tak problem potem kupi kakega ohranjenega Raptorja 660 ali 700. Za tak način vožnje, ki si ga opisal ti bo odlično služil( hosta, makedam, cesta). Quad-i v v 400(ltz,dvx, artic cat...) in 450(yfz,ltr,trx,kfx,ds...) klasi so že bolj zahtevni glede vzdrževanja.
Finance so problem. Sem napisal da bom dal do 4500€ mogoče 5000€. Najbol se mi dopade raptor 700, po izgledu seveda, pred nabavo bom pa še sprobal, da vidim če je res to to kar iščem. 660ka mi je tudi zelo všeč. Bom videl kateri quad bo najbolj ohranjen in kateri se mi bo najbolj dopadel po vožnji
Re: quad za začetnika
Finance so problem. Sem napisal da bom dal do 4500€ mogoče 5000€. Najbol se mi dopade raptor 700, po izgledu seveda, pred nabavo bom pa še sprobal, da vidim če je res to to kar iščem. 660ka mi je tudi zelo všeč. Bom videl kateri quad bo najbolj ohranjen in kateri se mi bo najbolj dopadel po vožnji[/quote]
Točno tako temo sem rabil imam v mislih isti nakup!
Točno tako temo sem rabil imam v mislih isti nakup!
-
The driver
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 34
- Pridružen: 07 Mar 2011, 14:55
Re: quad za začetnika
Med naštetimi zagotovo R700.
Za podobne denarje dobiš tudi Can-am DS650, ki bi ti nudila podobne performanse, kot Raptorca. Razlika je le da je DS širši.
Več ti bosta pa povedala Morski in Matej, ki sta bolj v športnih vodah.
Za podobne denarje dobiš tudi Can-am DS650, ki bi ti nudila podobne performanse, kot Raptorca. Razlika je le da je DS širši.
Več ti bosta pa povedala Morski in Matej, ki sta bolj v športnih vodah.
Re: quad za začetnika
Moje mnenje (sem pač navajen nizkih in širokih quadov):The driver napisal/-a:Za podobne denarje dobiš tudi Can-am DS650
Težko karkoli rečem glede vzdržljivosti & zanesljivosti, ker ga premalo poznam, ampak bog mi pomagaj, da še nisem peljal bolj katastrofalnega quada kot je tale krava od CanAm-a...
Menda so mašine zelo vzdržljive, ampak tega quada ne bi imel, pa če nikoli ne crkne in pa nobenega servise ne rabi...
OK, za na cesto bi še nekako bil, v hosti in na progi je pa tako neroden quad in tako špasno se počutiš na njem - če malo karikiram - kot da bi jahal kravo. V ovinkih te postavlja na dvoje koles, v zraku na skokih imaš veš čas slab občutek, kako bo to dol priletelo... Vodljivost, amortizacija, teža, okornost... aa, to ni za mene.
Sploh ker je R700 v praktično vseh pogledih boljša izbira. Za manj denarja.
Pa da ne bo kdo mislil, da promoviram Yamaho, niti najmanj. Sem bil vedno Suzuki fan, ampak je pač treba priznati, da je Yamahi z R700 uspelo narediti najbolj vsestranski all-around quad.
Je pa dejstvo, da ima vsak svoje želje in občutja, tako, da je pač treba sprobat čim več modelov in se potem na podlagi lastnih občutenj odločiti za ta pravega. Ni vedno vse v denarju - če boš na enem quadu bolj užival kot na drugem, mu boš pač malo pogledal skozi prste, da ima mogoče malce dražje vzdrževanje. Recimo
LT-R 450
Re: quad za začetnika
No, če nadaljujem to mojo zadnjo misel... tako, malo za intermezzo...
Sam sem do sedaj od prvega trenutka, ko sem sedel na quad, resnično užival le na dveh: Suzuki LTR450 in KTM SX 450/505.
Ko sem se leta 2007 prvič vsedel na kolegovega LTR-ja, sem v trenutku vedel, da je za mene to - to. In sem takoj začel delati na tem, da čim prej napraskam dovolj denarja in ga kupim. To je bila ljubezen na prvi pogled
No, še veliko bolj pa me je pritegnil dve leti kasneje KTM. To je pa res vrhunski stroj in bi ga imel takoj, če bi le bil malo bolj zanesljiv.
Hladnega pa so me pustili Honda TRX450, YFZ450 (in tudi YFZ 450R) in CanAm DS450 (ta star 08 letnik - 2010 žal nisem imel prilike sprobati). Pa z njimi ni nič narobe, so vsi po vrsti dobri stroji, a meni pod rit najbolje sede Suzuki.
Saj to je že tako nekako dejstvo, da se nekdo, ki so dobro počuti na YFZ-jki, ne bo dobro počutil na LTR-ju, ker sta si povsem različna glede položaja na quadu in upravljanja. Seveda velja enako v obratni smeri.
Zato pa fantje, čim več sprobat, pa bo vsak hitro ugotovil, kaj mu paše pod rit
Sam sem do sedaj od prvega trenutka, ko sem sedel na quad, resnično užival le na dveh: Suzuki LTR450 in KTM SX 450/505.
Ko sem se leta 2007 prvič vsedel na kolegovega LTR-ja, sem v trenutku vedel, da je za mene to - to. In sem takoj začel delati na tem, da čim prej napraskam dovolj denarja in ga kupim. To je bila ljubezen na prvi pogled
No, še veliko bolj pa me je pritegnil dve leti kasneje KTM. To je pa res vrhunski stroj in bi ga imel takoj, če bi le bil malo bolj zanesljiv.
Hladnega pa so me pustili Honda TRX450, YFZ450 (in tudi YFZ 450R) in CanAm DS450 (ta star 08 letnik - 2010 žal nisem imel prilike sprobati). Pa z njimi ni nič narobe, so vsi po vrsti dobri stroji, a meni pod rit najbolje sede Suzuki.
Saj to je že tako nekako dejstvo, da se nekdo, ki so dobro počuti na YFZ-jki, ne bo dobro počutil na LTR-ju, ker sta si povsem različna glede položaja na quadu in upravljanja. Seveda velja enako v obratni smeri.
Zato pa fantje, čim več sprobat, pa bo vsak hitro ugotovil, kaj mu paše pod rit
LT-R 450
-
The driver
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 34
- Pridružen: 07 Mar 2011, 14:55
Re: quad za začetnika
Res je da nimam izkušen s športaki. Večina časa presedim na delavcih.
Vendar spremljam tudi športake. Pač bil je predlog saj je v podobni klasi kot Raptorca...
No še test....
http://www.dirttraxtv.com/vidplayer.asp?id=57

No še test....
http://www.dirttraxtv.com/vidplayer.asp?id=57
Re: quad za začetnika
Hja, fantje, se z vsemi strinjam, ki ste mu svetovali, jest pa pravim, da moraš pri vsaki stvari imeti najprej pamet v glavi in desenu palcu in neč podcenjevanja pri stvari. To drži pri vseh stvareh pa ni važno al je to avto, motor, kolo al pa 4-kolesc. Tut sam sem bil u dilemi kaj kupit in sem skor cel let prebiru forume in nabiru mnenja fatov, ki obvladajo stvari. Sam sem se odloču za delovca za začetek in po enmu letu letanja okol z njim, ga še vedno tipam in imam rešpekt pred njim in ga ne podcenjujem pa ni važno, kje se preganjam z nim. Za naprej, če mi bojo finance dopuščale si bom pa še cestnega qada zravn umislu. Pa veliko srečnih in varnih kilometrov ti želim, kakorkoli se boš odloču in nabavu.
-
The driver
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 34
- Pridružen: 07 Mar 2011, 14:55
Re: quad za začetnika
Kar pa jaka pogosto reče novincem, ki kopujejo prvi ATV, pa je naj se zmenijo s prodajalci za testno vožnjo, naj poskusijo karseda dosti štirikolesnikov in se nato odločijo.
Žal to več ali manj vsi spoznajo po težji poti. Ko si ves "napaljen", da boš kupil svoj prvi motor in greš na prvo testno vožnjo se takoj odločiš še preden poskusiš drugega, ki bi mogoče lahko bil boljši vendar od same želje kupiš prvega. Seveda nakupa ne obžaluješ dokler s prijtelji ne sediš po furi in eden izmed njih reče: daj pelji se še en krog z mojim. In ti da klujče od svoje zverine. Po vožnji pa zveš ali je nakup vreden obžalovanja ali ne.
Vsaj takšne so moje izkušnje.
Žal to več ali manj vsi spoznajo po težji poti. Ko si ves "napaljen", da boš kupil svoj prvi motor in greš na prvo testno vožnjo se takoj odločiš še preden poskusiš drugega, ki bi mogoče lahko bil boljši vendar od same želje kupiš prvega. Seveda nakupa ne obžaluješ dokler s prijtelji ne sediš po furi in eden izmed njih reče: daj pelji se še en krog z mojim. In ti da klujče od svoje zverine. Po vožnji pa zveš ali je nakup vreden obžalovanja ali ne.
Vsaj takšne so moje izkušnje.
Re: quad za začetnika
nakup štirikolesnika:
Sem začetnik in si ogledujem yamaho 250 raptor in 350 raptor. katera bi bila bolj primerna za začetek?? ali se splača kupiti nov ali rabljen atv???
lp hvala za odgovore.
Sem začetnik in si ogledujem yamaho 250 raptor in 350 raptor. katera bi bila bolj primerna za začetek?? ali se splača kupiti nov ali rabljen atv???
lp hvala za odgovore.
Re: quad za začetnika
To je vprašanje koliko si finančno sposoben....seveda je drugače bolje kupiti novega, da veš da je z njim kot mora biti, seveda se najde tudi kakšen rabljen, ki je tudi dobro ohranjen in servisiran kot mora biti....če se pa odločaš med kubikažo ti priporočam kar 350 raptor...saj bi ti bila 250 prej ko slej prešvoh...CULTO napisal/-a:nakup štirikolesnika:
Sem začetnik in si ogledujem yamaho 250 raptor in 350 raptor. katera bi bila bolj primerna za začetek?? ali se splača kupiti nov ali rabljen atv???
lp hvala za odgovore.
Street Fighter Quad Team Slovenia
-
golavsek65
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 356
- Pridružen: 02 Jan 2007, 16:27
- Kraj: Prebold
Re: quad za začetnika
Tudi dobro ohranjen in vzdrževan rabljen, je lahko zelo dober nakup.
Izberi pa raje 350.
Izberi pa raje 350.
Re: quad za začetnika
Moj prvi 4cikl je bil 300 kubičen. Nato sem presedlal na 700, pa mi lahko verjameš, da bi imel še močnejšega, zato ti svetujem 350-ko. Pri 250-ki boš kmalu spoznal, da bi imel pod ritjo raje kaj močnejšega
.
Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
Re: quad za začetnika
Bivši lastnik je iz okolice Kamnika.
Kokr vem je pri tem motorju delalna generalka, kar je zelo vredu.
Je pa uprašanje zakaj jo prodaja tako kmalu.
Pokliči in se pozaniaj.
Kokr vem je pri tem motorju delalna generalka, kar je zelo vredu.
Je pa uprašanje zakaj jo prodaja tako kmalu.
Pokliči in se pozaniaj.
Re: quad za začetnika
zanima me še ali se splača kupiti sedaj pred zimo, ali je bolj da se za nakup odločim spomladi??
Re: quad za začetnika
Pri štiroklesnikih ne pada cena tako drastično kot pri motorjih, ker se nas večina vozi skozi celo leto. Na tvojem mestu nebi zamujal snežnih užitkov 

