jani
nakup 4kolesnika
nakup 4kolesnika
pozdravljeni. sem nov na tem forumu in nov kar se tice stirikolesnikov. zelim kupiti delovni stirikolesnik, nimam pa se izkusenj z njimi.zelel bi imeti 4x4 za pluzenje in prikolico, za ceno do 4000eur ker so finance problem vsaj pri meni
. gledal sem linhai in kee way, ali mi kateri priporoca kaj od tega ali je se katera druga znamka za tak denar in vredna nakupa. rad bi vedel ali sta ta dva vredu ali ne.ali se naj odlocim med novim ali rabljenim. hvala za vase odgovore.
jani
jani
- el.presidento
- ON™®
- Reactions:
- Prispevkov: 3288
- Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
- Kraj:: Ivančna Gorica
- Kontakt:
Re: nakup 4kolesnika
Trenutno je tale Linhai 300 4x4 + PLUG ZIMSKI PAKET fantastična in najcenejša varianta kar boš sploh lahko dobil od novih za ta denar, in če gledaš razmerje kvaliteta, cena, podpora z deli, servisi, itd... sploh nima konkurenta. Je pa zelo omejena ponudba, samo še enega imamo (ali dva - moram preveriti) po tej ceni, za dva se pa še borimo če jih bomo sploh dobili.
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=5354197
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=5354197
www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
Re: nakup 4kolesnika
eh, js bi rekel, ne ga srat, kupi Yamaho 350, rabljeno, priblizno za to ceno, vsekakor sem mnenja da raje rabljen dober motor, kot pa neki manj "priznanega", kitajskega, al kjerkoli vprašljivega. Govorim iz izkušenj, sem kupil rabljenega, in novega, pa če znas vsaj mal pobrskat po forumu, kaj gledat pri rabljenih, ne bi smelo bit problemov, nimas kaj zgrešit, priporočam pa Yamaho 350, ali kaj močnejšega, saj ti nič ne bo škodoval tudi če bi imel 750ccm, je delavn stroj, če se znas vsaj mal obvladat, ti ne bo delal tezav, začetki pa počasni, oz previdni.
Osebno bi, v tvojem primeru, Yamaho, 4x4 seveda, malo počakaj da pride kakšna ugodno gor, drugače pa gledaj tudi rabljene Bombardier-je, mogoče tudi Artic cat, to se vse gibljejo cene od 3.500 do 5.000€ (letniki 05 -08) in so res dobri motoroji, če ni preveč problematičen lastnik. Glej da bo 4x4.
Veliko sreče pri iskanju.
Osebno bi, v tvojem primeru, Yamaho, 4x4 seveda, malo počakaj da pride kakšna ugodno gor, drugače pa gledaj tudi rabljene Bombardier-je, mogoče tudi Artic cat, to se vse gibljejo cene od 3.500 do 5.000€ (letniki 05 -08) in so res dobri motoroji, če ni preveč problematičen lastnik. Glej da bo 4x4.
Veliko sreče pri iskanju.
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: nakup 4kolesnika
Glede na to, da za Linhai-jem v ozadju stoji firma WBC tudi nima kaj skrbeti 
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-
golavsek65
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 356
- Pridružen: 02 Jan 2007, 16:27
- Kraj: Prebold
Re: nakup 4kolesnika
Se mi zdi, da ima roko nad Linhaiem Honda. Tako, da so to baje kar kvalitetni mopedi.
Če se motim me popravte

Če se motim me popravte
Re: nakup 4kolesnika
40% lastnik Linhaia je Yamaha, ki predvsem v segmentu skuterjev serije mayestic vgrajuje posodobljene Linhaijeve agregate.
Honda oz Adly pa v razredu do 300 ccm uporablja licenčne Hondine agregate
Honda oz Adly pa v razredu do 300 ccm uporablja licenčne Hondine agregate
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- andrej.slovsa
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 151
- Pridružen: 04 Jul 2011, 12:48
Re: nakup 4kolesnika
Jaz bi ti raje svetovav da kupiš novega Linhajna to so dobri motorji je nov ima garancijo WBC pa dobre serviserje pa če boš z motorjem pametno delav jih tko al tko neboš velik rabu. Rabljen motor pa nikoli ne veš kaj dobiš razen če motor poznaš.
Re: nakup 4kolesnika
In kakšne so tvoje osebne izkušnje z tem štirikolesnikom (ne tiste :sem slišal, mi je kolega povedal itd..), koliko časa si ga imel z njim prevozil in ostalo ????NikonLP napisal/-a:eh, js bi rekel, ne ga srat, kupi Yamaho 350
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Re: nakup 4kolesnika
Z linhajem ne boš falil.
Je po moje edini kitajc,ki se ga izplača kupit,solidna kvaliteta in izdelava.Za tvoj namen dobra izbira.
Ni pa motor za dolge asvaltne ture,ker ima premalo potovalno hitrost.
Sam ga imam sedem mesecev in vozim,tankam,perem,mažem!
Je po moje edini kitajc,ki se ga izplača kupit,solidna kvaliteta in izdelava.Za tvoj namen dobra izbira.
Ni pa motor za dolge asvaltne ture,ker ima premalo potovalno hitrost.
Sam ga imam sedem mesecev in vozim,tankam,perem,mažem!
- el.presidento
- ON™®
- Reactions:
- Prispevkov: 3288
- Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
- Kraj:: Ivančna Gorica
- Kontakt:
Re: nakup 4kolesnika
Da povemo še DEJSTVA iz prve roke!
Kvaliteta Linhaja 300/400 4x4 ni nič slabša od Yamahe 350 4x4, ima pa Linhai zelo veliko prednosti pred Yamaho:
Nekaj prednosti Linhaja 300/400 pred Yamaho 350
- Cena: Novega Linhaja dobiš za drobiž in to 2 Linhaja za ceno ene Yamahe 350
- Homologacija: Linhai za dve osebi, Yamaha 350 za eno osebo (tudi prostora ni za dve osebe)
- Hlajenje: Linhai vodno, Yamaha 350 oljno/zračno
- Reduktor: Linhai DA, Yamaha 350 NE
- Obese: Linhai 300 osovina, Linhai 400 posamične obese, Yamaha 350 osovina
- Rezerni deli: Za Linhaija se jih dobi za šalo, za Yamaho seveda se jih dobi, vprašanje pa če hitreje kot za Linhai.
- Kar se tiče pa kvalitete: Ne med enim in med drugim ni bistvene razlike. Lahko pa potrdim iz prve roke z zelo, zelo veliko izkušnjami, da se na Linhajih najde le sem in tja kakšna manjša okvara, nič drastičnega, praktično z najmanjšimi možnimi napakami in popravili kar jih premore zelo kvaliteten ATV, pač napake ki se najdejo tudi pri najdražjih.
- Zagotovo sem še kaj pozabil.
Prednosti Yamahe 350 pred Linhai 300/400
- Znamka: Seveda, Yamaha je bolj znana znamka od Linhai-ja, kar pa še ne pomeni da se jo zaradi tega bolj splača kupiti.
No, kakorkoli, v primeru Linhai 300 (ali 400) proti Yamaha 350, Linhai definitivno zmaga - V to ni dvoma!
Kvaliteta Linhaja 300/400 4x4 ni nič slabša od Yamahe 350 4x4, ima pa Linhai zelo veliko prednosti pred Yamaho:
Nekaj prednosti Linhaja 300/400 pred Yamaho 350
- Cena: Novega Linhaja dobiš za drobiž in to 2 Linhaja za ceno ene Yamahe 350
- Homologacija: Linhai za dve osebi, Yamaha 350 za eno osebo (tudi prostora ni za dve osebe)
- Hlajenje: Linhai vodno, Yamaha 350 oljno/zračno
- Reduktor: Linhai DA, Yamaha 350 NE
- Obese: Linhai 300 osovina, Linhai 400 posamične obese, Yamaha 350 osovina
- Rezerni deli: Za Linhaija se jih dobi za šalo, za Yamaho seveda se jih dobi, vprašanje pa če hitreje kot za Linhai.
- Kar se tiče pa kvalitete: Ne med enim in med drugim ni bistvene razlike. Lahko pa potrdim iz prve roke z zelo, zelo veliko izkušnjami, da se na Linhajih najde le sem in tja kakšna manjša okvara, nič drastičnega, praktično z najmanjšimi možnimi napakami in popravili kar jih premore zelo kvaliteten ATV, pač napake ki se najdejo tudi pri najdražjih.
- Zagotovo sem še kaj pozabil.
Prednosti Yamahe 350 pred Linhai 300/400
- Znamka: Seveda, Yamaha je bolj znana znamka od Linhai-ja, kar pa še ne pomeni da se jo zaradi tega bolj splača kupiti.
No, kakorkoli, v primeru Linhai 300 (ali 400) proti Yamaha 350, Linhai definitivno zmaga - V to ni dvoma!
www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
Re: nakup 4kolesnika
Z Linhajem nimaš kej falit, jest sicer mam 550-ko, že več kot eno leto in mažem, perem, delam servise in tankam. Kar se rezervnih delov tiče, WBC hiter in ustrežljiv, tu ne boš mel težav, če boš kej tut sam pošraufu, kar pri teh igračkah moraš. Tk, da ti želim veliko uspeha pri nakupu in varnih kilometrov po nakupu in desni palec pod kontrolo.
- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Re: nakup 4kolesnika
Jaz bi tudi raje kitajkodeni napisal/-a:Samo kitajca ne!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Re: nakup 4kolesnika
Sem mel CF krš od krša, ko boš pa poskusil kaj drugega boš pa sigurno spremenil mnenje.
Re: nakup 4kolesnika
Ne bi o tem,kaj je bolje in kaj slabse,kaj je krs in kaj ni. Ne vem niti kaj vozis ampak ti z gotovostjo zagotavljam,da bo Xing jang vzdrzal vec od marsikarere renomirane znamke.
Pri stirih postih na forumu bom se enkrat poudaril-"Le cevlje sodi naj Kopitar"
Pri stirih postih na forumu bom se enkrat poudaril-"Le cevlje sodi naj Kopitar"
Re: nakup 4kolesnika
Res da so samo 4 posti ker pač nisem veliko na rač.,vozim "kanadčana", z kitajci pa imam zelo slabe izkušnje,da ti ne naštevam si poglej po forumu ,saj ga veliko obiskuješ.
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: nakup 4kolesnika
Pisi o tistih stvareh, ki si jih imel v lasti in ne meci vse v en kos. Jaz sem imel tudi BMWja, ki je bil vec na servisih kot pri meni doma in sem na to kupil Mercedesa, ki (tok-tok) zaenkrat dela k urca. In po tej tvoji teoriji bi moral napisat, da so vsi nemski avtomobili zanic ?!deni napisal/-a:Res da so samo 4 posti ker pač nisem veliko na rač.,vozim "kanadčana", z kitajci pa imam zelo slabe izkušnje,da ti ne naštevam si poglej po forumu ,saj ga veliko obiskuješ.
Nikoli nisem hvalil kitajcev, prej grajal, ker sem se tudi sam z njim opekel. Ampak v tem casu so osvojili veliko stvari in verjamem, da so postali zanesljivi. Konec koncu tudi WBCju ne bi bil interes prodajati ATVjev, ki bi bili pod garancijo skoz na servisih ?!
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: nakup 4kolesnika
jaka napisal/-a:In kakšne so tvoje osebne izkušnje z tem štirikolesnikom (ne tiste :sem slišal, mi je kolega povedal itd..), koliko časa si ga imel z njim prevozil in ostalo ????NikonLP napisal/-a:eh, js bi rekel, ne ga srat, kupi Yamaho 350
sosed ima nehomologiranega.
Naj še dodam, da nisem tako kot masikater uporabnik tukaj, nimam nobenega profita ali koristi pri nasvetih, kar za vsaj dva v tej temi ne bi trdil, eden je celo v tem postu?
Torej vsem ki imajo moznost, ne kupovat vse kar prodajalci in podobni "ASI" prodajajo, oni sluzijo s tem, to je njihov kruh, torej ne pričakovat preveč, sploh pa ne odkritosti ter samokritike (njihovih izdelkov). Kvarijo se lahko vsi, to je ze res, vendar nekateri bistveno več, zato meni ne bi nič pomenilo to da je trgovec dober in ima veliko rezervnih delov (verjetno ker jih veliko potrebujejo - to je morda bolj zgovorno), ampak mi pomeni več to da bom kupil nekaj kar mi bo dal mal več zaupanja, tudi če bom na kak del z ebaya čakal, big deal danes ko imamo tako veliko moznosti kupovanja in naročanja stvari.
Drugače pa gasa testne voznje pa se pol odločite, čeprav tudi tist kratek "test" ni zanesljiv, ampak vsaj neka podlaga je. Če pa finance ne dopuščajo pa kupite kar ste zmozni, sam js sm še vedn mnenja, da delajte več pa si boste lahko boljši stroj kupil pa še več časa za tehten razmislek boste imeli.
Lep pozdrav
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: nakup 4kolesnika
Deni pozdravljen,
Lepo, da voziš "kanadčana"...tudi sam imam ta privilegij!
Vendar bi vseeno repliciral na tvoje mnenje o Kitajcih...še posebaj zato, ker sem ga vozil tudi sam!
Najprej...lani sem v enem postu napisal, da bodo Kitajci žez 4-5 let krepko mešali štrene v svetu štirikolesnikov....jasno da ne vsi, vendar se tudi na vzhodu "luščijo" znamke, ki trdo delajo na tem! Trenutno pa je takole....Agregati so v glavnem zelo kvalitetni (govorim o "višjem" Kitajskem cenovnem razredu)....morda kak semering, tudi kakšna zadeva več...ampak v glavnem so "črevike" ok. Ostalo pa zahteva malce več pozornosti in odprave otroških bolezni...in gre.
Lakl-a poznam osebno in praktično ni fure, kjer ni bil z svojim Kitajcem zraven. V niti eni furi, ampak res niti eni se ni zgodilo, da bi morali furo prekiniti, ker je bilo z Kitajcem kaj narobe...nasprotno...z svojim Kitajcem je vlačil iz "dreka" prenekaterega "renomiranca"!
Vendar pa je dejstvo, da je Lakl skrben lastnik, ki redno kontrolira, podmazuje in vzdržuje svojega Kitajca, kar seveda prinaša višjo stopnjo zanesljivosti v vožnji. Delno temu botrujejo tudi tereni po katerih vozimo, ker tam preprosto ni prostora za "kikse"...ti so namreč lahko usodni. Kljub temu, da vozim kanadčana niti v enem trenutku nisem pomislil, da Laklov XingJang ne bi zmogel "kar zmorejo veliki"! In če ga ima v rokah skrben in odličen voznik kot je Lakl, je Kitajc absolutno dober motor! Ok...res je, da ima pač svoje limite, vendar le na cesti! Kanadčani pač letijo hitreje, Kitajc pa med 80 in 90 km/h, ampak nas to prav nič ne moti....najprej zato ker je km po cesti zanemarljivo malo in kot drugo...vedno prilagodimo vožnjo "najpočasnejšemu"!
Ta edina razlika pa se v terenu kjer preživimo večino časa izniči!
Tudi z mojim Kitajcem je bilo tako...a je pač prišla priložnost...pojavil je kak Eur-o viška in sem si pač privoščil kanadčana...in to je vse.
Problem v sloveniji je v glavnem naslednji....Kitajci so cenovno dokaj dostopni. Povprečen slovenski kupec pa jemlje izvijač kot kužno in smrtno nevarno orodje...svoj nakup pa predvsem želi pokazat pred kavarnami, zahojenimi "pičkami"...zato ves čas posveča blesku in ličenju svojega nakupa. Filtri, mazalice, kontrola tekočin, jermena....bog ne daj, da je treba 2x letno menjat olje, ker je to neznosen strošek....skratka čim manj ali nič vzdrževanja....pa pri Kitajcu pač pomeni težave.
Vendar je to težava tudi za renomirance-kanadčane...samo čas do okvar se bistveno raztegne.
Skratka...dajmo vozit tisto, kar si pač lahko privoščimo! Nikogar ne podcenjujmo, ker (več krat videno in doživeto) tudi Kitajci imajo svojih "pet minut"....in ta minutaža se krepko razteguje!
Lepo, da voziš "kanadčana"...tudi sam imam ta privilegij!
Vendar bi vseeno repliciral na tvoje mnenje o Kitajcih...še posebaj zato, ker sem ga vozil tudi sam!
Najprej...lani sem v enem postu napisal, da bodo Kitajci žez 4-5 let krepko mešali štrene v svetu štirikolesnikov....jasno da ne vsi, vendar se tudi na vzhodu "luščijo" znamke, ki trdo delajo na tem! Trenutno pa je takole....Agregati so v glavnem zelo kvalitetni (govorim o "višjem" Kitajskem cenovnem razredu)....morda kak semering, tudi kakšna zadeva več...ampak v glavnem so "črevike" ok. Ostalo pa zahteva malce več pozornosti in odprave otroških bolezni...in gre.
Lakl-a poznam osebno in praktično ni fure, kjer ni bil z svojim Kitajcem zraven. V niti eni furi, ampak res niti eni se ni zgodilo, da bi morali furo prekiniti, ker je bilo z Kitajcem kaj narobe...nasprotno...z svojim Kitajcem je vlačil iz "dreka" prenekaterega "renomiranca"!
Vendar pa je dejstvo, da je Lakl skrben lastnik, ki redno kontrolira, podmazuje in vzdržuje svojega Kitajca, kar seveda prinaša višjo stopnjo zanesljivosti v vožnji. Delno temu botrujejo tudi tereni po katerih vozimo, ker tam preprosto ni prostora za "kikse"...ti so namreč lahko usodni. Kljub temu, da vozim kanadčana niti v enem trenutku nisem pomislil, da Laklov XingJang ne bi zmogel "kar zmorejo veliki"! In če ga ima v rokah skrben in odličen voznik kot je Lakl, je Kitajc absolutno dober motor! Ok...res je, da ima pač svoje limite, vendar le na cesti! Kanadčani pač letijo hitreje, Kitajc pa med 80 in 90 km/h, ampak nas to prav nič ne moti....najprej zato ker je km po cesti zanemarljivo malo in kot drugo...vedno prilagodimo vožnjo "najpočasnejšemu"!
Ta edina razlika pa se v terenu kjer preživimo večino časa izniči!
Tudi z mojim Kitajcem je bilo tako...a je pač prišla priložnost...pojavil je kak Eur-o viška in sem si pač privoščil kanadčana...in to je vse.
Problem v sloveniji je v glavnem naslednji....Kitajci so cenovno dokaj dostopni. Povprečen slovenski kupec pa jemlje izvijač kot kužno in smrtno nevarno orodje...svoj nakup pa predvsem želi pokazat pred kavarnami, zahojenimi "pičkami"...zato ves čas posveča blesku in ličenju svojega nakupa. Filtri, mazalice, kontrola tekočin, jermena....bog ne daj, da je treba 2x letno menjat olje, ker je to neznosen strošek....skratka čim manj ali nič vzdrževanja....pa pri Kitajcu pač pomeni težave.
Vendar je to težava tudi za renomirance-kanadčane...samo čas do okvar se bistveno raztegne.
Skratka...dajmo vozit tisto, kar si pač lahko privoščimo! Nikogar ne podcenjujmo, ker (več krat videno in doživeto) tudi Kitajci imajo svojih "pet minut"....in ta minutaža se krepko razteguje!
Re: nakup 4kolesnika
Zopet smo tam ,kjer se kritizirajo vse ostele znamke razen teh ,katere se vrtijo pod našimi zadnjicami.
Vsaka stvar ima svojo vrednost in in za vsakega uporabnika je motor z svojo vrednostjo in uporabnostjo.
Nekateri opisujete in kritizirate znamke a na ATV sceni se najdete samo v forumih. Ni vas ne na cesti in ne na terenu,ni opisa voženj in nobene slike. Pojavite se na srečanjih tekmah,dirkah,da vas bo moč spoznati in videti vsemogočnost vaših mašin!
Baba čula baba rekla ! Takšnih pričevanj,kaj sem slišal in kaj je prijatelj dejal imam že vrh glave!
Poleti sem prodal Loncin 250 Desert storm z prevoženimi 3300 km. Menjani so bili končniki,ležaji,zavorne obloge ter redni servisi. Z njim sem premagoval tudi zelo grobe terene in ga pridno uporabljal za spravilo lesa iz gozda. (letno okrog 12 k. metrov. Z njim sem vlekel hlodovino iz gozda do ceste in nato z avtomobilsko prikolico domov.
Nov lastnik ga je pa kupil samo zaradi gozdarjenja in obiske lokalnih bifejev in ko sem videl kaj je vse spravil domov z njim me je skoraj kap zadela. Doma ima najmanj 50 metrov drv (za prodajo) in vse to je spravil z težkega terena domov samo z LONCINOM! Sedaj ima 8k km in menjava samo olje ter menjal je set pnevmatik.
Kritizirajte kitajce ampak za ceno 3000€ (toliko je bil nov) deluje še danes brez okvar in problemov!
Eden najbolj popljuvanih kitajcev je skupno pospravil najmanj 100 metrov lesa in kar nekaj hard fur pa deluje še danes.
Pol pa še pljuvajte po vseh kitajcih in hvalite ostale znamke. Za tekme ni je pa za kaj drugega uporaben!
Vsak ...
Vsaka stvar ima svojo vrednost in in za vsakega uporabnika je motor z svojo vrednostjo in uporabnostjo.
Nekateri opisujete in kritizirate znamke a na ATV sceni se najdete samo v forumih. Ni vas ne na cesti in ne na terenu,ni opisa voženj in nobene slike. Pojavite se na srečanjih tekmah,dirkah,da vas bo moč spoznati in videti vsemogočnost vaših mašin!
Baba čula baba rekla ! Takšnih pričevanj,kaj sem slišal in kaj je prijatelj dejal imam že vrh glave!
Poleti sem prodal Loncin 250 Desert storm z prevoženimi 3300 km. Menjani so bili končniki,ležaji,zavorne obloge ter redni servisi. Z njim sem premagoval tudi zelo grobe terene in ga pridno uporabljal za spravilo lesa iz gozda. (letno okrog 12 k. metrov. Z njim sem vlekel hlodovino iz gozda do ceste in nato z avtomobilsko prikolico domov.
Nov lastnik ga je pa kupil samo zaradi gozdarjenja in obiske lokalnih bifejev in ko sem videl kaj je vse spravil domov z njim me je skoraj kap zadela. Doma ima najmanj 50 metrov drv (za prodajo) in vse to je spravil z težkega terena domov samo z LONCINOM! Sedaj ima 8k km in menjava samo olje ter menjal je set pnevmatik.
Kritizirajte kitajce ampak za ceno 3000€ (toliko je bil nov) deluje še danes brez okvar in problemov!
Eden najbolj popljuvanih kitajcev je skupno pospravil najmanj 100 metrov lesa in kar nekaj hard fur pa deluje še danes.
Pol pa še pljuvajte po vseh kitajcih in hvalite ostale znamke. Za tekme ni je pa za kaj drugega uporaben!
Vsak ...
Re: nakup 4kolesnika
Evo, lakl tole se pa strinjam(mislim da sem prov napisu tvoj nik) tut sam sem letos zvozu z svojim ATV-jem en velik kup drv iz goše takšnih in drugačnih velikosti pa je stari reku, da sem nor ka bom delu. No zdej, ko so pa nakupu je pa čist navdušen kok je šlo fajn pa hiter, bolj kot prej s tomijem -tmom vinkovič. Je pa res, da vsak svojga konja hvali. Tk, da tisti, ki hvalijo samo neke kao boljše znamke, nej pogledajo mal na njih in bojo vidli, kje delajo konce za njihove kao znamke boj pa videli, da je pol delov iz dežele riža. Jest pravim, da kdor maže tut vozi pa ni važno a je to atv al pa avto al pa kolo. Zdej, če ga maš sam v garaži ne bo nobedn crknu, če ga pa voziš in preganjaš po terenu bo pa vsak zdahnu pa ni važn kera znamka je, je pa res, da mogoče kitajček prej al pa tut ne.
Re: nakup 4kolesnika
Moje pisanje lahko potrdi Bif za katerega vsi vemo,da je strasen zagovornik BRP modelov in omenjenega Loncina dobro pozna. Pozna vse njegove zmogljivosti , delovanje,popravila...
Z njim sem precej lazje opravljal secnjo in vlekel prikolico kot sedaj z Pando 500,saj je okretnejsi,vodljivejsi,manjsi...Polavtomatski menjalnik se je pokazal kot zanesljiv,prirocen in zelo uporaben v gozdu. Pri vleki prikolice vso tezo in vibracije razbremenijo pnevmatike in kratke osovine. Na neodvisnem vzmetenju nosijo vso obremenitev samo vzmeti (govorim za Pando 500)
Dejstvo pa je,da sem na cesti izgledal malce smesno na njem v druzbi BRP-jev,ceprav z 85 km/h ni bil pocasen in vcasih potreben prednjega pogona (takrat nastopi Bade in njegov strik) pa gre Loncin tudi samo po prednjih kolesih.
Pa pustimo to.
Z pravim servisiranjem so kitajci tudi vzdrzljivi in uporabni. Z dobrim suportom rezervnih delov pa ze konkurirajo srednji klasi. Vprasal,bi za kateri model dobis kompleten variomat ter se polovico njegovih delov za 140 evr. ,4 koncnike za 27 evr,
Z malce iznajdljivosti in po odpravi otroskih bolezni so ze dobri in kvalitetni. (res pa ne vsi)
Z njim sem precej lazje opravljal secnjo in vlekel prikolico kot sedaj z Pando 500,saj je okretnejsi,vodljivejsi,manjsi...Polavtomatski menjalnik se je pokazal kot zanesljiv,prirocen in zelo uporaben v gozdu. Pri vleki prikolice vso tezo in vibracije razbremenijo pnevmatike in kratke osovine. Na neodvisnem vzmetenju nosijo vso obremenitev samo vzmeti (govorim za Pando 500)
Dejstvo pa je,da sem na cesti izgledal malce smesno na njem v druzbi BRP-jev,ceprav z 85 km/h ni bil pocasen in vcasih potreben prednjega pogona (takrat nastopi Bade in njegov strik) pa gre Loncin tudi samo po prednjih kolesih.
Pa pustimo to.
Z pravim servisiranjem so kitajci tudi vzdrzljivi in uporabni. Z dobrim suportom rezervnih delov pa ze konkurirajo srednji klasi. Vprasal,bi za kateri model dobis kompleten variomat ter se polovico njegovih delov za 140 evr. ,4 koncnike za 27 evr,
Z malce iznajdljivosti in po odpravi otroskih bolezni so ze dobri in kvalitetni. (res pa ne vsi)
Re: nakup 4kolesnika
Kar se tiče pa slik in druzenje ter ne vem kaj vse, sem bolj privaten človek, kolko smo danes sploh lahko, torej nimam namena delit vse kar naredim na atvju, slikovne "dokaze" ter kje se nahajam, kdaj kako...tudi druzenje, nimam nič proti temu da se družite, zgleda zabavno, morda se bom kdaj udelezil, vendar svoj prosti čas ponavadi izkoristim za rekreacijo ali za druženje z znanci ter prijatelji.
Kar se tiče pa kitajcev in podobno...men je mal smešno, da danes za kitajca višjega cenovnega razreda - domnevno konkurenčnega, odšteješ več ali isto kot za rabljenega Suzukija, Kawasakija, Artic Cat-a, Yamaho....torej če pogledamo na hitro...ni dobro veliko pričakovat od novega motorja za 3-4.000€, je pa res da so izjeme tudi, vendar se mi zdi da je tistih k niso izjeme ter potrebujejo veliko rezervnih delov bistveno več....my humble opinion
Lp
Re: nakup 4kolesnika
Lakl, mislim, da sva med redkimi, ki imajo dobre izkušnje s tem motorjem. Ti si dober "vzdrževalec" in voziš off road, jaz sem slabši "vzdrževalec" in vozim relativno nežno, predvsem po makadamu in asfaltu. Jaz sem naredil 7.500 km in mi je šel akumulator in ena žarnica. Novi lastnik ga ima že več kot 2 leti in se še vedno lepo vozi.lakl napisal/-a:Poleti sem prodal Loncin 250 Desert storm z prevoženimi 3300 km. Menjani so bili končniki,ležaji,zavorne obloge ter redni servisi. Z njim sem premagoval tudi zelo grobe terene in ga pridno uporabljal za spravilo lesa iz gozda. (letno okrog 12 k. metrov. Z njim sem vlekel hlodovino iz gozda do ceste in nato z avtomobilsko prikolico domov.....
Vsak ...
Da ne bova preveč pristranska predlagam (kot Jaka) funkcijo "išči" , pa si lahko pogledajo tudi druga mnenja in izkušnje o tem motorju
LP
AC 700 4x4

