ATV-ji na električni pogon
ATV-ji na električni pogon
Pri sicer ne prav podrobnem pregledu nisem naletel na temo o ATV-jih z električnim pogonom.
Glede na fjakanje par 100m sem par 100m tja bi mi električni pogon precej prav prišel. Več kot kakih 10 km dnevno praktično ne naredim nikoli. Seveda pa to niso kilometri po asfaltu ali dobrem makadamu!
Nekaj več se letos na to temo na spletu že najde kot se je pred kakim letom.
Je v SLO kaj izkušenj s tem? Že kdo kaj prodaja? Seveda bi moral biti moped homologiran.
Če bi se odločil kupovat (verjetno bom sicer obstoječega zvozil do konca saj se na področju uporabnega elektro pogona relativno počasi a konstatntno premika) pa bi morala biti nekoliko bolj konkretna varianta mopeda v smislu trenutnega podalšanega 4*4 ArcticCat-a 400 kar se same šasije tiče.
Glede na fjakanje par 100m sem par 100m tja bi mi električni pogon precej prav prišel. Več kot kakih 10 km dnevno praktično ne naredim nikoli. Seveda pa to niso kilometri po asfaltu ali dobrem makadamu!
Nekaj več se letos na to temo na spletu že najde kot se je pred kakim letom.
Je v SLO kaj izkušenj s tem? Že kdo kaj prodaja? Seveda bi moral biti moped homologiran.
Če bi se odločil kupovat (verjetno bom sicer obstoječega zvozil do konca saj se na področju uporabnega elektro pogona relativno počasi a konstatntno premika) pa bi morala biti nekoliko bolj konkretna varianta mopeda v smislu trenutnega podalšanega 4*4 ArcticCat-a 400 kar se same šasije tiče.
Mislim, da je bil predelan CF MOTO 500A, nisem pa 100%.




WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to!
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to!

- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Samo malo za info:
http://www.physorg.com/news187620309.html
http://www.greenlivingtips.com/articles ... c-ATV.html
http://www.ecoeatv.com/
...
LP!
http://www.physorg.com/news187620309.html
http://www.greenlivingtips.com/articles ... c-ATV.html
http://www.ecoeatv.com/
...
LP!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Pero napisal/-a:Kako bo pa tole po blatu šlo?
Mene bolj zanima, koliko (realnega) časa bo tole po blatu šlo?
Za kafe rajderstvo bo tudi elektroskuter dober.
Žal vse to do takrat, ko se bo pogoltna država izmislila (kao eko)letno rento za polnjenje el. vozil, ker določenega (če prav manjnega) ispada dohodka od pogonskih naftnih derivatov si ne bodo privoščili. Pa ekologija gor ali dol.
Samo moje mnenje.
LP!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
"Mačka" mi sicer 100% zvesto in zelo uporabno služi. Bencinski agregat ima pač svoje minuse za kratke razdalje. Že poraba je enormna. Zato pač pogled v smer elektrike. Ja in nekateri sosedje, ki bi me najraje z mopeda vrgli sredi noči ali zgodaj zjutraj...
Po ZDA zadeva glede na najdeno na netu postaja kar aktualna za rabo v kmetijstvu. Dosegi so tudi že kar tam do 20-25 milj. No nekaj je že eden linkal zgoraj.
Ne vem zakaj bi bilo treba 400kg baterijo sabo vleči. Saj moped ne tehta 2 toni in ne nosiš 2 toni kot z viličarjem z potrebno 4-6 urno avtonomijo. Kakih 50-60 min avtonomije pa je za rabo okoli dvorišča in morda kdaj malo dje skočit zadosti.
@Mike666
100m se enkrat dnevno že peš prehodi. Če graš pa 50-100x pa še kakih 50-70 kil orodja in delov s sabo pa... ravno do kosila prideš in enga "čekinga".
Po ZDA zadeva glede na najdeno na netu postaja kar aktualna za rabo v kmetijstvu. Dosegi so tudi že kar tam do 20-25 milj. No nekaj je že eden linkal zgoraj.
Ne vem zakaj bi bilo treba 400kg baterijo sabo vleči. Saj moped ne tehta 2 toni in ne nosiš 2 toni kot z viličarjem z potrebno 4-6 urno avtonomijo. Kakih 50-60 min avtonomije pa je za rabo okoli dvorišča in morda kdaj malo dje skočit zadosti.
@Mike666
100m se enkrat dnevno že peš prehodi. Če graš pa 50-100x pa še kakih 50-70 kil orodja in delov s sabo pa... ravno do kosila prideš in enga "čekinga".
Naredit ATV na elektriko je šala- mala, stošek je pa kar konkreten.
Če kupiš motor in kontroler za recimo 2000-3000$, je dovolj.
Potem pa rabiš baterije!
Svinčene so pretežke in prevelike, li-po so lahko nevarne, li-fe-po pa ne dajo velikega toka in jih že zato rabiš večjo količino.
Če je motor 48V in 10 Kw ti max. vleče cca 200A.
Moped bi po ravnem dosegel kakih 40 km/h.
En paket li-po z 22V in 5Ah stane okrog 50 euro.
Da boš dosegel 40 km razdaljo, bi rabil 80 takih paketov.....
In tukaj je točka, ko se naprej odpraviš peš
lp
Če kupiš motor in kontroler za recimo 2000-3000$, je dovolj.
Potem pa rabiš baterije!
Svinčene so pretežke in prevelike, li-po so lahko nevarne, li-fe-po pa ne dajo velikega toka in jih že zato rabiš večjo količino.
Če je motor 48V in 10 Kw ti max. vleče cca 200A.
Moped bi po ravnem dosegel kakih 40 km/h.
En paket li-po z 22V in 5Ah stane okrog 50 euro.
Da boš dosegel 40 km razdaljo, bi rabil 80 takih paketov.....
In tukaj je točka, ko se naprej odpraviš peš

lp
Re: (ATV-ji na električni pogon) Polaris ranger EV
hah browser je imel še vedno user in pass shranjen
je to dobro ali slabo pa ni tema za na ta forum
Tale tema je šla takrat bolj kot ne po vodi... da ne odpiram nove zaenkrat pišem kar sem in upam na kaj konstruktivnega odziva. Kake bolj primerne teme na hitro nisem našel.
Takrat niti nisem ogovarjal na variante "pojdi peš". 100-200* 100-300 m kar nekaj metrov in in predvsem časa nanese...
"Mačka" mi še vedno zelo dobro služi. Je pa relativno malo v uporabi, ker ropotuljo rabim le kadar je nujno. Za skakanje po "trdih" destinacijah v okolici sem si pred cca. 3 leti omislil električni skuter. No nenazadnje tudi zato ker so dobri sovaščani zožili še nekaj prehodov in ropotajoči mačkon ne more več skozi. Po daljši poti brenčat pa se mi marsikdaj ne da in nenauadnje marsikdaj sredi noči budit praktično celo vas. Skuterček je luštna poceni varianta a ima le bogi kilovatek in praktično nič ne moreš s sabo peljat... Za ostalo pa skoraj raje kar traktor vzamem kot ATV-ja. A bi bil zelo praktičen tih nadomestek trenutnega ATV-ja.
Z enim očesom že praktično od začetka prodaje gledam Polaris ranger EV. A ker so bile druge
prioritete dlje kot do nekaj klikanja po netu zaenkrat še nisem prišel. Niti, da bi kontaktiral prodajalce v SLO in jih pobaral, če se zadevo da sploh sprobat. Seveda je čisto druga kategorija. A ker kot rečeno z ATV več ne morem po nekaterih bljižnicah bi bil s svojim nakladalnim prostorom kar priročen.
Ima kdo kaj konkretnih praktičnih izkušenj z njim?
Kakšen je relen doseg v praksi z novimi in po 3-4 letih z delno iztrošenimi akumulatorji? V igri je seveda svinec ker Li-Ion še ni za naš žep.
Kako je s homologacijo? Je zadeva lahko homologirana kot traktor? Je lok "varnostni" in se ga legalno vozi brez čelade (to bi bilo več kot željeno)?
Ker je zadeva 40 km/h je verjetno neglede na tip homologacije nujen famozni rdeči trikotnik, ki na traktorjih zakriva vsaj tretjino vidnega polja levega ogledala (bbr... ne momrem mimo te pogruntavščine, ki jo je tudi SLO pred dobrim letom uzakonila in je na manjših in srednjih traktorjih precej moteča)?, ...
Je kdo uspel priti do subvencije za "pogon na lignit" (EKO subvencija)? Sicer ne računam nanjo. A če je opcija jo je za izkoristiti. Proračunu nikakor ni za dajat več kot je nujno.

je to dobro ali slabo pa ni tema za na ta forum
Tale tema je šla takrat bolj kot ne po vodi... da ne odpiram nove zaenkrat pišem kar sem in upam na kaj konstruktivnega odziva. Kake bolj primerne teme na hitro nisem našel.
Takrat niti nisem ogovarjal na variante "pojdi peš". 100-200* 100-300 m kar nekaj metrov in in predvsem časa nanese...
"Mačka" mi še vedno zelo dobro služi. Je pa relativno malo v uporabi, ker ropotuljo rabim le kadar je nujno. Za skakanje po "trdih" destinacijah v okolici sem si pred cca. 3 leti omislil električni skuter. No nenazadnje tudi zato ker so dobri sovaščani zožili še nekaj prehodov in ropotajoči mačkon ne more več skozi. Po daljši poti brenčat pa se mi marsikdaj ne da in nenauadnje marsikdaj sredi noči budit praktično celo vas. Skuterček je luštna poceni varianta a ima le bogi kilovatek in praktično nič ne moreš s sabo peljat... Za ostalo pa skoraj raje kar traktor vzamem kot ATV-ja. A bi bil zelo praktičen tih nadomestek trenutnega ATV-ja.
Z enim očesom že praktično od začetka prodaje gledam Polaris ranger EV. A ker so bile druge

Ima kdo kaj konkretnih praktičnih izkušenj z njim?
Kakšen je relen doseg v praksi z novimi in po 3-4 letih z delno iztrošenimi akumulatorji? V igri je seveda svinec ker Li-Ion še ni za naš žep.
Kako je s homologacijo? Je zadeva lahko homologirana kot traktor? Je lok "varnostni" in se ga legalno vozi brez čelade (to bi bilo več kot željeno)?
Ker je zadeva 40 km/h je verjetno neglede na tip homologacije nujen famozni rdeči trikotnik, ki na traktorjih zakriva vsaj tretjino vidnega polja levega ogledala (bbr... ne momrem mimo te pogruntavščine, ki jo je tudi SLO pred dobrim letom uzakonila in je na manjših in srednjih traktorjih precej moteča)?, ...
Je kdo uspel priti do subvencije za "pogon na lignit" (EKO subvencija)? Sicer ne računam nanjo. A če je opcija jo je za izkoristiti. Proračunu nikakor ni za dajat več kot je nujno.
Re: ATV-ji na električni pogon
Lahko je homologiran kot traktor.
http://www.auto24.lv/lietoti/polaris/ra ... ne/2174803
T3 pomeni, 40 km/h max, brez čelade po zakonu, zadaj trikotnik za počasna vozila in 40km/h.
http://www.auto24.lv/lietoti/polaris/ra ... ne/2174803
T3 pomeni, 40 km/h max, brez čelade po zakonu, zadaj trikotnik za počasna vozila in 40km/h.
Re: ATV-ji na električni pogon
hmm...
sem se malo razgledal po forumu in v temi malo niže našel:
"Kategorija T3: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h in katerih masa v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, ne
presega 600 kg."
Je to SLO unikum znotraj EU ali imajo le v državi iz katere je zgornji link drugače določeno?
Ranger s svinčenimi baterijami glede na podatke tehta 770kg.
sem se malo razgledal po forumu in v temi malo niže našel:
"Kategorija T3: kolesni traktorji, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 40
km/h in katerih masa v neobremenjenem stanju, pripravljenem za vožnjo, ne
presega 600 kg."
Je to SLO unikum znotraj EU ali imajo le v državi iz katere je zgornji link drugače določeno?
Ranger s svinčenimi baterijami glede na podatke tehta 770kg.
- el.presidento
- ON™®
- Reactions:
- Prispevkov: 3288
- Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
- Kraj:: Ivančna Gorica
- Kontakt:
Re: ATV-ji na električni pogon
Problem je v dometu. V najboljših pogojih naj bi imel celo do 80 km. Praksa pa je dosti drugačna, nekako med 20-30 km je nekako najbolj realna ocena.
www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
Re: ATV-ji na električni pogon
Domet je problem ali pa tudi ne. Zanimajo me realni podatki iz domačih logov.
Za SLO ravninsko kmetijo je realnih 20km dnevno v sezoni povsem OK. Dokler sem izključno z ATV-jem brenčal okoli sem le redko naredil 20 km. Po tujih forumih pa je seveda jamer saj je lahko 10-15 km od roba do roba ranča. Nikakor pa ne veš po kakem (hribovitnem, blatnem) terenu se vozijo. Če jih je v začetku 35 je eno polnenje lahko za nekaj dni. Oziroma se lahko še kam pelješ z njim.
Nikaor pa to ni vozilo za proste ture delat.
Gre pa razvoj glede hrambe elektrike naprej. Tako da... po drugi strani pa lahko na ta način čakaš on čakaš.
Za SLO ravninsko kmetijo je realnih 20km dnevno v sezoni povsem OK. Dokler sem izključno z ATV-jem brenčal okoli sem le redko naredil 20 km. Po tujih forumih pa je seveda jamer saj je lahko 10-15 km od roba do roba ranča. Nikakor pa ne veš po kakem (hribovitnem, blatnem) terenu se vozijo. Če jih je v začetku 35 je eno polnenje lahko za nekaj dni. Oziroma se lahko še kam pelješ z njim.
Nikaor pa to ni vozilo za proste ture delat.
Gre pa razvoj glede hrambe elektrike naprej. Tako da... po drugi strani pa lahko na ta način čakaš on čakaš.
Re: ATV-ji na električni pogon
Polarisovega sm vidu v Grospulju pri Boštjanu, ki prodaja Polarise. On ti bo znal največ povedat. Imajo ga pa menda v ZOO Ljubljana.
- baron21
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 313
- Pridružen: 19 Avg 2007, 07:45
- Kraj:: nm
- Kraj: Novo mesto
- Kontakt:
Re: ATV-ji na električni pogon
Po sili razmer imamo v službi električni avto. Zadeva je sledeča: s serijsko 22kwh baterijo je mogoče narediti pri temperaturi malo nad 0 stopinj okoli 90km, pri temperaturi 25 stopinj pa do 120km. Na doseg vpliva temperatura oz. s tem kapaciteta baterije, gretje ni pomembno, ker ima za to invertersko klimo, ki je enako požrešna pri gretju ali hlajenju. Glavna skrb je vedno ta, da se lahko vrneš nazaj. Polnjenje na hitri polnilnici traja eno uro, doma pa 13 do 16 ur na 220v. Teža baterije je cca 400kg, tako da je teža avta skupaj z enim voznikom okoli 1700kg.
Nikjer nisem pri Polarisu zasledil podatka o kapaciteti baterije. Predvidevam, da je zanj pol lažja in z pol manjšo kapaciteto, sploh ker je podatek o 30kw motorju, primerjava - v zgoraj omenjenem avtu je 68kw.
Če malo primerjamo - 1 liter nafte ima vrednost 9,7 kwh, torej pomeni 22kwh cca. 2,5 litra nafte. Ker vemo, da je izkoristek vozil z batnimi motorji okoli 35% je to primerljivo z porabo okoli 7,7 lit./100km. Čisto realno.
1. Torej, ko se boš odločal kaj boš vzel, se zavedaj, da boš v z 10 kwh baterijo naredil 50km v idealnih pogojih, v blatu in snegu pa veliko manj, saj ko se malo obrneš v hrib, ko je več obremenitve, skoraj ne moreš verjeti, kako požira baterijo. Kar ti polni nazaj po klancu navzdol ni omembe vredno.
2. Pozanimaj se, če je baterija všteta v ceno. Pri avtih stane okoli 5000€, lahko jo kupiš in več plačaš ob nakupu avta, ali pa plačuješ po 80€ mesečno in po 5 letih dobiš novo.
3. Kabel za polnjenje doma ni v opremi in se kupi posebej. Cena je 700€. Preveri kaj dobiš zraven. Polnjenje na javnih polnilnicah ne deluje vedno, lahko je tudi zasedena, pa se čas polnjenja lahko bistveno podaljša, dokler prideš na vrsto.
4. Eno polnjenje doma stane cca 2€, odvisno od koga imaš elektriko. Večinoma je cena polnjenja na javnih polnilnicah še brezplačna, cena enakega polnjenja 22kwh na Petrolu je 6,80€ po njihovi tržni ceni. Koliko nafte že dobiš za to in koliko z njo prevoziš z dizlom???
Malce sem se razpisal, ampak krajše ne gre
Pa veliko sreče pri izbiri! LP
Nikjer nisem pri Polarisu zasledil podatka o kapaciteti baterije. Predvidevam, da je zanj pol lažja in z pol manjšo kapaciteto, sploh ker je podatek o 30kw motorju, primerjava - v zgoraj omenjenem avtu je 68kw.
Če malo primerjamo - 1 liter nafte ima vrednost 9,7 kwh, torej pomeni 22kwh cca. 2,5 litra nafte. Ker vemo, da je izkoristek vozil z batnimi motorji okoli 35% je to primerljivo z porabo okoli 7,7 lit./100km. Čisto realno.
1. Torej, ko se boš odločal kaj boš vzel, se zavedaj, da boš v z 10 kwh baterijo naredil 50km v idealnih pogojih, v blatu in snegu pa veliko manj, saj ko se malo obrneš v hrib, ko je več obremenitve, skoraj ne moreš verjeti, kako požira baterijo. Kar ti polni nazaj po klancu navzdol ni omembe vredno.
2. Pozanimaj se, če je baterija všteta v ceno. Pri avtih stane okoli 5000€, lahko jo kupiš in več plačaš ob nakupu avta, ali pa plačuješ po 80€ mesečno in po 5 letih dobiš novo.
3. Kabel za polnjenje doma ni v opremi in se kupi posebej. Cena je 700€. Preveri kaj dobiš zraven. Polnjenje na javnih polnilnicah ne deluje vedno, lahko je tudi zasedena, pa se čas polnjenja lahko bistveno podaljša, dokler prideš na vrsto.
4. Eno polnjenje doma stane cca 2€, odvisno od koga imaš elektriko. Večinoma je cena polnjenja na javnih polnilnicah še brezplačna, cena enakega polnjenja 22kwh na Petrolu je 6,80€ po njihovi tržni ceni. Koliko nafte že dobiš za to in koliko z njo prevoziš z dizlom???
Malce sem se razpisal, ampak krajše ne gre

- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: ATV-ji na električni pogon
Kapo dol za razlago...sploh ker je iz prakse.
Podatki o porabi el. energije pri EL. vozilih, je kot kaže enaka emisijam, ki jih navajajo proizvajalci...torej v glavnem mimo.
Najbolj spornI pri celi debati pa se mi zdijo sosedi, ki jih moti hrup mačke...wtf...kaj so Amiši in se naokoli prevažajo z lojtratnimi vozovi in travo kosijo na roke?
Podatki o porabi el. energije pri EL. vozilih, je kot kaže enaka emisijam, ki jih navajajo proizvajalci...torej v glavnem mimo.
Najbolj spornI pri celi debati pa se mi zdijo sosedi, ki jih moti hrup mačke...wtf...kaj so Amiši in se naokoli prevažajo z lojtratnimi vozovi in travo kosijo na roke?
Re: ATV-ji na električni pogon
Eno je cesta drugo delovno okolje. El viličarja po dobrih 15 letih rabe nikoli več ne menjam za verzijo z motorjem z notranjem izgorevanjem.
Lej, če se furaš okol do enajstih zvečer in spet ob 4-h zjutraj petek in svetek (takih dni je morda 15-20 v sezoni) te ne bo noben dolgo gledal. Poleti večina spi pri odprtih oknih. S traktorji se hodi ven s svitom in se včasih pride not sredi noči. Že to je za nekatere hud problem in poskušajo kompleksat. Bencinc z variomatom je s stališča ropota veliko hujši. K sreči smo le nekaj km od letališča tako da določene pobude, ki naj bi prizemljile tudi traktorje od 22 do 6h zaenkrat k sreči "ne palijo".
Sicer pa kot sem rekel. Budget elektro varianta je skuter za 600€? izpred nekaj let. A se veliko stvari z njim ne da. Če bi gledal samo na ceno bi se vozil in obdeloval s konjsko vprego - Amiš press.
Recimo, da smo te € že parkrat "not dobili", ker ne uporabljamo zelenih traktorjev pač pa cenejše, ki so funkcionalno povsem primerljivi.
Problem mačka je recimo tudi, da ne morem nanj naložiti kakih 10-15 gajbic robe, kar bi na UTV lahko. Kupovat UTV ropotuljo no go. Gre pač 4 tonski traktor s frontalnim nakladalcem njivo tlačit...
Lej, če se furaš okol do enajstih zvečer in spet ob 4-h zjutraj petek in svetek (takih dni je morda 15-20 v sezoni) te ne bo noben dolgo gledal. Poleti večina spi pri odprtih oknih. S traktorji se hodi ven s svitom in se včasih pride not sredi noči. Že to je za nekatere hud problem in poskušajo kompleksat. Bencinc z variomatom je s stališča ropota veliko hujši. K sreči smo le nekaj km od letališča tako da določene pobude, ki naj bi prizemljile tudi traktorje od 22 do 6h zaenkrat k sreči "ne palijo".
Sicer pa kot sem rekel. Budget elektro varianta je skuter za 600€? izpred nekaj let. A se veliko stvari z njim ne da. Če bi gledal samo na ceno bi se vozil in obdeloval s konjsko vprego - Amiš press.
Recimo, da smo te € že parkrat "not dobili", ker ne uporabljamo zelenih traktorjev pač pa cenejše, ki so funkcionalno povsem primerljivi.
Problem mačka je recimo tudi, da ne morem nanj naložiti kakih 10-15 gajbic robe, kar bi na UTV lahko. Kupovat UTV ropotuljo no go. Gre pač 4 tonski traktor s frontalnim nakladalcem njivo tlačit...
- baron21
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 313
- Pridružen: 19 Avg 2007, 07:45
- Kraj:: nm
- Kraj: Novo mesto
- Kontakt:
Re: ATV-ji na električni pogon
Sej jaz te sploh nimam namena prepričevat v to, da ne kupiš električnega UTV. Glede tega mi je čisto vseeno kaj imaš. Poizkušam samo podati + in - glede uporabe električnih vozil.
Glede na tvoj prejšnji post sklepam, da si človek, ki ti ni za vse ravno. Hočeš biti obziren do sovaščanov, da jim ti ne ropotaš in ti posledično oni ne težijo. Zelo fer. In ti povem še nekaj, kar spoznaš šele takrat, ko že imaš tako zadevo. Ob uporabi el. viličarja veš da ti bo delal cel dan, poleg tega imaš vtičnico zraven. Pozabiš na to, da lahko ostaneš nekje. Pri el. avtu je pa ves čas prisotno računanje, bom prišel nazaj ali ne. Ti povem, da ni prijetno, zato se fantje pritožujejo in smo že na tem, da se kupi klasični avto. Ker imajo delo na normo, se je že zgodilo, da ni bila izpolnjena, ker se je bilo treba vrniti zaradi prazne baterije. Poleg tega je zavrnil stranko iz istega razloga.
Če spet naredimo primerjavo z klasičnim avtom - lučka za rezervo se ti prižge, ko imaš še za cca 90 km goriva. Torej se v takem primeru konstantno voziš ,,na rezervi,,. Probaj, pa boš videl kako je fajn
Resnično ni prijetno. Potem si pa predstavljaj še enega off-road atvjaša, ki je naredil en krog več od planiranega, pa mu atv utihne v gozdu nekaj kilometrov od bencinske pumpe. Z bumperja odveže kanisterček in z nasmehom nalije v tank. Neprecenljivo. 
Glede na tvoj prejšnji post sklepam, da si človek, ki ti ni za vse ravno. Hočeš biti obziren do sovaščanov, da jim ti ne ropotaš in ti posledično oni ne težijo. Zelo fer. In ti povem še nekaj, kar spoznaš šele takrat, ko že imaš tako zadevo. Ob uporabi el. viličarja veš da ti bo delal cel dan, poleg tega imaš vtičnico zraven. Pozabiš na to, da lahko ostaneš nekje. Pri el. avtu je pa ves čas prisotno računanje, bom prišel nazaj ali ne. Ti povem, da ni prijetno, zato se fantje pritožujejo in smo že na tem, da se kupi klasični avto. Ker imajo delo na normo, se je že zgodilo, da ni bila izpolnjena, ker se je bilo treba vrniti zaradi prazne baterije. Poleg tega je zavrnil stranko iz istega razloga.
Če spet naredimo primerjavo z klasičnim avtom - lučka za rezervo se ti prižge, ko imaš še za cca 90 km goriva. Torej se v takem primeru konstantno voziš ,,na rezervi,,. Probaj, pa boš videl kako je fajn


- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Re: ATV-ji na električni pogon
Super tale razlaga o el. šajtrgah iz prve roke.baron21 napisal/-a:Sej jaz te sploh nimam namena prepričevat v to, da ne kupiš električnega UTV. Glede tega mi je čisto vseeno kaj imaš. Poizkušam samo podati + in - glede uporabe električnih vozil.
Dokler ne bo enakovrednega energetskega nadomestka naftnim derivatom, bom tekočinil, ne polnil.
Ko se bo elektrifikacija vozil še nekoliko razvila, bo vožnja dražja, ker se država zagotovo ne bo odpovedala tovrstnim prihodkom. Nič bat, programska oprema je že nared, da ko bomo doma polnili baterije v el. vozilih...bo ta elektrika bistveno dražje obračunana.
V vaseh pa največkrat delajo kažine samo pritepenci. Ker vaško življenje >na deželi v neokrnjeni naravi< je v realnosti čisto nekaj drugega, kot pa vsebina verzov v nepremičninskih oglasih...no, pa še medvedje preganjajo češpolizne cucke z lastnicami vred iz hoste...



Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Re: ATV-ji na električni pogon
Malo updejta, ko že soliram s to "elektro" temo na tem forumu.
Očitno ni drugih lastnikov/uporabnikov mimo.
Po 2 mesecih uporabe (dolgo čakanje na dobavo) lahko rečem le, da je bila odločitev za EV Polaris Rangerja pravilna. Za mojo uporabo je zadeva več kot odlična. To seveda ni vozilo za daljše relacijske vožnje a za vsakdanja dnevna opravila ter se med drugim zapeljat do trgovine, pošte,... več kot le ustrezno. In seveda včasih se malo dlje po gozdovih in poljih zapeljat...
Registriran je kot standarni traktor T1!
Če bo kdaj štroma zmanjkalo (ko bodo čez čas accuji bolj bogi) ga bo pač "tazaresen" traktor domov (ali do prve vtičnice) potegnil. Več kot 3 km od doma v dnevni rutini itak ne gremo. Večinoma do 1 km. Tako da glede tega sploh ni skrbi.
Mi je sedaj kar malo žal, da nisem pred 10 leti nabavil UTV namesto ATV. Jah takrat sem malo slabo ocenil priročnost UTV.
Elektro pogon je en velik bombonček pri uporabi kot jo imamo; se brez SMRADU in ROPOTA pelješ in prestavljaš po "par (10) metrov". Za bencinca bi enaka uporaba pomenila tudi 50+ zagonov dnevno.


Očitno ni drugih lastnikov/uporabnikov mimo.
Po 2 mesecih uporabe (dolgo čakanje na dobavo) lahko rečem le, da je bila odločitev za EV Polaris Rangerja pravilna. Za mojo uporabo je zadeva več kot odlična. To seveda ni vozilo za daljše relacijske vožnje a za vsakdanja dnevna opravila ter se med drugim zapeljat do trgovine, pošte,... več kot le ustrezno. In seveda včasih se malo dlje po gozdovih in poljih zapeljat...
Registriran je kot standarni traktor T1!
Če bo kdaj štroma zmanjkalo (ko bodo čez čas accuji bolj bogi) ga bo pač "tazaresen" traktor domov (ali do prve vtičnice) potegnil. Več kot 3 km od doma v dnevni rutini itak ne gremo. Večinoma do 1 km. Tako da glede tega sploh ni skrbi.
Mi je sedaj kar malo žal, da nisem pred 10 leti nabavil UTV namesto ATV. Jah takrat sem malo slabo ocenil priročnost UTV.
Elektro pogon je en velik bombonček pri uporabi kot jo imamo; se brez SMRADU in ROPOTA pelješ in prestavljaš po "par (10) metrov". Za bencinca bi enaka uporaba pomenila tudi 50+ zagonov dnevno.


Re: ATV-ji na električni pogon
Dodaj se kaksno slikco pa si zmagal [GRINNING FACE WITH SMILING EYES][THUMBS UP SIGN]
Poslano z mojega FRD-L09 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega FRD-L09 z uporabo Tapatalk