
Kot v vseh banana republikah je najbolj učinkovito sredstvo za "prestopanje bregov" korupcija. In sploh ni nujno, da govorimo o denarnih podkupninah, v večini primerov zaleže recept "ti meni jaz tebi". Bolj moderen, in predvsem bolj javno sprejemljiv izraz za to je "lobiranje". Uporabniki oz. potrošniki za kaj takega vsekakor nismo niti primerni niti sposobni. Uvozniki, trgovci etc. pa vsekakor so. Potrošniki jih kvečjemo lahko malce k temu vzpodbudimo. Recimo da se na njih vsuje plaz tožb na osnovi:
http://www.uradni-list.si/1/content?id=80751
Nihče mi ne bo trdil, da vso to oglaševanje, ponujanje, testne vožnje, ponujene avanture itd. ne spadajo pod kategorijo zavajanja potrošnikov.
Saj ne trdim, da bi kdo na koncu koncev dobil tožbo. So pa takšne tožbe sila neprijetna reč. Sploh če jih je veliko in odmevajo v javnosti.
Živ dokaz za to, da pa se da marsikaj zlobirat, pa so gorski kolesarji. Mislim, da bodo z novim zakonom že naravovarstveno bolj sprejemljiva manjšina. Skoraj prepričan sem, da k temu niso pripomogli uporabniki, pač pa trgovci, prireditelji tekmovanj, turističnih ponudb (downhill), itd. Na koncu koncev je to tudi v interesu občin, županov, saj se vsi ti davki stekajo na isti naslov kajne in od tam v proračune, kajne?
Pač, dokaz da se da. Da pa sploh ne govorim kako je to organizirano v drugih banana dr... ups, pravnih državah.