kaj kupiti??
-
bugimajstr
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
kaj kupiti??
odločitev je padla..potrebujem štirikolesnika..za dušo...zdaj pa sledeče..rabil ga bom za offroad..največ bo na terenu..se pravi 1%ceste 20%makadam 10%blato in voda ostako hribi, kamen,njive...kaj mi priporočate??gledam arctic cat 700 ali 1000ali dizla,in yamaho grizlija 700..vglavnem rang do 12 jurjev..in če ima kdo mačka dizla če lahko prosim da pove kolk to pije..sem kmet pa bi mi dizel prišel bol u poštev ker imam nafto cenejšo..se zahvaljujem za usak odgovor...
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
-
bugimajstr
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
saj jast ne potrebujem športnika..potrebujem moč..rabljenega ne mislim kupovat..a mogoče kdo ve kakšno mašimo ima ac dizel?pa kolk pije?tudi ac 1000 mi je ušeč..sam če ma dost navora za počasno plezanje.pa bencin mi je problem ker mi ne gre na davčno olajšavo..:)tako da bi najrajš dizla..samo a ma kdo sploh dizla u sloveniji??da pove kako iskušnjo?
Že z 500-tko ti bo prej zmanjkalo oprijema kot moči pri počasnem plezanju! tole pa le niso traktorji! Sem pred meseci na TV gledal test med benzinarjem in dizlom in so vse prednosti bile na strani bencinarja, Če bi bil dizel funkcionalen glede na ceno,moč,hitrost,uporabnost... bi jih bilo tudi pri nas kar nekaj ,sedaj pa praktično nobenega naftaša ne poznam!
- hurco
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1017
- Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
- Kraj: škofja loka
- Kontakt:
Pri dizlu je prednost LE varčnost!!! Navora , moči, vsega imaš veliko več pri bencinarju in to npr. že pri 400 ccm. Pri dizlu je max. hitrost vožnje 65 po GPS pospeški pa so mnogo manjši kot npr. pri bencinarju npr. 400 ccm. Glede navora pri plezanju tudi pri bencinarju ni nobenih težav, to pa zaradi menjalnika kateri omogoča zelo počasno vožnjo.
AC 400 trv 4xgrebe
-
bugimajstr
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
se pravi....treba kupit ac-ja 700 ali 1000...zdelj pa še eno uprašanje...pri vozilih za offroad je potrebn servo...kako je to pri štirikolesnikih??večina jih nima servota..pa teža.....grizli je dost lažji kot ac..a je pri teži kaka caka?se opravičujem ker toliko sprašujem..samo še nisem sedel na štirikolesniku..se mi pa dopade in ga bom nabavil u kratkem..
Kako se AC 700 ali 1000 obnese na dalši rok bo pokazal čas. Če kupuješ motor za delat in dalše obdobje, je moj nasvet kupi moped Made in yapan. Uporabnik Brinovc uporablja grizlija na kmetiji in za šport že vrsto let in ma že preko 1000ur brez kakšnih posebnih okvar. Za to vrsto uporabe zanesljiva, trpežna in preizkušena zadeva.
LP
LP
-
bugimajstr
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
-
bugimajstr
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
no še en je zanimiv..sa nevem če je dost močen..oziroma če bo imel dovol navora za počasno plezanje..ARCTIC CAT 425 i 4x4 oziroma 550 H1 EFI 4x4 če je kak lastnik takega atv-ja naj pove kolk je zadovoljen..:)nevem men se zdi mal švoh za kake lumparije...se pa po mojem mnenju glede medosne in teže skor bol obnese kot grizli..nevem..moje razmišljanje..samo moči mu manka....
Zadnjič spremenil bugimajstr, dne 19 Jun 2011, 06:51, skupaj popravljeno 1 krat.
-
bugimajstr
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
Najprej osnove:bugimajstr napisal/-a:no pa še tole..a je bolš 4 taktni 4 valni ali 1 taktni 4 valni motor..kaj je bol trpežno?v čem je razlika? ma se opravičujem ker tolk sprašujem sam rad bi da mi stroj služi ko ga kupim...čas nakupa se pa ustrajno približuje..
citiram iz enega foruma, ker se mi ne da pisat
2t motorji imajo 2 delovna takta (sesanje, kompresijo, vzig in izpuh naredijo pri ENEM obratu glavne gredi, ali vzig in eksplozija se sgodi vsak obrat. 4t motorji imajo 4 delovne takte, po dva na obrat, tako da se vzig dogaja vsak DRUGI obrat glavne gredi, in se moc izgublja. dodatno se malo moci zgubi za poganjanje jermenice/ketne za krmiljenje ventilov in premagovanje moci vzmeti ventilov. Pri enocilindricnih motorjih je to zelo pomembno, saj je logicno da ce se eksplozija zgodi vsak drugi obrat, in se en obrat naredi v prazno, da je moci manj. Pri vec valjnih motorjih je to manjsi problem, zaradi zaporednega vziga.. Torej: vzig vsak obrat, manj gibajocih delov (ni ketne, odmicnih gredi, ventilov, vzmeti) pomeni vecjo moc.
Po drugi strani pa ventili ki se odpirajo in zapirajo ( a to delajo ventili??) bolj tocno dozirajo dotok goriva ali lazje povedano: 4t motorji zaradi drugacnega (boljsega) nacina sesanja mesanice, in drugacnega (boljsega) nacina ciscenja (izpuha) bolje izkoristijo gorivo, zato je navor boljsi in motor dela lepo tudi v nizjih obratih. Seveda pa enovaljni 4t motor precej izgublja zaradi enega "praznega hoda"
Za majhne kubature je 2t boljsa izbira, za vecje pa 4t, se posebej za vecvaljne motorje. Ce te zanima kaj zmore 2t, poglej moto GP, pa bos videl koliko sekund (ne prevec) je ultra dragi in zadnji krik moto in elektronske tehnike 800ccm gp hitrejsi od 250ccm 2t prdca...
- blackracer
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 44
- Pridružen: 23 Mar 2011, 14:21
- Kraj: Celje
- Kontakt:
-
bugimajstr
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
-
bugimajstr
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
stari...sam še malo..:)za enkrat pa lahk gremo u duetu..sam jst bom z nivičko..:)me pa vse bol vleče grizli..moram pa it mal pogledat okol..sam cajt morm najdt...gavry napisal/-a:Bugy pohiti k rabim družboJa če misliš imet prikolico priklopljeno, je boljše ,če je malo več moči.Drugače pa kot je povedano, na terenu takim nad 400ccm mislim da nebi smelo zmankovat moči,sploh pa v reduktorju.K večjemu oprijema to je pa druga pesem.
- hurco
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1017
- Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
- Kraj: škofja loka
- Kontakt:
V teži med 425 in 700 je razlika le 20 kilogramov, koliko je pa razlike med fergusonom in landinijem?hirulupi napisal/-a:Če rabiš za delat kupi 700ccm pa navzgor, da neboš prvi v koloni in da bo nekaj časa zadost moči. Na kmetiji se da tudi z fergusonom 35 nekaj naredit, z landinijem 100 je pa druga pesem. Prijatelski nasvetsaj jast ne potrebujem športnika..potrebujem moč
LP
AC 400 trv 4xgrebe
- miha7
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 29
- Pridružen: 28 Nov 2010, 20:26
- Kraj: Slovenj Gradec
- Kontakt:
Vozim Cofota.
Ker si lastimo tudi kmetijo vem kako uporaben zna biti 4-kolesnik. Prav tako smo ga dali v davčno olajšavo.
Drugače pa takrat nismo vedeli zakaj ga sploh nameravamo uporabljati, sedaj pa v gozdu, prikolica, za vleko razno-raznih stvari,...
Ko pa smo otroci malo dorasli, pa so prišli tudi s tem večji apetiti, po nekaj večjem, močnejšem.
Ne rečem da je 500ccm3 dovolj, ampak takrat je bila to ugodna ponudba in smo se pač zato odločili in ni nam žal, sedaj pa ob morebitni možnosti zamenjave 700ccm3+...
@Bugimajstr
Strah pred pomanjkanjem moči in navora je nepotreben. Mogoče sprobaj kakšno zadevo in boš videl oz. čutil
Drugače pa dokler mi ne razvijejo 4-kolesnika s Vario menjalnikom...
Ker si lastimo tudi kmetijo vem kako uporaben zna biti 4-kolesnik. Prav tako smo ga dali v davčno olajšavo.
Drugače pa takrat nismo vedeli zakaj ga sploh nameravamo uporabljati, sedaj pa v gozdu, prikolica, za vleko razno-raznih stvari,...
Ko pa smo otroci malo dorasli, pa so prišli tudi s tem večji apetiti, po nekaj večjem, močnejšem.
Ne rečem da je 500ccm3 dovolj, ampak takrat je bila to ugodna ponudba in smo se pač zato odločili in ni nam žal, sedaj pa ob morebitni možnosti zamenjave 700ccm3+...
@Bugimajstr
Strah pred pomanjkanjem moči in navora je nepotreben. Mogoče sprobaj kakšno zadevo in boš videl oz. čutil
Drugače pa dokler mi ne razvijejo 4-kolesnika s Vario menjalnikom...
Sam imam Grizzly-a 700 EPS, ki pa je izpolnil vsa moja pričakovanja in še več! Odlično vodljiv, moči je več kot zadosti, EPS je pravi bingo, udoben,...to da pa sem nabavil homologiranega pa je čista 10-ka. Podobno kot ti sem se lep čas odločal med različnimi znamakami in mi ni niti malo žal, da sem na koncu izbral Grizzly-ja!!!
Glede na to, da se imaš namen dosti vozit po brezpotju (blato, mehka zemlja,...) je izbira lažjega ATV-ja vsaj za moje pojme veliko boljša.
Sicer pa bi to kakšen zagrižen off-roader mogel bolje vedeti
Lp
Glede na to, da se imaš namen dosti vozit po brezpotju (blato, mehka zemlja,...) je izbira lažjega ATV-ja vsaj za moje pojme veliko boljša.
Sicer pa bi to kakšen zagrižen off-roader mogel bolje vedeti
Lp

