Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Vse v zvezi z ATV-ji, opremo,...
Odgovori
mujo123
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a mujo123 » 23 Jul 2015, 09:13

Pozdravljeni.

Rad bi z vami delil svojo izkušnjo o mojem štirikolesniku. Upam da bo komu prišla prav, ko se bo odločal za nakup.

Slika

Torej, Aprila 2014 sem pri podjetju SBA v Grosuplju kupil štirikolesnik znamke Linhai 600 EFI. Za nakup sem se odločil predvsem za to, da bom lažje pospravljal svojo gozdno parcelo, katera je bila ravno takrat deležna velike škode zaradi žleda. Štirikolesnik sem imel namen uporabljati bolj ali manj za prevoz do parcele skupaj z orodjem ki ga za potrebujem za pospravljanje (motorna žaga, sekira, čelada,…) in pa seveda tudi za zabavo ob prostem času.

Pred nakupom sem veliko časa porabil za oglede, testiranja in odločanja kateri model naj zberem. Pregledal sem veliko forumov (tudi forume z drugih držav), testiral veliko modelov in se na koncu odločil za model Linhai 600 EFI. Po posvetovanju z nekaj uporabniki sem se odločil za nakup pri podjetju SBA v Grosuplju in to predvsem zaradi kratke razdalje do trgovine in servisa (živim namreč samo par kilometrov stran in želel sem imeti čim manj sitnosti s prevozom štirikolesnika do servisne lokacije ob opravljanju rednih servisov ali ob primeru kakršne-koli okvare).

Vse super in fino. g. Andrej Slak (prodajalec in direktor podjetja SBA) mi je pripravil super ponudbo. Še isti dan sem nakazal celoten znesek na TRR podjetja in v roku enega meseca sem prejel povsem nov štirikolesnik znamke Linhai 600 EFI s kovčkom, vitlom in vlečno kljuko. Kot se spodobi za ta tip štirikolesnika, sem še isti dan uredil tudi zavarovanje in namestil povsem nove tablice na moj novi štirikolesnik.

Štirikolesnik je bil tako pripravljen in legalen za uporabo a kaj ko sem že v istem tednu ugotovil naslednje pomanjkljivosti:
• Trdota zavorne ročice (na začetku zelo mehka, ob večkratnem stisku vedno bolj trda. Po nekaj prevoženih metrov se zgodba ponovi) posledica je nepravilen in nehomogen učinek zaviranja, včasih je ta učinek tudi zelo zmanjšan, pri čemer je s tem ogrožena tudi moja varnost v cestnem prometu.
• Očitna zračnost v končnikih / rokah
• Neenakomerno delovanje in ugašanje motorja (ob prostem teku, med vožnjo, tudi ko je motor segret)
• Indikator za gorivo ne kaže realnega nivoja (to izgleda nekako tako, da tudi če je tank goriva poln, indikator kaže samo 2 črtici od petih)
• Puščanje olja (štirikolesnik imam parkiran v garaži. Vsaka kapljica se na ploščicah zelo dobro vidi, a kaj ko so bile včasih na tleh kar majhne lužice olja…)

Ker sem za štirikolesnik plačal veliko denarja – 5000eur, kar si malo ljudi danes v Sloveniji težko privarčuje, sem o tem nemudoma obvestil g. Slak Andreja ki mi je zagotovil da bo napake odpravil ob prvem rednem servisu v okviru garancijskega popravila. Prvi redni servis je pri tem tipu štirikolesnika namreč planiran že po 200 prevoženih kilometrih.

9.6.2014 sem tako pripeljal štirikolesnik na servis in ga prevzel že po nekaj dnevih (12.6.2014). Že po nekaj prevoženih kilometrih pa sem ponovno z razočaranjem ugotovil da so naslednje napake še vedno prisotne:
• Trdota zavorne ročice – enako kot prej
• Očitna zračnost v končnikih / rokah – enako kot prej
• Neenakomerno delovanje in ugašanje motorja – enako kot prej
• Indikator za gorivo – enako kot prej
• Puščanje olja – enako kot prej
In dodatno še
• Cviljenje zavor
• Desni žaromet sveti višje kot levi (razlika ponoči zelo očitna)
• Maska ni pritrjena

Tudi tokrat sem o tem obvestil g. Slak Andreja (1.9.2014) ki mi je ponovno zagotovil da bo te napake odpravil ob naslednjem servisnem intervalu. Naslednji, drugi servis je po protokolu proizvajalca planiran po 700 prevoženih kilometrih.
Tako sem 10.10.2014 ponovno pripeljal svoj štirikolesnik na redni servis z zahtevo za popravilo teh napak v garancijskem obdobju.

Tudi tokrat moje razočaranje ni bilo nič manjše, kajti spet sem ugotovil da večine od prijavljenih napak ni bilo odpravljenih. Dodatno pa sem ugotovil še:
• Pogon 4WD se po nekaj metrih samodejno prestavi na 2WD in motor začne piskati (napaka)
• Voda v prednjih žarometih
Od vseh prej naštetih napakah, so mi na servisu popravili samo končnike, ki so jih po dolgotrajnem telefonskem prerekanju z g. Slakom, poslali v podjetje Vargalant d.o.o. na obnovo. Menil sem namreč da v kolikor je napaka prisotna že ob samem nakupu, jo je prodajalec dolžan odpraviti in obravnavati kot reklamacijo!

6.1.2015 sem se nato odločil napisati pritožbo, ki sem jo preko elektronske pošte poslal podjetju SBA. Ker sem za odgovor prejel samo posredovan odgovor generalnega uvoznika za Linhai (Blizu Zahoda), da naj ponovno pripeljem svoj štirikolesnik na servis, sem se odločil napisati tokrat uradno pritožbo prodajalcu (SBA). Glavno sporočilo pritožbe je bilo da v kolikor prodajalec oz. uradni serviser ni zmožen popraviti napake v garancijskem obdobju, mora stranki zagotoviti nov produkt enake vrednosti ali povrniti stroške nakupa.

Tokrat pa je bil odgovor drugačen. Prejel sem žaljiv SMS na svoj mobilni telefon od direktorja podjetja Blizu Zahoda g. Kovačič Alana. Kaj točno mi je napisal lahko vidite na pripeti sliki.

Slika

Kaj si mislim o tem, bom raje zadržal zase. Še vedno pa mi ne gre v glavo, kako si generalni uvoznik vozil dovoli označiti stranko za mentalno nezrelo osebo?? Sicer pa, dosti o tem. Presodite sami… Na ta SMS do danes še nisem odgovoril in tudi ne nameravam…

Po nekaj dnevih sem kot to določa zakonik tudi prejel uraden odgovor s podjetja SBA kjer je bilo glavno sporočilo to, da naj svoj štirikolesnik ponovno pripeljem na servis, kjer bodo pregledali in ponovno poskušali odpraviti napake.
V upanju ponovne ugodne rešitve, sem nato 13.3.2015 ponovno odpeljal štirikolesnik na servis. Prevzel pa sem ga 3.4.2015.

Po posvetu ki sem ga preko telefona opravil z Zavodom za varstvo potrošnikov Slovenije, pa sem se nato odločil pristopiti k tej zadevi malo drugače. Ponovno sem poslal uradno pritožbo na podjetje SBA, le da sem se tokrat skliceval na časovno določen rok garancijskega popravila 45dni, katerega je prodajalec oz. serviser dolžan spoštovati! Na kratko: če čas popravila preseže 45dni, mora prodajalec oz. serviser produkt zamenjati z novim enakim. Ta rok začne teči, ko stranka obvesti prodajalca. Če se napaka ponovi, se časi popravil seštevajo.

Časovna analiza mojih servisov:
Prvi servis:
• Datum obvestila: ne vem - prodajalca sem obvestil preko telefona
• Datum ko sem pripeljal štirikolesnik na servis: 9.6.2014 (datum označen na delovnem nalogu)
• Datum ko sem prejel štirikolesnik s servisa: 12.6.2014 (datum označen na servisnem listu)
SKUPAJ: 3 dni

Drugi servis:
• Datum obvestila: 1.9.2014 (e-pošta g. Slak Andreju)
• Datum ko sem pripeljal štirikolesnik na servis: neznan (datum manjka na delovnem nalogu)
• Datum ko sem prejel štirikolesnik s servisa: 10.10.2014 (datum označen na servisnem listu)
SKUPAJ: 39 dni

Tretji servis:
• Datum obvestila: 6.1.2015 (e-pošta g. Slak Andreju)
• Datum ko sem prejel povabilo na servis: 18.2.2015 (e-pošta prejeta od g. Slak Andreja  posredovana e-pošta g. Kovačič Alana)
• Datum ko sem pripeljal štirikolesnik na servis: 13.3.2015 (datum označen na delovnem nalogu)
• Datum ko sem prejel štirikolesnik s servisa: 3.4.2015 (e-pošta prejeta od g. Slak Andreja da je štirikolesnik popravljen)
SKUPAJ: 43 + 21 = 64 dni

Četrti servis: (zamenjava žarometov skupaj z že obstoječimi napakami)
• Datum obvestila: 13.3.2015 (datum označen na delovnem nalogu)
• Datum kjer me je g. Andrej Slak obvestil da je garancija za žaromete potrjena in da čaka rezervne dele: 14.4.2015 (e-pošta)
• Datum ko sem pripeljal štirikolesnik na servis: 25.5.2015 (datum označen na delovnem nalogu)
• Datum ko sem prejel štirikolesnik s servisa: 27.5.2015 (e-pošta prejeta od g. Slak Andreja da je štirikolesnik popravljen)
SKUPAJ: 75 dni

Moja zahteva ki sem jo navedel tokrat (po tistem SMS-u) pa je bila samo še vračilo ali menjava za nov, enakovreden produkt. Enostavno po prejetju takšnega sporočila, žal nisem več pripravljen na sklepanje kompromisov! Pika.

In kot pričakovano v odgovoru na mojo pritožbo ponovno prejmem negativen odgovor, kjer mi kot obrazložitev navedejo: »vozilo ni bilo na servisu dlje kot 45dni« ter da je moja zahteva za menjavo vozila nepredmetna.
Ob vsem tem se sprašujem zakaj pri nas v Sloveniji obstajajo določeni zakoni, če se jih potem prodajalci oz. serviserji ne držijo? Nasploh pa se mi ne zdi pravično da je ob nakupu določenega produkta promocija in odnos do strank na vrhuncu, ko pa se kaj zalomi in to v času garancije, pa prejmem SMS kjer me označijo za mentalno nezrelo osebo!?

Svojo zgodbo nadaljujem še z dejstvom, da vsakokrat ko sem prejel štirikolesnik s servisa, o tem kaj je bilo popravljeno ali zamenjano, nisem dobil nobenega potrdila. Po navedbah g. Slak Andreja je bilo na mojem štirikolesniku zamenjano veliko delov, a potrdila ki to dokazuje nisem nikoli prejel!

Trenutni status štirikolesnika:
Kar se tiče trenutnega stanja mojega štirikolesnika je zadeva sledeča. Imam štirikolesnik znamke Linhai 600 EFI s prevoženimi cca. 1350 kilometri in naslednjimi napakami:
• Trdota zavorne ročice – ŠE VEDNO PRISOTNO
• Neenakomerno delovanje in ugašanje motorja – ŠE VEDNO PRISOTNO
• Indikator za gorivo – ŠE VEDNO NEZANESLJIV
• Cviljenje zavor - ŠE VEDNO PRISOTNO, ampak sem se navadil…
• Desni žaromet sveti višje kot levi – PO MENJAVI NA ZADNJEM SERVISU STANJE ŠE SLABŠE KOT JE BILO PREJ!
• Maska ni pritrjena - ŠE VEDNO PRISOTNO, ampak sem se navadil…
• IN ŠE DODATNO: po vsaki vožnji se zaslonček ne prižge več. To zgleda nekako takole: grem na vožnjo (par kilometrov) , ugasnem motor, želim ponovno prižgat, zaslon brez odziva. Ko štirikolesnik pustim cca 1 uro pri miru, zadeva začne spet normalno delovati. Spodaj na sliki je jasno prikazan ključ v različnih pozicijah, kjer bi normalno zaslonček moral delovati.

Slika


Naj omenim tudi to:
Ob nakupu je v oglasu pisalo na strani avto.net pisalo da naj bi imel moj štirikolesnik tudi avtomatsko zaporo diferenciala. Spodaj prilagam sliko oglasa 610 verzije, ki ga je g. Alan Kovačič takoj po moji poslani pritožbi odstranil. Zadevo podkrepi tudi dejstvo da v priloženih navodilih ki sem jih prejel ob nakupu piše, da ima moj štirikolesnik tipko za zaporo diferenciala. Res presenetljivo. Do danes te tipke in ali funkcije še nisem našel…

Slika


ZAKLJUČEK:
Resnično se mi ne zdi pošteno, da sem za omenjen štirikolesnik zapravil 5000eur, ter da je tudi po toliko prerekanjih in popravilih še vedno v neuporabnem stanju. S to objavo bi rad opozoril na vse potencialne kupce, da naj bodo previdni pri nakupu takšnih stvari. Jaz sem zapravil ogromno denarja za nakup štirikolesnika ki mi sedaj kot kup nesreče stoji v garaži in čaka na razplet dogodkov…

Moj glavni namen z objavljanjem te zgodbe je opozoriti na slabo kvaliteto teh štirikolesnikov, ter opozoriti na nekorekten in neprofesionalen odnos prodajalca.

V KOLIKOR BI TO VEDEL PREJ, SE ZAGOTOVO NE BI ODLOČIL ZA NAKUP ŠTIRIKOLESNIKA PRI PODJETJU SBA d.o.o. ALI V KATERI KOLI DRUGI POOBLAŠČENI TRGOVINI, KATERI GENERALNI UVOZNIK JE PODJETJE BLIZU ZAHODA!

Lep pozdrav



GoranP
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 290
Pridružen: 09 Avg 2012, 18:00
Kraj:: Slovenske Konjice

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja

Odgovor Napisal/-a GoranP » 23 Jul 2015, 09:33

Žalostno... Ima prijatelj istega in tudi dost težav z njim... Glede zapore diferenciala, pa po moje sploh neve kaj to je-po moje misli da je to tipka ki preklaplja med 2x4 in 4x4 in 4x4 on razume kot zaporo... Kaj pa zdaj pravi zavod za varstvo potrošnikov?



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja

Odgovor Napisal/-a BIF » 23 Jul 2015, 09:37

Hmmm....žalostna izkušnja....a žal pričakovana.
Čeprav me preseneča obseg težav....predvsem pa neodpravljanje le-teh....celo več...kot sem raazumel je iz servisa vozilo praviloma prišlo v še slabšem stanju.
No to je seveda več kot razočaranje....ne glede na znamko.
Verjetno prav vsak štirikolesnik "vsebuje" kakšno malenkostno napako....eni več drugi manj. Vendar pa je za pričakovati, da bodo te napake korektno odpravljene....in praviloma tudi so....a kot je iz tvojega odličnega kronološkega zapisa razvidno...ne vedno.
Ne verjamem sicer, da te to kaj tolaži....toda v Sloveniji lahko na tretjino prstov ene roke preštejem podjetja, ki nudijo tudi ustrezen post-prodajni support...kar je žalostno, zaskrbljujoče in alarmantno.
Izkušnja je zelo slaba, a upam, da te ne odvrne od 4kolesnikov....sicer res, da za nekaj več denarja...le ti nudijo veliko lepega.
Odgovora kako rešiti tvojo težavo nimam....vendar sodim, da imaš dobro urejene podatke in argumente, da izpelješ zadevo do konca po pravni poti.



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a freshslo » 23 Jul 2015, 10:44

Huh... težave, ki jih pišeš niso niti tako težke za popravilo, vendar se močno strinjam s tabo, da jih je servis dolžan odpraviti. Bi se pa spotaknil ob par navedb in sicer, tudi pri boljših znamkah je čutiti zračnost v končnikih in nekaj jo je povsem normalno. Seveda pri vargalantu to odpravijo, vendar vsaj slabše znamke štiriciklov ponavadi potem še bolj plavajo po cesti levo-desno. Se mi je pa tudi pri ZELO renomirani znamki štiricikla zgodilo, ko sem ga kupil v renomirani trgovini in servisu, da so bili vsi vijaki na kolesih priviti le z roko brez sile, le približani.

Znesek, ki ga navajaš kot ogromno denarja je v resnici zelo malo denarja za štirikolesnik. Ekvivalentni renomiranih znamk so še enkrat toliko. In v takih primerih ljudje pričakujejo čudeže, to je enako kot če bi kupil avtomobil Lado Desetko in pričakoval natančnost izdelave na nivoju Audija.

Bi bilo pa tudi zanimivo videti tvoje dopise podjetju. Tokrat smo izvedeli le eno plat zgodbe.
Zadnjič spremenil freshslo, dne 23 Jul 2015, 12:46, skupaj popravljeno 2 krat.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

spidi64
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 26
Pridružen: 01 Nov 2014, 20:00

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a spidi64 » 23 Jul 2015, 11:45

Zdravo!
Pred leti sem imel podobno izkušnjo z mojim Loncinom 250,ko se spomnim me kar zmrazi,o podrobnostih ne bom pisal.
S pomočjo Urada za varstvo potrošnikov in tržnega inšpektorja odpeljal atv nazaj in dobil povrnjeno celotno kupnino.
Lp.



Uporabniški avatar
lakl
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1722
Pridružen: 09 Apr 2009, 19:22

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a lakl » 23 Jul 2015, 11:57

Hmmm. Težav, očitno ne boš rešil po normalni poti .
Moti me edino dejstvo, kot je zapisano na začetku, da si se dobro informiral in prebral vse forume-tudi tuje . Če, bi bilo to res, bi moral biti odločitev nakupa popolnoma drugačna.
In če je opis takšen,kot ga navajaš se z vso dokumentacijo oglasi na inšpektoratu.



galu
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 214
Pridružen: 03 Sep 2009, 13:09
Kraj: Il. Bistrica

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a galu » 23 Jul 2015, 14:11

Jaz ne bom prferiral nobene znamke samo glede na znamko, ki si jo kupil bi bila najboljsa izbira prodajalec WBC. Vsaj po mojih izkusnjah. Leta nazaj sem kupil pri njih in ni bilo nobenih problemov z garancijo.



mujo123
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a mujo123 » 24 Jul 2015, 10:51

Pozdrav vsem skupaj.

Po eni strani sem se tudi že nekako sprijaznil z dejstvom da sem enostavno bil deležen t.i. tržne prevare in zato sem tudi s to objavo direktno po imensko objavil celotno zgodbo oz. izkušnjo. V prvi vrsti želim da se prodajalec in hkrati serviser (SBA) ter seveda tudi dobavitelj (Blizu zahoda) zavedata posledic ki jih lahko nosita, če ne upoštevata pravil garancijskega popravila.

Sam sem mnenja da je v takšnih primerih nujno potrebno da se takšna izkušnja objavi in s tem obvesti javnost. Enostavno ne želim da ti dve podjetji nadaljujeta s svojo prakso in s tem oškodujeta še koga drugega. Dandanes veliko ljudi prebira forume in želim si da to novico prebere kdo, ki v tem času kupuje štirikolesnik.

Naslednji korak pa je obvestiti naše urade, ki se vsakodnevno ukvarjajo s takšnimi problemi. Komplet dokumente (račune, potrdila, e-maile, in tudi zgodbo ki sem jo objavil zgoraj) in pa seveda tudi prijavo sem poslal na tržni inšpektorat. Prejel sem tudi že klic, kjer so mi povedali da so preučili situacijo in da bodo zadevo speljali naprej. Tekom komunikacije s podjetjema SBA in Blizu zahoda sem vedno bil korekten in nikoli kakor-koli žaljiv ali kako drugače nesramen, tako da kar se tega tiče tukaj nimam zadržkov.

@freshslo: za takšen produkt ki tudi po toliko popravilih niti približno ne opravlja svoje funkcije, bi bila tudi cena 5eur preveč. Resda nisem kupoval »Audija«, ampak sem pa želel da tiste funkcije ki naj bi jih imela moja »Lada 10« delujejo normalno. Kakorkoli že, za vožnjo do gozdne parcele in malo zabave tudi ne potrebujem »Audija« ;)
Zavedam se da je možnost okvare na moji »Ladi 10« veliko večja kot pa na »Audiju«, vendar nikakor pa ne morem mimo dejstva da mi nekaterih napak ki so se pojavile že ob samem nakupu še do danes niso odpravili, kljub že kar nekaj poslanim pritožbam… In kot sem že povedal, da po tistem poslanem sms-u lahko sprejmem samo še vračilo kupnine ali zamenjavo za nov štirikolesnik. Enostavno z njimi več ne želim sklepati kompromisov.

Lp



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a BIF » 24 Jul 2015, 12:22

Če smem malce sugerirat....osebno bi zahteval izključno in samo kupnino.
Namreč....četudi bodo pod pritiskom inšepktorata zadevo sanirali....se bodo te in podobne težave verjetno ponavljale...in zgodba bo vsakič enaka.
Po eventuelnem prejemu kupnine pa razmisli o nakupu rabljene znamke z "pedigrejem", Yamaha, Suzuki, Polaris, BRP...



lozinka
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 172
Pridružen: 04 Dec 2009, 18:43
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a lozinka » 24 Jul 2015, 20:48

Glede na to da si svoj problem objavil tudi ne enem drugem forumu sem že slišal za težave ki jih imaš (žena prebrala)! Vse si lepo opisal in verjetno boš dobil svoj prav a mene nekaj zmoti pri tvojem kronološkem opisu. Časi, oz. čas od tvoje ugotovitve da je kaj narobe pa do dostave 4cikla na servis je kar dolg. Zakaj?
Aprila si ga plačal, čez en mesec si ga dobil in takoj po parih kilometrih si ugotovil da je nekaj narobe. Čakal si prvi servis! Ne, takoj bi ga nazaj odpeljal in jim ga tam pustil da odpravio napake. Vem ja da je mal zajebano ampak kot si rekel, 5 čukov si iskeširal, halo motor ne deluje tako kot mora.
Prevzameš 4cikl 12.6. takoj ugotoviš da nič ni popravljeno in še dodatne težave ugotoviš, g. Slaka obvestiš 1.9. :cry:, kaj si čakal skoraj tri mesece! Potem 10.10. pripelješ motor spet na servis, zgodba se ponovi in ti šele 6.1. pisno pošlješ pritožbo prodajalcu-serviserju, nakar te oni zahodnjak zmerja prek sms-a ](*,) .
Zdi se mi da si pustil preveč časa da se stvar dogaja. Ko si prvič ugotovil napako bi ga takaoj pustil tam i to bi ponavljal vse dokler nebi popolnoma zrihtali motor ali dali drugega ali vrnili kupnino :evil:



mujo123
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a mujo123 » 24 Jul 2015, 22:47

Načeloma je zakon napisan tako, da v primeru predolgega časa trajanja garancijskega popravila lahko zahtevam samo zamenjavo za nov štirikolesnik in ne kupnine. Če mi je prodajalec pripravljen povrniti kupnino, je to lahko samo njegova dobra volja… Sicer pa, je moja želja še zmeraj biti lastnik štirikolesnika. Tudi gozdne parcele še nisem uspel v celoti pospraviti in še vedno potrebujem prevoz do tja…

@lozinka: ja prav imaš. Čakal sem do prvega servisa predvsem zaradi zelo dobrega občutka ki sem ga imel ob nakupu in ko sem prvič obvestil g. Slak-a o težavah. Takrat in tudi ob naslednjem servisu se je vse zdelo tako enostavno. G. Slak mi je preko telefona vedno obljubljal da so te napake majhne in da naj ne skrbim, ter da jih bodo zagotovo odpravili ob naslednjem rednem servisu. Ker je ta trgovina oddaljena od mojega doma le kakih 5km, sem enostavno imel zaupanje v to podjetje, misleč da se kaj takega v »mojem kraju« ne more zgoditi. Temu se reče človeška naivnost, zato to zgodbo delim še z vami. Jaz sem za to izkušnjo drago plačal…
Naslednji razlog zakaj sem čakal toliko časa, oziroma zakaj sem sploh potreboval 2 meseca da sem prevozil prvih 200km (prvi redni servis) pa je v mojem prostem času. Zaposlen sem v razvoju avtomobilske industrije in veliko tudi svojega prostega časa porabim za raziskave, inovacije oz. kakršna-koli razmišljanja o raznoraznih problemih ki se tičejo službe. Čas mi zato teče veliko hitreje kot bi si mislil…

Takle mamo
Lp



robert1122
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 28
Pridružen: 20 Maj 2014, 19:11

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a robert1122 » 25 Jul 2015, 05:04

Opravičujem se podjetju BLIZU ZAHODA kot tudi direktorju tega podjetja Alanu Kovačiču za žaljivo napisan komentar in žaljive besede zoper omenjeno podjetje kot tudi njegovemu direktorju.

Lp Robert
Zadnjič spremenil robert1122, dne 26 Okt 2016, 17:37, skupaj popravljeno 1 krat.



mujo123
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a mujo123 » 12 Avg 2015, 17:10

Danes sem malo brskal po portalu avto.net in našel zanimiv oglas, kjer podjetje Blizu zahoda oblublja pošteno garancijo in to da se posvetijo vsaki strankini želji posebej :roll:
Kaj naj rečem: res je, nakup pri vašem posredniku si bom zapomnil za celo življenje. Včeraj ko sem malo iz firbca zagnal svoj nesrečni štirikolesnik, sem prav debelo gledal v števec. Motor se je namreč vrtel v prostem teku pri 4600 obratih :roll: :roll: Še ni zadosti? Kaj vse gre še lahko narobe? :roll:

Evo še link do oglasa :D
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10005599&show=1
Slika



Uporabniški avatar
lakl
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1722
Pridružen: 09 Apr 2009, 19:22

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a lakl » 12 Avg 2015, 18:59

In kako se sedaj razvija reševanje nastalih težav?



mujo123
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a mujo123 » 12 Avg 2015, 19:22

Zdravo lakl

Nič, čakam na uraden odgovor naših uradov, potem ukrepam dalje.... :(

Po drugi strani pa bi najraje odpeljal štirikolesnik k nekomu da mi ga zrihta tako kot je treba in ga potem po pošteni ceni prodal naprej. Nebi namreč rad prodajal nekaj kar ne deluje in širil slabo voljo...

Lp



mujo123
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a mujo123 » 25 Avg 2015, 20:00

Nova zanimiva informacija 8)
Konec prejšnjega tedna sem na facebook-u ocenil stran Blizu zahoda z oceno "SLABO" (ena zvezdica) in napisal komentar zakaj, danes pa vidim da ocenjevanje strani ni več možno!
Hmm ja, res je težka tale ja... Verjamem da se ni lahko hvaliti s slabim spričevalom, sploh če se zavedaš da so ocene slabe!
Resnično upam samo, da se v podjetju zavedajo situacije in da z brisanjem komentarjev svojih strank (beri: od ljudi ki jim dajejo kruh) ne bodo rešili problema.

No vseeno sem po oddaji ocene naredil print screen, ker sem nekako slutil da se bo to zgodilo :lol:
Slika



Uporabniški avatar
gregor.dolenec
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 231
Pridružen: 25 Feb 2013, 09:52
Kraj: Kamnik okolica

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a gregor.dolenec » 22 Jun 2016, 08:31

Oj, zadnjič se je kolega malce ogledoval in vohljal za atv-ji. Seveda ni mogel spregledati množico oglasov z Koroškega konca. Po najinemu kratkemu pogovoru sem mu predlagal naj prebere mujov primer. Verjetno se je ustrašil, ker novice o nakupu še ni in ni.
Me pa zanima kako se je tale primer rešil, ali kdo kaj ve.



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a BIF » 22 Jun 2016, 09:08

Vedno znova in znova se ne morem načudit kako se vsake toliko pojavi nekdo z eno in isto zadevo.... :shock:



Uporabniški avatar
gregor.dolenec
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 231
Pridružen: 25 Feb 2013, 09:52
Kraj: Kamnik okolica

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a gregor.dolenec » 22 Jun 2016, 10:26

Kaj moreš. A več kot ga opozoriti in mu dati kakšen nasvet ne morem storiti, naj vsak sam prebavi zadevo.
Me pa resno zanima, kako so ta primer rešili.



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a BIF » 22 Jun 2016, 10:42

ja seveda...normalno, da zdaj ne boš nekoga prisiljeval v nekaj. Saj veš....v nekem trenutku smo vsi gledali z svojimi očmi, kljub temu da so nam govorili drugače. Leta in izkušnje so najboljša in najdražja šola.



mujo123
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a mujo123 » 09 Jul 2016, 05:18

Pozdrav vsem skupaj.

Zadeva se je rešila tako, da sem vsa popravila ki bi morala biti odpravljena v garanciji, popravil na svoje stroške, pri mehaniku ki te stvari popravlja doma v svoji garaži! Sedaj vse deluje tako kot mora in sem še danes lastnik tega štirikolesnika.

Kaj si mislim o teh dveh prodajalcih, presodite sami.

Lp



amelonix
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 24 Feb 2018, 00:37
Kraj:: Bosna

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a amelonix » 25 Feb 2018, 12:58

mujo123 napisal/-a:Pozdrav vsem skupaj.

Zadeva se je rešila tako, da sem vsa popravila ki bi morala biti odpravljena v garanciji, popravil na svoje stroške, pri mehaniku ki te stvari popravlja doma v svoji garaži! Sedaj vse deluje tako kot mora in sem še danes lastnik tega štirikolesnika.

Kaj si mislim o teh dveh prodajalcih, presodite sami.

Lp
Pozdrav kako si popravio gašenje motora kad je u leru jer i ja imam isti problem



mujo123
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 04 Sep 2013, 14:42

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a mujo123 » 25 Feb 2018, 13:43

Oj. Nastavitev vrtljajev prostega teka...



coolpix
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 8
Pridružen: 23 Jan 2018, 18:37
Kraj:: Velenje

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a coolpix » 05 Mar 2018, 20:21

Pozdravljen,

jaz imam enako negativne izkušnje s ponudnikom Blizu Zahoda iz naslova nakupa dodatne opreme. Namreč preko njihove e-trgovine sem hotel kupiti kovček za 4 kolesnika, ampak mi je nekaj reklo, poglej še na ebay... Grem na ebay.co.uk in vpišem tisti tip kovčka, ki sem si ga nagledal, in glej ga vraga, vrže mi najboljšo ponudbo (seveda v funtih), katere prodajalec je blizu zahoda iz Slovenije. Ponudba je bila s poštnino skupaj cenejša za celih 30€ napram ponudbi preko originalne strani blizu zahoda. Seveda sem naročil preko ebay in prišparal, ampak se lahko zamisliš, kako bi me lastni državljan lahko peljal po dolgi poti okrog jezera... Toilko o poštenosti do ljudi v skupni državi...



cut4ever
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 45
Pridružen: 07 Maj 2018, 09:09
Kraj:: Slovenija
Kraj: Nova Gorica

Re: Linhai 600 EFI - moja izkušnja (SBA, Blizu zahoda)

Odgovor Napisal/-a cut4ever » 10 Maj 2018, 21:02

coolpix napisal/-a:Pozdravljen,

jaz imam enako negativne izkušnje s ponudnikom Blizu Zahoda iz naslova nakupa dodatne opreme. Namreč preko njihove e-trgovine sem hotel kupiti kovček za 4 kolesnika, ampak mi je nekaj reklo, poglej še na ebay... Grem na ebay.co.uk in vpišem tisti tip kovčka, ki sem si ga nagledal, in glej ga vraga, vrže mi najboljšo ponudbo (seveda v funtih), katere prodajalec je blizu zahoda iz Slovenije. Ponudba je bila s poštnino skupaj cenejša za celih 30€ napram ponudbi preko originalne strani blizu zahoda. Seveda sem naročil preko ebay in prišparal, ampak se lahko zamisliš, kako bi me lastni državljan lahko peljal po dolgi poti okrog jezera... Toilko o poštenosti do ljudi v skupni državi...
Čisto enako sem jaz naredil. Pač znajdi se. Ampak pazi: dobil sem ga v original zapakiranem kartonu, strgana guma na naslonjalih. Kontaktiram, pošljem slike. Pošljejo takoj naslednji dan novega, starega je isti kurir pobral. Vesel kot Kekec, zelo prijazni tudi po telefonu.

Poslano z mojega Mi A1 z uporabo Tapatalk



Odgovori