Silverhawk 250 ne dela več. Kaj zdaj?

Odgovori
vnucec
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 40
Pridružen: 16 Apr 2007, 09:07

Silverhawk 250 ne dela več. Kaj zdaj?

Odgovor Napisal/-a vnucec » 07 Okt 2008, 17:38

Zdravo!
Lani spomladi sem nabavil sicer super ATV Silverhawk 250. Mogoče se Boštjan spomni vožnje po makadamu od Sevnice do Planine, ko mi ga je peljal na dom :)

Žal je moj Silverhawk crknil. Kot prvo je očitno zanič akumulator, saj tudi po več kot 45 min vožnje zmore le nekajkrat zavrteti zaganjač.

Ok, nekako motor le zaženem, se vozim cca 20 km. Pridem domov, ga pustim v leru še nekaj minut (polnjenje akumulatorja v upanju, da naslednjič ne bo treba spet porivati) in sam od sebe sredo delovanja mrkne.

Poskušam zagnati. Nič. Zaganjač vrti, motor pa nič. Po hribu dol, motor nekaj mrmra, a vžge ne.

Skratka, ne morem nič z njim. Rad bi ga spravil na uradni servis. Imam pa do tja skoraj 100 km vožnje po naporni cesti za ATV (ki itak ne dela). Nikogar nimam, da bi mi ATV naložil in odpeljal tja.

Imam preprosto željo (če slučajno bere zastopnik Barosse ali kakšen serviser): serviser se pripelje k meni domov, naloži ATV, ga odpelje v servis, popravi vse (želim, da je kot nov) in mi ga pripelje nazaj na dom.
Tisto šlepanje mu brez problema plačam do cca 100 EUR vrednosti.

Skratka, če je kakšen junak, naj se javi na email firefox.ubuntu@gmail.com.

Res bi rad imel uporaben ATV. Trenutno ima vsega 970 kilometrov za sabo... (je pa že izven garancije).



Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 08 Okt 2008, 06:45

To,da je šel akumulator pri tako redki uporabi je razumljivo. Najbolje je, da se slišiš z Boštjanom, se bosta hitro zmenila zaradi akumulatorja in menjave.

PS: Servis pri 500km si naredil?



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
Bučko
Mojce
Reactions:
Prispevkov: 402
Pridružen: 25 Jul 2006, 19:10
Kraj: Janče DB
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bučko » 08 Okt 2008, 08:19

Kaj pa če bi zamenjal akumulator?? Če prav zastopim drugega problema ni? Mogoče pa v akumulatorju ni dovolj tekočine ?


Slika
Barossa SH 250 SE

Uporabniški avatar
crow
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 246
Pridružen: 12 Sep 2007, 06:03
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a crow » 08 Okt 2008, 08:59

Zamenjaj akumulator, še prej pa preveri, če ti ga sploh altenator polni ;)


*JUMBO301*
**YFM 350**
***FZ6 Fazer***

Uporabniški avatar
Cyb3r
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 161
Pridružen: 01 Avg 2006, 10:05
Kraj: Za gorami, ob Savi
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Cyb3r » 08 Okt 2008, 09:07

100 km v eno smer (skupaj 200 km) = 100 €?

Hmm, dober biznis. :)

Če ti ga je škoda menjati, lahko prej poizkusiš še z polnjenjem akumulatorja. Če slučajno ima kdo od tvojih znancev potrebno aparaturo.


http://cyb3r.seeall.net/blog/
//I'm not a complete idiot, some parts are missing.

vnucec
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 40
Pridružen: 16 Apr 2007, 09:07

Odgovor Napisal/-a vnucec » 08 Okt 2008, 18:58

Jure napisal/-a:To,da je šel akumulator pri tako redki uporabi je razumljivo. Najbolje je, da se slišiš z Boštjanom, se bosta hitro zmenila zaradi akumulatorja in menjave.

PS: Servis pri 500km si naredil?
Nisem ga naredil (ni bilo prevoza do servisa), ravno zato bi rad to porihtal, zraven še ta akumulator in če je še kaj drugega. Vozim ga kot po jajcih. Do 500 km ga nisem hotel navijati, ker je bil še nov motor, po 500 km pa tudi ne, ker še ni bilo opravljenega servisa. Nekdo je še nekaj pisal o tekočini akumulatorja. Destilirana voda ali kaj drugega? Alternator pa ga polni, se opazi. Res pa je, da se nisem lotil nekajurne neprekinjene vožnje, da bi akumulator do konca napolnil na takšen način.
Sicer pa to verjetno sploh ni bil razlog tokratnih težav. Motor je normalno deloval, za njim je bila vožnja, stal je parkiran, na štant gasu ter kar naenkrat ugasnil sam od sebe. Akumulator je imel toliko zaloge energije, da sem ga lahko poskusil nekajkrat zagnati, vendar neuspešno. Potem sem ga potisnil na klanec, se spustil dol, v drugo prestavo in poskusil na ta način. Tudi nič.

Bom poklical Boštjana, mogoče ima kakšno idejo, kako spraviti Barosso do servisa v Stični in nazaj. Saj pravim, plačati prevoz mi ni problem, rabim le nekoga, ki bo to naredil in bo hkrati zaupanja vreden v toliko, da mi motorja ne ukrade :)



great wall
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 139
Pridružen: 07 Mar 2008, 13:41

Odgovor Napisal/-a great wall » 11 Okt 2008, 22:06

Cyb3r napisal/-a:100 km v eno smer (skupaj 200 km) = 100 €?

Hmm, dober biznis. :)

Če ti ga je škoda menjati, lahko prej poizkusiš še z polnjenjem akumulatorja. Če slučajno ima kdo od tvojih znancev potrebno aparaturo.
u hrvatskoj, potršim 20 litara plina u autu, dakle 6 eura, + dnevnica vozača 30 eura, i 25 za amortizaciju auta :D , dakle 61 eur, prolazi bez problema, ipak gospodinu nije potreban šleper :lol: :lol: :lol:

ako vozim na pick up-u, 200 km cca 18 litara nafte, dakle 20 eura, 30 eura dnevnika i amorzitzacija, dakle oko 70-80 eura, a čovjek daje 100 :D

dakle 200 km, a neka ga onda gazda iz servisa vozi natrag tih 100 km da vidi ako je dobro popravio motor :D



vnucec
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 40
Pridružen: 16 Apr 2007, 09:07

Dela

Odgovor Napisal/-a vnucec » 23 Dec 2008, 09:41

Samo da primerno zaključim temo, ki sem jo sprožil.
Barossa zopet dela brezhibno in super! Je prišel majster iz Ivančne Gorice, naložil, odpeljal, popravil kot se spodobi, dostavil nazaj.
Reden servis, olje, svečke, čiščenje uplinjača. Akumulator je še OK.
To je to. Motor pa ima sedaj perfekten zvok in vžiga iz prve, tudi sredi zime!



Odgovori