Linhai 300 - 50th Anniversary

Uporabniški avatar
Quadoid
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 605
Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Quadoid » 13 Maj 2007, 22:01

Pozdravljen na forumu Hurco :!: :D
Tvoja trditev drži 8) in smo jo že objavili tule:
http://www.offroad.wbc.si/forum/viewtop ... 4&start=30

Ampak mislim, da boš moral še malce počakati, preden se bo ta zadeva začela prodajati pri nas...


Nič več ne sanjam že vozim... 8)

Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1016
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 13 Maj 2007, 22:25

To je po mojem samo zato da bodo se nekaj casa sluzili na stari 300-tki



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 13 Maj 2007, 23:55

hurco napisal/-a:To je po mojem samo zato da bodo se nekaj casa sluzili na stari 300-tki
Na stari 300-tki pa se služi zato, ker se je glede na ceno izkazal za zelo soliden moped, kar o 520-tki ne moremo trditi.Tudi proizvodnja še ni v polnem teku, zaradi odpravljanja težav. (take podatke imam jaz)



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1016
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 14 Maj 2007, 16:53

Tukaj pa se en link kjer so v slikah predstavljene vse spremembe na novem 300 4x4,

http://www.autozpider.no/linhai_2007_bilder/cms/245

cena pa je v evropi enaka kot pri starem, prodajata pa se še oba!



Uporabniški avatar
slavkofpvv
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 202
Pridružen: 11 Avg 2007, 17:07
Kraj: Dragatuš
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a slavkofpvv » 15 Avg 2007, 16:53

A vam je kaj znamo kdaj pride ta Linhajček v naše trgovine? In koliko bo kaj cena? Mislim tega ob 50-letnici LINHAJA.



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 15 Avg 2007, 21:40




Uporabniški avatar
slavkofpvv
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 202
Pridružen: 11 Avg 2007, 17:07
Kraj: Dragatuš
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a slavkofpvv » 16 Avg 2007, 09:36

Misliš 4500 eur, ne? Saj to ni tako veliko, če čledaš da je 4krat4.



Uporabniški avatar
Sloadam
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 106
Pridružen: 20 Mar 2007, 12:35
Kraj: Ilirska Bistrica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Sloadam » 16 Avg 2007, 10:10

Fantje,

z vsem spoštovanjem..... :D

a ma tale Linhai 4x4 brzine al dobiš levo nogo mravlinčasto :?: :D :D


Slika
Barossa Silverhawk 170 - Brutal Sound :twisted:

Uporabniški avatar
slavkofpvv
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 202
Pridružen: 11 Avg 2007, 17:07
Kraj: Dragatuš
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a slavkofpvv » 16 Avg 2007, 11:55

Mislim, da nima brzin. Kolikor sem bral en test iz nemške revije, na motorju ni sprememb.



Uporabniški avatar
Sloadam
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 106
Pridružen: 20 Mar 2007, 12:35
Kraj: Ilirska Bistrica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Sloadam » 16 Avg 2007, 12:03

Jure... si slišal, nima brzin...c..c..c


Slika
Barossa Silverhawk 170 - Brutal Sound :twisted:

Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 27 Avg 2007, 09:49

Pet naprej in pet na rikverc,samo delat ni treba,pa čevlov novih kupvat vsake dva mesca. :twisted:


4x4 norc!!!)Slika
Slika

Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 27 Jul 2008, 07:01

Odločitev je padla. Dobili ste novega forumaša, ki tudi ima ATV in ne samo tipkovnico. Drugi teden realiziram nakup Muddyja pri El prezidentu in njegovi g. Nataši. Kamuflažne barve s ta mčno vitlo bo primeren za moja pota in opravke. Zadaj pa ta velik kovček, da ne izgubim mladiča ali svoje lady ob morebitnem spremstvu. ;)
El prezidentu in g. Nataši hvala za prijazen sprejem, prikaz in testno vožnjo z Blatkotom in Slončkom. Po vikendu, ko uredim finančno plat, se vidimo.

LP



Uporabniški avatar
cdflip123
Klubski šejk
Reactions:
Prispevkov: 279
Pridružen: 18 Maj 2008, 09:33
Kraj: Poljane
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cdflip123 » 27 Jul 2008, 08:23

HHV napisal/-a:Odločitev je padla. Dobili ste novega forumaša, ki tudi ima ATV in ne samo tipkovnico. Drugi teden realiziram nakup Muddyja pri El prezidentu in njegovi g. Nataši. Kamuflažne barve s ta mčno vitlo bo primeren za moja pota in opravke. Zadaj pa ta velik kovček, da ne izgubim mladiča ali svoje lady ob morebitnem spremstvu. ;)
El prezidentu in g. Nataši hvala za prijazen sprejem, prikaz in testno vožnjo z Blatkotom in Slončkom. Po vikendu, ko uredim finančno plat, se vidimo.

LP
Čestitke in upam da se srečamo na kakšni vožnji.



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 28 Jul 2008, 06:39

cdflip123 napisal/-a:...
Čestitke in upam da se srečamo na kakšni vožnji.
Definitivno!

Ge. Nataši pa se opravičujem. Ne vem kaj mi je bilo, da sem jo proglasil za g. :shock: :oops:



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 13 Avg 2008, 21:31

Takole izgleda:
Slika



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 13 Avg 2008, 21:36

Vozilce seveda za polno uporabo potrebuje nekaj nadgradnje.
Vitel za vsak slučaj in pomoč, ter kovček za tovor. Poleg prednjega prtljažnika in prostora pod sedežem, kjer so nameščene bolj stalne reči. Npr. prva pomoč, žarnice, orodje in katasterski izpisi gozdnih poti pod sedežem, dodatba vrv, rokavice in ostala winch oprema v prvem prtljažniku.

Vitel: Slika

in kovček: Slika



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 13 Avg 2008, 21:51

V nadaljnih postih bi opisal montažo vitla in kovčka.

Za kovček naj kar povem, da je potrebno premakniti originalna držala, sicer se kovček ne da primerno namestiti, kar je razvidno iz zgornje slike, kjer je kovček samo postavljen na zadnji prtljažnik.
S presidentom sva ob nakupu debatirala, da bi kovček mogoče namestil tako, da bi odstranil plastiko zadnjega prtljažnika, a se je ob natančnejšem pregledu izkazalo, da bi bila to slaba odločitev in predvsem povezana s preveč komplikacijami in slabšo rešitvijo.

Vitlo, tisto močnejšo LD3000 je potrebno poleg priloženega železja še dodatno podložiti, če želimo ohraniti kolikor toliko originalno sliko prvega konca.
Slika

Priporočam tudi menjavo vijakov z moćnejšimi, jaz sem porabil staro zalogo nerjavnih.
Slika

Za namestitev škatlice z releji in ostalo šaro pa sem izbral mesto ob hupi:
Slika

Rdeča žička iz kabla stikala, ki se namesti na balanco je lahko spojena na pripravljeno mesto v tej škatlici. Vendar ima to pomankljivost, da je potemtakem možno zagnati vitlo tudi brez kontakt ključa. Kar pa ni najbolj primerno zaradi morebitnih neželjenih obešalcev po vozilu. Zato sem ta kabel prekinil in se ga bo v bližnji prihodnjosti povezalo s kontaktno ključavnico.

Slika

Na koncu je potrebno seveda prilagoditi še masko in naš Blatko sedaj v nos izgleda takole:
Slika



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 13 Avg 2008, 21:57

Pa še malo poznejši posnetek z nekaj odstranjenih odvečnih nalepk in dodatnega blata, kar mu neverjetno pristoji.
Slika

Do sedaj, tik pred prvim servisom za ta moped samo pohvale.
No ja, nekaj zamer zaradi šlampaste montaže prvega in zadnjega prtljažnika, kjer so vijaki priviti preko navoja sicer je, a sem jih takoj zamenjal z novimi in popravil navoj oz. podložil nove varnostne matice.

Mehanika in agregat pa do sedaj brez pripomb.



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 14 Avg 2008, 19:29

Blatko je opravil prvi servis in s tem menjavo čistilnega olja za tistega regularnega "ta pravega". In kar je najpomembneje "žegen" za gas do konca. 75km/h pri 7400obratih je že kar živahno in dovolj tudi za transport po asfaltu. Za makedam pa polna kapa. Popoldanski izlet na goro k lovski koči je bil čisto drugega okusa kot pred servisom, ko smo "šparali" gasa. :D

Zadovoljen! :lol:



strelicar
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 47
Pridružen: 15 Avg 2008, 20:34

Odgovor Napisal/-a strelicar » 15 Avg 2008, 20:36

Ljepi pozdrav,pišem iz HR,pa me malo zanima Linhai ovaj model,,,nemogu baš si prevesti ove riječi koje je HHV napisao
"Za makedam pa polna kapa. Popoldanski izlet na goro k lovski koči je bil čisto drugega okusa kot pred servisom, ko smo "šparali" gasa."

Pa sad ako može malo objašnjenje...jel je prespor za teren ili nešto drugo!!!!
Hvala unaprijed na pomoći



Uporabniški avatar
Pero
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1328
Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
Kraj: Zgornja Kungota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pero » 15 Avg 2008, 21:00

Za makadam još prejak, a na izletu je išao puno bolje, jer je prvi put imao još blokadu.


Po turi paše pošten počitek:
Slika

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 15 Avg 2008, 21:27

Pero napisal/-a: jer je prvi put imao još blokadu.
Blokada je še vedno notri, le do prvega servisa se je vozil malce z desnim palcem pod kontrolo (stara dobra motoristična šola pač).



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 18 Avg 2008, 19:56

Streličar, je točno tako kot pravi Jaka.
Do prvega servisa se pač vedno držim navodil o utekanju mašine. Tako je bilo tudi tokrat.

Sedaj pa še sveži vtisi današnjega dne:
Ženi kot sofinancerki nakupa Blatka Blatnika sem dolžan občasne izlete. Tako sva se danes podala na cca 300 km dolgo furco. Da se privadiva na skupno vožnjo in da Blatku pokaževa, da je konec zajebancije in se začenja delo. Preizkus je prestal odlično po vseh pričakovanjih.

Poraba: cca 7,2L/100km
Max hitrost: 75km/h pri cca 7500obr. (seveda le za kratek čas za preizkus)
Pot: Dobrova - Črni vrh nad P. Gradcem - Poljane - Blegoš(malo pod njim seveda) - Železniki - Boh. Bistrica - Bohinj - Pokljuka - Bled - Ribno - Kranj - Šk. Loka(Puštal) Selo nad P. Gradcem - P. Gradec.

Pomankljivost: Veliko premalo makedama in preveč asfalta.

Polno obremenjen Blatko solidno in dovolj hitro zdeluje makedamske serpentine. Brez sopotnice bi se šla še malo driftanja, tako pa je šlo malo bolj po pameti, še sploh ker nikoli ne veš kaj lahko prileti nasproti. Pri vožnji navzdol so se zavore odlično izkazale.
Reduktor (L) je bilo potrebno vključiti samo na obvozu iz Češnjice (pri Studorju), ki se je v 12% klancu vzpenjal proti Pokljuki. In seveda tudi tam presneti asfalt. :evil: Kjer se je le dalo, sem ovinke (desne seveda) sekal z enim kolesom po bankini. Se pozna.

LP



Uporabniški avatar
Pero
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1328
Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
Kraj: Zgornja Kungota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pero » 18 Avg 2008, 20:50

Pametno to z bankino. Tako prišparaš gume in še lažje gre v ovinek. Pa pamet v palec!


Po turi paše pošten počitek:
Slika

Uporabniški avatar
Nataša
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 432
Pridružen: 21 Jan 2006, 14:47
Kraj: Šentlovrenc
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Nataša » 19 Avg 2008, 07:34

HHV napisal/-a: Ge. Nataši pa se opravičujem. Ne vem kaj mi je bilo, da sem jo proglasil za g. :shock: :oops:
Ni panike he he he :lol:

Srečno vožnjo ;)



Odgovori