Linhai 300 - 50th Anniversary

Uporabniški avatar
SiROB
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 111
Pridružen: 01 Apr 2008, 13:57
Kraj: LJ, Dolenjska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SiROB » 20 Avg 2008, 08:47

Pridno nabira(ta) kilometre tale blatko. Prilepi kašno slikco tudi v temo o predstavitvi naših motorjev.
Reduktor (L) je bilo potrebno vključiti samo na obvozu iz Češnjice (pri Studorju), ki se je v 12% klancu vzpenjal proti Pokljuki. In seveda tudi tam presneti asfalt.
Pri 12% klancu mislim, da bi mogel imeti dosti moči tudi brez uporabe reduktorja, sploh pa po asvaltu. Kakšna pa je bila hitrost vožnje?
Kjer se je le dalo, sem ovinke (desne seveda) sekal z enim kolesom po bankini. Se pozna.
Sicer ne poznam te ceste, vendar tega stavka ne bodo veseli predvsem motoristi, saj jim z vožnjo po bankini na cesto naneseš pesek, ki v ovinku ni zaželjen.

LP in srečno vožnjo
(P.S pa kdaj tudi na klubsko turo)



strelicar
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 47
Pridružen: 15 Avg 2008, 20:34

Odgovor Napisal/-a strelicar » 20 Avg 2008, 17:46

ak sam dobro zaključil prosjek potrošnje po težem terenu ti je 7,2 litre,,ili je to kombinirano sa asfaltnom cestom!!!



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 20 Avg 2008, 21:14

Sirob, tam kjer sem to počel, motoristi ne bomo "zlagali" ovinkov. Šlo je za na trenutke prav zagamano cesto in v pravilnost tistega znaka na začetku klanca kar malo dvomim. Druga reč pa je bila v tem, da je bil Blatko obremenjen do maksimalne dovoljene teže, kar se pri njegovih kubikih kar pozna. Samo z voznikom, bi se nedvomno bolje odrezal.

Streličar, navedeno porabo jemlji kot porabo na potovanju. Kljub kar nekaj makedama in vzponov, dvomim, da bi po ravni cesti kaj dosti manj popil. Bomo videli ob kakšni drugi priliki. Poraba pri zgolj terenski vožnji pa je sigurno večja, saj se tam meri v urah in ne na km.



strelicar
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 47
Pridružen: 15 Avg 2008, 20:34

Odgovor Napisal/-a strelicar » 21 Avg 2008, 15:12

to HHV -kak je sa prebacivanjem sa 4x4 na 2x4 sa onim malim žutim prekidačem..Kolko izgleda pouzdano te kakve je kvalitete,šta bi se desilo kad bi slučajno u vožnji ga promjenio,,jel bi bilo posljedica...Ovak na slikama izgleda dosta slabo što zaštičen što napravljen....moje mišljenje.....

Slika



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 21 Avg 2008, 18:43

Streličar, to stikalo se sme premikati le, ko se kolesa ne vrtijo! Je običajno električno stikalo, ki vklopi 2 ali 4 kolesni pogon. Mislim, da bi v primeru vklopa pri premikanju prišlo do loma, saj sicer ne bi tako opozarjali na to. Sicer pa to velja za večino terenskih vozil.
Glavna varovalka pred nepravilnim vklopom pa je itak v naši glavi.

LP



Uporabniški avatar
baron21
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 312
Pridružen: 19 Avg 2007, 07:45
Kraj:: nm
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a baron21 » 21 Avg 2008, 19:21

HHV napisal/-a:Mislim, da bi v primeru vklopa pri premikanju prišlo do loma, saj sicer ne bi tako opozarjali na to.
Po mojih izkušnjah na avtomobilih se 4wd lahko vključuje med vožnjo, vendar le če se kolesa enako hito vrtijo. Če pa običajno gnani par že spodrsuje, v tem primeru drugi par stoji ali se vrti počasneje zato vklop 4 wd seveda povzroči lom na pogonu. Je pa dosti pomembno kakšna je kvaliteta. Npr. Opel Frontera ima zelo slabe zobnike in se hitro lomijo, dočim se s Suzuki Vitaro ali Nissan Navaro in podobnimi lahko voziš v najmanjšem možnem radiju po suhem asfaltu pa se ne bo nič zlomilo. Seveda je enako na traktorjih in gradbenih strojih.



strelicar
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 47
Pridružen: 15 Avg 2008, 20:34

Odgovor Napisal/-a strelicar » 21 Avg 2008, 19:37

znači to je ko najobičniji šalter,al svejedno izgleda malo škrto i krhko napravljeno!!!!
Zadnjič spremenil strelicar, dne 22 Avg 2008, 21:00, skupaj popravljeno 1 krat.



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 22 Avg 2008, 12:29

strelicar napisal/-a:znači to je ko najobičniji šalter,al svejedno izgleda malo škto ikrhko napravljeno!!!!
Tako nekako. Čeprav mi ni jasno kako naj bi bilo drugače narejeno običajno električno stikalo. Verjetno je le stvar designa.



strelicar
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 47
Pridružen: 15 Avg 2008, 20:34

Odgovor Napisal/-a strelicar » 22 Avg 2008, 21:19

HHV napisal/-a:Takole izgleda:
Slika
Dal možeš staviti sliku gdje si metnuo komande za vitlo,kud si točno vodio kabel,,dal ide možda kroz prednju kutiju....Hvala



Uporabniški avatar
žile
Podmorničar
Reactions:
Prispevkov: 217
Pridružen: 11 Maj 2008, 18:32
Kraj: ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a žile » 22 Avg 2008, 21:42

Streličar, stikalo za pogon na 4WD iz 2WD je načeloma možno vklopiti med vožnjo, vendar, kot je rekel Baron21, le če se kolesa enako hitro vrtijo.
Vsaj pri mojemu Suzukiju KQ-beri podmornico, sem to že večkrat sprobal.
Predlagam pa ti, da to poskusiš pri majhni hitrosti in če bo šlo, postopoma povečuj hutrost.
Veliko uspeha.
Lp, podmorničar Žile



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 23 Avg 2008, 18:18

Ti dve sliki na grobo pokažeta kje gredo kabli in kje sem namestil škatlico z releji. Same komande pa sem namestil na balanco na levi strani, tako da jih lahko upravljaš kljub temu, da bi moral z desno regulirati gas. Slike stikala na balanci nimam, sedaj pa pada dež, tako da drugič.
Predlagam pa ti nakup vitle, ki ima daljinske komande, ki jih enostavno vtakneš v žep.
Slika
Slika



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 23 Avg 2008, 20:27

Potem pa kadar jih potrebuješ so pa batarije prazne.



strelicar
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 47
Pridružen: 15 Avg 2008, 20:34

Odgovor Napisal/-a strelicar » 24 Avg 2008, 08:21

pa valjda nisi takav bas pehista. HHV-kad budes mogao slobodno stavi sliku gdje su komande vitla na volanu!



Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1685
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brinovc » 24 Avg 2008, 08:26

HHV ali meniš, da je vitelj dovolj močno vpet v Linho?

Izdelaj močnejšo podložno ploščo, ker je kolega pri šlepanju z grizzom skoraj izpulil vitelj iz Linhaia. In to pri šlepanju po snegu, kjer ni kakšnih hudih sunkov. Zgledalo je tako, kot bi Linhi čreva ven pogledala.

Če je podložna plošča originalna, je zanič oz. le za lepo videti.


LP!



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 24 Avg 2008, 18:44

brinovc napisal/-a:...
Izdelaj močnejšo podložno ploščo, ker je kolega pri šlepanju z grizzom skoraj izpulil vitelj iz Linhaia. ...
Če je podložna plošča originalna, je zanič oz. le za lepo videti.
...
Bil sem opozorjen na to in sem zamenjal originalne vijake z močnejšimi.
Bi te pa prosil za dodatne informacije kako je to izgledalo. Kaj točno je popustilo? Vijaki, sama plošča, kateri vijaki ipd.?
Civava napisal/-a:Potem pa kadar jih potrebuješ so pa batarije prazne.
Še zmeraj ostanejo lične komande na balanci. Vitle brez daljinca pa imajo ponavadi nerodne komande na kablih, ki so vedno v napoto.
Zadnjič spremenil HHV, dne 24 Avg 2008, 18:46, skupaj popravljeno 1 krat.



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 24 Avg 2008, 19:28

Evo, tu so slike pozicije stikala. Seveda je stikalo v stilu. Blatno.
Videti je tudi najnovejši upgrade Blatkota, nagib armaturke. Pri vožnji po soncu nastane prav zoprn refleks, ker so inštrumenti preveč vodoravno. Zato sem jih s pomočjo dela plastike iz črnega hoboka in toplotnega lepila postavil v poševni položaj in dodatno zatesnil s črnim kitom.

Slika
Slika
Slika



strelicar
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 47
Pridružen: 15 Avg 2008, 20:34

Odgovor Napisal/-a strelicar » 25 Avg 2008, 19:49

hvala za slike,,,,jel ima linhai utičnica za upaljač i za tome slične stvari....te ako nema dal bi se to dalo složiti....hvala



Uporabniški avatar
crow
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 246
Pridružen: 12 Sep 2007, 06:03
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a crow » 25 Avg 2008, 20:32

strelicar napisal/-a:hvala za slike,,,,jel ima linhai utičnica za upaljač i za tome slične stvari....te ako nema dal bi se to dalo složiti....hvala
če jo nima, jo kupiš, zvrtaš luknjo in priklemaš na štrom


*JUMBO301*
**YFM 350**
***FZ6 Fazer***

Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 27 Avg 2008, 07:28

strelicar napisal/-a:hvala za slike,,,,jel ima linhai utičnica za upaljač i za tome slične stvari....te ako nema dal bi se to dalo složiti....hvala
Nima. Se pa da to fino narediti pod sedežem. Tako jaz naredim na svojih motorjih. Leteča varovalka in vtičnica.


Stikalo za vitlo na balanci pa bom po nasveti enega od forumašev prestavil tako, da ga bom dosegel s prstom tudi ob držanju balance. Za vlečenje Blatka iz kakšne zagate bo to pripravneje.



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 13 Sep 2008, 21:41




Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 17 Nov 2008, 11:40

Vprašanje za lastnike Mudyyjev in eventuelno Jako ali el Presidenta.
Tiče pa se ventilčkov gum. Sedaj jih imam približno napolnnjene, kar pa niti pod razno ni zdravo. Namreč ne morem odčitati pritiska na manometru. Zdi se mi, da ventilčki niso čisto standardni. Sem odvil, nazaj privil, ne privil do konca ipd, pa vseeno ne deluje in manometer ne pokaže. Enostavno je na 0. Pa mi b.p. deluje na vseh avtomobilih in motorjih pri bajti.
Je kdo že zaznal in rešil ta problem?



Uporabniški avatar
snezzak
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 237
Pridružen: 04 Feb 2008, 22:06
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a snezzak » 17 Nov 2008, 19:31

Koliko barov pa si najmanj polnil s tem manometrom, da ti je kazal. Za teren je potrebno napolnit nekje 0,4 bar, zato ti mogoče kaže 0 barov in se kazalec ne dvigne, ker je že utrujen, upam da se motim in ti ne solim pameti.



Uporabniški avatar
HHV
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 Nov 2007, 07:39

Odgovor Napisal/-a HHV » 18 Nov 2008, 09:36

snezzak napisal/-a:Koliko barov pa si najmanj polnil s tem manometrom, da ti je kazal. Za teren je potrebno napolnit nekje 0,4 bar, zato ti mogoče kaže 0 barov in se kazalec ne dvigne, ker je že utrujen, upam da se motim in ti ne solim pameti.
Tudi na več sem poskusil, pa nič. Sem potlej po občutku spustil. Manometer dela na ostalih vozilih b. p. tudi pri nizkih pritiskih.
Očitno je nekaj narobe z ventilčki in se ne odprejo ob polnjenju, oz. ne ostanejo odprti, ko izvajaš samo merjenje. Znajo biti prekratki. Bom skušal zamenjati ventilčke same, če bo pomagalo, sicer bo treba k vulkanizerju. A bi denar raje zapil. ;)



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 18 Nov 2008, 10:13

HHV napisal/-a:Je kdo že zaznal in rešil ta problem?
:oops: :oops: sploh še nisem slišal za kaj podobnega :oops: :oops:



strelicar
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 47
Pridružen: 15 Avg 2008, 20:34

Odgovor Napisal/-a strelicar » 18 Nov 2008, 16:53

prednje 0,7 - zadnje 0,6,,,,,tak ja pumpam......



Odgovori