Praznenje akumolatorja in ...

Odgovori
Podlipc
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 12
Pridružen: 21 Maj 2012, 12:56
Kraj: Stari trg pri Ložu

Praznenje akumolatorja in ...

Odgovor Napisal/-a Podlipc » 23 Maj 2012, 12:54

Pozdravljeni,
Namreč imam problem, da se mi LINHAI 550 V-Twin po nekaj kilometrih segreje in takrat mi zasveti rdeča lučka za motor. Nato mi motor začne »trokirati« in imam občutek, da dela samo z enim cilindrom. :roll:

Drugi problem pa je v tem, da mi izprazni akumolator. Zamenjal sem ga že z novim in po treh furah (niti ne tako dolgih) mi je spraznilo akumolator.

Tako, da se sedaj niti ne upam da kakšno pot, ker sem že ene parkat mogu "šlepat" proti domu. :evil:

Če je že kdo imel podoben primer prosim za šičveč koristnih informacij (kaj je fuč, kako se zamenja, kdo zana popraviti, stroški,....)

Na forumu sem našel eno enako temo vendar ni nič odpisanega, oziroma ni nobenega koristnega odgovora, zato bom zelo vesel če dobim informacije. Aja pa morda bomo še komu pomagali z takimi problemi.


Bodite fajn in vsem hvala!!

Tomaž - Podlipc


LPodlipc

Uporabniški avatar
el.presidento
ON™®
Reactions:
Prispevkov: 3286
Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
Kraj:: Ivančna Gorica
Kontakt:

Re: Praznenje akumolatorja in ...

Odgovor Napisal/-a el.presidento » 23 Maj 2012, 18:35

Lučka se po vsej verjetnosti prižiga zaradi okvarjenega senzorja, oziroma lambde sonde.

Akumulator pa verjetno ne polni zaradi pokvarjenega regulatorja napajanja.


www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250

Podlipc
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 12
Pridružen: 21 Maj 2012, 12:56
Kraj: Stari trg pri Ložu

Re: Praznenje akumolatorja in ...

Odgovor Napisal/-a Podlipc » 01 Okt 2013, 11:59

Živ,
Že kar nekaj časa je kar sem pisal in spreševal o praznjenju akumulatorja.

pa sem se dal v delavnico in malo bolj natančneje pregledal električno napeljavo. Takrat sem se tudi odločil, da zaščitim vse "konektroje" tako, da mi voda ne more delati problemov. In ko sem to počel sem v enem trenutku opazil, da me je pod sedežem kjer je akumulator preskočila iskra. OOOPPPPAA
No z pregledom električne napeljave sem nadaljaval in sem opazil da sem imel "preglodano" glavno žico "+ pol" tam kjet je speljana žica skozi ljukno od šasije. Nato sem jo zaščitil z požirko ter na luknjo šasije dal gumico, katera prepreči prenucanje. Od tedaj naprej nimam več nobenih težav z akumulatorjem. Pa tudi s prebijanjem "štroma" ne ker so konektorji kvalitetno zatesnjeni pred vodo.

Očitno mi je top prehajal na šasijo samo takrat ko je pri vižnji pravilno ruknilo in je žica prišla v stik. Ker to me je res že begalo kako je možno da enkrat sprazni akumulator drugič pa deluje normalno.
Če bo komu pomagalo za reševanje težave...
Lahko komu tudi pošljem sliko, če ga zanima kje je bila težava.

lp Podlipc


LPodlipc

Odgovori