Zanimiva primerjava raznih 4x4 pogonov

Terenski avtomobili, motorne sanke, hovercrafti, enduro, supermoto, motocross...
Odgovori
Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Prispevkov: 1685
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Zanimiva primerjava raznih 4x4 pogonov

Odgovor Napisal/-a brinovc » 21 Maj 2009, 19:32




Uporabniški avatar
Pero
Obiskovalec
Prispevkov: 1328
Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
Kraj: Zgornja Kungota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pero » 22 Maj 2009, 22:13

Dejstvo je, da je 4x4 Subarujev pogon zakon. Ko ga voziš po spolzki podlagi, ne moreš verjet, kaj zmore.


Po turi paše pošten počitek:
Slika

Uporabniški avatar
warrior
Obiskovalec
Prispevkov: 378
Pridružen: 24 Jan 2006, 11:22
Kraj: zg.savinjska

Odgovor Napisal/-a warrior » 25 Maj 2009, 05:41

jp ,subi je zakon.Me je že dostikrat presenetil,pa včasih dlje prleze ko pa kak zrihtan terenc (če ni višina problem).
Pa LP
Slika


Raptor YFM 350R-prodan
YFZ 450

ro-bi
Obiskovalec
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 25 Maj 2009, 07:40

warrior napisal/-a:včasih dlje prleze ko pa kak zrihtan terenc (če ni višina problem).


Tudi jaz sem opazil, da osebni avto 4 x 4 pride neprimerno dlje na splolzki podlagi, kot hard terenec. Primerjal sem nissana patrola in mazdo GTX 4 x 4 , pa je šla mazda neprimerno dlje.
Po moje je vzrok v "mehkejših" reakcijah osebnega vozila in boljšemu povratnemu občutku, ker pravi đip bolj cuka/ruka in posledično prej zakoplje.
lp



Uporabniški avatar
warrior
Obiskovalec
Prispevkov: 378
Pridružen: 24 Jan 2006, 11:22
Kraj: zg.savinjska

Odgovor Napisal/-a warrior » 25 Maj 2009, 09:53

Sem opazil na snegu in spolzki podlagi ,da je bolje če je avto daljši....
recimo pri krajših terencih se dogaja da začnejo kr poskakovat ,prideš pa nikamor....imajo pa prednost pr bolj razgibanih terenih,kjer pa tud subi nima kej delat.
Ko sm še patrola mel
Slika

Pa LoffroadP 8)


Raptor YFM 350R-prodan
YFZ 450

Uporabniški avatar
Dimen
Začetnik
Prispevkov: 15
Pridružen: 24 Feb 2009, 21:38

Odgovor Napisal/-a Dimen » 25 Maj 2009, 19:59

4x4 avto pride dalj od terenca samo zato ker je lažji in ker mora imeti po zakonu mehkejše lamelne zimske gume. Na terencih jih ponavadi sploh ne menjamo in uporabljamo AT (all terrain) gume tudi pozimi, ki nikakor niso delane za zimske razmere.

Če pa terenca opremiš z pravo gumo, pravo nogo za sneg in nekaj občutka, verjemi, ni subaruja ki bi prišel dalje.



Uporabniški avatar
Jam
Obiskovalec
Prispevkov: 646
Pridružen: 12 Feb 2008, 23:48
Kraj: Selnica ob Dravi

Odgovor Napisal/-a Jam » 25 Maj 2009, 21:42

Dunlop SJ6 na terenca pa gasa :)



Lah
Začetnik
Prispevkov: 29
Pridružen: 18 Dec 2008, 14:22
Kraj: Litija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Lah » 25 Maj 2009, 22:59

živjo, sem si ogledav posnetek, pa mi ni glih najbolj všeč, kajti pri pasatu ki ga testirajo na tisti rampi, al karkoli je že, je videt da negre, pač da križno kolesa vrtita v prazno. to po mojem mnenju je ne mogoče, ker pri 4motion, ali pa quattro pogonih, se kolesa ne morata vrteti v prazno, ker takoj ko en kolo zavrti v prazno ga avtomacko zabremza, tako močno da se vedno začne vrteti tud drugi kolo na drugi strani ki je na trdi podlagi, tko da to deluje skoraj tako kot zapora difrenciala, testerano na sharanu, touaregu in audiju a4 quattro.

kar se pa tiče vožnje, po spovski cesti ali po snegu navhrib, smo pa ornk sprobali, subaruja forestrja, suzuki samoraj, lada niva, touareg, in seveda tudi sharana, ki sm z njemu prišov najdlje.
zanimivo kajneda! :)



Uporabniški avatar
Dimen
Začetnik
Prispevkov: 15
Pridružen: 24 Feb 2009, 21:38

Odgovor Napisal/-a Dimen » 26 Maj 2009, 08:56

Lah napisal/-a:kar se pa tiče vožnje, po spovski cesti ali po snegu navhrib, smo pa ornk sprobali, subaruja forestrja, suzuki samoraj, lada niva, touareg, in seveda tudi sharana, ki sm z njemu prišov najdlje.
zanimivo kajneda! :)


Tole je že mal smešno. Ker če je tko pol se ne bi po sahari vozil terenci ampak šarani, he he A si predstavljate to sceno, bwahhhh

No, če ste tok blazno testiral, ste valda tut kakšno fotko naredil. Ajde, da vidmo!



Lah
Začetnik
Prispevkov: 29
Pridružen: 18 Dec 2008, 14:22
Kraj: Litija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Lah » 26 Maj 2009, 09:58

nažalost niti ene slikce nimam, pa sej bolši bi biv posnetek, bi saj gdo vrjev. :?



Uporabniški avatar
TOMI 269
Obiskovalec
Prispevkov: 82
Pridružen: 03 Jun 2008, 18:12

Odgovor Napisal/-a TOMI 269 » 26 Maj 2009, 10:08

Pomoje lahko ima nekdo nevem kakšno mrcino pa če ne zna vozit mu čist nč ne nuca...



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 26 Maj 2009, 11:45

TOMI 269 napisal/-a:Pomoje lahko ima nekdo nevem kakšno mrcino pa če ne zna vozit mu čist nč ne nuca...



Saj če znaš vozit in nimaš kaj ni nič boljš



Uporabniški avatar
MRC
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 28 Apr 2009, 19:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a MRC » 06 Jun 2009, 18:35

Ko ste že omenjali razliko v gumah po snegu mam en posnetek.
Na pajerotu so all terrainke na kii pa zimske z lamelami.

http://www.youtube.com/watch?v=JlDi2GbItuE



Uporabniški avatar
harry2
Obiskovalec
Prispevkov: 106
Pridružen: 18 Nov 2008, 10:20
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a harry2 » 17 Feb 2010, 22:43

Malo obnovimo temo, ki je na žalost večini novopečenih lastnikov SUV vozil čista neznanka!
Ob ogledu prvega in zadnjega videa sem se spomnil prvih Lad niva in Fiatov Campagnol, ki smo jih vozili po brezpotjih.
Tudi kakšen ameriški Willis se je znašel zraven, ampak prepirali se nismo za kaj je kateri dober; Niva za blato(čeprav nima nobenih blokad diferenciala), Willis za bočne vzpone in stopnice(blokade, nizko težišče, brez posamičnih obes), Campagnola pa je bila čudež, ker je imela še posamične obese in vse blokade, sranje je bilo edino, ker je bila Fiat in s tem malo podobna kitajskim ATV, seveda z razliko dobavljivosti rezervnih delov!
Potem se je pri nas pojavil še UAZ, ki je bil cilj vsakogar, ki zmogel rusko žejo po bencinu.
Pri vseh testih novih vozil se mi zdi, da je večina teh XXL "drajvov" narejena prav za ljudi, ki verjamejo "fenci" reklamam, obenem pa nimajo dejanskih izkušenj z vožnjo na terenu in jih tudi ne zanimajo, ker zanje nimajo časa, saj so "itak" kupili najnovejšo in najdražjo verzijo!
Rad bi slišal(ali video), še kakšno primerjavo med novejšimi različnimi pogoni, ne samo z vrsto računalniškega programa, ampak z bolj tehničnim opisom prenosov!


Yamaha Grizzly 1050

Uporabniški avatar
jay886
Obiskovalec
Prispevkov: 1815
Pridružen: 28 Avg 2011, 14:06
Kraj: Ruše

Re: Zanimiva primerjava raznih 4x4 pogonov

Odgovor Napisal/-a jay886 » 11 Jul 2013, 18:33

ne moreš iz kože... treba malo tudi po terenu pognat in občutek je tapravi, ampak za pravi offroad bi moral poseči po čem drugem ane čivava :finga: ..
Slika

za prikolico pa mislim, da bo Okej 8)


2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Slika

Odgovori