Zanimiva primerjava raznih 4x4 pogonov
Tudi jaz sem opazil, da osebni avto 4 x 4 pride neprimerno dlje na splolzki podlagi, kot hard terenec. Primerjal sem nissana patrola in mazdo GTX 4 x 4 , pa je šla mazda neprimerno dlje.warrior napisal/-a:včasih dlje prleze ko pa kak zrihtan terenc (če ni višina problem).
Po moje je vzrok v "mehkejših" reakcijah osebnega vozila in boljšemu povratnemu občutku, ker pravi đip bolj cuka/ruka in posledično prej zakoplje.
lp
Sem opazil na snegu in spolzki podlagi ,da je bolje če je avto daljši....
recimo pri krajših terencih se dogaja da začnejo kr poskakovat ,prideš pa nikamor....imajo pa prednost pr bolj razgibanih terenih,kjer pa tud subi nima kej delat.
Ko sm še patrola mel

Pa LoffroadP
recimo pri krajših terencih se dogaja da začnejo kr poskakovat ,prideš pa nikamor....imajo pa prednost pr bolj razgibanih terenih,kjer pa tud subi nima kej delat.
Ko sm še patrola mel

Pa LoffroadP

Raptor YFM 350R-prodan
YFZ 450
YFZ 450
4x4 avto pride dalj od terenca samo zato ker je lažji in ker mora imeti po zakonu mehkejše lamelne zimske gume. Na terencih jih ponavadi sploh ne menjamo in uporabljamo AT (all terrain) gume tudi pozimi, ki nikakor niso delane za zimske razmere.
Če pa terenca opremiš z pravo gumo, pravo nogo za sneg in nekaj občutka, verjemi, ni subaruja ki bi prišel dalje.
Če pa terenca opremiš z pravo gumo, pravo nogo za sneg in nekaj občutka, verjemi, ni subaruja ki bi prišel dalje.
živjo, sem si ogledav posnetek, pa mi ni glih najbolj všeč, kajti pri pasatu ki ga testirajo na tisti rampi, al karkoli je že, je videt da negre, pač da križno kolesa vrtita v prazno. to po mojem mnenju je ne mogoče, ker pri 4motion, ali pa quattro pogonih, se kolesa ne morata vrteti v prazno, ker takoj ko en kolo zavrti v prazno ga avtomacko zabremza, tako močno da se vedno začne vrteti tud drugi kolo na drugi strani ki je na trdi podlagi, tko da to deluje skoraj tako kot zapora difrenciala, testerano na sharanu, touaregu in audiju a4 quattro.
kar se pa tiče vožnje, po spovski cesti ali po snegu navhrib, smo pa ornk sprobali, subaruja forestrja, suzuki samoraj, lada niva, touareg, in seveda tudi sharana, ki sm z njemu prišov najdlje.
zanimivo kajneda!
kar se pa tiče vožnje, po spovski cesti ali po snegu navhrib, smo pa ornk sprobali, subaruja forestrja, suzuki samoraj, lada niva, touareg, in seveda tudi sharana, ki sm z njemu prišov najdlje.
zanimivo kajneda!

Tole je že mal smešno. Ker če je tko pol se ne bi po sahari vozil terenci ampak šarani, he he A si predstavljate to sceno, bwahhhhLah napisal/-a: kar se pa tiče vožnje, po spovski cesti ali po snegu navhrib, smo pa ornk sprobali, subaruja forestrja, suzuki samoraj, lada niva, touareg, in seveda tudi sharana, ki sm z njemu prišov najdlje.
zanimivo kajneda!
No, če ste tok blazno testiral, ste valda tut kakšno fotko naredil. Ajde, da vidmo!
Ko ste že omenjali razliko v gumah po snegu mam en posnetek.
Na pajerotu so all terrainke na kii pa zimske z lamelami.
http://www.youtube.com/watch?v=JlDi2GbItuE
Na pajerotu so all terrainke na kii pa zimske z lamelami.
http://www.youtube.com/watch?v=JlDi2GbItuE
- harry2
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 106
- Pridružen: 18 Nov 2008, 10:20
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Malo obnovimo temo, ki je na žalost večini novopečenih lastnikov SUV vozil čista neznanka!
Ob ogledu prvega in zadnjega videa sem se spomnil prvih Lad niva in Fiatov Campagnol, ki smo jih vozili po brezpotjih.
Tudi kakšen ameriški Willis se je znašel zraven, ampak prepirali se nismo za kaj je kateri dober; Niva za blato(čeprav nima nobenih blokad diferenciala), Willis za bočne vzpone in stopnice(blokade, nizko težišče, brez posamičnih obes), Campagnola pa je bila čudež, ker je imela še posamične obese in vse blokade, sranje je bilo edino, ker je bila Fiat in s tem malo podobna kitajskim ATV, seveda z razliko dobavljivosti rezervnih delov!
Potem se je pri nas pojavil še UAZ, ki je bil cilj vsakogar, ki zmogel rusko žejo po bencinu.
Pri vseh testih novih vozil se mi zdi, da je večina teh XXL "drajvov" narejena prav za ljudi, ki verjamejo "fenci" reklamam, obenem pa nimajo dejanskih izkušenj z vožnjo na terenu in jih tudi ne zanimajo, ker zanje nimajo časa, saj so "itak" kupili najnovejšo in najdražjo verzijo!
Rad bi slišal(ali video), še kakšno primerjavo med novejšimi različnimi pogoni, ne samo z vrsto računalniškega programa, ampak z bolj tehničnim opisom prenosov!
Ob ogledu prvega in zadnjega videa sem se spomnil prvih Lad niva in Fiatov Campagnol, ki smo jih vozili po brezpotjih.
Tudi kakšen ameriški Willis se je znašel zraven, ampak prepirali se nismo za kaj je kateri dober; Niva za blato(čeprav nima nobenih blokad diferenciala), Willis za bočne vzpone in stopnice(blokade, nizko težišče, brez posamičnih obes), Campagnola pa je bila čudež, ker je imela še posamične obese in vse blokade, sranje je bilo edino, ker je bila Fiat in s tem malo podobna kitajskim ATV, seveda z razliko dobavljivosti rezervnih delov!
Potem se je pri nas pojavil še UAZ, ki je bil cilj vsakogar, ki zmogel rusko žejo po bencinu.
Pri vseh testih novih vozil se mi zdi, da je večina teh XXL "drajvov" narejena prav za ljudi, ki verjamejo "fenci" reklamam, obenem pa nimajo dejanskih izkušenj z vožnjo na terenu in jih tudi ne zanimajo, ker zanje nimajo časa, saj so "itak" kupili najnovejšo in najdražjo verzijo!
Rad bi slišal(ali video), še kakšno primerjavo med novejšimi različnimi pogoni, ne samo z vrsto računalniškega programa, ampak z bolj tehničnim opisom prenosov!
Yamaha Grizzly 1050
Re: Zanimiva primerjava raznih 4x4 pogonov
ne moreš iz kože... treba malo tudi po terenu pognat in občutek je tapravi, ampak za pravi offroad bi moral poseči po čem drugem ane čivava
..

za prikolico pa mislim, da bo Okej


za prikolico pa mislim, da bo Okej

2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...
