Enduro / Supermoto?!?

Terenski avtomobili, motorne sanke, hovercrafti, enduro, supermoto, motocross...
Odgovori
Uporabniški avatar
Nataša
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 432
Pridružen: 21 Jan 2006, 14:47
Kraj: Šentlovrenc
Kontakt:

Enduro / Supermoto?!?

Odgovor Napisal/-a Nataša » 25 Jan 2006, 21:48

Mi lahko kdo razloži v čem je sploh razlika???



Uporabniški avatar
dani_b
Enduro lover
Reactions:
Prispevkov: 165
Pridružen: 25 Jan 2006, 19:05
Kraj: Jesenice
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a dani_b » 25 Jan 2006, 22:02

Supermoto se vozi po asfaltni površini, motorji so skoraj enaki kot pri enduru, samo gume se razlikujejo.

Enduro se pa vozi po gozdu v bistvu sam OFFROAD.

LP


"enduro podmladek"

Uporabniški avatar
Nataša
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 432
Pridružen: 21 Jan 2006, 14:47
Kraj: Šentlovrenc
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Nataša » 25 Jan 2006, 22:12

Aha... kaj je pa potem Motocross???



Uporabniški avatar
dani_b
Enduro lover
Reactions:
Prispevkov: 165
Pridružen: 25 Jan 2006, 19:05
Kraj: Jesenice
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a dani_b » 25 Jan 2006, 22:33

Ja pri motokrosu so pa vsi profesionalci, ker pač trenirajo vsak dan pa to, enduraši pa odvisn od njega kolk je zagnan. Pa motokros se vozi 45 minut po označeni progi, večinoma so skoki pa podobn, pa ne voz se po gozdu. 8)


"enduro podmladek"

Uporabniški avatar
Balty
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 385
Pridružen: 21 Jan 2006, 15:04
Kraj: Ivančna Gorica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Balty » 25 Jan 2006, 22:45

dani_b napisal/-a:pa ne voz se po gozdu. 8)
misliš rečt... naj se nebi :), tako kot naj se mi nebi :D

hehe


2005 - Barossa Cheetah 250
2006 - Barossa Silverhawk 250R
2007 - Imate predlog ? :)

Uporabniški avatar
Nataša
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 432
Pridružen: 21 Jan 2006, 14:47
Kraj: Šentlovrenc
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Nataša » 26 Jan 2006, 09:39

Aha, hvala ;)
Skratka je vseeno kak motor imaš greš lahko z enim ali drugim na asfalt ali v hosto, samo da zamenjaš gume :D



Uporabniški avatar
duki
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 69
Pridružen: 21 Jan 2006, 17:38
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a duki » 26 Jan 2006, 10:40

ja tko je da enduro motorji pa supermoto nj bi meli isto mašino pa vzmetenje usaj te serijski oz. podobno tko da pri njih se da menjat.
Motocross mašine pa so za gas nabijat kr če vozš tk hitro da maš gas do konca bo hitro zaribal al pa kj podobnega. pa vzmetenje je drugačno tko da če se peleš s kroso po cesti s supermoto gumami zna bit zlo nevarno. neki se jih je zarad takih bedarij že ubil kr je premehko uzmetenje pa ni take kontrole :? pa krose je treba dost več šrawfat :h010: sam so pa za po offroadu zakon 8)


dokler trese je fajn

Uporabniški avatar
Nataša
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 432
Pridružen: 21 Jan 2006, 14:47
Kraj: Šentlovrenc
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Nataša » 26 Jan 2006, 11:24

Aha, najlepša hvala ;)
Zaenkrat vem vse kar rabim vedet :D



jsumah
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 5
Pridružen: 25 Jan 2006, 19:52
Kraj: prevalje

Odgovor Napisal/-a jsumah » 26 Jan 2006, 22:32

duki napisal/-a:ja tko je da enduro motorji pa supermoto nj bi meli isto mašino pa vzmetenje usaj te serijski oz. podobno tko da pri njih se da menjat.
Motocross mašine pa so za gas nabijat kr če vozš tk hitro da maš gas do konca bo hitro zaribal al pa kj podobnega. pa vzmetenje je drugačno tko da če se peleš s kroso po cesti s supermoto gumami zna bit zlo nevarno. neki se jih je zarad takih bedarij že ubil kr je premehko uzmetenje pa ni take kontrole :? pa krose je treba dost več šrawfat :h010: sam so pa za po offroadu zakon 8)
To si pa tako napisal,da bi verjetno en prvošolček bolš.........ne vem zakaj naj bi cross motor pri polnem gasu zaribal,a si to že velikokrat na motocrossu videl??????kar se tiče šravfanja si tud čist mimo vžgal,če primerjaš na primet 4t-sx in exc potrebujeta popolnoma enako vzdrževanje......,pa ne vem od gdaj je za po offraodu cross motor boljši od hard endura,a ja....,pa vzmetenje pri supermotu in enduru nista enaka,veliko se bo še treba naučit......



Uporabniški avatar
duki
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 69
Pridružen: 21 Jan 2006, 17:38
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a duki » 26 Jan 2006, 22:43

sj nism reku d so enaka sam so si podobna. pa če boš tišu krosija po cest boš vidu kaj rata od mašine. to smo nrdil pa vidl. pa nwem kros mi je bol za po terenu usaj men oz. ka jst vem zj si me pa zmedu. jebiga tk ti je to če si z ljublane okol tebe pa sam beton :)

lep pozdraw od prvošolčka :D


dokler trese je fajn

Uporabniški avatar
duki
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 69
Pridružen: 21 Jan 2006, 17:38
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a duki » 26 Jan 2006, 22:47

se opravičujm če sm kj u meglo brcnu sam men se je tk zdel po izkušnjah.bo treba še sprobavat :lol:


dokler trese je fajn

Uporabniški avatar
dani_b
Enduro lover
Reactions:
Prispevkov: 165
Pridružen: 25 Jan 2006, 19:05
Kraj: Jesenice
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a dani_b » 27 Jan 2006, 19:59

Kaj pa na enduro dirkah k grejo eni z kroslam pa je npr. kje kšna ravnina pa tišijo do fula (npr. Erzberg) pa nč ne zariba :? :D


"enduro podmladek"

Uporabniški avatar
mudman
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 43
Pridružen: 23 Jan 2006, 17:12
Kraj: Nova Gorica

Odgovor Napisal/-a mudman » 27 Jan 2006, 20:53

ok js ga rajši ne tiščim do konca k se mi smili motor kros (2t) je naštiman za take progce k se ga ne drži navitega do kraja nevem kolk časa ker potem dobi luft v valvoli (preizkušeno) in še ni glih zdravo zate če s krosom šopaš po cesti.... :D js rajše grem na kako pisto ga tam odpiram večkrat po potrebi.... razlika med supermoto in kros je v tem da tisto je naštimano za večje hitrosi bol trdi mortizerji, zobnik so našteleni tko da bo mel pospeške in končni kokr se da dobro............... 8) :? :) :D


SAMO D JE BLATO IN ITALIA 1

lsabol
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 12
Pridružen: 25 Jan 2006, 19:53
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a lsabol » 28 Jan 2006, 21:52

Kaj misliš verižna zobnika al zobniki (prenosi) v menjalniku...kr z veriznimi nemoreš dosežt odličnih pospeškov in hkrati nevem kakšno končno hitrost...al eno al drugo ;)
Jaz bom pa takole razložo tole zadevco...vsi vemo kako zgleda motokros motor...kaj spremenit na motorju,da dobimo cistokrvni supermoto motor
-večji diski spredaj vsaj 320mm in štiribatna zavorna čeljust
-predelava vzmetenja(spredaj zadaj)
-17 palčna kolesa(z slick gumami)
-spremenjeni prenosi(odvisno od steze)
-drugačna sklopka(saj bi motokros sklopko skurli takoj zaradi hudega oprijema slick gume na pospeševanju)
-ter aluminij pod stopalkami da se iskri
:lol:


Pet jih pade ko porine sin slovenske domovine!!!

LISKO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 6
Pridružen: 28 Apr 2009, 12:46
Kraj: CERKNICA

Odgovor Napisal/-a LISKO » 13 Maj 2009, 10:59

... kaj pa okvir .. po domače grušt ... kakor jaz vem je tudi v tem razlika ...



XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 13 Maj 2009, 12:11

Kje najdete te teme...? :lol:
Okvir je kar isti, konec koncev supermoto specialke izdelujejo iz cross motorjev.



Odgovori