Enduro / Supermoto?!?
ja tko je da enduro motorji pa supermoto nj bi meli isto mašino pa vzmetenje usaj te serijski oz. podobno tko da pri njih se da menjat.
Motocross mašine pa so za gas nabijat kr če vozš tk hitro da maš gas do konca bo hitro zaribal al pa kj podobnega. pa vzmetenje je drugačno tko da če se peleš s kroso po cesti s supermoto gumami zna bit zlo nevarno. neki se jih je zarad takih bedarij že ubil kr je premehko uzmetenje pa ni take kontrole
pa krose je treba dost več šrawfat
sam so pa za po offroadu zakon 
Motocross mašine pa so za gas nabijat kr če vozš tk hitro da maš gas do konca bo hitro zaribal al pa kj podobnega. pa vzmetenje je drugačno tko da če se peleš s kroso po cesti s supermoto gumami zna bit zlo nevarno. neki se jih je zarad takih bedarij že ubil kr je premehko uzmetenje pa ni take kontrole



dokler trese je fajn
To si pa tako napisal,da bi verjetno en prvošolček bolš.........ne vem zakaj naj bi cross motor pri polnem gasu zaribal,a si to že velikokrat na motocrossu videl??????kar se tiče šravfanja si tud čist mimo vžgal,če primerjaš na primet 4t-sx in exc potrebujeta popolnoma enako vzdrževanje......,pa ne vem od gdaj je za po offraodu cross motor boljši od hard endura,a ja....,pa vzmetenje pri supermotu in enduru nista enaka,veliko se bo še treba naučit......duki napisal/-a:ja tko je da enduro motorji pa supermoto nj bi meli isto mašino pa vzmetenje usaj te serijski oz. podobno tko da pri njih se da menjat.
Motocross mašine pa so za gas nabijat kr če vozš tk hitro da maš gas do konca bo hitro zaribal al pa kj podobnega. pa vzmetenje je drugačno tko da če se peleš s kroso po cesti s supermoto gumami zna bit zlo nevarno. neki se jih je zarad takih bedarij že ubil kr je premehko uzmetenje pa ni take kontrolepa krose je treba dost več šrawfat
sam so pa za po offroadu zakon
sj nism reku d so enaka sam so si podobna. pa če boš tišu krosija po cest boš vidu kaj rata od mašine. to smo nrdil pa vidl. pa nwem kros mi je bol za po terenu usaj men oz. ka jst vem zj si me pa zmedu. jebiga tk ti je to če si z ljublane okol tebe pa sam beton
lep pozdraw od prvošolčka

lep pozdraw od prvošolčka

dokler trese je fajn
ok js ga rajši ne tiščim do konca k se mi smili motor kros (2t) je naštiman za take progce k se ga ne drži navitega do kraja nevem kolk časa ker potem dobi luft v valvoli (preizkušeno) in še ni glih zdravo zate če s krosom šopaš po cesti....
js rajše grem na kako pisto ga tam odpiram večkrat po potrebi.... razlika med supermoto in kros je v tem da tisto je naštimano za večje hitrosi bol trdi mortizerji, zobnik so našteleni tko da bo mel pospeške in končni kokr se da dobro...............






SAMO D JE BLATO IN ITALIA 1
Kaj misliš verižna zobnika al zobniki (prenosi) v menjalniku...kr z veriznimi nemoreš dosežt odličnih pospeškov in hkrati nevem kakšno končno hitrost...al eno al drugo
Jaz bom pa takole razložo tole zadevco...vsi vemo kako zgleda motokros motor...kaj spremenit na motorju,da dobimo cistokrvni supermoto motor
-večji diski spredaj vsaj 320mm in štiribatna zavorna čeljust
-predelava vzmetenja(spredaj zadaj)
-17 palčna kolesa(z slick gumami)
-spremenjeni prenosi(odvisno od steze)
-drugačna sklopka(saj bi motokros sklopko skurli takoj zaradi hudega oprijema slick gume na pospeševanju)
-ter aluminij pod stopalkami da se iskri


Jaz bom pa takole razložo tole zadevco...vsi vemo kako zgleda motokros motor...kaj spremenit na motorju,da dobimo cistokrvni supermoto motor
-večji diski spredaj vsaj 320mm in štiribatna zavorna čeljust
-predelava vzmetenja(spredaj zadaj)
-17 palčna kolesa(z slick gumami)
-spremenjeni prenosi(odvisno od steze)
-drugačna sklopka(saj bi motokros sklopko skurli takoj zaradi hudega oprijema slick gume na pospeševanju)
-ter aluminij pod stopalkami da se iskri

Pet jih pade ko porine sin slovenske domovine!!!