Test SMC J-MAX 700 4x4 Special Edition

Odgovori
Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Test SMC J-MAX 700 4x4 Special Edition

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 05 Feb 2011, 18:11

Danes sem z "slončkom" kljub nekaj mojim bolezenskim težavam (se nisem mogel upirati lepemu vremenu, poleg tega pa sem bil oblečen kot bi bil Eskim) naredil v enem kosu malo več kot 200 km in s tem naredil prvi resnejši test motorja. Vožnja v tem vremenu je bila več kot užitek, moti pa me "rožlanje", v prvem levem delu motorja med vožnjo, to rožlanje se pojavlja samo ko se motor vozi konstantno pod bilo kakšnimi obrati, npr 5000 obratov, je slišati to rožlanje, ko navijem plin, rožlanje poneha, se pa zopet pojavi ko vozim npr. konstantno pod 5800 obrati in spet slišim to rožlanje, skratka, pri vsaki konstantni vožnji pod določenimi obrati oziroma hitrostjo se sliši to moteče rožlanje. Ko dodajam plin, tega ni slišati. Mogoče je to od vibracij plastike ob kovino, bom jutri malo raziskoval v tej smeri in skušal ugotoviti napako, oziroma, kaj bi to lahko bilo, po mojem ni nič večjega, ali hudega, saj motor deluje brezhibno, olja v motorju je toliko, kot je treba, olje je popolnoma čisto, motor je popolnoma obvladljiv. Pospeševnje motorja je O.K., končna hitrost je 107 km/h pri 7000 obratih, nato blokada naredi svoje, tako, da je to res maximalna hitrost mopeda. Poraba goriva je bila cca 10 l, a je treba pod to upoštevati dejstvo, da je bil motor vedno krepko obremenjen nad polovico svoje moči, saj je bil vožen samo na asfaltu, 4 km pa po makadamu. Predvidevam, da bi na makadamu lahko z lahkoto vozil pod 9 l na 100 km, ali pa pod to mejo z potovalno hitrostjo nekje med 80 - 90 km/h. Drugače pa, kot sem dejal; motor je zelo obvladljiv, tudi pri končni hitrosti ni težav z vožnjo čez luknje v asfaltu (gume tudi naredijo svoje: prve 26x8-14, zadnje 26x10-14), ki tudi zelo absorbirajo udarce in imajo po moje zelo velik vpliv na to, da krmila pri vožnji čez luknje v asfaltu ne trese, oziroma tega skoraj ne čutiš. Pri vožnji po suhem afaltu je zgodba nekoliko drugačna, saj je ta obseg gum že precejšen in pri nekoliko večjih hitrostih čez ovinke rado dvigne motor na dva kolesa, vendar še zmerom v taki meri, da se ga da brez težav obvladati in ni nevarnosti, da se prekucne, seveda, če ni voznik preveč adrenalinski tip, ali da ga ne žene res v extrem. Namontiral sem si tudi prvi kovček, ki zelo spremeni tok zraka na ročke in dejansko ne rabim dodatne protivetrne zaščite za roke, čeprav sem si nabavil tudi to, a zaenkrat tega ne bom dal na balanco, saj je tok zraka totalno spremenjen in bi lahko vozil skoraj brez rokavic. Zelo pa mi je žal, da je moja boljša polovica res totalno bolna in ni mogla z mano, po drugi strani pa takšnega testa, kot sem ga naredil danes z njeno prisotnjostjo ne bi bil mogoč.
To je bil test, narejen iz moje strani, ker pa, kot vemo, imajo vsake oči svojega malarja, tako ima tudi vsak voznik svoje občutke, zatorej tale moj test ni merodajen.

Lep pozdrav vsem, jutri je na vrsti nova vožnja!


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
satan
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 218
Pridružen: 17 Jan 2010, 18:25
Kraj: smer belgija pa levo
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a satan » 05 Feb 2011, 18:34

mogoce je kaka plastika(ker je pac mrzlo) :? precekiraj stvar ;) jaz imam vedno obe polovici s sabo punca pa doma ostane :haha :haha preglej moped in boljsa polovica pa naj cimprej okreva ;)


smc ram 520 tuning :supz: :supz: :supz:
smc stinger 300 :popcorn

Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 05 Feb 2011, 19:08

Tudi sam sem najprej sumil plastiko zaradi mraza :k: , ampak to rožlanje ima kovinski zvok, jutri vsekakor preverim, moja boljša polovica se po mojem današnjem poročanju o vožnji z mopedom naenkrat počuti popolnoma zdravo :twisted:, zgleda, da ima izčrpno poročilo magičen učinek :smeeeh: :smeeeh: :haha in bo po vsej verjetnost jutrišnja sopotnica ;)


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

hirulupi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 264
Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor Napisal/-a hirulupi » 05 Feb 2011, 19:35

Oj!
Kdaj bo pa off road test jumbota?



Uporabniški avatar
lakl
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1700
Pridružen: 09 Apr 2009, 19:22

Odgovor Napisal/-a lakl » 05 Feb 2011, 19:46

Ti jo samo pelji (boljšo polovico) na konkreten Off-road, tako da se bo malo prestrašila,potem izvedi konkretno vožnjo po blatu in nazadnje po vodi,da se malce zmoči: Domov pa čista cestna vožnja,da še jo zazebe!
Lahko ti z gotovostjo zatrdim-naslednjič bo raje doma ostala! :lol: :lol:

:4x:



Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 05 Feb 2011, 20:03

hirulupi napisal/-a:Oj!
Kdaj bo pa off road test jumbota?
Hm, nekaj res čisto malega je bilo do sedaj narejenega tudi v tej smeri in sicer v zelo strm spust in nato vzpon z vklopom reduktorja za vožnjo navzdol(zaradi zaviranja samega motorja), po klancu navzgor je bil vklopljen prvi pogon, ker z samo zadnjim pogonom na tistem klancu ni bilo moč priti do vrha samo z zadnjim pogonom. Kar pa se tiče vožnje po blatu in brezpotjih pa še čakam na odjugo, da bo teren odmrznjen in namočen, ko bom moped stestiral na Bohorju, točna lokacija pa naj bo zaenkrat skrivnost, da ne bi kdo izmed zelene bratovščine tam naredil preže in me čakal :twisted:. Če pa bi bila organizirana kakšna takšna tura, pa bi se je z veseljem udeležil ;).


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 05 Feb 2011, 20:13

lakl napisal/-a:Ti jo samo pelji (boljšo polovico) na konkreten Off-road, tako da se bo malo prestrašila,potem izvedi konkretno vožnjo po blatu in nazadnje po vodi,da se malce zmoči: Domov pa čista cestna vožnja,da še jo zazebe!
Lahko ti z gotovostjo zatrdim-naslednjič bo raje doma ostala! :lol: :lol:

:4x:
O tem ni dvoma, pa tudi niti pod razno je na takšne vožnje ne mislim jemati s sabo, ker se ji bo moped preveč smilil in bo samo jamrala, češ, a za takšne pizdarije zganjat si kupil tak moped, če bi to vedela, te ne bi podprla za to investicijo :evil:. Mi je že zadnjič nekaj sikala: "A ni škoda motorja, da ga voziš po teh kolobitih" :!: Kaj pa ženska ve - tisto, kar ji dec pove, sam včasih pa mislijo, da več vedo, kot pa v knjigi piše, jebiga, takšne so babe :ufff:.


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

slepec
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 204
Pridružen: 28 Feb 2010, 14:21

Odgovor Napisal/-a slepec » 05 Feb 2011, 20:43

tisto rožlanje pride od prenosov ali si imel 4x4 ali samo zadnje sej je vseeno,ko pospešiš zvok izgine ko prideš na konstantno vožnjo se pojavi ta zvok to je pri vseh enako, sem pa malo ražočaran da si takoj probaval končno hitrost to pri atv ni priporočljivo



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2359
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 05 Feb 2011, 20:55

Hmmm... to pa ne bo povsem drzalo... sem zelo natancen pri zvokih, ki se pojavljajo med voznjo in se nisem slisal kaksnega rozlanja med konstantno hitrostjo. Torej tvoja trditev, da se slisi pri vseh ne bo drzala...v kolikor mislis, da sem naglusen, ti ga z veseljem odstopim za en krog, da se prepricas...


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 05 Feb 2011, 21:06

slepec napisal/-a:tisto rožlanje pride od prenosov ali si imel 4x4 ali samo zadnje sej je vseeno,ko pospešiš zvok izgine ko prideš na konstantno vožnjo se pojavi ta zvok to je pri vseh enako, sem pa malo ražočaran da si takoj probaval končno hitrost to pri atv ni priporočljivo
Res je, da ni priporočljivo po nekaj kilometrih tiščati motorja na polno, vendar je bil motor že tovarniško odprt (sem dobil kit za zaprtje motorja v originalno zapakirani vrečki), poleg tega pa sem to naredil na zelo dolgi ravnini z predhodnim rahlim naklonom navzdol, kjer je že pred tem bilo dovolj hitrosti in sem plin dodajal postopoma in ne od začetka ravnine na polno, končno hitrost pa sem držal samo nekaj sekund, nato pa je bila nadaljnja vožnja z potovalno hitrostjo, tako, da mu ne bo hudega. Podobno sem naredil z svojim avtom, ko sem ga odpeljal iz salona - po cca 500 km sem ga pritisnil do konca za nekaj sekund, nato pa normalno naprej in do danes ko ima avto 67000 km nisem imel niti enega samega problema, pa tudi za avto ni priporočljivo, da se ga pritisne do konca takoj na začetku. Mimogrede, pecikl ima do danes narejenih 400 km(ja, sem bil kar priden :twisted:), končno hitrost pa sem dosegal danes pri vožnji proti domu, ko je bila narejena ta kilometrina ;)


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Drago
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 840
Pridružen: 22 Jan 2006, 19:53
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Drago » 05 Feb 2011, 22:59

Sem se danes okoli dvanajste ure peljal čez Mirno, pa ni bilo nobenega slončka videti. :D Jutri (nedelja) sigurno pade še ena tura. Lahko se nam pridružiš. Variante so Krško hribovje, Bohor ali pa nekam v smeri Primorske. Točen dogovor pade ob devetih dopoldne. Če te zanima, mi lahko daš tel. št. na ZS, pa te pokličem.


Slika

Uporabniški avatar
satan
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 218
Pridružen: 17 Jan 2010, 18:25
Kraj: smer belgija pa levo
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a satan » 06 Feb 2011, 00:28

lakl napisal/-a:Ti jo samo pelji (boljšo polovico) na konkreten Off-road, tako da se bo malo prestrašila,potem izvedi konkretno vožnjo po blatu in nazadnje po vodi,da se malce zmoči: Domov pa čista cestna vožnja,da še jo zazebe!
Lahko ti z gotovostjo zatrdim-naslednjič bo raje doma ostala! :lol: :lol:

:4x:
:bravo: :dober :haha :haha


smc ram 520 tuning :supz: :supz: :supz:
smc stinger 300 :popcorn

slepec
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 204
Pridružen: 28 Feb 2010, 14:21

Odgovor Napisal/-a slepec » 06 Feb 2011, 08:31

freshslo napisal/-a:Hmmm... to pa ne bo povsem drzalo... sem zelo natancen pri zvokih, ki se pojavljajo med voznjo in se nisem slisal kaksnega rozlanja med konstantno hitrostjo. Torej tvoja trditev, da se slisi pri vseh ne bo drzala...v kolikor mislis, da sem naglusen, ti ga z veseljem odstopim za en krog, da se prepricas...
to ružlanje je po moje bohorc mislil,bolj v lažji varjanti takrat se slišijo prenosi-polosovine,lahko tudi gume,če pa je to rožlanje res glasno pelji na servis,lp



hugo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 57
Pridružen: 30 Okt 2009, 18:23

Odgovor Napisal/-a hugo » 06 Feb 2011, 18:18

Tako imenovano rožlanje se včasih pojavi na kardanskem prenosu, ponavadi tedaj, ko hitrost pada. Ko si obremenitev zmanjša in prosti tek koles začne vrteti kardan. Zvok je enak kakor če ugasnjen motor sam premakneš oz. se spustiš po klancu.
Vsaj tako je pri meni. :?



Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 08 Feb 2011, 17:58

Odkril sem vzrok rožljanja na motorju: zvočna in toplotna zaščita na izpuhu vibrira in od tega nastajajo ti kovinski zvoki. Eden vijak se je odvil, ker je imel slabe navoje v ležišču in se je od vibracij odvil ter izgubil, nisem mogel dodati novega vijaka ali narediti nov navoj, da bi dodal nov vijak z večjim fi-jem, poleg tega je eden vijak odpadel zaradi vibracij, privil sem novega, sedaj je ta zvok dosti šibkejši, imam tudi rešitev, da izgine, samo nisem popolnoma siguren, če bo to trajna rešitev, bom videl, ko poizkusim zadevo. Pregledal sem vse ostale vijake glede zategnjenosti in nisem odkril napak, naslednji teden peljem motor na servis, serviser je rekel, da poleg menjave filtrov in olja pregleda tudi vse pomembnejše vijake, bom poročal, ali je on odkril kakšno večjo napako ;).


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

rožle
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 521
Pridružen: 22 Feb 2009, 14:33

Odgovor Napisal/-a rožle » 08 Feb 2011, 20:19

Madona, hiter si zgubil šrauf.

lp



Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 10 Feb 2011, 20:42

rožle napisal/-a:Madona, hiter si zgubil šrauf.

lp
Ja, res je, ta vijak sem izgubil zelo hitro, vprašanje pa je, koliko je bil zategnjen in ali je imel vzmetno podložko. Ista zadeva se mi je pojavila tudi na prejšnjem mopedu, saj kar verjeti ne morem - izgubil se je eden od vijakov na toplotni zaščiti izpuha, eden pa je bil z slabim navojem, ki ga tudi nisem mogel popraviti. Na tistem vijaku, ki je imel slab navoj - govorim za sedajšni motor - ni bilo vzmetne podložke, dvomim, da je bila na tistem vijaku, ki se je izgubil. Po vsej verjetnosti peljem jutri, če ne pa v ponedeljek sigurno motor na servis, bom serviserju omenil zadevo, da jo popravi, ker sam, dokler je moped pod garancijo ne bom sam šaral po njem.


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Odgovori