yamaha grizzly 660

Odgovori
Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

yamaha grizzly 660

Odgovor Napisal/-a brinovc » 24 Maj 2008, 20:56

Odpiram temo še za ta model, ker je ni nikjer. Ali nas je lastnikov tako malo, ali pa nimamo kaj pisati. Menim, da bolj drugo kot prvo.

Danes sem prvič po prevoženih 16000 km. iz čistega firbca snel pokrov od variomata, da vidim, v kakšnem stanju je jermen. Nekako z strahom sem se že vozil, ker berem po forumih o raznih peripetijah z jermeni in variatorji nasploh. Tudi kupil sem novega za rezervo, ker nikoli ne veš... . Žal sem videl, da sem vrgel lep denar ( 165 €) za novi jermen proč, ker je obstoječi izrabljen oz. ožji od novega za 1,2 mm. Do tovarniško določene omejitve širine imam še 1,5 mm fore, torej najmanj še 16000 in več km. Jermen tudi ni kazal nobenih znakov utrujenosti ali razpok. Tudi jermenici sti povsem brez znakov obrabe.

Kot kaže bo zdržal vse do takrat, kadar bo yamaha (upam da kmalu) izdelala zopet kakšen sodoben in po moči konkurenčen atv. O vrhunski kvaliteti ne dvomim, ker me motorček vsak dan bolj prepričuje v to.
Le prednje žarnice bi lahko bile boljše. V v tem času sem skuril oz. so crknile že 4.

Če ima še kakšen lastnik tega modela kaj lepega ali grdega napisati, naj kar, ker se tako bodoči kupci lažje odločijo za nakup.

LP!



Uporabniški avatar
j0ker
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 53
Pridružen: 04 Apr 2007, 22:03
Kraj: Sesvete, HR
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a j0ker » 17 Jun 2008, 17:36

U CROline teamu vozimo skoro svi Yamahe i to:
2 x 700
3 x 660
1 x 450
2 x 350

Ja na svom imam 3400 km, ostali po 8000 km i nikada nikakvih mehaničkih problema.

Moja preporuka svima. Yamaha :prvi:


joker

TOMY
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 3
Pridružen: 30 Jan 2006, 18:56
Kraj: Poljčane
Kontakt:

grizzly

Odgovor Napisal/-a TOMY » 24 Jun 2008, 18:08

Ja, tud sam sem ponosen novi lastnik grizzlija. Zaenkrat ga imam doma parkiranega, ker sem službeno odsoten in še čisto mal in ga bom tud sam sprobal. Eden od razlogov za nakup je bilo tud to, da nikjer nisem zasledil kakšnega večjega jamranja glede tega. Ker ko prebiram probleme z kitajci itd, sem vesel, da sem se odločil za tega. Pa tudi svetovne promocije so me prepričale v to, ker v USA, so ga in ga še zelo promovirajo. Ko ga bom preizkusil, pa bom verjetno še kaj dodal tu gor. LP



hirulupi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 264
Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor Napisal/-a hirulupi » 25 Jun 2008, 21:16

Pri nas je grizli že tretje leto pri hiši. Zaenkrat spoštovanje do japoncov. Uzamem, vozim, operem, parkiram. Tako se dela mopede.

Lp



Uporabniški avatar
Boris
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 280
Pridružen: 14 Sep 2008, 20:45
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Boris » 14 Sep 2008, 20:59

Evo še en nov ko ma Grizzly ja.Ja ka naj reče,da je zakon.Vozu sem ze Brute forca ,Outlanderja 400 in 800 ,Renegada 800 in vam povem da se lahka kosa z vsemi po terenu na odprtem je res Renegade mal boljši,ker je pač špotni drgač pa res Grizzly je zakon.Če je kak kandidat,da bi se prišel zravn zapelat naj jav mam dost terena za sprobat.


LP



JocoG
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 69
Pridružen: 16 Jul 2008, 23:59

Odgovor Napisal/-a JocoG » 14 Sep 2008, 21:08

Znanec dobi na dom za testno ta petek Grizzlya 350. Bo treba sprobat :D



Uporabniški avatar
Gladiator
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 664
Pridružen: 04 Okt 2006, 21:32
Kraj: Podplat
Kontakt:

Yamaha

Odgovor Napisal/-a Gladiator » 15 Sep 2008, 08:36

Grizzly je zakon
Boris
To si pa lepo napisal.:):) :twisted:



Uporabniški avatar
Pero
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1328
Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
Kraj: Zgornja Kungota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pero » 15 Sep 2008, 09:51

Boris napisal/-a:Evo še en nov ko ma Grizzly ja.Ja ka naj reče,da je zakon.Vozu sem ze Brute forca ,Outlanderja 400 in 800 ,Renegada 800 in vam povem da se lahka kosa z vsemi po terenu na odprtem je res Renegade mal boljši,ker je pač špotni drgač pa res Grizzly je zakon.Če je kak kandidat,da bi se prišel zravn zapelat naj jav mam dost terena za sprobat.


LP
he, he, tolaži me, da nisi testiral King Quada...


Po turi paše pošten počitek:
Slika

Uporabniški avatar
Boris
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 280
Pridružen: 14 Sep 2008, 20:45
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Boris » 15 Sep 2008, 11:14

Zakaj te tolaži da nisem probu King Quada?Misliš da je boljši?Če misliš da je, je to bolj subjektivna ocena,ker se mi zdi težko ocenit med japonci kdo je boljši ali slabši.Pomojem so večje razlike v šoferjih kot pa pri teh ATV,kdo več upa in zna pač dlje pride.

LP



hirulupi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 264
Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor Napisal/-a hirulupi » 15 Sep 2008, 13:28

he, he, tolaži me, da nisi testiral King Quada
Pero, si ti testiral Griza in kaj je prevagalo za KQ

LP



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 15 Sep 2008, 20:00

hirulupi napisal/-a: Pero, si ti testiral Griza in kaj je prevagalo za KQ
LP
Prevagala je subjektivna ocena, oz. vsak bo svojega konja hvalil. In kdor opazi kakšno bistveno (povdarjam, bistveno) razliko med vsem temi 4x4 zverinami je res en poseben mojster. Vse te površne vožnje, ki jih opravim kot serviser ( in ni jih malo) me do sedaj še ni uspelo narediti takega mačka ( med vami jih je vidim veliko), da bi opazil kakšno bistveno razliko. So malenkosti, ki jih mi amaterji (razen nekaterih !!!!) ne vidimo oz ne občutimo tako, kot nekateri povdarjajo.
Tukaj ne govorim o kakšni končni hitrosti, cestno makadamskih vožnjah itd..marveč o vožnji, kateri so namenjeni ti močnejši 4x4 modeli.



hirulupi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 264
Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor Napisal/-a hirulupi » 15 Sep 2008, 21:04

Jaka, so razlike; maš moške mopede, pa mopede, ki so bolj za ženske... 8)



Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 15 Sep 2008, 21:10

In katere "mopede" ti uvrščaš med ženske?
Da te vidim, če maš "jajca", da jih našteješ? :finga:


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

Uporabniški avatar
j0ker
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 53
Pridružen: 04 Apr 2007, 22:03
Kraj: Sesvete, HR
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a j0ker » 15 Sep 2008, 21:25

Pod muške spada svakako Grizzly . :juhu: :prvi:


joker

XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 15 Sep 2008, 22:24

j0ker napisal/-a:Pod muške spada svakako Grizzly . :juhu: :prvi:
:4x:



Danc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 59
Pridružen: 06 Feb 2008, 19:34

Odgovor Napisal/-a Danc » 16 Sep 2008, 12:22

Kaj maš tega Grizzly -ja homoligiranega?



Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ork » 16 Sep 2008, 13:37

SSKJ si ženske in moške mopede razlaga tako:

tista Yamaha
tisti Suzuki
tisti Kawasaki
tisti Can-am
itd....

:twisted:



XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 16 Sep 2008, 14:26

ork napisal/-a:SSKJ si ženske in moške mopede razlaga tako:

tista Yamaha
tisti Suzuki
tisti Kawasaki
tisti Can-am
itd....

:twisted:
Tako je. In mi, pravi moški vzamemo žensko (tista Yamaha...), toplovodarji ali babe pa vzamejo moške (tisti Suzuki, tisti Can Am, tisti Kawasaki...). 8)



Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ork » 16 Sep 2008, 14:29

Hm.... moški si vzamemo babnco v postlo, za v hosto in blato pa so brothers in arms. Ne morš z žensko v drek rinit, no........

Stroj je stroj. Ženska pa je ženska. :lol:



In če pozabimo na šovinzem, že Konfucij je dejal:
"Boljše je ženski quad vozit kot ded, kot pa moški quad vozit kot baba"

:roll:



Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brinovc » 16 Sep 2008, 16:06

Ja no...ženske so dokazano in statistično vzdržljivejše in trpežnejše od moških.

Kakor kaže res drži ljudski rek: bolj jo goniš, boljša je. Pri meni velja za obe (za ženo in yamaho).
Ampak včasih v >>off road<< okolju tudi obe pokažeti roge.


LP!



Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ork » 17 Sep 2008, 22:25

mah....yamaha, suzuki, canam....younameit, glavno da je blato. no dirt no fun. :partyman:



Uporabniški avatar
Boris
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 280
Pridružen: 14 Sep 2008, 20:45
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Boris » 21 Sep 2008, 19:39

Na spodnjem linku najdete slike od Grizzly ja 660

Grizzly in njegov "peskovnik"

http://picasaweb.google.com/borisorozel/Pictures#



Uporabniški avatar
Boris
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 280
Pridružen: 14 Sep 2008, 20:45
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Boris » 25 Sep 2008, 08:32

Pozdravljeni

Kot vidim je na tem foromu dost strokovnjakov,ki bi znalo odgovorit na moja vprašanja.Na tujih forumih sem zasledil,da naj bi Grizzly 660 "pil" olje oziroma ga porabil preveč med servisnim intervalom.Nekaj so se pritoževali glede manšeten na zglobih ,da naj bi se rade trgale, pa me zanima če je res in koliko kaj stanejo?Pa še nekaj za konec, koliko stane normalen servis za Grizzly ja 660 in kje jih opravljate?Še nekaj me zanima je kaj narobe če bi Grizzlyja postavil pokonc za lažje čiščenje?Za odgovore se zahvaljujem vsem, ki boste kaj pametnega povedali.

LP



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 25 Sep 2008, 09:04

Boris napisal/-a:da naj bi Grizzly 660 "pil" olje
LP
Ne, da naj bi ga pil, dejansko ga tudi pije. Z lastnikom (je tudi na tem forumu), že nekaj časa sistematično meriva porabo olja na število prevoženih kilometrov, ki se giblje okoli 0,5 litra na 1000 kilometrov. Vožnja pa je pretežno cestno-makadamska.
Manšete na zglobih so potrošni material, ki jih ponavadi natrga kakšna veja, pašejo pa tudi običajne avtomobilske, ki so veliko cenejše od originalnih.



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 25 Sep 2008, 09:46

Zdravo.
Pol litra olja na 1000 km se mi pa zdi odločno preveč. Sicer je res če je poraba kostanta je potem pač tak tip motorja in se tukaj ne da nič pomagati.
Pri manšetah pa lahko rečem iz svojih izkušenj, da je primerna začita zelo pomebna jaz sem naredil z cofotom 8000km pa še nisem imel problemov z njimi. Je pa tako kot Jaka pravi potrošni materijal.

l.p.civava



Odgovori