blokada ltz

Odgovori
ojgn
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 88
Pridružen: 26 Feb 2009, 19:29
Kraj: ŠMARTNO NA POHORJU
Kontakt:

blokada ltz

Odgovor Napisal/-a ojgn » 09 Mar 2010, 08:23

Kako dosečt da se blokada pri ltz-ju ne vklopi pri 6000rp/m in da bi bilo dokaj varno za sam agregat.Recimo da bi se obrati dali povečat za nekje 1500rp/m in bi bila blokada pri 7500 rp/m in ali je to varno za ta agregat oz. ali je to možno izvest brez astronomskih stroškov v naprej hvala za odgovore ;)


202cm/115kg LTZ-400
VFR-800 RC-46/TENERE-660
Brez štilerce pa nikamor :lol:

Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 09 Mar 2010, 09:34



WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 09 Mar 2010, 15:36

Blokado ima LTZ že pri 8.500 O/min. Vsaj Vapor nam je pokazal toliko in se mi zdi realno. Čeprav je nekje pri 7k doživel vrhunec navora.

Zamenja pa se lahko CDI enota, tako kot ti je namignil Branko, čeprav, sam sem bil mnenja, da kakšnega posebnega smisla nebi predstavljalo vse skupaj. Pri moči ne boš veliko profitiral, bolj se pozna pri razporeditvi navora čez vrtljaje.



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Odgovori