
King Quad
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: King Quad
Ampak je rumene barve, mogoce pa to pomeni za BRPja 

-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: King Quad
Rekel sem, da je KQ res odličen motor!
Seveda pa je BRP nenadomestljiv in nezamenljiv! Za zdaj karkoli drugega sploh ni opcija!
@Jaka...sem si moral kupit primeren obesek...če me že sicer nič ne jezi
Seveda pa je BRP nenadomestljiv in nezamenljiv! Za zdaj karkoli drugega sploh ni opcija!
@Jaka...sem si moral kupit primeren obesek...če me že sicer nič ne jezi

Re: King Quad
Še dobro,da je Fresh poln podatkov,ker drugače bi moral zopet podirati variomat.
Servis manualu pa tudi ne zaupam preveč. V s. manualu piše dimenzija jermena,,mislim,da 35.7 mm
A po mojem merjenju je bil brez vidne obrabe 34,7 mm ??? Merilec odložim v Snagino škatlo in povprašam
Strica gugla za mere in 750 kq l. 2009 ima. Jermen širine 34.7 mm zato sem
Šel nazaj po merilec. )))
Servis manualu pa tudi ne zaupam preveč. V s. manualu piše dimenzija jermena,,mislim,da 35.7 mm
A po mojem merjenju je bil brez vidne obrabe 34,7 mm ??? Merilec odložim v Snagino škatlo in povprašam
Strica gugla za mere in 750 kq l. 2009 ima. Jermen širine 34.7 mm zato sem
Šel nazaj po merilec. )))
Re: King Quad
centi gor dol, sej še je mesa 

2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: King Quad
Heheh...ko boš imel za centi tanjši jermen in se boš še vozil mi sporoči. Dobiš od mene gratis novega!jay886 napisal/-a:centi gor dol, sej še je mesa
Kakšen mili...pa še gre skozi

Re: King Quad
ti mu kar zaupaj in pazi na tole:lakl napisal/-a:Servis manualu pa tudi ne zaupam preveč
-for USA
-for other countries
Tudi can-ami izdelani za ameriški trg imajo nekaj delov drugačnih
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: King Quad
Ena varianta je ta, ki jo je Jaka povedal. To se lepo vidi pri mojem BRP. Druga stvar je pa, da service manual ni za KQ750, ampak za 700, ter se to vprasanje za kateri letnik (ponavadi so za prvi letnik).
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: King Quad
Se dobr, da je bl mraz, da nisi imel slapov obutih 

-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: King Quad
Počasi se približuje leto dni odkar je pri hiši Suzuki King Quad 750 letnik 2009 in je ob nakupu imel prevoženih 3000 km. Ohranjenost -starosti primerna in potreben manjših modifikacij za moj način uporabe. Kot prvo sem zmenjal pnevmatike saj so orginalne Dunlop-ke bile le še za vožnjo po otroškem igrišču.
Prvo sem se lotil zaščite sprednjega dela motorja,oziroma, tako imenovan front bamper. Nekje sem že napisal,da se izdelava ne izplača saj sem za varjenje porabil preveč ur , za brušenje pa še precej več a zadovoljstvo,da si nekaj naredim sam je pač nekaj vredna in imam bamper kakršnega nima nihče. Sedaj pa je doživel še malce dodelave.
Sprednji bamper (in naš mali,ko je šel po žemljice v trgovino)

Prvi servis oziroma menjavo olja in oljnega filtra sem opravil na 4000 km.
Pri 5200 km sem zaradi napačne izbire (kupil sem mehko mešanico gume in je bila zelo velika obraba) zamenjal pnevmatike ter naredil prehod iz 25 na 26-tke enakega proizvajalca. Razlika v vožnji je očitna in to na bolje. Boljša lega,vodljivost in stabilnost. (tiste zgodbice o večji hitrosti in manjši moči me ne zanimajo)
Druga menjava tekočin je bila na 5500 km ter je obsegala menjavo olja v motorju,prednjem diferencijalu ,zadnjem križnem prenosu,menjavo oljnega filtra,zračnega filtra,hladilne tekočine,zavornih oblog in zavorne tekočine. Zavorne ploščice so sedaj v"rezervi "saj je bila obraba komaj kakšnih 30%,oljni filter menjavam na vsako menjavo olja (saj stane le 8€) Zamenjal sem tudi pogonski jermen,ker sem hotel starega imeti za rezervo v torbi na daljših avanturah (stari še je čisto OK)
Pred mrazom , na dobrih 300 delovnih ur in 6700 prevoženih km sem ponovno zamenjal olje ter oljni filter zaradi ,druge,zimske gradacije olja .
Zaščita podvozja

Motor je potreboval tudi drug,močnejši vitel,katerega so mi priskrbeli klubski prijatelji ter zaščito podvozja. Sprva sem imel namen kupiti aluminjasto zaščito a sem pri Comanderju videl plastično sem se odločil,da jo naredim, kar sam,saj sem imel doma velik kos nekakšne industrijske plasike. Žagico v roke in gremo oblikovat,rezat,segrevat,zvijat... Nič mi ni žal,saj se je pokazala kot vrhunska rešitev.
Xenon osvetljuje teren pri pluženju (razlika med orginalnimi je lepo vidna)

V prednjo luč,katera je na krmilu sem montiral Xsenon kit zaradi želje po več svetlobe in sedaj sem dodal še light bar na sprednji bamper. Orginalni fokusi so kot svečke in zaradi mojega opešanega vida je bila potreba po svetlobi več kot potrebna in z modifikacijo nisem dodatno obremenil magneta ,saj so vsi porabniki v mejah normale.
Montiral sem tudi ogrevane (Koso) ročke krmila za hladne zimske dni.
Horn light bar

Zaradi načina vožnje in terena je bila potrebna menjava 3 kosov manšet,valjčke v variomatu zaradi moje nestrokovne vgradnje in ene varovalke zaradi moje napake ter dolil destilirano vodo v Yuassin akumulator,ker se mi je praznil in sedaj je zopet delujoč in močan kot nov (hvala Jaka)
To so pa tudi vsi moji posegi na KQ ,če ne štejem vseh čistilnih in kozmetičnih opravil ter kontrol gibljivih delov.
Kakšna je končna-ne vem? Poraba-ne vem? Pospeški-ne vem? Vem,da je vedno v takšnem stanju,da lahko vedno krenem v trenutku kam mi srce poželi in,da mu zaupam v vsakem trenutku.
In zakaj bi kupoval pregrešno drage znamke???
Prvo sem se lotil zaščite sprednjega dela motorja,oziroma, tako imenovan front bamper. Nekje sem že napisal,da se izdelava ne izplača saj sem za varjenje porabil preveč ur , za brušenje pa še precej več a zadovoljstvo,da si nekaj naredim sam je pač nekaj vredna in imam bamper kakršnega nima nihče. Sedaj pa je doživel še malce dodelave.
Sprednji bamper (in naš mali,ko je šel po žemljice v trgovino)

Prvi servis oziroma menjavo olja in oljnega filtra sem opravil na 4000 km.
Pri 5200 km sem zaradi napačne izbire (kupil sem mehko mešanico gume in je bila zelo velika obraba) zamenjal pnevmatike ter naredil prehod iz 25 na 26-tke enakega proizvajalca. Razlika v vožnji je očitna in to na bolje. Boljša lega,vodljivost in stabilnost. (tiste zgodbice o večji hitrosti in manjši moči me ne zanimajo)
Druga menjava tekočin je bila na 5500 km ter je obsegala menjavo olja v motorju,prednjem diferencijalu ,zadnjem križnem prenosu,menjavo oljnega filtra,zračnega filtra,hladilne tekočine,zavornih oblog in zavorne tekočine. Zavorne ploščice so sedaj v"rezervi "saj je bila obraba komaj kakšnih 30%,oljni filter menjavam na vsako menjavo olja (saj stane le 8€) Zamenjal sem tudi pogonski jermen,ker sem hotel starega imeti za rezervo v torbi na daljših avanturah (stari še je čisto OK)
Pred mrazom , na dobrih 300 delovnih ur in 6700 prevoženih km sem ponovno zamenjal olje ter oljni filter zaradi ,druge,zimske gradacije olja .
Zaščita podvozja

Motor je potreboval tudi drug,močnejši vitel,katerega so mi priskrbeli klubski prijatelji ter zaščito podvozja. Sprva sem imel namen kupiti aluminjasto zaščito a sem pri Comanderju videl plastično sem se odločil,da jo naredim, kar sam,saj sem imel doma velik kos nekakšne industrijske plasike. Žagico v roke in gremo oblikovat,rezat,segrevat,zvijat... Nič mi ni žal,saj se je pokazala kot vrhunska rešitev.
Xenon osvetljuje teren pri pluženju (razlika med orginalnimi je lepo vidna)

V prednjo luč,katera je na krmilu sem montiral Xsenon kit zaradi želje po več svetlobe in sedaj sem dodal še light bar na sprednji bamper. Orginalni fokusi so kot svečke in zaradi mojega opešanega vida je bila potreba po svetlobi več kot potrebna in z modifikacijo nisem dodatno obremenil magneta ,saj so vsi porabniki v mejah normale.
Montiral sem tudi ogrevane (Koso) ročke krmila za hladne zimske dni.
Horn light bar

Zaradi načina vožnje in terena je bila potrebna menjava 3 kosov manšet,valjčke v variomatu zaradi moje nestrokovne vgradnje in ene varovalke zaradi moje napake ter dolil destilirano vodo v Yuassin akumulator,ker se mi je praznil in sedaj je zopet delujoč in močan kot nov (hvala Jaka)
To so pa tudi vsi moji posegi na KQ ,če ne štejem vseh čistilnih in kozmetičnih opravil ter kontrol gibljivih delov.
Kakšna je končna-ne vem? Poraba-ne vem? Pospeški-ne vem? Vem,da je vedno v takšnem stanju,da lahko vedno krenem v trenutku kam mi srce poželi in,da mu zaupam v vsakem trenutku.
In zakaj bi kupoval pregrešno drage znamke???

Re: King Quad


Kdor ve, ta zna, kdor zna, ta uživa. Kjerkoli, kadarkoli.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: King Quad
Ker ti vsega tega kar si opisoval ne bi bilo treba počet.....lakl napisal/-a: In zakaj bi kupoval pregrešno drage znamke???



...hec, hec....ni kaj dodati, sploh, ker sem vse opisano videl na lastne oči. Izbira motorja pa je pač stvar očesnega "malarja"...enako kot babe...vse različne...pa vendar vse tako enake....

- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Re: King Quad
Imaš prav.BIF napisal/-a:...enako kot babe...vse različne...pa vendar vse tako enake....
Ni še pisalo, da bi se kakšni znucala.
LP!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Re: King Quad



=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Re: King Quad
Bodo šle nove zaščite za manšete. Mim "grede" Jaka ali te zaščite grejo preko original manšete ali kako je s tem?
Re: King Quad
To je Ruska zadeva, gre pa čez obstoječo in omogoči nadaljno vožnjo, do delavnice. V bistvu neka "prva pomoč" da se pripelje iz močvirja, blata itd...z minimalno škodo, ki nastane na zglobih v primeru, da se vozimo z strgano manšeto.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Re: King Quad
Pozdravljeni!
Je okoli Ljubljane ali Sloveniji trgovina ,da bi lahko nabavili ali naročili nadomestne dele za Suzuki KQ 700.
Je okoli Ljubljane ali Sloveniji trgovina ,da bi lahko nabavili ali naročili nadomestne dele za Suzuki KQ 700.
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: King Quad
Pozdravljeni, po dolgem času sem ponovno malo aktiven na forumu, sicer ne vem če sem pisal v pravo temo.
Imam dva štirikolesnika, KingQuada, cca 1900 km prevozenih (cca 200ur), nehomologiranga ter Yamaho Grizzlya s podobnimi kilometri in urami, tudi nehomologiran, kasneje dodam podrobnejše informacije če bo koga zanimalo. Ker je malo gneča, me zanima mnenje tukaj, koliko bi bila primerna cena, če ju dam naprodaj, prodam pač tistega, ki prej gre, mudi se mi ne.
Hvala za nasvete in mnenja
Lep pozdrav.
Imam dva štirikolesnika, KingQuada, cca 1900 km prevozenih (cca 200ur), nehomologiranga ter Yamaho Grizzlya s podobnimi kilometri in urami, tudi nehomologiran, kasneje dodam podrobnejše informacije če bo koga zanimalo. Ker je malo gneča, me zanima mnenje tukaj, koliko bi bila primerna cena, če ju dam naprodaj, prodam pač tistega, ki prej gre, mudi se mi ne.
Hvala za nasvete in mnenja

Lep pozdrav.
Zadnjič spremenil NikonLP, dne 20 Feb 2015, 22:00, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: King Quad
Odkrito povedano- zame nima vrednosti.
Za rezervne dele ali za delo na kmetiji boš pa težko našel kupca. V hosto ne smemo, na cesto pa tudi ne, če nimaš homologiranega. Realna cena za homologiranega bi bila nekje med 4 in 5 k€ odvisno od opreme. Nehomologiran pa bo zelo težko našel novega lastnika.
Za rezervne dele ali za delo na kmetiji boš pa težko našel kupca. V hosto ne smemo, na cesto pa tudi ne, če nimaš homologiranega. Realna cena za homologiranega bi bila nekje med 4 in 5 k€ odvisno od opreme. Nehomologiran pa bo zelo težko našel novega lastnika.
Re: King Quad
Suzuki KQ nehomologiran, pred približno enim tednom pa je bil gor tudi nehomologiran Grizzly 700 s približno istimi kilometri kot tvoj za ceno 5000€. Zakaj ga ni več ne vem, mogoče je lastnik prodal, verjetno pa se je naveličal klicev in spraševanja če je homologiran.
Zdaj pa oceni, če sta tvoja dva vredna več ali manj...
Zdaj pa oceni, če sta tvoja dva vredna več ali manj...