Brute Force 750ccm

Odgovori
Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 29 Jan 2010, 21:23

Nič novega?

Na mojem se počasi menjajo polosovine s HD varianto.



Uporabniški avatar
trunkelj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 52
Pridružen: 28 Apr 2009, 09:55
Kraj: šentvid pri stični

kawasaki

Odgovor Napisal/-a trunkelj » 10 Feb 2010, 21:51

http://www.youtube.com/watch?v=L6vuQvjI ... re=related
američani v akciji z brute forcem....meni se zdijo tile pospeški nori :twisted:



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 02 Mar 2010, 20:47

No pa sem dobil BF ja nazaj iz servisa :D Po 14 000 kilometrih opravljen servis menjava svečk in nastavitve ventilov. Le ti so bili potrebni manjšega popravka pa še to ne vsi. Odpravljena pa tudi ena velika okvara in zračnost v volanu. Lastniki BF jev bodite pozorni na zadnji del kjer priklopljen kardan na zadnjo os. Ta os se ne sme premikati ven in noter, če premikamo motor naprej in nazaj. Meni se je odvila matica , ki drži to os in zobnik. Zato se je zobnik sprehajal sem in tja. posledica uničen zobnik in en manjši ležaj ter nekaj semerinkov. Tone je zamenjal vse dele v tem ohišju razen velikega zobnika in ohišja. Spredaj je bil zamenjan del , ki drži glavni drog od volana. Na konci ima nekakšen končnik in le ta je dobil zračnost. Posledica je bila kar precejšna zračnost na belanci. To je sedaj odpravljeno in vožnja je zopet pravi užitek. Vse napake in okvare so bile odpravljene pod garancijo in tukaj ni bilo nobenih težav. Tone se je res izkazal. Zamenjane so bile tudi lamelne zavore. Preverjeno je bilo tudi stanje jermena in jermenic. Jermen ne kaže nobenih poškodb ali obrabe. Še vedno je krepko nad mero. Tudi jermenice so kot nove. sedaj ciljam na 20 000 km :D . V tem obdobju tudi ni bilo drugega razen menjave olja in filtrov. Edina neprijetnost , ki se je še spomnim je bila ta , da so zadnje žarnice ne normalno pregorevale vendar se je to odpravilo, ko sem le te nabavil na zadnji vožnji na Madžarskem.
Tudi zima mu ni pretirano škodila. Rje skorajda ni kakšna pikica tu in tam. Prednje zavorne ploščice računam , do bodo zdržale še caa 30 000 km. Če bo vse posreči naslednje poročilo sledi ko naberem 30 000 km . :D

l.p. CIvava



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 02 Mar 2010, 21:43

Na zračnost v kardanu sem opozarjal že pred časom. Luft na belanci mi je Robi rešil tako, da je prerezal ohišje uniballa, ga stisnil in zavaril.
Domnevam da uporabljaš Motul, ali ga moraš kaj dolivat? Meni ga je kar nekaj pilo, zdaj ko sem prešaltal na Elf, pa je nekoliko bolje. Pri naslednji menjavi bom dal not BRP, ker sem imel enak problem že na kanarčku z Motulom in mi po uporabi BRP olja ni več zmanjkovalo.



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 02 Mar 2010, 22:02

Ja Motula je poptrebno dolivat sicer ne pretirano pa vendar. Mogoče bi bilo res bolje uporabiti BRP olje.



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 02 Mar 2010, 22:08

Civava napisal/-a:Ja Motula je poptrebno dolivat sicer ne pretirano pa vendar. Mogoče bi bilo res bolje uporabiti BRP olje.
Sem imel srečo in ga kupil zadnjič, ko so imeli novo pakungo za 10€, zdaj spet prodajajo staro za 20€.
Meni je Motula popapcalo pri polnih obremenitvah po globokem snegu na 100km tudi do dober deci. Pri "normalni" vožnji pa kak deci na 200km. Podobno je bilo na kanarčku.



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 02 Mar 2010, 23:10

Pri meni je bistveno manj. Caa pol litra na 4000 km pozimi pa nekaj več odvisno od obremenitev. Jaz spremljam samo na servisni intreval koliko ga popije.



Uporabniški avatar
Gladiator
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 664
Pridružen: 04 Okt 2006, 21:32
Kraj: Podplat
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Gladiator » 02 Mar 2010, 23:25

sem le te nabavil na zadnji vožnji na Madžarskem.
Za žarnice si meni pa Andreju naredu sive lase. :twisted:



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 03 Mar 2010, 07:57

No no saj sn vedu :roll: . Kaj pa tvoje zavore dve leti mojega živlenja je šlo :twisted:



Uporabniški avatar
luksislo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 266
Pridružen: 23 Jan 2010, 09:09

Odgovor Napisal/-a luksislo » 06 Mar 2010, 21:09

wow, ste pa kar dobri da imate 14000 km.


moj kymco je star že leto in pol (oktober 2008) pa imam sedaj 3400km. brez vsakega problema, na srečo, žal pa tudi malo odrgnin (a nič "prevernin" xD)

oprostite za offtopic



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 07 Mar 2010, 20:02

Danes mi je začelo izmenično utripalo 4wd in 2wd in v prostem teku se je motor premikal. Resetirat je potrebno EBS tako, da snameš prednjo levo varovalko, daš kontakt in ga vzameš, ter vrneš varovalko.



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 07 Mar 2010, 22:29

Ena sliko prosim za boljšo orentacijo.



Uporabniški avatar
moz
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 152
Pridružen: 25 Sep 2007, 11:33
Kraj: Stari trg pri Ložu, blizu Babno polje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a moz » 08 Mar 2010, 07:09

czy napisal/-a:Danes mi je začelo izmenično utripalo 4wd in 2wd in v prostem teku se je motor premikal
To se je zgodilo tudi pri meni, pred kakimi tremi meseci.
Sam se s tem nisem ubadal, saj je bil moped tik pred servisom, tako da je Tone sproti vse poštimal.
Me pa zanima zakaj pride do tega, če mogoče kdo ve?


2007: Linhai MUDDY 300 4X4
2008: Kawasaki Brute Force 750 :twisted:

ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 08 Mar 2010, 07:39

moz napisal/-a: Me pa zanima zakaj pride do tega, če mogoče kdo ve?
Od svežega zraka se mu spipa ;)



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 08 Mar 2010, 07:45

Civava napisal/-a:Ena sliko prosim za boljšo orentacijo.

Pod sedežem imaš 4 varovalke, sprednja leva je za EBS.

@moz, najbrž je enaka fora kot pri jermenu, le da je daljši interval.



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 09 Mar 2010, 19:41

A se je kdo že poglobil v sistem za dovod zraka? Kolikor je meni jasno, zrak potuje skozi air box v variomat in zadaj ven. V airboxu je luknja do variomata nižja, v variomatu pa je varnostno stikalo, ki izklopi motor ob zalitju. Po tem takem sklepam, da je motor pratično nemogoče zalit. Ali se motim?



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 10 Mar 2010, 07:54

czy napisal/-a:A se je kdo že poglobil v sistem za dovod zraka? Kolikor je meni jasno, zrak potuje skozi air box v variomat in zadaj ven. V airboxu je luknja do variomata nižja, v variomatu pa je varnostno stikalo, ki izklopi motor ob zalitju. Po tem takem sklepam, da je motor pratično nemogoče zalit. Ali se motim?
Tukaj pa vidim problem. Sam sicer ne vem kako točno poteka vstop zraka v variomat vedar , če to drži kar praviš je izstop zraka malo nižji kot pa izpušni lonec. Če bi imel moped v banji potem bi bilo vse lepo in prav torej, ko bi zalilo variomat bi motor ugasnil. Vedar pa vsi vemo, da na terenu ni vse idealno zatorej lahko pride do vdora vode skozi ispušni lonec in tako lahko zopet zalije motor.Vse je odvisno od tega kje je senzor za isklop motorja.



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 10 Mar 2010, 08:24

Variomat ima prisilno hlajenje z veternico, ki je za prvo jermenico, stikalo pa je pri vrhu variomata. Skozi izpuh bi ga lahko zalilo v primeru, da motor v vodi ugasne.



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 10 Mar 2010, 09:18

Saj to mislim, če se poženeš v globoko vodo motor ugasne zaradi stikala in , ko voda pljuskne lahko zalije motor skozi lonec. Vedar pa se ne morem sedaj domisliti drugega stikala kot tistega , ki je na plastičnemu pokrovu variomata. Vendar tisti meri debelino jermena in , če ta sporoči napako gre motor samo v rezervni program. Bom danes pogledal kaj je še tam okoli.



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 10 Mar 2010, 09:28

Ko motor teče, variomata v bistvu nemore zalit, ker veternica tiši zrak skozi zadnjo cev, pa še cev je speljana navzgor, tako da je najnižja točka pregiba cevi višja od lonca.



Uporabniški avatar
moz
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 152
Pridružen: 25 Sep 2007, 11:33
Kraj: Stari trg pri Ložu, blizu Babno polje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a moz » 10 Mar 2010, 18:01

Skozi izpuh bi ga lahko zalilo v primeru, da motor v vodi ugasne.
Smo imeli že en tak primer, ko je Grizzly plaval po približno slab meter globoki vodi. Dokler je motor imel malo več obratov je bilo vse ok, ko pa je bil pritisk vode močnejši kot pritisk izpušnih plinov se je pojavil mrk.
Ko smo ATV povitlali na drevo in pustili da se je mali scedilo je motor po petnajsti minutah "kašlanja" v vodoravni poziciji spet delal normalno.
Naj povem še to, da je bil zračni filter malenkost moker, mislim pa da več kot nekaj kapljic ni prišlo skozi filter.
Tudi variomat ni imel nikakeršnih problemov.
Jaz s svojim Kawasakijem nisem šel v tako globoko vodo, ker je bil takrat motor še frišen :oops: Danes bi bil verjetno v vodi pred Grizom :twisted:
Naj povem še to, da Grizz prede še danes.


2007: Linhai MUDDY 300 4X4
2008: Kawasaki Brute Force 750 :twisted:

Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 10 Mar 2010, 18:24

Jaz se globoke vode kolikor se da izogibam, ker če ne drugega ti blato zapaca hladilnik in pride do pregrevanja, kar se mi je že dvakrat zgodilo.



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 22 Mar 2010, 22:03

Danes sva z pa z Hurcotom malo kolotek popravila na Kawlnu. Zgleda , da ga je Tapolca malo zmatrala :D

Slika

Slika

Jermen je pa tudi pred izdihlajem :D Dam mu še 2000km mogoče.

Slika



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 17 Apr 2010, 07:47

Civava napisal/-a:Danes sva z pa z Hurcotom malo kolotek popravila na Kawlnu. Zgleda , da ga je Tapolca malo zmatrala :D

Priporočilo: da ti prišparam mal cvenka, zamenjaj končnike in špurštange, ker so končniki že novi zanič, špurštange pa so premehke in se pri malo močnejšem stranskem udarcu iz notranje strani kolesa zakrivijo, kar povzroči poškodbo zgloba, polos pa stane 430€. Meni se je to že 3x zgodilo in sem moral menjat že obe polosi. Strošek izdelave špurštang in končnikov pa je ca 120€. Pa tudi nobenega lufta več nebo in vožnja bo veliko bolj mirna in kontrolirana. Pa poglej še zračnost na rokah, ker se na offroadu uniballi hitro zrabijo. Na mojem je zamenjano komplet s pušami iz olionom, pa kak nipel tudi ni napačen.
Aja, zdaj se mi je že dvakrat v kratkem prižgala lučka, da sem moral resetirat EBS, ali je imel kdo že podoben problem?



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 17 Apr 2010, 07:58

Zaenkrat nimam nobenih od opisanih problemov. Edino na belanci spodnje vpetje je zanič. Tone mi je zamenjal v garanciji ta dl ampak ena fura po Tapolci in zopet je zračnosti za malo morje. Enkrat bo treba predelati vse skupaj. Katere končnike in špurštango si pa uporabil?



Odgovori