Brute Force 750ccm
- trunkelj
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 28 Apr 2009, 09:55
- Kraj: šentvid pri stični
kawasaki
http://www.youtube.com/watch?v=L6vuQvjI ... re=related
američani v akciji z brute forcem....meni se zdijo tile pospeški nori
američani v akciji z brute forcem....meni se zdijo tile pospeški nori

- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
No pa sem dobil BF ja nazaj iz servisa
Po 14 000 kilometrih opravljen servis menjava svečk in nastavitve ventilov. Le ti so bili potrebni manjšega popravka pa še to ne vsi. Odpravljena pa tudi ena velika okvara in zračnost v volanu. Lastniki BF jev bodite pozorni na zadnji del kjer priklopljen kardan na zadnjo os. Ta os se ne sme premikati ven in noter, če premikamo motor naprej in nazaj. Meni se je odvila matica , ki drži to os in zobnik. Zato se je zobnik sprehajal sem in tja. posledica uničen zobnik in en manjši ležaj ter nekaj semerinkov. Tone je zamenjal vse dele v tem ohišju razen velikega zobnika in ohišja. Spredaj je bil zamenjan del , ki drži glavni drog od volana. Na konci ima nekakšen končnik in le ta je dobil zračnost. Posledica je bila kar precejšna zračnost na belanci. To je sedaj odpravljeno in vožnja je zopet pravi užitek. Vse napake in okvare so bile odpravljene pod garancijo in tukaj ni bilo nobenih težav. Tone se je res izkazal. Zamenjane so bile tudi lamelne zavore. Preverjeno je bilo tudi stanje jermena in jermenic. Jermen ne kaže nobenih poškodb ali obrabe. Še vedno je krepko nad mero. Tudi jermenice so kot nove. sedaj ciljam na 20 000 km
. V tem obdobju tudi ni bilo drugega razen menjave olja in filtrov. Edina neprijetnost , ki se je še spomnim je bila ta , da so zadnje žarnice ne normalno pregorevale vendar se je to odpravilo, ko sem le te nabavil na zadnji vožnji na Madžarskem.
Tudi zima mu ni pretirano škodila. Rje skorajda ni kakšna pikica tu in tam. Prednje zavorne ploščice računam , do bodo zdržale še caa 30 000 km. Če bo vse posreči naslednje poročilo sledi ko naberem 30 000 km .
l.p. CIvava


Tudi zima mu ni pretirano škodila. Rje skorajda ni kakšna pikica tu in tam. Prednje zavorne ploščice računam , do bodo zdržale še caa 30 000 km. Če bo vse posreči naslednje poročilo sledi ko naberem 30 000 km .

l.p. CIvava
Na zračnost v kardanu sem opozarjal že pred časom. Luft na belanci mi je Robi rešil tako, da je prerezal ohišje uniballa, ga stisnil in zavaril.
Domnevam da uporabljaš Motul, ali ga moraš kaj dolivat? Meni ga je kar nekaj pilo, zdaj ko sem prešaltal na Elf, pa je nekoliko bolje. Pri naslednji menjavi bom dal not BRP, ker sem imel enak problem že na kanarčku z Motulom in mi po uporabi BRP olja ni več zmanjkovalo.
Domnevam da uporabljaš Motul, ali ga moraš kaj dolivat? Meni ga je kar nekaj pilo, zdaj ko sem prešaltal na Elf, pa je nekoliko bolje. Pri naslednji menjavi bom dal not BRP, ker sem imel enak problem že na kanarčku z Motulom in mi po uporabi BRP olja ni več zmanjkovalo.
Sem imel srečo in ga kupil zadnjič, ko so imeli novo pakungo za 10€, zdaj spet prodajajo staro za 20€.Civava napisal/-a:Ja Motula je poptrebno dolivat sicer ne pretirano pa vendar. Mogoče bi bilo res bolje uporabiti BRP olje.
Meni je Motula popapcalo pri polnih obremenitvah po globokem snegu na 100km tudi do dober deci. Pri "normalni" vožnji pa kak deci na 200km. Podobno je bilo na kanarčku.
- moz
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 152
- Pridružen: 25 Sep 2007, 11:33
- Kraj: Stari trg pri Ložu, blizu Babno polje
- Kontakt:
To se je zgodilo tudi pri meni, pred kakimi tremi meseci.czy napisal/-a:Danes mi je začelo izmenično utripalo 4wd in 2wd in v prostem teku se je motor premikal
Sam se s tem nisem ubadal, saj je bil moped tik pred servisom, tako da je Tone sproti vse poštimal.
Me pa zanima zakaj pride do tega, če mogoče kdo ve?
2007: Linhai MUDDY 300 4X4
2008: Kawasaki Brute Force 750
2008: Kawasaki Brute Force 750

A se je kdo že poglobil v sistem za dovod zraka? Kolikor je meni jasno, zrak potuje skozi air box v variomat in zadaj ven. V airboxu je luknja do variomata nižja, v variomatu pa je varnostno stikalo, ki izklopi motor ob zalitju. Po tem takem sklepam, da je motor pratično nemogoče zalit. Ali se motim?
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Tukaj pa vidim problem. Sam sicer ne vem kako točno poteka vstop zraka v variomat vedar , če to drži kar praviš je izstop zraka malo nižji kot pa izpušni lonec. Če bi imel moped v banji potem bi bilo vse lepo in prav torej, ko bi zalilo variomat bi motor ugasnil. Vedar pa vsi vemo, da na terenu ni vse idealno zatorej lahko pride do vdora vode skozi ispušni lonec in tako lahko zopet zalije motor.Vse je odvisno od tega kje je senzor za isklop motorja.czy napisal/-a:A se je kdo že poglobil v sistem za dovod zraka? Kolikor je meni jasno, zrak potuje skozi air box v variomat in zadaj ven. V airboxu je luknja do variomata nižja, v variomatu pa je varnostno stikalo, ki izklopi motor ob zalitju. Po tem takem sklepam, da je motor pratično nemogoče zalit. Ali se motim?
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Saj to mislim, če se poženeš v globoko vodo motor ugasne zaradi stikala in , ko voda pljuskne lahko zalije motor skozi lonec. Vedar pa se ne morem sedaj domisliti drugega stikala kot tistega , ki je na plastičnemu pokrovu variomata. Vendar tisti meri debelino jermena in , če ta sporoči napako gre motor samo v rezervni program. Bom danes pogledal kaj je še tam okoli.
- moz
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 152
- Pridružen: 25 Sep 2007, 11:33
- Kraj: Stari trg pri Ložu, blizu Babno polje
- Kontakt:
Smo imeli že en tak primer, ko je Grizzly plaval po približno slab meter globoki vodi. Dokler je motor imel malo več obratov je bilo vse ok, ko pa je bil pritisk vode močnejši kot pritisk izpušnih plinov se je pojavil mrk.Skozi izpuh bi ga lahko zalilo v primeru, da motor v vodi ugasne.
Ko smo ATV povitlali na drevo in pustili da se je mali scedilo je motor po petnajsti minutah "kašlanja" v vodoravni poziciji spet delal normalno.
Naj povem še to, da je bil zračni filter malenkost moker, mislim pa da več kot nekaj kapljic ni prišlo skozi filter.
Tudi variomat ni imel nikakeršnih problemov.
Jaz s svojim Kawasakijem nisem šel v tako globoko vodo, ker je bil takrat motor še frišen


Naj povem še to, da Grizz prede še danes.
2007: Linhai MUDDY 300 4X4
2008: Kawasaki Brute Force 750
2008: Kawasaki Brute Force 750

Civava napisal/-a:Danes sva z pa z Hurcotom malo kolotek popravila na Kawlnu. Zgleda , da ga je Tapolca malo zmatrala![]()
Priporočilo: da ti prišparam mal cvenka, zamenjaj končnike in špurštange, ker so končniki že novi zanič, špurštange pa so premehke in se pri malo močnejšem stranskem udarcu iz notranje strani kolesa zakrivijo, kar povzroči poškodbo zgloba, polos pa stane 430€. Meni se je to že 3x zgodilo in sem moral menjat že obe polosi. Strošek izdelave špurštang in končnikov pa je ca 120€. Pa tudi nobenega lufta več nebo in vožnja bo veliko bolj mirna in kontrolirana. Pa poglej še zračnost na rokah, ker se na offroadu uniballi hitro zrabijo. Na mojem je zamenjano komplet s pušami iz olionom, pa kak nipel tudi ni napačen.
Aja, zdaj se mi je že dvakrat v kratkem prižgala lučka, da sem moral resetirat EBS, ali je imel kdo že podoben problem?