AC 550 PS TRV
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
AC 550 PS TRV
Odpiram novo temo za težave z mojo 550-ko.No težava je v tem da je začela ugašat.Na ekrančku se izpiše čisto spodaj
P 0635 kaj bo bilo to narobe?ali je to zrelo za uradni servis? Hvala
P 0635 kaj bo bilo to narobe?ali je to zrelo za uradni servis? Hvala
Re: AC 550 PS TRV
Če ti začne enkrat na števcu javljati neke kode, nima smisla, da se sam ubadaš z njim, ker dvomim, da boš lahko motor sam popravil, ima pa tudi garancijo. Vem, da bi rad zaradi oddaljenosti do uradnega serviserja zadevo popravil sam, ampak o tem si najbrž razmišljal pred samim nakupom motorjabugimajstr napisal/-a:Odpiram novo temo za težave z mojo 550-ko.No težava je v tem da je začela ugašat.Na ekrančku se izpiše čisto spodaj
P 0635 kaj bo bilo to narobe?ali je to zrelo za uradni servis? Hvala


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
prideš z ATV-jem

Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
Re: AC 550 PS TRV
Zasledil sem da je to neka napaka na servotu.kaj več pa ne razumem angleško.neko foro razlagajo kako se napako odpravi samo ne razumem.žal.bo potrebno jutri klicat na servis.potem pa spet iskanje prevoza.

Re: AC 550 PS TRV
Ojla
Poglej varovalke,to je vse kar lahko sam naredis.Napaka pa je (Power Steering Controller Circuit).
Lp.Borke
Poglej varovalke,to je vse kar lahko sam naredis.Napaka pa je (Power Steering Controller Circuit).
Lp.Borke
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
Re: AC 550 PS TRV
Na kratko.Mačka je bla na servisu.Odkrili praktično nič.Odpravili samo tisto kodo napake ki jo je javljalo.Občasno bo pa še vedno crkovala.ker je treba spucat nekaj kar je baje dost posla tako da bo to pucanje na servisu čez 700 km.je bil pa delni vzrok tudi bol slabo napolnjen akumulator.tako da sem kupil polnilec.zdaj me pa sam zanima če se bo računalnik kaj pobrkal če akumulator odklopim in prišraufam tiste kable da nebom rabil vedno sedeža dol stikat.Vglavnem nasvet samega gospoda edija je bil malo bol jo teraj.
da nebo crkovala.

- hurco
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1017
- Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
- Kraj: škofja loka
- Kontakt:
Re: AC 550 PS TRV
Če bi se rad zares rešil težav z akumulatorjem si nabavi gel akumulator. Drugače pa ti predlagam ,da kupiš polnilec, pri katerem ni treba odklapljati akumulatorja od računalnika. Potem ga lahko dopolniš kar preko vtičnice 12V pri belanci.
AC 400 trv 4xgrebe
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
Re: AC 550 PS TRV
Bi bil vesel če mi lahko poveš kakšen akumulator bi moral kupit da bo dobro funkcioniral.pa kak je to polnilec?Ma sej nemore več filat kot da alternator ven.ali?Se ne razumem u 12 voltno elektriko dost.ker polnilec sem kupil pa bi moral akumulator odklopit da lahko nataknem tisti podalšek.če lahko odklopim da nebo problemov?
Re: AC 550 PS TRV
Glede akumulatorja, v katerem je gel: v bistvu isti, kot ga imaš sedaj (karakteristike), v njem pa je namesto tekočine gel.
Kar se polnilca tiče: to je polnilec, ki ima namesto klem za priklop na akumulator vtič za 12 V , katero vtakneš v vtičnico na motorju, polnilec pa priklopiš na 220 V . Dobijo se "pametni" polnilci, ki ne polnijo vedno, ampak samo, ko napetost v akumulatorju pade pod določen nivo
Kar se polnilca tiče: to je polnilec, ki ima namesto klem za priklop na akumulator vtič za 12 V , katero vtakneš v vtičnico na motorju, polnilec pa priklopiš na 220 V . Dobijo se "pametni" polnilci, ki ne polnijo vedno, ampak samo, ko napetost v akumulatorju pade pod določen nivo
Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
prideš z ATV-jem

Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 567
- Pridružen: 15 Jun 2011, 22:37
- Kraj: bela krajina
Re: AC 550 PS TRV
A tako..Sem si narobe razlagal da se sam motor med laufanjem prek utičnice fila.:)ja se opravičujem za take izpade.pač mi ni čist najbol jasno.se pravi akumulator more bit enakih karakteristik samo namest vode ima gel.ok to razumem.zdaj pa samo še bistvo ki ga še nisem izvedel.a lahko odklopim akumulator?da ne pobrkam števca?najlepša hvala.
aja Bohorc 100x hvala ker si mi posodil prikolico.
aja Bohorc 100x hvala ker si mi posodil prikolico.

Re: AC 550 PS TRV
Lahko, edino uro si boš moral nastaviti na novo, to je pa tudi vse.bugimajstr napisal/-a:a lahko odklopim akumulator?da ne pobrkam števca?najlepša hvala.
aja Bohorc 100x hvala ker si mi posodil prikolico.
Malenkost, če jo boš še rabil, veš kje sem

Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
prideš z ATV-jem

Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
- el.presidento
- ON™®
- Reactions:
- Prispevkov: 3288
- Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
- Kraj:: Ivančna Gorica
- Kontakt:
Re: AC 550 PS TRV
Kako pa je lahko slabo napolnjen? To je lahko vzrok le slab akumulator ali pa regulator (narebrena elektronika nekje na motorju) ki napaja akumulator. Razen če se bolj malo voziš, potem je lahko to krivda za slabo napolnjen akumulator.bugimajstr napisal/-a:je bil pa delni vzrok tudi bol slabo napolnjen akumulator.tako da sem kupil polnilec.
www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250
Re: AC 550 PS TRV
hurco napisal/-a:To največkrat pomeni zanič akumulator.

Ko so prižgane samo pozicijske luči, je polnjenje dokaj v redu ( po meritvah na servisu), težava nastane, ko so prižgane zasenčene ali dolge luči, takrat ne polni dovolj, tudi pod visokimi obrati ne

Mogoče kdo ve kakšne so prave vrednosti polnjenja

Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
prideš z ATV-jem

Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
- alvin77
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 73
- Pridružen: 23 Avg 2009, 21:30
- Kraj: Notranje Gorice
- Kontakt:
Re: AC 550 PS TRV
Kaj pa alternator (dinamo) kako se obnese pri prižganem atv-jem. Jaz imam akumulator novi in mi kaže ob ugasnjenem motorju 11.8v, ko pa prižgem mi pa kaže 12.6v. Preiskusi še alternator

Dinli A700
Re: AC 550 PS TRV
Magnet je tisti altenator in v osnovi vsi dajejo dovolj "štroma". Regulator napetosti "regler" pa je element, ki uravnava količino "štroma". Običajno je to "slabši člen" v tej verigi. Po mojih izkušnjah se z zamenavo regulatorja napetosti (ni nujno, da je original - v glavnem so standardni) stvar uredi.alvin77 napisal/-a:Kaj pa alternator (dinamo)
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- alvin77
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 73
- Pridružen: 23 Avg 2009, 21:30
- Kraj: Notranje Gorice
- Kontakt:
Re: AC 550 PS TRV
Nism vedu da regulator igra tako glavno vlogojaka napisal/-a:Magnet je tisti altenator in v osnovi vsi dajejo dovolj "štroma". Regulator napetosti "regler" pa je element, ki uravnava količino "štroma". Običajno je to "slabši člen" v tej verigi. Po mojih izkušnjah se z zamenavo regulatorja napetosti (ni nujno, da je original - v glavnem so standardni) stvar uredi.alvin77 napisal/-a:Kaj pa alternator (dinamo)

hvala


Dinli A700
Re: AC 550 PS TRV
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Re: AC 550 PS TRV
Tudi jaz sem imel težave z elektriko. Kupil novega Panterja 700 lani oktobra, novembra zapadel prvi sneg, med pluženjem oz. po pluženju mi je elektrika čisto umrla in mi ni več užgal. Potem sem celo zimo polnil akumulator, da je užgal, pa še to je blo treba kdaj na kable.
Spomladi zamenjal akumulator in do sedaj je ok, vendar se izogibam elektro potrošnikom. Se pa bojim kaj bo spet, ko začnem plužiti. Pa vitel gor, dol, gor, dol... 100x.
Sem razmišljal, da bi za pluženje kar dodal en avtomobilski akumulator zadaj na prtljažnik. Kaj menite?
Spomladi zamenjal akumulator in do sedaj je ok, vendar se izogibam elektro potrošnikom. Se pa bojim kaj bo spet, ko začnem plužiti. Pa vitel gor, dol, gor, dol... 100x.
Sem razmišljal, da bi za pluženje kar dodal en avtomobilski akumulator zadaj na prtljažnik. Kaj menite?
Re: AC 550 PS TRV
Očitno bom jaz tudi to mogo zamenjat pri moji mački, ker imam podoben problem kot Bohorc
Kak se ustavim v križišču oz kje drugje, se mi ogrevane ročke kr izklopijo(pade pod 12.3V očitno).

- hurco
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1017
- Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
- Kraj: škofja loka
- Kontakt:
Re: AC 550 PS TRV
Vse živo se dogaja s temi tekočimi akumulatorji. Eni so slabi lahko že novi, ali so predolgo kje počivali, ali so čungalunga, drug problem je tresenje in vibracije pa zmeče vodo ven, potem lahko se lahko poškoduje ker se preveč izprazni zaradi vitlanja, v glavnem eno samo sranje. Najbolje je nabaviti en gel akumulator ki ni občutljiv na nobeno zgoraj napisano reč, potem pa naprej ukrepati.
AC 400 trv 4xgrebe
Re: AC 550 PS TRV
Ko se je meni izpraznil originalni akumulator sem vsekakor hotel imeti takšnega na gel, pa ga takrat, ko sem ga kupoval niso imeli. Bo pa naslednji vsekakor na gel, le poiskati moram, kje ga bom kupil. Ironija je v tem, da mi je hotel možakar v trgovini, ki je ne bom imenoval za tekoči akumulator računati 120hurco napisal/-a:Vse živo se dogaja s temi tekočimi akumulatorji. Eni so slabi lahko že novi, ali so predolgo kje počivali, ali so čungalunga, drug problem je tresenje in vibracije pa zmeče vodo ven, potem lahko se lahko poškoduje ker se preveč izprazni zaradi vitlanja, v glavnem eno samo sranje. Najbolje je nabaviti en gel akumulator ki ni občutljiv na nobeno zgoraj napisano reč, potem pa naprej ukrepati.


Ko vozim samo s pozicijskimi lučmi, mi motor vžiga čisto normalno, brez težav, ko pa vozim z prižganimi zasenčenimi lučmi, pa je naslednji dan vžiganje bistveno drugačno: dlje časa moram zaganjat motor, ponavadi pa itak ne vžge

Bliža se zima, z njim tudi pluženje - bo treba ukrepat in zadevo sanirat, drugače ne bom dolgo plužil

Težavo s tem bom najprej poizkusil z zamenjavo "reglerja", Jaka, bi te prosil, da mi na ZS pošlješ ponudbo, če imaš kakšnega univerzalnega. Na ZS se dogovoriva vse podrobnosti, O.K.

Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
prideš z ATV-jem

Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders
- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Re: AC 550 PS TRV
Pri akumulatorju res ni treba šparat € in jezika pri šinfanju nategunskih trgovcev.
V mojem grizzu je še originalni (5 let star) akumulator. Na podlagi meritev je še v odličnem stanju.
Do sedaj sem ga trikrat polnil zgolj zaradi obilnega pluženja (splužm precej lastne površine in še vsem sosedom) . Mu kar paše malo dodatnih elektrončkov po dolgem hranjenju požrešnega vitla, ker so mi pri dvigu pluga tudi že luči ugašale.
Mi brez težav generator med vožnjo servira ogrevane ročke na full, dolge luči in dodatne >špic lampe z 2 x 55 W<
Grizz je parkiran celo zimo zunaj. Sicer na suhem, ampak tudi na mrazu. Nikoli do sedaj ni bilo težav z vžiganjem.
Torej: dober akumulator in dober regler = veselje v vožnji in dolgoročni mir pred tovrstnim težavam.
LP!
V mojem grizzu je še originalni (5 let star) akumulator. Na podlagi meritev je še v odličnem stanju.
Do sedaj sem ga trikrat polnil zgolj zaradi obilnega pluženja (splužm precej lastne površine in še vsem sosedom) . Mu kar paše malo dodatnih elektrončkov po dolgem hranjenju požrešnega vitla, ker so mi pri dvigu pluga tudi že luči ugašale.
Mi brez težav generator med vožnjo servira ogrevane ročke na full, dolge luči in dodatne >špic lampe z 2 x 55 W<
Grizz je parkiran celo zimo zunaj. Sicer na suhem, ampak tudi na mrazu. Nikoli do sedaj ni bilo težav z vžiganjem.
Torej: dober akumulator in dober regler = veselje v vožnji in dolgoročni mir pred tovrstnim težavam.
LP!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.