Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovori
Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 11 Nov 2011, 18:36

Specialci za CanAm nasvete prosim. Med 100km/h in 110km/h zacne utripat engine lucka. Motor ne izgubi moci. Ce multi-display postavim v CODE mode, ne izpise nobene napake. Ko motor ugasnem in ponovno prizgem lucka ne utripa vec. Ko ga ponovno pozenem nad 100km/h se ponovno vklopi.

BTW: 1:0 za KQ ;)


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 11 Nov 2011, 18:57

Limb mode??? Ampak načeloma bi naj takrat izgubil obrate...nimam pojma!
Pri 18.000 i kusur km. mi še ni zasvetila nobena lučka...razen za bencin :D .
Če ti nato izgine in vse deluje normalno naprej, ga teraj....sicer pa naj ti pri SS to rešijo...!
P.S. KQ-ja še malo šparaj... ;)



Uporabniški avatar
RBATV
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 22
Pridružen: 11 Nov 2011, 19:47
Kraj:: Domžale
Kraj: Domžale

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a RBATV » 11 Nov 2011, 19:55

Limp mode.....ispiše ko računalnik ne zaznava podatkov od določenih senzorjev!Agregat bo še vedno normalno deloval. V tvojem primeru se obrni na servis v kolikor je zadeva v garanciji!Verjetno je napaka v nepravilni zmesi goriva in zraka EFI enota ali pa na sezorju olja ali vode!Lako je keč v razrahljanem kontaktu na kakem senzorju. pri meni se je to občasno dogajalo ko sem nepravilno nastavljal HMF Optimaizer za gorivo na 800 XT Max!


LP.RBATV
**Servis Štirikolesnikov vseh znamk**
Gsm:040/613-913

---------------------------
Renegade 800X RBR Team

Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 12 Nov 2011, 00:15

To ni mogoče: BRP s težavami :?: [-X #-o :---) ](*,) :butthead:. freshslo mislim, da si eden izmed redkih do sedaj, ki si je upal na ta forum predstaviti težavo z BRP-jem, ki je opevan v višave. Kar verjeti ne morem :k:. Nisem zavisten,nikomur ne privoščim okvar, a v zadnjih treh tednih je bil BRP tako prehvaljen, da kar verjeti ne moreš [-( .


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 12 Nov 2011, 00:22

Zelo mozno je, da je res na EFIju. Bom jutri razkopal zadevo in preveril stvari.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 12 Nov 2011, 00:24

Sej sva se z @BIF-om zmenila. Jaz ga bom grajal, on pa hvalil :lol:
Bohorc napisal/-a:To ni mogoče: BRP s težavami :?: [-X #-o :---) ](*,) :butthead:. freshslo mislim, da si eden izmed redkih do sedaj, ki si je upal na ta forum predstaviti težavo z BRP-jem, ki je opevan v višave. Kar verjeti ne morem :k:. Nisem zavisten,nikomur ne privoščim okvar, a v zadnjih treh tednih je bil BRP tako prehvaljen, da kar verjeti ne moreš [-( .


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
andrej
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 120
Pridružen: 06 Avg 2009, 17:07
Kraj: Ljubljana

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a andrej » 12 Nov 2011, 00:46

freshslo napisal/-a:Specialci za CanAm nasvete prosim. Med 100km/h in 110km/h zacne utripat engine lucka. Motor ne izgubi moci. Ce multi-display postavim v CODE mode, ne izpise nobene napake. Ko motor ugasnem in ponovno prizgem lucka ne utripa vec. Ko ga ponovno pozenem nad 100km/h se ponovno vklopi.

BTW: 1:0 za KQ ;)

\:D/ Imel isti problem so mi ga na servisu priklopili na tester in je bila napaka na enem senzorju... \:D/



Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 12 Nov 2011, 01:16

Bom povedal malo drugače izvzeto iz konteksta: BRP je nedotakljiv in se ne kvari :---) Zakaj tega nihče ne prizna, razen nekaterih izjem :?:
Motor je precej drag in zaradi tega nihče noče opisovati težav in okvar na renomirani znamki. Že zaradi tega bi bilo vsem uporabnikom, razen izjem izpod časti, da priznajo, da se tudi "Ferrari" med 4 cikli pokvari. Letos sem imel namen kupiti 4cikel te znamke, a sem po tehtnem razmisleku in dejstvu, da mi za polovico dražji(ob dejstvu, da sem hotel kupiti novega) motor ne nudi praktično nič več, kot motor, ki ga vozim sedaj sam sebi rekel: Bohorc ne spuščaj se v to, ker ti bo hudičevo žal. Po tistem, ko je prijatelj z 800-stotko imel velike težave in so mu menjali motor (hvala Bogu pod garancijo), in po dejstvu, da je bil možakar brez motorja 3 mesece sem se odločil za to, za kar sem se. Pri tem pa ne izpostavljam znamke, ki jo vozim, razen po avatarju in mi ni niti namen delati reklamo za ta model in tip motorja, saj od tega nima nič.
Res je, da vsak berač svojo malho hvali, samo eni ste pa taki egoisti, da kar res ni in kljub temu, da se na forumu naj ne bi izpucavalo "moj je najdaljši in najdlje nese" tega ne upoštevate. Pa ne bom imenoval poimensko, oziroma po nick -ih, mislim, da ste se sami prepoznali :-k, mislim predvsem na tiste, ki imate včasih komentarje in hvalisanje znamk motorjev, ki jih vozite in ki imate vsakodnevne komentarje le da se omeni BRP :roll: .

Do sedaj sem imel priliko srečati le nekaj voznikov BRP-ja, vsak je imel vsaj nekaj težavic, a so jih vsaj priznali.
Da pa nekdo reče: "Vozim BRP-ja 18 000 do 20 000 km ali pa še več, brez nikakršnih težav, glej zame je to iz trte izvito, ali pa tisti, ki to trdi laže kot pes teče [-X


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
krono
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 43
Pridružen: 27 Jan 2010, 18:30
Kraj: notranjska

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a krono » 12 Nov 2011, 06:38

.
Zadnjič spremenil krono, dne 24 Feb 2013, 11:49, skupaj popravljeno 1 krat.



Uporabniški avatar
gavry
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 142
Pridružen: 31 Avg 2008, 11:10
Kraj: Bela krajina

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a gavry » 12 Nov 2011, 07:44

"moj je najdaljši in najdlje nese" :finga:



Uporabniški avatar
andrej
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 120
Pridružen: 06 Avg 2009, 17:07
Kraj: Ljubljana

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a andrej » 12 Nov 2011, 09:00

\:D/ Imel BRP 800 in dokler je bil v garanciji je bil 6x na servisu, 3x redni servis in 3x okvare. :-k Pred iztekom garancije pa je šel od bajte kajti dve okvare sta bile cenovno zelo visoke, če bi jih moral plačati... [-X



Uporabniški avatar
lakl
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1722
Pridružen: 09 Apr 2009, 19:22

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a lakl » 12 Nov 2011, 09:07

Z zgoraj opisanim se ne bi popolnoma strinjal!
Poznam kar nekaj voznikov renomiranih znamk (in tudi NErenomiranih) kateri vozijo tudi na hard, popolnoma brez okvar.
Samo redno vzdrževanje!
Ampak tukaj je še vprašanje servisa in dobava delov ključnega pomena. Brp ima razvejano mrežo servisov in dele po večini na zalogi je pa problem v usposobljenosti serviserjev. Enako je pri avtomobilih,saj so danes le serviserji in ne več mehaniki kot včasih. Pravih mojstrov je danes zelo malo.Tukaj je potrebno imeti malo sreče ali prijatelja.

Bif je naredil 19.000 km in le servisira. Rogi je naredil precej več in le servisira. Način njune vožnje ,osebno poznam,zato vem kako agregati trpijo. Tukaj je še nekaj voznikov logiranih,kateri pridno nabirajo kilometre in le servisirajo. Da se pojavijo kakšne drobne napake je pa zame normalno. Tudi sam vozim brez okvar (kitajca in ne renomiranca ) ,vendar se zavedam,da me te tudi čakajo,kot tudi tebe Bohorc-vendar upajva da bodo redke,cenene in lahko odpravljive. :D

Včasih pa je na forumu tudi malce podkurt potrebno ,da je bolj pestro in ker pač poznam veliko članov , vem ,da je marsikaj napihnjeno,zrežirano,...
Veliko je pa tudi voznikov,kateri ""modro" zatajijo svoje težave in potem dvigujejo svoje motorje v višave in nebesa.
Ni je stvari,katera ne bi bila dovzetna za okvare pa naj bo to cenena ali pa draga-kitajc ali pa Brp. Vse se lahko pokvari in tudi se!

Moj ni najdaljši -ker sem ga odrezal! :butthead:
:D :D :D
(grem zdaj na furo,da bo polj kaj za šraufat) :-$ Pa ne okol govorit!



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 12 Nov 2011, 09:14

Bohorc in Krono...najprej eno lepo dobro jutro! Upam, da je bila noč dovolj dolga, da sta podoživela svoje mokre sanje!
Mimogrede bi te spomnil Bohorc na tvojega Jumbota z rdečo pentljo.....čudovit motor za 9.000 EUR-ov ( :-k ta je bil pa poceni???). In kolikor se spomnim nisem napisal niti ene žal besede o tvoji vrhunski izbiri.
Verjamem, da se je BRP marsikomu vsedel v želodec...tudi zaradi mojega pisanja...a napisal sem le tisto, kar doživljam sam.
Oponašaš mi 18.000 in nekaj malega prevoženih km. Ok. Ne vem kaj naj napišem razen resnice...menjal sem vsa olja, originalni filter sem menjal z K&N-om, orig.svečke z Iridium NGK, valjčke variomata, jermen (Carlisle- ki ga odsvetujem), navadne ročke z ogrevanimi in en set gum! Pa na furi mi je vejo potisnilo čez stopnico, ki je počila, in kovinsko "zajlo" sem zamenjal z sintetično vrvjo na vitli! In to je vse. V kolikor so to okvare....pa naj bodo. Samo letos sem prevozil skoraj 6.000 km v 90% terena (pa ne mislim makedama). Pozimi imam namen zamenjati končnike, sprednje ležaje, odpret vse manšete, očistit ležaje in jih ponovno namastit na sveže, ter razstavit, prekontrolirat in po potrebi zamenjat vse puše na rokah. Ampak pozor..razen morda končnikov nobena od naštetih zadev nima "lufta" ali kaže znake obrabe! To bom naredil preprosto zato, ker je moja filozofija ta, da želim od motorja maximum....in mu zato tudi kaj privoščim!
In to je absolutno vse!
Ok morda bo kdo dejal, da imam pač srečo...super, jo pač imam....ampak ne bom napisal, da je bilo z BRP-jem kaj narobe samo zato, da bi bil nekdo potolažen!
Da pa se BRP ne more pokvariti, pa nisem napisal nikoli in tudi ne bom...celo čudno bi bilo če se ne bi!
In nekdo, ki si kupi (tako trdijo) motor za teren, na njega pripopa cestne gume, vinshield in konteiner za hrano mi težko bere levite o pokvarljivosti ali nepokvarljivosti znamke.
In nedavno sem napisal da so "rižeki (da ne bo pomote..mislil sem na Japonske proizvajalce), Polarisi, AC-ji in BRP-ji" vsi odlični motorji, od vas expertov pa še nisem prebral nobenega posta, kjer bi kdo iskreno napisal da je BRP res odličen stroj....najverjetneje, ker v to preprosto nočete verjeti!
Vesel sem da je Freshslo kupil BRP-ja...kolikor sem ga uspel v teh dneh spoznati (med vrsticami) se o izbiri motorja odloča predvsem racionalno in na podlagi dejstev. In resnično iskreno upam in verjamem, da ta lučka, ki je zasvetila (mimogrede za vse privoščljivce...motor kljub temu dela normalno), ne pomeni prav ničesar in , da bo "težava" kmalu eliminirana! Še bolj pa si želim, da bo z motorjem zadovoljen predvsem, pa, da mu bo nudil vse tiste užitke zaradi česar smo si večinoma tudi kupili motorje-ne glede na znamko!
In mimogrede še za konec....Krono preden si razbiješ glavo na vseh zidovih....moj "izpad" o tem, kako sem "sesul" BRP-ja je bil namenjen poživitvi dogajanja na forumu. Naveličal sem se prebiranja in modrovanja o vedno znova ponavljajočih se temah, kako ima nekdo "luft" v diff-u, kako se komu zdi, da mu trese prednje levo kolo, da mu visi dol en kabelček in ne ve kam naj si ga vtakne ipd...dolgočasne malenkosti, ki itak na koncu pristanejo tam kjer jim je mesto-pri mehanikih!
In ker je danes lep sončen dan....zajahajte svoje motorje....uživajte, naredite kak kilometer še po kakšnem makedamu...in v naslednjih dneh...bomo spet imeli o čem pisati, se "prepirati" in debatirati!
Saj zato pa med drugim tudi so forumi mar ne...da pač napišeš kaj si misliš...pa če imaš prav ali ne! ;)



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 12 Nov 2011, 09:49

Pa kaj je z vami? Knjige sem nehal brat, ker je bilo prevec teksta. Revije prelistam in pogledam slikce, ter preberem par vrstic. Vasih profil slikc sem se ze navelical gledat in ce bodo taki romani bom se forum nehal brat:)


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 12 Nov 2011, 09:50

andrej napisal/-a:
freshslo napisal/-a:Specialci za CanAm nasvete prosim. Med 100km/h in 110km/h zacne utripat engine lucka. Motor ne izgubi moci. Ce multi-display postavim v CODE mode, ne izpise nobene napake. Ko motor ugasnem in ponovno prizgem lucka ne utripa vec. Ko ga ponovno pozenem nad 100km/h se ponovno vklopi.

BTW: 1:0 za KQ ;)

\:D/ Imel isti problem so mi ga na servisu priklopili na tester in je bila napaka na enem senzorju... \:D/
Bravo!!! Ful si mi pomagal. To, da senzor javi napako mi je jasno. Mene zanima kateri?


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 12 Nov 2011, 10:09

freshslo napisal/-a:Pa kaj je z vami? Knjige sem nehal brat, ker je bilo prevec teksta. Revije prelistam in pogledam slikce, ter preberem par vrstic. Vasih profil slikc sem se ze navelical gledat in ce bodo taki romani bom se forum nehal brat:)
Hehe...imaš prav!
No da ne bo samo dolgčas in blebetanje...za vmesno popestritev filmček mojega motorja, ki ga je na posnetku vozil moj 15 letni sin!
Tako, da....ja tudi kakšno dirko je dal skozi...brez okvar! :D
Dirka je bila amaterskega značaja...čeprav vozilo pa se je na polno!
http://www.youtube.com/watch?v=LnhvRuS- ... ideo_title
Pa še prva dirka...
http://www.youtube.com/watch?v=fzpt8G7N ... ure=relmfu
Eeee....slikic izpred kakšne gostilne pa žal nimam :oops:



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 12 Nov 2011, 12:15

Vidim, da si mu zabical, da mora sparat ATV :)
BIF napisal/-a:
freshslo napisal/-a:Pa kaj je z vami? Knjige sem nehal brat, ker je bilo prevec teksta. Revije prelistam in pogledam slikce, ter preberem par vrstic. Vasih profil slikc sem se ze navelical gledat in ce bodo taki romani bom se forum nehal brat:)
Hehe...imaš prav!
No da ne bo samo dolgčas in blebetanje...za vmesno popestritev filmček mojega motorja, ki ga je na posnetku vozil moj 15 letni sin!
Tako, da....ja tudi kakšno dirko je dal skozi...brez okvar! :D
Dirka je bila amaterskega značaja...čeprav vozilo pa se je na polno!
http://www.youtube.com/watch?v=LnhvRuS- ... ideo_title
Pa še prva dirka...
http://www.youtube.com/watch?v=fzpt8G7N ... ure=relmfu
Eeee....slikic izpred kakšne gostilne pa žal nimam :oops:


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

The driver
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 34
Pridružen: 07 Mar 2011, 14:55

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a The driver » 12 Nov 2011, 12:22

Kar lahko sam narediš v tem primeru je, da pogledaš vse kontakte kateri imajo priklop na agrega ter EFI telo. Če to nebo zadeve rešilo pa ti ostane samo SS, ki ti ga bo priklopil na računalnik videl za kateri senzor gre in to je to.... :| No še vedno pa upam,da boš lahko rešil zadevo doma. [-o<

@Bohorc ena videoteka, da se razsvetliš zakaj Can-am vloži v dirkače letno milijone sredstev.... :help:
http://www.youtube.com/watch?v=XFCuoMCGWEM
http://www.youtube.com/watch?v=BxXyvXp7 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=8yZK-Alf ... r_embedded
V zraku prehiteva muco. :k:

Če ni najboljši, je pa najlepši. :butthead:



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 12 Nov 2011, 17:02

freshslo napisal/-a:Vidim, da si mu zabical, da mora sparat ATV :)
Hja ampak ne zaradi motorja....ipak je moj otrok in prva dirka...mama je bila čisto penasta....nisem želel, da se mu kaj zgodi....on je v tistih letih, ko misli da je vse v desnem palcu in..khmm...no v tisti glavi spodaj :D
Je pa zanimiv tudi pogled na voznika med dirko (0d 3,03 min. dalje). In kar dolgo se je z 650-ko "upiral" Renegadu 800, ki ga je vozil Ačko, ki je odličen voznik (SXC skupno 3 mesto)!
http://www.youtube.com/watch?v=44PiZQRwkhg



Uporabniški avatar
andrej
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 120
Pridružen: 06 Avg 2009, 17:07
Kraj: Ljubljana

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a andrej » 12 Nov 2011, 18:18

freshslo napisal/-a:
andrej napisal/-a:
freshslo napisal/-a:Specialci za CanAm nasvete prosim. Med 100km/h in 110km/h zacne utripat engine lucka. Motor ne izgubi moci. Ce multi-display postavim v CODE mode, ne izpise nobene napake. Ko motor ugasnem in ponovno prizgem lucka ne utripa vec. Ko ga ponovno pozenem nad 100km/h se ponovno vklopi.

BTW: 1:0 za KQ ;)

\:D/ Imel isti problem so mi ga na servisu priklopili na tester in je bila napaka na enem senzorju... \:D/
Bravo!!! Ful si mi pomagal. To, da senzor javi napako mi je jasno. Mene zanima kateri?
Pri meni je bil senzor menjalnika...



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 12 Nov 2011, 20:57

Tnx! Bom premeril ta senzor. Danes sem ga spravil v prafaktorje. Da mal pregledam obrabo rotaxa. Opazil pa sem tud da bivsi lastniki niso poznali crown ali wd40:)) Nekaj dela bo, ampak ce sam naredis vsaj ves kaj in kako si naredil.

@BIF: hvala bogu, da si tako ravnal, sin je samo eden, brpjev 650 je pa tolk da jih prodajajo:)


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
lakl
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1722
Pridružen: 09 Apr 2009, 19:22

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a lakl » 12 Nov 2011, 21:22

Trenutno smo res lahko se ponosni na svoje sinove. Vsak taksen dogodek poveze custveno in ni na svetu stvari,katera je vec vredna. Upam,da nam bodo otroci se na stara leta hvalezni!

http://www.youtube.com/watch?v=44PiZQRwkhg
(začetek 7minute)

@freshslo. Tudi sam sem najbolj najbolj zadovoljen,ce,si nekaj lahko uspesno naredim sam,na domacem dvoriscu. \:D/
Zadnjič spremenil lakl, dne 12 Nov 2011, 21:48, skupaj popravljeno 1 krat.



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 12 Nov 2011, 21:31

Ja tud sam najrajs cim vec sam postorim, ker sem edin tko preprican, da je res narejeno. Z servisi sem imel v preteklosti zelo slabe izkusnje.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
RBATV
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 22
Pridružen: 11 Nov 2011, 19:47
Kraj:: Domžale
Kraj: Domžale

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a RBATV » 13 Nov 2011, 16:14

Napačno si se lotil težave! Preveriš senzorje se pelješ ,če še vedno ni bolje , je potrebno zadevo priklopit na računalnik!ta pa bo javil katera zadeva povzroča težavo!!

Brp-ji so se ,se in se bodo kvarili...tako pač je! Moj prejšni Outlander 800 xt max je imel kar nekaj težav.Ubijal ga je asvalt. Povem pa vsem lastnikom 4X4 če mislite ,da lepa vožnja po asvaltu 60-70 ali 90 kmh ne dela škode......ste se krepko zmotili!Tu se dela največ škode!to se delovni stroji z delovnim menjalnikom veliki obrati jih ubijajo, teren je njihovo dvorišče in ne asvalt!


LP.RBATV
**Servis Štirikolesnikov vseh znamk**
Gsm:040/613-913

---------------------------
Renegade 800X RBR Team

Uporabniški avatar
lakl
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1722
Pridružen: 09 Apr 2009, 19:22

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a lakl » 13 Nov 2011, 16:21

ATV - All terrain vehicle!

Ime pove vse! :D



Odgovori