No, da še podam kakšno informacijo glede CAN-AM DS 450 X, če kdo kupuje oz. išče informacije pred nakupom.
Lastnik sem dve sezoni, v tem času sem naredil 100 delovnih ur (cca. 50 na leto jih naredim).
No najprej po nakupu sem imel težave z zadnjimi gumami ITP, neprestano predrte ker so imele zelo malo profila.
Kupil sem SUN-F, 6 platne, zaenkrat brez problema (sezona in pol), profila imajo še približno polovico.
Kasneje sem ugotovil, da mi povzročajo težave releji (klasična napaka), občasno je namreč prižgal lučko za motor oz. ugasnil ker je rele "izklopil" črpalko goriva. Zamenjal sem vse 3 in popravil en "sedež" releja.
Potem je sledila zimska priprava na novo sezono,klasičen servis + čiščenje zračnega filtra, menjava akumulatorja, nova izolacija za kable, popravilo notranje cevi v izpuhu (počena) ter še nekaj malenkosti.
Letošnja sezona je potekala brez večjih težav, vmes sem menjal zadnje ležaje (ter seveda "semeringe") ker so "škripali" in zamenjal zadnje ploščice. Zamenjal je bil še zadnji hub za disk, ker je imel odlomljen del (že ob nakupu).
Zdaj ko se sezona zaključuje se že dela seznam za zimsko vzdrževanje, zadnja alu ročka (oz. grab bar) je počena tako, bo potrebno varjenje, mogoče bom dal naredit kar cel nosilec skupaj še za luč in tablico (+ ročka). Pregledal se bo še motor oz. timing ventilov ter še kaj po potrebi.
Zankrat sem kljub starosti ATV-ja (2008) zares zadovoljen z njim.
Stroški vzdrževanja so relativno nizki:
-letno osnovno zavarovanje cca. 60 EUR,
-servis z menjavo olja in filtra na cca. 25-30 ur tudi samo 20EUR
-gume so cca. 65 po komadu zadnje in 50 za sprednje,
-gorivo tankam 100 okt, poraba tudi ni prevelika glede na uporabo.
Da dodam še pozitivne in negativne strani.
Pozitivne:
-enostavno zgrajen, kar pomeni tudi enostavno in poceni vzdrževanje,
-lahek, zabaven, športen, izredno hiter in stabilen,
-nižja nabavna cena glede na večje modele,
-homologiran in registriran model,
Negativne:
-nima vzvratne prestave (kar se sicer navadiš),
-registriran za enega potnika (peljeta se lahko sicer dva brez problema, ampak nelegalno).
Trenutno vseeno razmišljam o nakupu 4x4 modela oz. natančneje ali Renegade 500 / 570 ali pa Artic cat XC 450i.
Želja je da je automatik oz. da ima reduktor, ker se velikokrat vozim počasneje, po zahtevnejših terenih, dobrodošla vzvratna prestava seveda in števec, neodvisno vzmetenje ter še kaj luksuza

.
"Ogrele" so me cene za Renegade-a 570 ml. 2016 ki so bile od 8300 EUR dalje, sam bi sicer raje 2-3 leta star 4cikel tako da je izven garancije in ga lahko servisiram sam. Isto velja za Artic Cat, cena zelo zanimiva (6700 EUR), vendar nisem še povsem prepričan ali je to pravi stroj (predvsem me skrbi moč), ker gledam nekaj za daljše časovno obdobje.
DS bo najverjetneje naprodaj, ni pa nujno, mogoče ga obdržim (

).
Zima bo pravi čas za razmislek in spremljanje oglasov, če nebo nič, bo pa tudi DS vredu za naslednjo sezono...
