Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovori
Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 14 Maj 2012, 21:40

Nova tezava... Vijak, ki drzi jermenico CVTja je pocil ! Na glavi vijaka je oznaka 10.9 kar pomeni kvaliteto do koliko Nm zdrzi vijak. Ko sem moral preostanek vijaka dobiti iz navoja me je malce skrbelo kako bom zavrtal v odlomljen kos, da ga bom lahko z kontra navojem odvil. In glej ga zlomka, vrtalo se je kot v puter.

Na to sem sel kupit dva nova vijaka 10.9 kvalitete in enega takoj prezagal na pol in poizkusil zavrtati vanj... Vrtanje skoraj ni bilo mogoce ! In tako se je se enkrat pokazala kvaliteta ROTAXa !


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 14 Maj 2012, 22:14

Mogoče, ko se bo ta novi večkrat pregrel, kot se je stari??? Če material večkat pregrevaš in ohlajaš...nisem sicer metalurg ampak tako laično bi menil, da se struktura ali trdnost ali kaj vem kaj spremeni!
No morda nimam prav...razmišljam pač!
Sem pa prepričan, da Rotax (pa tudi kdor koli drug, ki da kaj nase) ne bi varčeval pri tako pomembnem vijaku! Gotovo obstaja razlog, da je počil in po moje ta ne leži v kvaliteti materiala!



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 14 Maj 2012, 22:31

Da bi se v cvtju tako segrel, da bi izgubil lastnosti ni mogoce. Bi prej pokrov cvtja in jermen zgorel :) Kolega se ukvarja z toplotno obdelavo kovin in priblizno vem na kaksnih stopinjah v peceh poboljsuje materiale. Zal je tukaj lahko le razlog v slabem materialu oz. ne pravilnem poboljsanju materiala. Zal !


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
jay886
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1815
Pridružen: 28 Avg 2011, 14:06
Kraj: Ruše

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a jay886 » 15 Maj 2012, 11:28

freshslo napisal/-a: Na to sem sel kupit dva nova vijaka 10.9 kvalitete in enega takoj prezagal na pol in poizkusil zavrtati vanj... Vrtanje skoraj ni bilo mogoce ! In tako se je se enkrat pokazala kvaliteta ROTAXa !
No ja.. kaj vse je ta tvoj ROTAX preživel preden si ga dobil v roke.... :whistle: Tolko kot jamraš prodaj pa kupi Polarisa :lol: Upam, da tudi ti verjetno ne misliš, da bo vse 101% večno držalo, ker je BRP. Se zgodi,(moč, navor, pregrevanje) shit happens, menjaj in gasa dalje. Kakšne težave imajo nekateri, da zmanjka postov na forumu kaj vse je crknilo na atvju.


Sekiraj se, ko ti bo motor na vsaki furi dobesedno CRKNIL. :twisted:


2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Slika

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 15 Maj 2012, 11:51

jay886 napisal/-a:
freshslo napisal/-a: Na to sem sel kupit dva nova vijaka 10.9 kvalitete in enega takoj prezagal na pol in poizkusil zavrtati vanj... Vrtanje skoraj ni bilo mogoce ! In tako se je se enkrat pokazala kvaliteta ROTAXa !
No ja.. kaj vse je ta tvoj ROTAX preživel preden si ga dobil v roke.... :whistle: Tolko kot jamraš prodaj pa kupi Polarisa :lol: Upam, da tudi ti verjetno ne misliš, da bo vse 101% večno držalo, ker je BRP. Se zgodi,(moč, navor, pregrevanje) shit happens, menjaj in gasa dalje. Kakšne težave imajo nekateri, da zmanjka postov na forumu kaj vse je crknilo na atvju.


Sekiraj se, ko ti bo motor na vsaki furi dobesedno CRKNIL. :twisted:
@jay886: Ta tvoj post ne odgovori nikomur ;) Ko nekdo v DINLI temi prikaze kako pozre osovino, ker ni pravilno obdelana je vse OK. Zato sem tudi napisal kaj se je zgodilo z vijakom... Se mi je pa zelo cudno zdelo, da si lahko ROTAX to privosci. Bom pa spodaj objavil zate razlago poboljsanja in kaj pomeni kvaliteta vijaka ;)

Tudi, ce je bil ta moj ROTAX vsak dan teden zariban in prekucnjen, nima to nobene veze, ce vijak ni pravilno poboljsan, mar ne ?

Danes bom odvil se drugi vijak, ki drzi prvo jermenico v CVTju in ga prepolovil in preizkusil kaksno ima trdoto z rockwellovo napravo (oznaka je tudi 10.9 - za avtomobilsko industrijo). Itak imam ze oba nova vijaka doma.

Tukaj si lahko pogledate in preberete kako se poboljšuje material:
http://www.kaldera.si/cgi-bin/stran.pl? ... t_strani=3
Upam, da je iz tega jasno, da takih temperatur CVT ne doseze ;)

Kvaliteta vijakov:
Slika
Zadnjič spremenil freshslo, dne 15 Maj 2012, 12:05, skupaj popravljeno 2 krat.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
jay886
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1815
Pridružen: 28 Avg 2011, 14:06
Kraj: Ruše

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a jay886 » 15 Maj 2012, 12:01

Saj prav, da napišeš.. sam vedno rad preberem takšne teme, ker vedno kaj zveš novega. Ampak napišeš tako, kot da manjka pol motorja. Nevem kako je s tem, ampak dvomim, da rotax sam izdeluje te vijake, sploh za cvt. Po specifikaciji štimajo, verjetno pa niso šli vseh vijakov testirat na tvoj način (vrtanje), ker bi pomojem še danes vrtali. In s tem načinom še ne ugotoviš kvaliteto vijakov. Kaj pa se je dogajalo pa lahko samo ugibamo in debatiramo v tri dni..


2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Slika

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 15 Maj 2012, 12:12

jay886 napisal/-a:Saj prav, da napišeš. Ampak napišeš tako, kot da manjka pol motorja. Nevem kako je s tem, ampak dvomim, da rotax sam izdeluje te vijake. Po specifikaciji štimajo, verjetno pa niso šli vseh vijakov testirat na tvoj način (vrtanje), ker bi pomojem še danes vrtali. Kaj pa se je dogajalo pa lahko samo ugibamo in debatiramo v tri dni..
Da te se malo poducim, trdoto se ne preveri z vrtanjem, ampak se jo opravi na trdomeru Rockwell (merjenje po HRc standardu) ;)
Vijake res verjetno ne izdeluje ROTAX, vendar je na sestkotni glavi vijaka odtisnjen napis ROTAX in zraven 10.9 ! Kar pomeni, da bi morala biti trdnost taka, kot jo doloca standard 10.9. Ok, da malce obrnjem zadevo... na motorju pise 800cc, a bi ti bilo vseeno, ce bi pri tvojem zajebali in ti dali 500cc ? ;) V takem primeru pa bi bilo govora o napaki ?

No, kakor koli, napisal sem kaj se je zgodilo in to je to. Se opravicujem, ker sem s tem uzalil zveste lastnike ROTAXa ;) Sam nisem zvest nobeni znamki, kar se lahko tudi vidi v moji garazi, ker tudi dve stvari nista istih znamk. Med popravljanjem pa opazujem razlike, kaj si kateri proizvajalec privosci !


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
svrklar
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 98
Pridružen: 27 Mar 2012, 19:00
Kraj: Ljubljana okolica

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a svrklar » 15 Maj 2012, 12:18

Mater ste lastniki BRP Alergični. Nikol ni kriv proizvajalec zmeraj negdo drug. Seveda je kriv saj on izbira robo.



Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a ork » 15 Maj 2012, 13:04

Hm...normativ trdnosti za vijak 10.9 je med 32 in 39 HRC, kar načeloma ne bi smel biti problem za vrtanje z navadnim widia svedrom. Da le ni ta nov vijak pretrd, oz. napačno pobobljšan, ker bo še prej počil :mrgreen:.
Ključna je predpisana natezna trdnost vijaka 1000 N/mm2. Če je napačno popuščan je HRC trdota večja, žilavost pa manjša, posledično bo vijak prej počil.

Itak, da je lahko napaka v Rotaxovem vijaku (za kar je seveda kriva kontrola Rotaxa), ampak kje pa piše, da v tem novem vijaku ni napake. To boš pa po moje težko ugotovil z rezanjem in vrtanjem. Daj zmerit in poročaj če se ti ljubi.


WEB Racer

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 15 Maj 2012, 13:09

Se vidi da je Rotax nedvomno kvaliteten. Poči en vijak in toliko debate. Torej so motorji res kvalitetni, če en vijak nudi toliko čudenja! Vprašanje, če je sploh ta vijak bil prvovgradnja itd itd! Pa četudi je.... je pač počil...glede na obremenitve, ki jih mora vzdržati...nič posebnega. Meni se zdi zadeva zanimiva, ker sem se spet naučil nekaj novega...trdote materialov, lestvice in te zadeve.
Sem pa imel pred kratkim možnost videti v živo kako so zadeve kljub vsemu dobro premišljene. Materiali pokajo in se upogibajo po natančnem vrstnem redu in na ta način ohranjajo motor v kar se da predvidljivem stanju in omogočajo popravilo z kar najmanjšimi stroški. Vprašanje, če je pametno, da je omenjeni vijak npr. pretrd... :-k
Dvomim, da katerikoli drug proizvajalec da toliko na "zmečkljive cone" (če sploh vejo kaj je to) kot BRP! Govorim seveda o 4kolesnikih!
V glavnem....vijak menjan...vse dela in veselo na vožnjo!

@svrklar...lastniki BRP-jev nismo alergiki! Debatiramo in se čudimo kadar ni nekaj 100%...aja...ti verjetno ne poznaš tega občutka?



Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a ork » 15 Maj 2012, 13:21

BIF napisal/-a:Sem pa imel pred kratkim možnost videti v živo kako so zadeve kljub vsemu dobro premišljene. Materiali pokajo in se upogibajo po natančnem vrstnem redu in na ta način ohranjajo motor v kar se da predvidljivem stanju in omogočajo popravilo z kar najmanjšimi stroški.
Vem kje si videl :mrgreen: Se pa pod to 1000x podpišem. Ne vem sicer kako je pri drugih motorjih, lahko da je enako, lahko da je še bolje, ampak BRP-jevim inženirjem kapo dol pred tem kako je skonstruiran okvir z vsemi možnimi nosilci vred. Če ne bi bilo tako kot je, bi verjetno moral že nekaj okvirjev (in verjetno še kaj drugega) zamenjat. Tako pa samo par nosilčkov, pa kovic, plastičnih čepkov....za par ojrov.

Če kdo ne verjame mu lahko vse argumentiram in pokažem na razstavljenem Outiju...ampak samo še do sobote :mrgreen:


WEB Racer

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 15 Maj 2012, 13:58

ork napisal/-a:Daj zmerit in poročaj če se ti ljubi.
Bom izmeril oba, samo, da pridem domov !


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 15 Maj 2012, 15:35

Še eno manjše pojasnilo...CVT in pripadajoči vijak po Rotax-ovih specifikacijah in zahtevah izdeluje TGB!
Res je, da bi morala biti končna kontrola Rotax-ova...ampak kjer imajo aziati prste zraven... :whistle:



Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a brinovc » 15 Maj 2012, 19:37

BIF napisal/-a:...ampak kjer imajo aziati prste zraven... :whistle:
...zelo dolgo deluje vse kot je treba...seveda mora biti 日本製 .

pa da ne bi še kakšno več rekli o tradicionalni hispanos kvaliteti izdelave... :mrgreen: :weedman:


Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.

Uporabniški avatar
lakl
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1722
Pridružen: 09 Apr 2009, 19:22

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a lakl » 15 Maj 2012, 19:40

Lepo,d :D a se opiše tudi kakšna napaka na BRP-ju in,da se ne samo zamenja ter potem molči ali pa govori,da nič ne crkne. :lol: Krivec pa je... pa saj ni važno, važno je,da se napaka sanira in vozi naprej :lol: :lol: :lol:



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 15 Maj 2012, 21:47

@Ork: trdota po standardih gre tako: 8.8 = 32 HRc, 10.9=39 HRc, 12.9 = 44 HRc. Izmeril sem tudi vijak kupljen v MetalOpremi 10.9 je pokazal 37 HRc, vijak na katerem je ROTAX 10,9 zig pa 29 HRc, enako je pokazal zaenkrat se cel vijak, ki drzi glavno jermenico v CVTju ! Po tej meritvi sem preventivno zamenjal oba od Metal Opreme. Kar je potrdilo mojo domnevo, ker vem kako se vrta v 8.8 vijake in v tega 10.9 je slo res kot v puter.

Sem pa sabo na meritev vzel tudi vijak iz jetskija Yamaha Waverunner, ki ima vse vijake od SBE 8.8 in je pokazalo 34 HRc !

Japonska je zakon ! :mrgreen:


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 15 Maj 2012, 21:51

lakl napisal/-a:Lepo,d :D a se opiše tudi kakšna napaka na BRP-ju in,da se ne samo zamenja ter potem molči ali pa govori,da nič ne crkne. :lol: Krivec pa je... pa saj ni važno, važno je,da se napaka sanira in vozi naprej :lol: :lol: :lol:
Tocno to je bil moj namen. Da bodoci kupci vidijo, da se tudi pri BRPjih dogajajo cudne stvari, ki jih zal pri japoncih nisem bil vajen.

BTW: Ce kdo rabi od DALTONa utezi in valjcke za BRP 800(sicer rabljene) naj me kontaktira. Zadeva z temu kitom postane, kar precej nemirna in brutalna, osebno pa me je motilo, da so valjcki iz kovine in se jih slisi kot cinglanje ob speljevanju. Seveda se to slisi le brez celade...ampak motilo je :)


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a notranjc » 16 Maj 2012, 06:21

freshslo napisal/-a:
lakl napisal/-a:Lepo,d :D a se opiše tudi kakšna napaka na BRP-ju in,da se ne samo zamenja ter potem molči ali pa govori,da nič ne crkne. :lol: Krivec pa je... pa saj ni važno, važno je,da se napaka sanira in vozi naprej :lol: :lol: :lol:
Tocno to je bil moj namen. Da bodoci kupci vidijo, da se tudi pri BRPjih dogajajo cudne stvari, ki jih zal pri japoncih nisem bil vajen.
Freshslo, zelo si korekten, pa še nekaj drugih je takih.
Na primer za AC in Kawasaki lahko bralec foruma ugotovi vsako najmanjšo napako. BRP-ja pa se v glavnem hvali. No, tu pa tam, dostikrat po mojem podzavestno, pa nekateri tudi priznajo kakšne napake. Če povzamem tiste, ki sem si jih jaz zapomnil:
- visoka cena,
- relativno slab menjalnik,
- nekvaliteten izpušni lonec,
- "milijon" niplov in nazadnje
- CVT

Upam, da lastniki BRP-jev ne boste užaljeni :( . Meni se zdi prav, da bralci dobijo čim bolj realno sliko :-k .


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a ork » 16 Maj 2012, 07:02

Jebiga, dešava se i najboljima.... Kdo je kriv? V končni fazi sigurno Rotaxova vhodna kontorla, čeprav ni realno pričakovat da bodo vsak vijak posebej testirali. Očitno pa tud posamezne šarže niso. Sem pa tudi skoraj prepričan, da so te vijake ob lomu ali morda celo na tiho ob rednem servisu zamenjali. Vpokica zaradi tega sigurno ni bilo...jebiga slaba reklama...žal se tako dela :whistle:

Da pa bil BRP brez napak? Niti slučajno. NI vozila brez napak. Tud pri avtih za 100K evrov so napake. Pri enih so pač večje, pri drugih pa manjše.

Bi pa bilo zanimivo izvedet poreklo vijaka iz Metal Opreme, ker je očitno edini v sredini tolerance. Grem skoraj stavit da je poreklo PRC... :mrgreen:

BTW - po tej tabeli je očitno tudi japonski vijak na zgornji meji tolerance, kar tud ni ravno optimalno
http://www.keller-kalmbach.de/fileadmin ... gemein.pdf


@Notranjc - vrejemi, da ne veš vsega o AC, bi ti lahko marsikaj povedal, kar ni nikjer napisano ;)


WEB Racer

Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a notranjc » 16 Maj 2012, 08:06

ork napisal/-a:@Notranjc - vrejemi, da ne veš vsega o AC, bi ti lahko marsikaj povedal, kar ni nikjer napisano ;)
:) ..ni treba, počasi sam ugotavljam. Včasih malo "dregmem", da se forum razživi. Tokrat mi ni najbolj uspelo :D
Pri BRP samo cene ne morem požreti, profesionalna deformacija pač.


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 16 Maj 2012, 08:18

Na te trdote, odkrito rečeno se en drek spoznam...kakor tudi na podatke v tabelah. Vem pa da je to Ork-ovo domače področje zato mu 100% zaupam. Za sebe lahko rečem le to, da strogo upoštevam predpisan moment zategovanja pri vseh vijakih...pa ni še nobeden počil ali mu pobralo navoje! In ker nisem še nobenega menjal, nisem bil pozoren na oznake, sem se pa naučil spet nekaj novega in to je pozitivno!
Vsekakor pa upam le, da novi vijak ne bo povzročil tega, da bo ostal cel, bo pa na račun tega počilo nekaj, kar je neprimerno težje sanirat....v tem primeru imam raje vijak iz putra...še posebaj, ker je zagotovo najcenejši v CVT sistemu in ga je najenostavneje menjat! Kljub temu, da pa ni čisto zastonj, bi jaz v tako "občutljivo" zadevo kot je CVT dal original!
Smo pač različni, vsekakor pa je prav, da izmenjamo izkušnje in mnenja :D
@Notranjc...hvala bogu, da je treba malo "podžgat"...sicer je ta forum MRTEV...vendar podžiganje nekateri jemljejo zelo osebno in potem zadeve hitro skrenejo iz "normalnega" toka....verjemi, da vem kaj pišem ;)
>O AC-ju pa...saj sam veš...nima smisla podžigat :-$



Uporabniški avatar
Jam
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 646
Pridružen: 12 Feb 2008, 23:48
Kraj: Selnica ob Dravi

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a Jam » 16 Maj 2012, 08:37

Pa nebote ki ACja šimfali :axe:



Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a notranjc » 16 Maj 2012, 08:50

Jam napisal/-a:Pa nebote ki ACja šimfali :axe:
Bomo, na strani AC-ja. Jaz sem do zdaj vse napake napisal. Imam pa še eno (večjo) na vidiku :( . Bom poročal, ko pridem iz servisa.


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
jay886
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1815
Pridružen: 28 Avg 2011, 14:06
Kraj: Ruše

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a jay886 » 16 Maj 2012, 11:49

Jam: ne ti meni tralala. Si tak na pol že močerad :twisted: :mrgreen:
Zadnjič spremenil jay886, dne 16 Maj 2012, 12:10, skupaj popravljeno 1 krat.


2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Slika

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 16 Maj 2012, 11:55

BIF napisal/-a:Na te trdote, odkrito rečeno se en drek spoznam...kakor tudi na podatke v tabelah. Vem pa da je to Ork-ovo domače področje zato mu 100% zaupam. Za sebe lahko rečem le to, da strogo upoštevam predpisan moment zategovanja pri vseh vijakih...pa ni še nobeden počil ali mu pobralo navoje! In ker nisem še nobenega menjal, nisem bil pozoren na oznake, sem se pa naučil spet nekaj novega in to je pozitivno!
Vsekakor pa upam le, da novi vijak ne bo povzročil tega, da bo ostal cel, bo pa na račun tega počilo nekaj, kar je neprimerno težje sanirat....v tem primeru imam raje vijak iz putra...še posebaj, ker je zagotovo najcenejši v CVT sistemu in ga je najenostavneje menjat! Kljub temu, da pa ni čisto zastonj, bi jaz v tako "občutljivo" zadevo kot je CVT dal original!
Smo pač različni, vsekakor pa je prav, da izmenjamo izkušnje in mnenja :D
@Notranjc...hvala bogu, da je treba malo "podžgat"...sicer je ta forum MRTEV...vendar podžiganje nekateri jemljejo zelo osebno in potem zadeve hitro skrenejo iz "normalnega" toka....verjemi, da vem kaj pišem ;)
>O AC-ju pa...saj sam veš...nima smisla podžigat :-$
Verjemi, da bi dal tudi jaz original, ce bi bil preprican, da bom za 17 EUR kolikor pride ta vijak res dobil to kar pise na njem. Tko pa sem za 1,6 EUR dobil enak vijak kot bi moral ze v osnovi biti ROTAXov !


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Odgovori