Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Nova tezava... Vijak, ki drzi jermenico CVTja je pocil ! Na glavi vijaka je oznaka 10.9 kar pomeni kvaliteto do koliko Nm zdrzi vijak. Ko sem moral preostanek vijaka dobiti iz navoja me je malce skrbelo kako bom zavrtal v odlomljen kos, da ga bom lahko z kontra navojem odvil. In glej ga zlomka, vrtalo se je kot v puter.
Na to sem sel kupit dva nova vijaka 10.9 kvalitete in enega takoj prezagal na pol in poizkusil zavrtati vanj... Vrtanje skoraj ni bilo mogoce ! In tako se je se enkrat pokazala kvaliteta ROTAXa !
Na to sem sel kupit dva nova vijaka 10.9 kvalitete in enega takoj prezagal na pol in poizkusil zavrtati vanj... Vrtanje skoraj ni bilo mogoce ! In tako se je se enkrat pokazala kvaliteta ROTAXa !
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Mogoče, ko se bo ta novi večkrat pregrel, kot se je stari??? Če material večkat pregrevaš in ohlajaš...nisem sicer metalurg ampak tako laično bi menil, da se struktura ali trdnost ali kaj vem kaj spremeni!
No morda nimam prav...razmišljam pač!
Sem pa prepričan, da Rotax (pa tudi kdor koli drug, ki da kaj nase) ne bi varčeval pri tako pomembnem vijaku! Gotovo obstaja razlog, da je počil in po moje ta ne leži v kvaliteti materiala!
No morda nimam prav...razmišljam pač!
Sem pa prepričan, da Rotax (pa tudi kdor koli drug, ki da kaj nase) ne bi varčeval pri tako pomembnem vijaku! Gotovo obstaja razlog, da je počil in po moje ta ne leži v kvaliteti materiala!
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Da bi se v cvtju tako segrel, da bi izgubil lastnosti ni mogoce. Bi prej pokrov cvtja in jermen zgorel
Kolega se ukvarja z toplotno obdelavo kovin in priblizno vem na kaksnih stopinjah v peceh poboljsuje materiale. Zal je tukaj lahko le razlog v slabem materialu oz. ne pravilnem poboljsanju materiala. Zal !
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
No ja.. kaj vse je ta tvoj ROTAX preživel preden si ga dobil v roke....freshslo napisal/-a: Na to sem sel kupit dva nova vijaka 10.9 kvalitete in enega takoj prezagal na pol in poizkusil zavrtati vanj... Vrtanje skoraj ni bilo mogoce ! In tako se je se enkrat pokazala kvaliteta ROTAXa !
Sekiraj se, ko ti bo motor na vsaki furi dobesedno CRKNIL.
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
@jay886: Ta tvoj post ne odgovori nikomurjay886 napisal/-a:No ja.. kaj vse je ta tvoj ROTAX preživel preden si ga dobil v roke....freshslo napisal/-a: Na to sem sel kupit dva nova vijaka 10.9 kvalitete in enega takoj prezagal na pol in poizkusil zavrtati vanj... Vrtanje skoraj ni bilo mogoce ! In tako se je se enkrat pokazala kvaliteta ROTAXa !Tolko kot jamraš prodaj pa kupi Polarisa
Upam, da tudi ti verjetno ne misliš, da bo vse 101% večno držalo, ker je BRP. Se zgodi,(moč, navor, pregrevanje) shit happens, menjaj in gasa dalje. Kakšne težave imajo nekateri, da zmanjka postov na forumu kaj vse je crknilo na atvju.
Sekiraj se, ko ti bo motor na vsaki furi dobesedno CRKNIL.
Tudi, ce je bil ta moj ROTAX vsak dan teden zariban in prekucnjen, nima to nobene veze, ce vijak ni pravilno poboljsan, mar ne ?
Danes bom odvil se drugi vijak, ki drzi prvo jermenico v CVTju in ga prepolovil in preizkusil kaksno ima trdoto z rockwellovo napravo (oznaka je tudi 10.9 - za avtomobilsko industrijo). Itak imam ze oba nova vijaka doma.
Tukaj si lahko pogledate in preberete kako se poboljšuje material:
http://www.kaldera.si/cgi-bin/stran.pl? ... t_strani=3
Upam, da je iz tega jasno, da takih temperatur CVT ne doseze
Kvaliteta vijakov:

Zadnjič spremenil freshslo, dne 15 Maj 2012, 12:05, skupaj popravljeno 2 krat.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Saj prav, da napišeš.. sam vedno rad preberem takšne teme, ker vedno kaj zveš novega. Ampak napišeš tako, kot da manjka pol motorja. Nevem kako je s tem, ampak dvomim, da rotax sam izdeluje te vijake, sploh za cvt. Po specifikaciji štimajo, verjetno pa niso šli vseh vijakov testirat na tvoj način (vrtanje), ker bi pomojem še danes vrtali. In s tem načinom še ne ugotoviš kvaliteto vijakov. Kaj pa se je dogajalo pa lahko samo ugibamo in debatiramo v tri dni..
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Da te se malo poducim, trdoto se ne preveri z vrtanjem, ampak se jo opravi na trdomeru Rockwell (merjenje po HRc standardu)jay886 napisal/-a:Saj prav, da napišeš. Ampak napišeš tako, kot da manjka pol motorja. Nevem kako je s tem, ampak dvomim, da rotax sam izdeluje te vijake. Po specifikaciji štimajo, verjetno pa niso šli vseh vijakov testirat na tvoj način (vrtanje), ker bi pomojem še danes vrtali. Kaj pa se je dogajalo pa lahko samo ugibamo in debatiramo v tri dni..
Vijake res verjetno ne izdeluje ROTAX, vendar je na sestkotni glavi vijaka odtisnjen napis ROTAX in zraven 10.9 ! Kar pomeni, da bi morala biti trdnost taka, kot jo doloca standard 10.9. Ok, da malce obrnjem zadevo... na motorju pise 800cc, a bi ti bilo vseeno, ce bi pri tvojem zajebali in ti dali 500cc ?
No, kakor koli, napisal sem kaj se je zgodilo in to je to. Se opravicujem, ker sem s tem uzalil zveste lastnike ROTAXa
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Mater ste lastniki BRP Alergični. Nikol ni kriv proizvajalec zmeraj negdo drug. Seveda je kriv saj on izbira robo.
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Hm...normativ trdnosti za vijak 10.9 je med 32 in 39 HRC, kar načeloma ne bi smel biti problem za vrtanje z navadnim widia svedrom. Da le ni ta nov vijak pretrd, oz. napačno pobobljšan, ker bo še prej počil
.
Ključna je predpisana natezna trdnost vijaka 1000 N/mm2. Če je napačno popuščan je HRC trdota večja, žilavost pa manjša, posledično bo vijak prej počil.
Itak, da je lahko napaka v Rotaxovem vijaku (za kar je seveda kriva kontrola Rotaxa), ampak kje pa piše, da v tem novem vijaku ni napake. To boš pa po moje težko ugotovil z rezanjem in vrtanjem. Daj zmerit in poročaj če se ti ljubi.
Ključna je predpisana natezna trdnost vijaka 1000 N/mm2. Če je napačno popuščan je HRC trdota večja, žilavost pa manjša, posledično bo vijak prej počil.
Itak, da je lahko napaka v Rotaxovem vijaku (za kar je seveda kriva kontrola Rotaxa), ampak kje pa piše, da v tem novem vijaku ni napake. To boš pa po moje težko ugotovil z rezanjem in vrtanjem. Daj zmerit in poročaj če se ti ljubi.
WEB Racer
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Se vidi da je Rotax nedvomno kvaliteten. Poči en vijak in toliko debate. Torej so motorji res kvalitetni, če en vijak nudi toliko čudenja! Vprašanje, če je sploh ta vijak bil prvovgradnja itd itd! Pa četudi je.... je pač počil...glede na obremenitve, ki jih mora vzdržati...nič posebnega. Meni se zdi zadeva zanimiva, ker sem se spet naučil nekaj novega...trdote materialov, lestvice in te zadeve.
Sem pa imel pred kratkim možnost videti v živo kako so zadeve kljub vsemu dobro premišljene. Materiali pokajo in se upogibajo po natančnem vrstnem redu in na ta način ohranjajo motor v kar se da predvidljivem stanju in omogočajo popravilo z kar najmanjšimi stroški. Vprašanje, če je pametno, da je omenjeni vijak npr. pretrd...
Dvomim, da katerikoli drug proizvajalec da toliko na "zmečkljive cone" (če sploh vejo kaj je to) kot BRP! Govorim seveda o 4kolesnikih!
V glavnem....vijak menjan...vse dela in veselo na vožnjo!
@svrklar...lastniki BRP-jev nismo alergiki! Debatiramo in se čudimo kadar ni nekaj 100%...aja...ti verjetno ne poznaš tega občutka?
Sem pa imel pred kratkim možnost videti v živo kako so zadeve kljub vsemu dobro premišljene. Materiali pokajo in se upogibajo po natančnem vrstnem redu in na ta način ohranjajo motor v kar se da predvidljivem stanju in omogočajo popravilo z kar najmanjšimi stroški. Vprašanje, če je pametno, da je omenjeni vijak npr. pretrd...
Dvomim, da katerikoli drug proizvajalec da toliko na "zmečkljive cone" (če sploh vejo kaj je to) kot BRP! Govorim seveda o 4kolesnikih!
V glavnem....vijak menjan...vse dela in veselo na vožnjo!
@svrklar...lastniki BRP-jev nismo alergiki! Debatiramo in se čudimo kadar ni nekaj 100%...aja...ti verjetno ne poznaš tega občutka?
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Vem kje si videlBIF napisal/-a:Sem pa imel pred kratkim možnost videti v živo kako so zadeve kljub vsemu dobro premišljene. Materiali pokajo in se upogibajo po natančnem vrstnem redu in na ta način ohranjajo motor v kar se da predvidljivem stanju in omogočajo popravilo z kar najmanjšimi stroški.
Če kdo ne verjame mu lahko vse argumentiram in pokažem na razstavljenem Outiju...ampak samo še do sobote
WEB Racer
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Bom izmeril oba, samo, da pridem domov !ork napisal/-a:Daj zmerit in poročaj če se ti ljubi.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Še eno manjše pojasnilo...CVT in pripadajoči vijak po Rotax-ovih specifikacijah in zahtevah izdeluje TGB!
Res je, da bi morala biti končna kontrola Rotax-ova...ampak kjer imajo aziati prste zraven...
Res je, da bi morala biti končna kontrola Rotax-ova...ampak kjer imajo aziati prste zraven...
- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
...zelo dolgo deluje vse kot je treba...seveda mora biti 日本製 .BIF napisal/-a:...ampak kjer imajo aziati prste zraven...
pa da ne bi še kakšno več rekli o tradicionalni hispanos kvaliteti izdelave...
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Lepo,d
a se opiše tudi kakšna napaka na BRP-ju in,da se ne samo zamenja ter potem molči ali pa govori,da nič ne crkne.
Krivec pa je... pa saj ni važno, važno je,da se napaka sanira in vozi naprej

- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
@Ork: trdota po standardih gre tako: 8.8 = 32 HRc, 10.9=39 HRc, 12.9 = 44 HRc. Izmeril sem tudi vijak kupljen v MetalOpremi 10.9 je pokazal 37 HRc, vijak na katerem je ROTAX 10,9 zig pa 29 HRc, enako je pokazal zaenkrat se cel vijak, ki drzi glavno jermenico v CVTju ! Po tej meritvi sem preventivno zamenjal oba od Metal Opreme. Kar je potrdilo mojo domnevo, ker vem kako se vrta v 8.8 vijake in v tega 10.9 je slo res kot v puter.
Sem pa sabo na meritev vzel tudi vijak iz jetskija Yamaha Waverunner, ki ima vse vijake od SBE 8.8 in je pokazalo 34 HRc !
Japonska je zakon !
Sem pa sabo na meritev vzel tudi vijak iz jetskija Yamaha Waverunner, ki ima vse vijake od SBE 8.8 in je pokazalo 34 HRc !
Japonska je zakon !
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Tocno to je bil moj namen. Da bodoci kupci vidijo, da se tudi pri BRPjih dogajajo cudne stvari, ki jih zal pri japoncih nisem bil vajen.lakl napisal/-a:Lepo,da se opiše tudi kakšna napaka na BRP-ju in,da se ne samo zamenja ter potem molči ali pa govori,da nič ne crkne.
Krivec pa je... pa saj ni važno, važno je,da se napaka sanira in vozi naprej
![]()
![]()
BTW: Ce kdo rabi od DALTONa utezi in valjcke za BRP 800(sicer rabljene) naj me kontaktira. Zadeva z temu kitom postane, kar precej nemirna in brutalna, osebno pa me je motilo, da so valjcki iz kovine in se jih slisi kot cinglanje ob speljevanju. Seveda se to slisi le brez celade...ampak motilo je
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Freshslo, zelo si korekten, pa še nekaj drugih je takih.freshslo napisal/-a:Tocno to je bil moj namen. Da bodoci kupci vidijo, da se tudi pri BRPjih dogajajo cudne stvari, ki jih zal pri japoncih nisem bil vajen.lakl napisal/-a:Lepo,da se opiše tudi kakšna napaka na BRP-ju in,da se ne samo zamenja ter potem molči ali pa govori,da nič ne crkne.
Krivec pa je... pa saj ni važno, važno je,da se napaka sanira in vozi naprej
![]()
![]()
Na primer za AC in Kawasaki lahko bralec foruma ugotovi vsako najmanjšo napako. BRP-ja pa se v glavnem hvali. No, tu pa tam, dostikrat po mojem podzavestno, pa nekateri tudi priznajo kakšne napake. Če povzamem tiste, ki sem si jih jaz zapomnil:
- visoka cena,
- relativno slab menjalnik,
- nekvaliteten izpušni lonec,
- "milijon" niplov in nazadnje
- CVT
Upam, da lastniki BRP-jev ne boste užaljeni
AC 700 4x4
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Jebiga, dešava se i najboljima.... Kdo je kriv? V končni fazi sigurno Rotaxova vhodna kontorla, čeprav ni realno pričakovat da bodo vsak vijak posebej testirali. Očitno pa tud posamezne šarže niso. Sem pa tudi skoraj prepričan, da so te vijake ob lomu ali morda celo na tiho ob rednem servisu zamenjali. Vpokica zaradi tega sigurno ni bilo...jebiga slaba reklama...žal se tako dela
Da pa bil BRP brez napak? Niti slučajno. NI vozila brez napak. Tud pri avtih za 100K evrov so napake. Pri enih so pač večje, pri drugih pa manjše.
Bi pa bilo zanimivo izvedet poreklo vijaka iz Metal Opreme, ker je očitno edini v sredini tolerance. Grem skoraj stavit da je poreklo PRC...
BTW - po tej tabeli je očitno tudi japonski vijak na zgornji meji tolerance, kar tud ni ravno optimalno
http://www.keller-kalmbach.de/fileadmin ... gemein.pdf
@Notranjc - vrejemi, da ne veš vsega o AC, bi ti lahko marsikaj povedal, kar ni nikjer napisano
Da pa bil BRP brez napak? Niti slučajno. NI vozila brez napak. Tud pri avtih za 100K evrov so napake. Pri enih so pač večje, pri drugih pa manjše.
Bi pa bilo zanimivo izvedet poreklo vijaka iz Metal Opreme, ker je očitno edini v sredini tolerance. Grem skoraj stavit da je poreklo PRC...
BTW - po tej tabeli je očitno tudi japonski vijak na zgornji meji tolerance, kar tud ni ravno optimalno
http://www.keller-kalmbach.de/fileadmin ... gemein.pdf
@Notranjc - vrejemi, da ne veš vsega o AC, bi ti lahko marsikaj povedal, kar ni nikjer napisano
WEB Racer
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
ork napisal/-a:@Notranjc - vrejemi, da ne veš vsega o AC, bi ti lahko marsikaj povedal, kar ni nikjer napisano
Pri BRP samo cene ne morem požreti, profesionalna deformacija pač.
AC 700 4x4
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Na te trdote, odkrito rečeno se en drek spoznam...kakor tudi na podatke v tabelah. Vem pa da je to Ork-ovo domače področje zato mu 100% zaupam. Za sebe lahko rečem le to, da strogo upoštevam predpisan moment zategovanja pri vseh vijakih...pa ni še nobeden počil ali mu pobralo navoje! In ker nisem še nobenega menjal, nisem bil pozoren na oznake, sem se pa naučil spet nekaj novega in to je pozitivno!
Vsekakor pa upam le, da novi vijak ne bo povzročil tega, da bo ostal cel, bo pa na račun tega počilo nekaj, kar je neprimerno težje sanirat....v tem primeru imam raje vijak iz putra...še posebaj, ker je zagotovo najcenejši v CVT sistemu in ga je najenostavneje menjat! Kljub temu, da pa ni čisto zastonj, bi jaz v tako "občutljivo" zadevo kot je CVT dal original!
Smo pač različni, vsekakor pa je prav, da izmenjamo izkušnje in mnenja
@Notranjc...hvala bogu, da je treba malo "podžgat"...sicer je ta forum MRTEV...vendar podžiganje nekateri jemljejo zelo osebno in potem zadeve hitro skrenejo iz "normalnega" toka....verjemi, da vem kaj pišem
>O AC-ju pa...saj sam veš...nima smisla podžigat
Vsekakor pa upam le, da novi vijak ne bo povzročil tega, da bo ostal cel, bo pa na račun tega počilo nekaj, kar je neprimerno težje sanirat....v tem primeru imam raje vijak iz putra...še posebaj, ker je zagotovo najcenejši v CVT sistemu in ga je najenostavneje menjat! Kljub temu, da pa ni čisto zastonj, bi jaz v tako "občutljivo" zadevo kot je CVT dal original!
Smo pač različni, vsekakor pa je prav, da izmenjamo izkušnje in mnenja
@Notranjc...hvala bogu, da je treba malo "podžgat"...sicer je ta forum MRTEV...vendar podžiganje nekateri jemljejo zelo osebno in potem zadeve hitro skrenejo iz "normalnega" toka....verjemi, da vem kaj pišem
>O AC-ju pa...saj sam veš...nima smisla podžigat
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Bomo, na strani AC-ja. Jaz sem do zdaj vse napake napisal. Imam pa še eno (večjo) na vidikuJam napisal/-a:Pa nebote ki ACja šimfali
AC 700 4x4
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Jam: ne ti meni tralala. Si tak na pol že močerad

Zadnjič spremenil jay886, dne 16 Maj 2012, 12:10, skupaj popravljeno 1 krat.
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Verjemi, da bi dal tudi jaz original, ce bi bil preprican, da bom za 17 EUR kolikor pride ta vijak res dobil to kar pise na njem. Tko pa sem za 1,6 EUR dobil enak vijak kot bi moral ze v osnovi biti ROTAXov !BIF napisal/-a:Na te trdote, odkrito rečeno se en drek spoznam...kakor tudi na podatke v tabelah. Vem pa da je to Ork-ovo domače področje zato mu 100% zaupam. Za sebe lahko rečem le to, da strogo upoštevam predpisan moment zategovanja pri vseh vijakih...pa ni še nobeden počil ali mu pobralo navoje! In ker nisem še nobenega menjal, nisem bil pozoren na oznake, sem se pa naučil spet nekaj novega in to je pozitivno!
Vsekakor pa upam le, da novi vijak ne bo povzročil tega, da bo ostal cel, bo pa na račun tega počilo nekaj, kar je neprimerno težje sanirat....v tem primeru imam raje vijak iz putra...še posebaj, ker je zagotovo najcenejši v CVT sistemu in ga je najenostavneje menjat! Kljub temu, da pa ni čisto zastonj, bi jaz v tako "občutljivo" zadevo kot je CVT dal original!
Smo pač različni, vsekakor pa je prav, da izmenjamo izkušnje in mnenja![]()
@Notranjc...hvala bogu, da je treba malo "podžgat"...sicer je ta forum MRTEV...vendar podžiganje nekateri jemljejo zelo osebno in potem zadeve hitro skrenejo iz "normalnega" toka....verjemi, da vem kaj pišem![]()
>O AC-ju pa...saj sam veš...nima smisla podžigat
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

