jay886 napisal/-a:
@brinovc: predstavljaj si yamahin 2020 model z literskim agregatom..... glede na ceno 700tke bi znala biti tudi v rangu 15k +![]()
Že skoraj 4 leta čakam tole:

jay886 napisal/-a:
@brinovc: predstavljaj si yamahin 2020 model z literskim agregatom..... glede na ceno 700tke bi znala biti tudi v rangu 15k +![]()

Se strinjam, ampak ??? Prejšna baja (zmahana) je bila pripeljana v SLO iz ZDA, na njo se je namontiralo nekaj "krame" in za 1500 eur je bila pri pooblaščenem uvozniku tudi homologirana. Vse po črki zakona, toda ????jay886 napisal/-a: Se pa DA in to po črki zakona.
Za Slovenski trg oz offroaderje to ne predstavlja problema. Itak za teren ni potrebe po moči, ker moč je samo za kurč... po vasi!jaka napisal/-a:Ko bodo in če sploh bodo v SLO "valarji" smo vsi iz te črke zakona - pri kilowatih "pogrnemo" vsi. Tudi tisti novi v salonu.jay886 napisal/-a: Se pa DA in to po črki zakona.
In prav vesel sem, da je v SLO anarhija na tem področju. Da bi vsaj še nekaj časa trajala.![]()


Tipičen primer tovrstne moči in teže je Arctic Cat 700 diesel.jay886 napisal/-a:
Kdor ni še probal kako se v praksi obnese prava blokada (ne navidezna) 15kW oz 20hp na 300-400kg podlage.... priporočam test in potem naj napiše komentar kaj si misli o moči oz vožnji po terenu z takšnim mopedom ...

OK, tema je sicer BRP 1000 vendar, ker ti prodajaš Polaris, naredimo kalkulacijo zanj. Najcenejši Polarisi 850 v ZDA začnejo s ceno 6.500$, pa vzamimo tega, ki je 7.431$stamaks1 napisal/-a:
Tudi v Sloveniji lahko dobiš atv brez homologacije in DMV-ja če ti je želja in je tudi cenejši.

V bistvu me prodajalec ne moti, ker mora tudi on nekako preživeti, da ne bo pomote. Pa tudi cene Polarisov so pri nas relativno nizke. Ne morem "prežvečiti" teh razlik med ameriškim in našim trgom, zato iščem variante kako bi to zaobšel. Na koncu pa pridem do vprašanja: "Ali to sploh potrebujem?" in se vedno bolj nagibam h varianti Bifa in Brinovca "vozi, uživaj, vzdržuj kar imaš.."freshslo napisal/-a:Mislim, da ti je ze v eni drugi temi odgovoril, da ne gre za isti model (brez vitla, multifunkcije,...). Mater, sajthebl ima pa kot fico.
Drugace pa se na papirju dostikrat tako lepo izide, ko pa se spravis v posel pa je vse prej kot roznato in so zasluzki prekleto majhni.
Vedno nekdo orje ledinofreshslo napisal/-a:...., ce bi bila moznost, verjemi, da bi se to masovno delalo.
Štikolesnika uvozit in homologirat v SLO se verjetno res ne izplača, ker tudi, če prihraniš 2.000€, izgubiš živce za 4.000€. Bolj zanimivo bi bilo uvozit nekaj takegaRogi napisal/-a: Stvar vsekakor ni enostavna, na ceno vpliva mnogo dejavnikov in je za razmisliti.
"Stari" nima kaj za delati pa razmišlja traparijerožle napisal/-a:Aha, 8 cilindrčkov! A ti je eden premalo?
notranjc napisal/-a: Boljše to kot babe preganjat.
Ti bom razložil simbolično. "Ko te enkrat piči kača se še zvite vrvi bojiš."brinovc napisal/-a:notranjc napisal/-a: Boljše to kot babe preganjat.
![]()
No ja, sem bil pred letom tik pred nakupom C6 2011 letnika z 18000km in po malce vec zanimanja se ni ravno tako izkazalo kot si napisal, se pa strinjam, da je v veliki meri pogojeno tudi s sreco. Ceprav se mi trenutno fino zdi, da se nisem odlocil, ker je drzava znorela z cestninami.BossZ napisal/-a:Kolega je uvozil eno rabljeno Corvetto in mu je delala preko 140.000 km dobesedno brez resnega servisa. Menjava olja in zavornih ploščic. Nisem verjel, dokler mi ni pokazal servisne. Pa še sedaj ne verjamem, da imajo Američani tako zanesljive roke.