Dober dan. Nisem nov na forumu, ampak ker nekaterim uporabnikom ni bilo všeč, da samo kupujem pa ničesar ne kupim, so pomislili da sploh ne nameravam kupiti atv-ja (in se samo norčujem), zato sem se odločil, da dokler ne bo atv pri hiši se bom izogibal forumov. In ker sem končno kupil atv (upam da sem se prav odločil) sem se odločil da se ponovno registriram, saj izveš na forumu mnogo prepotrebnih podatkov, ki jih potrebuješ tako pri vzdrževanju kot servisiranju svojega vozila. Upam, da ni nobene zamere, če pa se kdo počuti užaljenega pa se mu opravičujem, saj moj namen ni bil nikakor užilati kogarkoli. Ob prvem meni bližjem srečanju pa se oglasim pa dam za

za vso pomoč, ki sem jo dobil na forumu.
No pa preidimo k stvari. Po veliko prebranih postih in nasvetih raznih serviserjev sem se odločil za nakup Bombardier outlander 400 xt letnik 2005. Motor ima prevoženih 16000 kilometrov in je lepo očuvan (seveda je prask na plastiki dovolj, da se vidi da je to terensko vozilo

), ima xt opremo kot so prvi in zadnji odbijači ter vitel, kromirana platišča in šenekaj dodatkov. Takoj sem se nameni zamenjati vse tekočine v motorju kot tudi v menjalniku in diferencialih, pa me zanima kakšno olje je primerno za motor in kakšno za menjalnik? na iskalniku sem našel olje za brp 800 ali enako velja za 400?
Motul 5100 10W/40
Castrol GPS
Silkolene PRO 4 plus 10W/50
Yamalube (polni ga Motul) 4 cycle 10W/40
Vsa zgoraj našteta olja so pol-sintetična
Ne kupuj oz. ne uporabljaj običajnih mineralnih olj
Za menjalnik je pesem povsem druga.
Aral Getriebeöl HYP SYNTH. SAE 75W-90
Agip ROTRA MP
(80W-90) GL5
Valvoline HP GL4
Zanima me ali je filter olja res identičen kot za aprilio pegaso 900 ccm?
Strgala se je tudi prva manšeta, pa me zanima ali mogoče kdo ve kakšna mašeta paše na atv in kje bi jo dobil?( jaz sem izmeril manjši premer 18 mm, večji pa 61 mm?)
To bi bilo zaenkrat to, prilagam pa še nekaj slik samega atv-ja
