"Ašovčič" pospravljen, gremo v nove zmage.

Zgornja postaja dvosedežnice Kobla 2, ki je tudi spodnja postaja dvosedežnice Kobla 3.
Smučišče že leta ne obratuje (tipično Slovensko) zaradi sporov več lastnikov zemljišč oz. pašnikov, travnikov, gozdov.
Spustim se po smučišču do naselja Ravne.
Spodaj Bohinjska Bistrica.
Malo naprej Bohinjsko jezero.
Pred naseljem Ravne, ki je tudi zgornja postaja dvosedežnice Kobla 1 zavijem levo in nadaljujem po makadamski cesti proti jezeru. Ker je veliko odcepov se je potrebno držati znakov stare Avstro Ogrske ceste.
Kratek postanek v spomin nekomu, ki ga ne poznam, je pa kljub temu, del nas vseh, ki živimo v tej deželi.
Po dveh urah vožnje, ne da bi srečal kogar koli, prvi znaki "civilizacije".
In to doživiš v Triglavskem nacionalnem parku, kjer komunalni "šerifi" kaznijejo kolesarje, če se slučajno pelje po zelenici, pišejo listke parkiranim avtomobilom, ki imajo en par koles na asfaltu, drugi par v travi, pišejo kazni celo pohodnikom, ki bivakirajo nekje visoko v gorah na kakšni jasi, vrhu, v steni itd...

Bohinj, kot Bohinj, nič posebnega, ali pač.
Zadaj nad jezerom Komarča.
Nad začetkom jezera Vogar, priljubljeno vzletišče jadralnih padalcev zadaj pa koča na Vogarju (se žal ne vidi), drugi dom enega od članov foruma.
Pogled na del prevožene poti.
Motoristov iz HD moto srečanja Faaker See ( Baško jezero) pa je te dni moč srečati po Sloveniji.
Tudi na Bledu so. Škoda, ker se naši turistični delavci ne zavedajo, kakšen potencial je to. Samo primerjava : Coca- Cola je na Petrolih kar precej draga proti trgovini 1,15 eur, ista pijača je v Faaker See-ju celih 3 eur in tega zaslužka se Slovenija otepa, kajti za naše turistične delavce so motoristi horda divjakov. Žal, še ena Slovenska cvetka.
Bled pa v svoji lepoti v glavnem gosti eno-dnevne goste.
Brezje.
Podbrezje, pod AC na drugo stran doline.
To so tiste skrite poti o katerih sem pisal v eni izmed tem, kjer se fantje nikakor ne morejo dogovoriti, kdaj in kam.
In še dolgočasna vožnja preko Kranja, kampa Dragočajna, Medvod do doma. No ja, saj ni bilo dolgočasnih vseh današnjih 230 kilometrov, v glavnem so bili lepi .
