dinli centhor 700
-
bzorec@amis.net
- Začetnik
- Reactions:
- Prispevkov: 35
- Pridružen: 01 Jan 2010, 18:13
Sam nastavljan na max + 2-3 mm. Glede asfaltne vožnje pa se morda sliši smešno, ampak to popolnoma drži. Pretirano počasna vožnja v ovinke bolj pobira prve gume, kot malce agresivnejša vožnja, pri kateri se notranje kolo malce dvigne in razbremeni. Pri počasni vožnji ATV rahko "rine " v zavojih naravnost. To je zaradi enakomernega potiska zadnjih koles (ker pač ni diferenciala). Pri hitrejši vožnji se pojavi "efekt diferenciala" oz notranje dvignjeno kolo ne potiska, potiska samo zunanje kolo. Takrat prvi del ne "rine" naravnost temveč gre ATV lepo v ovinek kot po tirnicah.
Povdarjam, da je taka tehnika vožnje napisana v priročnikih, ki sem jih pobral na tujih forumih in literaturi. In po izkušnjah, ki jih imam (in na asfaltu jih imam veliko) to drži.
Povdarjam, da je taka tehnika vožnje napisana v priročnikih, ki sem jih pobral na tujih forumih in literaturi. In po izkušnjah, ki jih imam (in na asfaltu jih imam veliko) to drži.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Gumo z manjšim obsegom napolni, da bosta oba obsega ista. 0,5 za asfalt ni preveč. Za asfalt je bolje malo več, kot manj, kajti pri manjšem tlaku je možnost da te na ovinku "sezuje" večja.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
dinli centhor 700
Pozdravljeni, pobiranje gum na desni strani dvoslednih vozil je normalno, ker je večina voznikom ležijo levi ovinki neglede na to ali je avto ali motor (dvoslednik), desno kolo ima daljšo pot in manjšo vrtilnost - večje trenje. Kar se tiče obraba gum in opravljeni km pri atv je dosti odvisno od palca in jajc voznika, res je lepo odrset skozi ovinek trpi pa denarnica. Nam je na mercedezih pobralo gume v 14 dnevih na leteliški pisti pri malo km, samo desne in zunanje robe, če je pobran notranji rob potrebna nastavitev špure.
lp
Medved
lp
Medved
Re: dinli centhor 700
Od točke A do točke B je 10 km. Od točke B do točke A, torej po isti poti nazaj je prav tako 10 km. Levo kolo bo naredilo 20 km, desno kolo pa bo opravilo daljšo pot, kot levo. Sem prav razumel ?medved1 napisal/-a: desno kolo ima daljšo pot in manjšo vrtilnost
Primerjati dvosledno vozilo z diferencialom in dvosledno vozilo brez diferenciala se mi ne zdi ravno merodajno.
Morda ima pri pobiranju gum prste vmes vrtilni moment (kardana, agregata itd ...)
Si mogoče opazil, da je kolotek prvih koles pri športnih štirikolesnikih malce zamaknjen v primerjavi z kolotekom zadnjih koles. Pri avtomobilih tega nisem opazil. Zanimiva bi bila obrazložitev proizvajalcev.
Nisem ravno nežen voznik, pa so mi cestne gume zdržale celih 22.000 km. Res pa je, da sem imel "špuro" nastavljeno lasersko in v nulo, brez kakršnih koli kotov v + ali -.
Glede na izkušnje sem prepričan, da je uporabniku sendro pobralo eno gumo zato, ker je bil obseg večji kot pri drugi gumi. To je potrdil tudi sam, ko jih je izmeril. Isti problem je imelo kar nekaj uporabnikov foruma, ko pa so (sem) z tlakom izenačili obseg gum so težave z "vlečenjem" v eno stran in neenakomerno uporabo izginile.
Je pa tvoja obrazložitev o pobiranju gum zanimiva. Da misliti.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Izmeril še špurštange,kar je pokazalo da ima vsaka špurštanga med kontra maticama obeh končnikov točno 23,3mm,ko pa sem izmeril še stekanje koles mi je merilna palica pokazala +11mm odprte kolesa spredaj brez voznika na mopedu,kar pa je očitno več kot preveč,ali pač..... :?:Je pa tudi 1 teden razlike v datumu pri izdelavi med prednjima gumama.
dinli centhor 700
Glej Jaka nočem bit pameten samo moje iskušnje pač kažejo na to, da je pri vseh avtomobilih večja obraba desne pnevmatike, če lastnik vozila ni pozoren in pravočasno ne menjava položaja gum (križno), pa so vsi naredili optiko (nastavitev špure) v nulo z laserjem.
Na furomu se redko oglasim, ker nočem pametvat, če pa me post pritegne in kaj vem iz lastnih izkušen poškušam pomagat z mojim vedenjem, opažam pa da ste nekateri preveč arogantni in nevoljni pametno svetovat ali človeku pomagat, čeprav si sam Jaka velikokrat pomagal pa tudi velikokrat arogantno odklonil pomoč ostalim uporabnikom. Za pomoč meni vsaka čast in hvala. Vsak, ki je gdaj koli korakal ali vsaj hodil v večih vzporednih kolonah je notranja kolona opravila vsaki krajšo pot pri zavijanju po vojaško levi krilom ali desnim krilom za ostale v levi ovinek ali desni ovinek, na daljših razdaljah se zaradi levi in desnih ovinkov nekako poravna z opravljeno pot, to pa dafinitivno drži, če ne verjameš probaj z vožnjo v krogu pol ure potem si oglej krožnico levega kolesa in krožnico desnega kolesa,glej čudo različno veliki, na kilometer števcu pa kaže opravljene kilometre ne za vsako kolo posebaj.
lp
Medved
p.s. kljub temu, da se na furom lep čas ne bom prijavil, bom z veseljem spremljal poste
Na furomu se redko oglasim, ker nočem pametvat, če pa me post pritegne in kaj vem iz lastnih izkušen poškušam pomagat z mojim vedenjem, opažam pa da ste nekateri preveč arogantni in nevoljni pametno svetovat ali človeku pomagat, čeprav si sam Jaka velikokrat pomagal pa tudi velikokrat arogantno odklonil pomoč ostalim uporabnikom. Za pomoč meni vsaka čast in hvala. Vsak, ki je gdaj koli korakal ali vsaj hodil v večih vzporednih kolonah je notranja kolona opravila vsaki krajšo pot pri zavijanju po vojaško levi krilom ali desnim krilom za ostale v levi ovinek ali desni ovinek, na daljših razdaljah se zaradi levi in desnih ovinkov nekako poravna z opravljeno pot, to pa dafinitivno drži, če ne verjameš probaj z vožnjo v krogu pol ure potem si oglej krožnico levega kolesa in krožnico desnega kolesa,glej čudo različno veliki, na kilometer števcu pa kaže opravljene kilometre ne za vsako kolo posebaj.
lp
Medved
p.s. kljub temu, da se na furom lep čas ne bom prijavil, bom z veseljem spremljal poste
Sprobal moped danes in moram rečt da je občutna razlika v vožnji tud kar se držanja smeri naravnost tiče pri ravni cesti.Sem pa v prejšnjih postih pozabil omenit še to da ko so bile sp. gume še dobre mi je tam pri 85 začela trest balanca,sedaj ko so obrabljene pa tud pri 105 ni tr več tresenja.Sem pa tudi izmeri še obseg zadnjih gum ki je na obeh isti,tko da zaenkrat mari bo. 
dinli 700
Tudi jaz sem včeraj postal novo pečeni lastnik dinli-ja 700 oz.RS7 quadzilla.Kupljen od Boštjana.
Velika razlika v moči od linhai muddy ki sem ga imel prej.V glavnem nora zadeva za vozit.
Velika razlika v moči od linhai muddy ki sem ga imel prej.V glavnem nora zadeva za vozit.
Razočaranje
do 8.12.2010 sem tudi jaz novi lastnik dinli centhor 700,ampak serviser me že nateguje od 21.2.2010 da nemore dobiti sprednje leve roke!!!kaj te sploh prodaja če nima delov na zalogi!!!!kriza.lepo vreme jaz pa na skuterju!!hhehehee 
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Mocno dvomim, da ti bo uspelo sploh preko trzne. Ker edino kar ti trzna naredi je to da bo moral serviser oz. prodajalec dokazati, da ne gre za tovarnisko napako, ce je motor mlajsi od pol leta. Ce je starejsi bos moral ti dokazovati. Tovarniska napaka je edino napaka v materialu. Vse ostalo gre pod garancijska popravila.
V tvojem primeru pa se mi zdi, da ti bo na koncu ostalo le moznost osebne tozbe. Drugace pa bi mu moral po 45 dneh poslat priporoceno pismo z povratnico v kateri zahtevas nov motor. V 8 dneh ti mora odgovoriti oz. odobriti nov motor. Ampak verjemi, da se to ne zgodi kar tako. Potem pride na vrsto trzna, ki ga lahko kaznuje za nastalo situacijo, vendar ti s tem ne zagotovi novega motorja. In na koncu ti ostane samo se dolgotrajna tozba... Zal je tako v praksi.
Vcasih pred groznjami z trzno bolj pomaga kaksen miren sestanek z serviserjem in ga malce razvedriti z kaksno steklenico vina. Dostkrat dober odnos resi se tako hude tezave.
V tvojem primeru pa se mi zdi, da ti bo na koncu ostalo le moznost osebne tozbe. Drugace pa bi mu moral po 45 dneh poslat priporoceno pismo z povratnico v kateri zahtevas nov motor. V 8 dneh ti mora odgovoriti oz. odobriti nov motor. Ampak verjemi, da se to ne zgodi kar tako. Potem pride na vrsto trzna, ki ga lahko kaznuje za nastalo situacijo, vendar ti s tem ne zagotovi novega motorja. In na koncu ti ostane samo se dolgotrajna tozba... Zal je tako v praksi.
Vcasih pred groznjami z trzno bolj pomaga kaksen miren sestanek z serviserjem in ga malce razvedriti z kaksno steklenico vina. Dostkrat dober odnos resi se tako hude tezave.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
freshslo: točno tako sem nardil v 45 dneh z rdečo povratnico...vse rešujem na miren način,nič razburjenja nič groženj,jaz sem mu samo povedal kaj sledi in komaj takrat mi je razložo kaj se sploh dogaja. Baje se je on skregal z uvoznikom in zdaj je tam nastal problem ko mora uvoznik dobavit del,rekel mi je da to ni prvi primer za katerega mora čakati tak dolgo!!!!zaj mi je oblubo za ponedeljek!!!bomo videli pa javim kako in kaj je na stvari!!!hvala za
Kupi univerzalno manšeto od avtomobila (8€) pol pa orodje v roko!
http://www.youtube.com/watch?v=Ci9X9L2keKw
http://www.youtube.com/watch?v=Ci9X9L2keKw
Malo pri kakem trgovcu z deli za avtomobile poglej (dimenzij ti ne vem povedati),
drugače pa Boštjan (WBC) ali Edi (Quadteam) povpraši.
Mislim da so tile deli to (cene na pamet):
DL-F210243-01 DUST COVER WHEEL SIDE 4kom okoli 30 eur
DL-F210244-01 DUST COVER GEAR BOX SIDE 4 kom okoli 30 eur
Tole na sliki verjetno misliš (prvi dve, pod slikah so zgornje šifre)?
http://quad-ardennes.over-blog.com/cate ... 69568.html
Ali pa tako kot je Lakl napisal višje...
drugače pa Boštjan (WBC) ali Edi (Quadteam) povpraši.
Mislim da so tile deli to (cene na pamet):
DL-F210243-01 DUST COVER WHEEL SIDE 4kom okoli 30 eur
DL-F210244-01 DUST COVER GEAR BOX SIDE 4 kom okoli 30 eur
Tole na sliki verjetno misliš (prvi dve, pod slikah so zgornje šifre)?
http://quad-ardennes.over-blog.com/cate ... 69568.html
Ali pa tako kot je Lakl napisal višje...


