
Teralander 800 V-twin EFI
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Večinoma tega je narejenega po terenu,nevem če ma ta števec ure???Po terenu se km bol počasu obračejo...No upam da mi v Soboto rata kako daljšo turco naredit 

- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Ni vse v prevozenih kilometrih, vazn je uzitek na terenu. Boljs naredi 50km po terenu kot 100 po asfaltu
Kar pocasi in z uzitkom v nove kilometre, da bo le atv deloval tako kot more;)

-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Ja teren ma svoje čare ,za cesto je bolj motor, R1-ke in Hajabusefreshslo napisal/-a:Ni vse v prevozenih kilometrih, vazn je uzitek na terenu. Boljs naredi 50km po terenu kot 100 po asfaltuKar pocasi in z uzitkom v nove kilometre, da bo le atv deloval tako kot more;)

Re: Teralander 800 V-twin EFI
jeb.. Je edino, da nas vedno bolj nadzirajo. Na našem koncu se kmalu obeta obsežen lov na 'muhe'...
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Sem ze razmisljal, da bi doma z rezalnikom odbil iz samolepilne folije napise GOZDNO GOSPODARSTVO in jih nalepil na ATV, ter eno izkaznico plastificiral 

-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 04 Dec 2009, 18:43
- Kraj: Novo mesto
- Kontakt:
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Gavry, a ti slučajno kaj zalutaš z mopedom na to stran Gorjancov, namreč rad bi videl v živo ta stroj? 

-
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 04 Dec 2009, 18:43
- Kraj: Novo mesto
- Kontakt:
Re: Teralander 800 V-twin EFI
No če boš pri volji mi prosim samo en sms pust na 041/408-808. Če bom v NM priletim v hrib. 

Re: Teralander 800 V-twin EFI
No,kar se tiče CF-ja 800,sem gledal enga ki se vozi po Tolminu in okolici,sicer z LJ tablicami,na prvi pogled dokaj masivna mašina,podrobnejši pogled k varom(švasom) na okvirju se pa ne razlikuje kaj bistveno od mojga Dinlija.
Saj ne da bi
motor grajal,je zadeva zlo všečna na pogled,bo pa čas oz.prevoženi km pokazali kako se obnese bolj daljnoročno...
upajmo da v pozitivnem smislu..

motor grajal,je zadeva zlo všečna na pogled,bo pa čas oz.prevoženi km pokazali kako se obnese bolj daljnoročno...
upajmo da v pozitivnem smislu..

Re: Teralander 800 V-twin EFI
Podobna tema je tudi na hrvaškem tekla... so jih fantje stestirali, ampak so dejali, da vidnega napredka NI, vsaj na šasiji ne, čeprav z plastikami deluje vse masivno in mogočno. Vse kar je, je skopiran "rotax 810" in še ta je kar daleč od originalnega 810 motorja, tudi sama teža ga baše. Toliko od njih, uporabniki pa nam bodo sami znali kaj povedat po par 100 delovnih urcah
Vsekakor pa je cena lušna za tak motor in pomoje bo kar zadovoljivo delal.
Sem pa upal, da bom včeraj vsaj enega videl in kakšno rekel pa nisem nobenega zasledil..ampak je doli vedno manj Cofkotov.. se v večini raje odločijo za Japonce, ki so v skoraj istem cenovnem rangu.

Sem pa upal, da bom včeraj vsaj enega videl in kakšno rekel pa nisem nobenega zasledil..ampak je doli vedno manj Cofkotov.. se v večini raje odločijo za Japonce, ki so v skoraj istem cenovnem rangu.
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Re: Teralander 800 V-twin EFI
Kaj se tale prodaja na avtonetu?
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6573536
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6573536
2011 Linhai HyTrack 420 4x4
2015 Can-Am Renegade 800
2015 Can-Am Renegade 800
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Gary, zakaj se prodaja? Ima kake porodne težavce?
Stari ljudje so rekli, da je mir v hiši, če je moški zdrav in ima ženska veliko dela.
Re: Teralander 800 V-twin EFI
gavry napisal/-a:Ja lahko bi probali za foro, tudi prav bi bilo da je glede performans jasno, če ne bi bilo bi jst unga brp-ja z bencinom polil in zapalu na licu mesta.Ipak je cena za dva Terralenderja![]()
hoi prijatelj gavry! Nevem, če še spremljaš forum, ampak ti bom odgovoril...

Naredila par runov... iz štarta do 100km/h ostane konkretno zadaj... iz 80-do maximuma gre tudi mimo... Ko potegnem črto še dam roko v ogenj, da gre 650tka mimo.
Skratka 400kg, ki jih marsikdo spregleda in "62" hp ne daje željenih rezultatov



Bomo pa ponovili še z drugo x8
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Zdaj sem pa čisto zmeden. Da ni terralander za dosti manj denarja in napredno kitajsko tehniko boljši od BRP-ja.
Toliko o testih , ki jih delajo "konkurenčne" firme...se mi zdi, da sem pred kratkim tudi zasledil podobno cvetko nekega baje eminentnejšega proizvajalca, ki ima v sloveniji xxxxx zastopnikov!



Toliko o testih , ki jih delajo "konkurenčne" firme...se mi zdi, da sem pred kratkim tudi zasledil podobno cvetko nekega baje eminentnejšega proizvajalca, ki ima v sloveniji xxxxx zastopnikov!

- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Po videnem sodeč je omenjeni model enak manekenkam na koledarju. Zares lepe babnice, se kar svetijo, super mere, skratka vsaka za ponucat, tudi ne postarajo se nikakor...
...a ko tako monalizo pripelješ domov, jo kmalu zaboli glava, noče prat gat in nogavic, skuha po telefonu in hoče pin od bančne...
...kaže, da ne bom dočakal tako željenega poročila kakšnega lastnika Teralanderja 800 V-twin EFI...(a sem kaj pozabil?) po preživetih 1000 del. urah. Pa ne v delavnici se razume. Direktno iz teralanda.
LP iz medolanda!
...a ko tako monalizo pripelješ domov, jo kmalu zaboli glava, noče prat gat in nogavic, skuha po telefonu in hoče pin od bančne...
...kaže, da ne bom dočakal tako željenega poročila kakšnega lastnika Teralanderja 800 V-twin EFI...(a sem kaj pozabil?) po preživetih 1000 del. urah. Pa ne v delavnici se razume. Direktno iz teralanda.
LP iz medolanda!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Re: Teralander 800 V-twin EFI
poročilo je predolgo že pri 1000km kaj šele 1000h.brinovc napisal/-a: ...kaže, da ne bom dočakal tako željenega poročila kakšnega lastnika Teralanderja 800 V-twin EFI...(a sem kaj pozabil?) po preživetih 1000 del. urah. Pa ne v delavnici se razume. Direktno iz teralanda.
LP iz medolanda!
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Re: Teralander 800 V-twin EFI
Jaz bi pa vseeno malo počakal, Dolenjci so se precej umaknili iz tega foruma in tudi Gavri, ki bi lahko kaj poročal. Si bom sposodil ta link od Jakata
http://www.youtube.com/watch?v=7JYX6PBm ... r_embedded
Izgledajo kar resno. Zaenkrat je teh mopedov pri nas premalo, da bi lahko sodili. Jay, ko si primerjal pospeške ipd. Kile po mojem niso tak problem, ker se v praksi pokaže, da povečevanje teže ne zmanjšuje izkoristek moči linearno. Pa še večja teža lahko pomeni tudi močnejšo konstrukcijo, vsaj pri resnih firmah. CF moto ima 62 KS, tvoj BRP pa 67 s tem, da kolikor se spomnim, si ti dal gor HMF sistem, ki ti je po mojem povečal moč za najmanj 5%
http://www.youtube.com/watch?v=7JYX6PBm ... r_embedded
Izgledajo kar resno. Zaenkrat je teh mopedov pri nas premalo, da bi lahko sodili. Jay, ko si primerjal pospeške ipd. Kile po mojem niso tak problem, ker se v praksi pokaže, da povečevanje teže ne zmanjšuje izkoristek moči linearno. Pa še večja teža lahko pomeni tudi močnejšo konstrukcijo, vsaj pri resnih firmah. CF moto ima 62 KS, tvoj BRP pa 67 s tem, da kolikor se spomnim, si ti dal gor HMF sistem, ki ti je po mojem povečal moč za najmanj 5%

AC 700 4x4
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Filmček je lep, izdelki tudi.....ostalo pa.....najbolj zaskbljujoč pa je tisti del v filmčku, kjer zagotavljajo, da je na CF-u ogromno inovacij...
Btw...Jay-ev motor ima 72KS...sploh pa je naravnost komično primerjat ti dve znamki, kaj šele BRP 800 in CF 800....
BRP 800 je "nočna mora in morke sanje" mnogo resnejših proizvajalcev.

Btw...Jay-ev motor ima 72KS...sploh pa je naravnost komično primerjat ti dve znamki, kaj šele BRP 800 in CF 800....

BRP 800 je "nočna mora in morke sanje" mnogo resnejših proizvajalcev.
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Se strinjam, je pa tudi nočna mora glede ceneBIF napisal/-a:Btw...Jay-ev motor ima 72KS...sploh pa je naravnost komično primerjat ti dve znamki, kaj šele BRP 800 in CF 800....![]()
BRP 800 je "nočna mora in morke sanje" mnogo resnejših proizvajalcev.


Upam, da se ne motim, ampak se mi zdi, da je Jay dal gor HMF in powercommander. To je pa kar precejšnja razlika v primerjavi z zamašenim homologacijskim izpuhom

AC 700 4x4
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Teralander 800 V-twin EFI
800-ka ima z "zamašenim homologacijskim izpuhom" 72 KS...HMF pa še nekaj doprinese...po mojem mnenju sicer popolnoma brez potrebe...ampak tako za feeling pa komu paše... 

- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Re: Teralander 800 V-twin EFI
...BIF napisal/-a: BRP 800 je "nočna mora in morke sanje" mnogo resnejših proizvajalcev.
...kateri se hudo bojijo številnih težav omenjenega modela...

Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Re: Teralander 800 V-twin EFI
Brinovcbrinovc napisal/-a:...BIF napisal/-a: BRP 800 je "nočna mora in morke sanje" mnogo resnejših proizvajalcev.
...kateri se hudo bojijo številnih težav omenjenega modela...


AC 700 4x4
Re: Teralander 800 V-twin EFI
fantje ne ga srat no... nekaj je zajebancija in pikanje po forumih nekaj pa so DEJSTVA. CF x8 je zame nebom napisal kaj. Čakat ni potrebe, ker hitro lahko postrežem z zgodovino parih modelov z ne ravno začetniškimi težavami. Vpoklicani so bili kao prve serije s strani RPM zaradi enega nosilca manj na differencialu? 14" platišča drgnejo ob izpuh, tesnila so pri 1k km že za zamenjat, OBA. Pol drugi novejši modeli BI NAJ bili že boljši, se pravi... imajo vsak mesec praktično nov model zunaj?
Moj moped ima 72hp HMF malenkost pripomore, ampak še vedno to ni 5% daleč od tega. Pri brpju so že serijski izpuhi precej odprti in niso nabiti z navlako. Z HMF izpuhom se doseže maximalno 5hp pa še takrat bi moral imeti komplet izpuh. Računam lahko kvečjemu maximalno 75hp. KG so pa ključnega pomena pri pospeških, poleg vsega naštetega. Probaj dobit deklino z 65kg in štartaj. Tudi to ne drži, da teža poveljuje kvaliteto mrcine... še zdaleč ne. Nismo v časih lade nive. kardan je 2x debelejši od brp-jevega pa ne pomeni, da bo več prenesel. Podvozje je praktično za okras, kdor ga je vozil na terenu bo tudi vedel o čem govorim. Tudi končna hitrost je okoli 110km/h in ne 130km/h kot jih v tujini navajaju
(sicer to res nima veze, ampak tolko za info)
na kratko: to kar se z cf-i dogaja DO 1000KM se pri brp-ju mogoče pri 15k km. Je pa 9k eur, garancija (nebom komentiral) in seveda kopija brp-ja pa še max.
Če ne verjameš probaj in kupil si boš pamet. Dobesedno. Lahko pa ponovimo z serijsko 650tko... brez problema. Imam tudi serijski lonec doma... tudi možno probat
Jaz osebno bi vsakemu priporočal vsaj nakup kakšne yamahe, kawasakija ali pa BRP 500tke za ta denar... ne se ustrašit "samo" 500 kubikov iz rotaxovega dvovaljnika. Kitajc je še vedno kitajc pa lahko zgleda še nevem kako dobro. Prioriteta je BIZNIS in ne ime. Kolega še danes vsako furo poboža svojega outya 650, katerega je vzel namesto x8. Trenutno ima 2900km TERENA in prede kot muca.
Vsekakor si vsak kupi po svojih zmožnostih, ampak tudi 10keur ni malo in verjetno ravno takšnemu, ki je zadnje eure vložil v nakup atvja je najbolj važno, da moped dela zanesljivo in dobro.
COFKO pa ostaja stari dobri COFKO... malo voziš, šaraufaš in spet malo voziš.
Moj moped ima 72hp HMF malenkost pripomore, ampak še vedno to ni 5% daleč od tega. Pri brpju so že serijski izpuhi precej odprti in niso nabiti z navlako. Z HMF izpuhom se doseže maximalno 5hp pa še takrat bi moral imeti komplet izpuh. Računam lahko kvečjemu maximalno 75hp. KG so pa ključnega pomena pri pospeških, poleg vsega naštetega. Probaj dobit deklino z 65kg in štartaj. Tudi to ne drži, da teža poveljuje kvaliteto mrcine... še zdaleč ne. Nismo v časih lade nive. kardan je 2x debelejši od brp-jevega pa ne pomeni, da bo več prenesel. Podvozje je praktično za okras, kdor ga je vozil na terenu bo tudi vedel o čem govorim. Tudi končna hitrost je okoli 110km/h in ne 130km/h kot jih v tujini navajaju

na kratko: to kar se z cf-i dogaja DO 1000KM se pri brp-ju mogoče pri 15k km. Je pa 9k eur, garancija (nebom komentiral) in seveda kopija brp-ja pa še max.
Če ne verjameš probaj in kupil si boš pamet. Dobesedno. Lahko pa ponovimo z serijsko 650tko... brez problema. Imam tudi serijski lonec doma... tudi možno probat

Jaz osebno bi vsakemu priporočal vsaj nakup kakšne yamahe, kawasakija ali pa BRP 500tke za ta denar... ne se ustrašit "samo" 500 kubikov iz rotaxovega dvovaljnika. Kitajc je še vedno kitajc pa lahko zgleda še nevem kako dobro. Prioriteta je BIZNIS in ne ime. Kolega še danes vsako furo poboža svojega outya 650, katerega je vzel namesto x8. Trenutno ima 2900km TERENA in prede kot muca.
Vsekakor si vsak kupi po svojih zmožnostih, ampak tudi 10keur ni malo in verjetno ravno takšnemu, ki je zadnje eure vložil v nakup atvja je najbolj važno, da moped dela zanesljivo in dobro.
COFKO pa ostaja stari dobri COFKO... malo voziš, šaraufaš in spet malo voziš.
Zadnjič spremenil jay886, dne 12 Feb 2013, 15:31, skupaj popravljeno 3 krat.
2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...
