Teralander 800 V-twin EFI

Del foruma, kjer lahko uporabniki predstavijo svoja vozila
Odgovori
Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3616
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a BIF » 12 Feb 2013, 15:23

Ne bit hud... ;)
Saj je vsem jasno kam vodijo vse poti! Ti pa se še posebaj ne rabiš obremenjevat...jaz pa tudi ne.... :mrgreen:
Lepše je pobožat kanarčka vsak dan in se zahvalit boge...no denarnci....in opazovat druge pri "študijah".... :weedman:



Uporabniški avatar
MitjaP
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 259
Pridružen: 10 Dec 2010, 17:34
Kraj: Selnica ob Dravi
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a MitjaP » 12 Feb 2013, 16:51

Bravo Bif, kratko in jedrnato =D>


MAX je na dvorišču :D

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2359
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a freshslo » 12 Feb 2013, 17:33

Dvomim pa da bo prav dolgo tako... Kitajska gre kar hitro v korak s casom in tudi z kvaliteto.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a jaka » 12 Feb 2013, 17:41

Skozi moje roke je šlo mnogo raznih modelov CF- moto in iz lastnih izkušenj lahko potrdim, da se kvaliteta izboljšuje se pa sem in tja dogaja tudi kaj čudnega. Takole "na oko" rečeno, bi znala biti ta znamka čez kakšnih 5 let že zelo blizu Taiwanskim modelom. Proizvajalca "jebe" samo še kvaliteta materialov in ko bodo osvojili tudi to in še nekaj podrobnosti sem prepričan, da tudi cene ne bodo ostale tam, kjer so sedaj.



Uporabniški avatar
lakl
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1696
Pridružen: 09 Apr 2009, 19:22

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a lakl » 12 Feb 2013, 17:51

Dvomim!
Tale reklami posnetek mene ne zavede. (Ajde-je od sorodne firme,a posneti se da vse)
http://www.youtube.com/watch?v=Ip1kpurNCmA
Lepo oblečeni delavci in polno nadzornih elektronskih naprav ??? V resnici pa je druga zgodba. Za kamerami so te naprave po večini izklopljene in je pomembno le to,da je na koncu dneva proizvodna številka visoka. Ljudje so le delovna sila-vredni kot številka in hitro nadomestljivi. V enem dnevu jih naučijo tudi zahtevnih opravil.
Pomemben faktor je še kvaliteta vgrajenih materjalov
Enaka zgodba se pojavlja tudi pri nas. Včasih smo vajence učili tri leta in nato še nekaj let usposabljali,da so postali kvalitetni in samostojni mojstri-danes pa je važen le dnevni izkupiček za delodajalca in ni več časa za izobraževanje.

Mene osebno,kitajci ne bodo prepričali še kar nekaj časa,da so sposobni konkurirati priznanin znamkam. [-(



Uporabniški avatar
jay886
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1815
Pridružen: 28 Avg 2011, 14:06
Kraj: Ruše

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a jay886 » 12 Feb 2013, 17:59

:dober . lakl.

Teh posnetkov znajo kitajci kar nekaj napopat. Zaradi mene lahko moj stroj delajo v domači garaži, vse drugo je bolj pomembno kot to, da delavci pred šihtom telovadijo (posnetek shineray). Ampak vidiš.. še vedno leta 2013 pri večini posnetki "palijo".


2011 Shineray 300 xy hitro prodan..
2012 Can Am outy 800r max..... bo kr nekaj časa ostal...

Slika

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3616
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a BIF » 12 Feb 2013, 18:06

Stari meni se je kar solza utrnila ob tem posnetku...tako lepo držijo skupaj...kot ena velika srečna družinica!
V takem idiličnem okolju res lahko zraste vrhunski izdelek.
Ko pomislim, da mojega sestavljajo zavaljeni mehičani, ki malicajo fižol...tukaj pa vsi lepo v uniformah....
Shineray...here we come.... :mrgreen:



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a Civava » 12 Feb 2013, 18:57

Meni pa ne jaz se valjam od smeha :D . Jutrajnje postrojavanje, pozdrav zastavi itd...Samo še tisto urežejo druže Tito mi ti se kunemo pa na koncu pade en izdelek z listkom kakva plata takva vrata ha ha . Še dobro , da papir oziroma video v tem primeru vse preneseta ](*,) ](*,) ](*,)



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a jaka » 12 Feb 2013, 19:02

Civava napisal/-a:Samo še tisto urežejo druže Tito mi ti se kunemo
Aha, štiri leta nazaj tako, danes pa spet drugače. :haha :haha :haha :haha :haha

Slika



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a Civava » 12 Feb 2013, 19:07

Dobri stari časi :D



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2359
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a freshslo » 12 Feb 2013, 21:25

Ta posnetek mi je bil pa vsec, bom jutri zjutraj postrojil zaposlene pred pisarno in bomo sli najprej en krog po parku okrog sole tect :twisted:

Tukaj se ravno ne strinjam z Laklom, ce pogledas recimo korejsko znamko Hyundai leta 90, kaksna kvaliteta avtomobilov je bila. V ameriki se je uvrstil na top 10 najbolj pokvarljivih avtomobilov z modelom Excel (vir: wikipedia), ki je bil narejen za USA trg. Pri nas ni bilo dosti drugace v tistih letih. Pa poglej danes Hyundai? Kvaliteto so dvignili na nivo dosti bolj renomiranih znamk. Se mi zdi, da bo enako z recimo CF-Moto, vsak zacetek je tezak, a na napakah se ucijo.

Poglej kaj se dogaja z Seadoo vodnimi skuterji ;) Pa je renomirana znamka.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
lakl
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1696
Pridružen: 09 Apr 2009, 19:22

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a lakl » 12 Feb 2013, 21:53

Tukaj ti dam prav. Tudi sam inam Korejca - Kia Ceed. Ampak to so Korejci in ne Kitajci.
Unior je tud Balkanski in imam raje Uniorjev "moment" kljuc,kot pa tri krat cenejši kitajski. #-o
Sem se pa tudi sam učil na lastni koži in mi ni žal. O:)



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2359
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a freshslo » 12 Feb 2013, 22:28

Ja ravno to hocem povedati, da so bili korejci v avtomobilski industriji leta 80-90 tudi tako "kvalitetni" kot so danes kitajski atvji.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a notranjc » 13 Feb 2013, 06:56

BIF napisal/-a:Lepše je pobožat kanarčka vsak dan in se zahvalit boge...no denarnci....in opazovat druge pri "študijah".... :weedman:
BIF [-X , zaenkrat še nimam Kitajca. Sem ga imel na začetku tako kot ti, pa sem prešaltal na Američana. Zgoraj sta ti Jaka in Freshslo napisala tisto, o čemer tudi jaz razmišljam. Sicer pa motorje Rotax delajo Avstrijci, ostalo od BRP pa....Upam, da jih ne delajo v francoskem delu Kanade. Jaz imam 2 Opla in enega so pripeljali iz Koreje. Prepričan sem, da bodo Kitajci kmalu v špici kvalitete, hitreje kot so prišli gor Japonci in Korejci :-k .


AC 700 4x4

SEBO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 8
Pridružen: 31 Jan 2013, 20:25

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a SEBO » 13 Feb 2013, 07:57

imam motorne sani poaris motor yamaha atv pa kitajski ki po dobri sestavi deluje kar solidno vseeno pri američanih polarisu me moti edino to da je grozen problem v sloveniji dobiti rezerne dele zanj veliko lažje jih dobiš za kitajca tu pa če izgubiš eno colsko matico jo lahko naročiš pri stricu samu v ameriki ker drugače je ne dobiš :(
Iz tega vidika se bom pri nakupu novega atvja verjetno odločil za japonca(yamaha) ali pa za kitajca saj ima kot prvo metrični sistem vijakov tako da zadevo lažje servisiraš in tudi za ostale meh sklope ni nobenih problemov in čakanja. :D



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a jaka » 13 Feb 2013, 08:24

SEBO napisal/-a: če izgubiš eno colsko matico jo lahko naročiš pri stricu samu v ameriki ker drugače je ne dobiš

Polaris štirikolesniki od letnika 2005 dalje nima colskih vijakov. :mrgreen: :mrgreen:
Zadnjič spremenil jaka, dne 13 Feb 2013, 08:46, skupaj popravljeno 1 krat.



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3616
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a BIF » 13 Feb 2013, 08:33

notranjc napisal/-a:
BIF napisal/-a:Lepše je pobožat kanarčka vsak dan in se zahvalit boge...no denarnci....in opazovat druge pri "študijah".... :weedman:
BIF [-X , zaenkrat še nimam Kitajca. Sem ga imel na začetku tako kot ti, pa sem prešaltal na Američana. Zgoraj sta ti Jaka in Freshslo napisala tisto, o čemer tudi jaz razmišljam. Sicer pa motorje Rotax delajo Avstrijci, ostalo od BRP pa....Upam, da jih ne delajo v francoskem delu Kanade. Jaz imam 2 Opla in enega so pripeljali iz Koreje. Prepričan sem, da bodo Kitajci kmalu v špici kvalitete, hitreje kot so prišli gor Japonci in Korejci :-k .
Ja ja...saj se strinjam in s teboj in s Freshslo-jem in Lakl-om...vsi imate prav...po svoje!
Ampak vsi pišete v tako kot, da ba bodo vsi ostali obstali in čakali na Kitajce, da dosežejo nek nivo. Toda tudi drugi ne spijo in spet so korak pred Kitajci, Tajvanci, Korejci....
Pred leti sem prodal 4 leta starega Audi-ja in kupil Nissan-a (Pathfinder). Do sedaj nobenih težav z Japoncem...ampak...naslednji avto bo spet Audi...preveč in pretežko je opisat zakaj...preprosto zato, ker je RAZLIKA, ki meni pač odgovarja v 1000 in 1 "malenkosti"!
In zato pač nočem več izgubljat časa s "študijami". Sebi in svojim pač želim privoščiti najboljše...pač tisto kar jaz verjamem, da je najboljše.
Pač vsak po svoje!



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a jaka » 13 Feb 2013, 08:41

BIF napisal/-a: ki meni pač odgovarja v 1000 in 1 "malenkosti"!

Picajzl :haha



Uporabniški avatar
notranjc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 481
Pridružen: 24 Okt 2007, 13:20
Kraj: Rakek
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a notranjc » 13 Feb 2013, 08:43

BIF napisal/-a:..ampak...naslednji avto bo spet Audi...preveč in pretežko je opisat zakaj...preprosto zato, ker je RAZLIKA, ki meni pač odgovarja v 1000 in 1 "malenkosti"!
In zato pač nočem več izgubljat časa s "študijami". Sebi in svojim pač želim privoščiti najboljše...pač tisto kar jaz verjamem, da je najboljše.
Pač vsak po svoje!
Ja v tem sva si različna, jaz Audi, BMW in Mercedes ne bi kupil, tako kot BRP ne, ...zaenkrat. Imaš pa prav, da preveč časa izgubljam s "študijami", profesionalna deformacija. Delam pa na tem, da bi prevzel vodstvo filinga O:)


AC 700 4x4

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2359
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a freshslo » 13 Feb 2013, 10:49

S tem se popolnoma strinjam, da ostali ne bodo spali in cakali, da kitajci pridejo do enake kvalitete. Vendar, ce se danes za primerjavo vzame recimo Grizzly 700 in BRP 800 je vsem jasno, da je Grizzly po tehnologiji in moci zaostal za BRPjem. Po kvaliteti pa si upam trditi da ni. In ce danes kupis Grizzlya ves, da je tehnolosko za BRPjem, vendar tudi ves, da si vseeno kupil vzdrzljiv in dober ATV. Ravno tako se mi zdi, da bo cez nekaj let z kitajci. Ko ga bos kupil, bos vedel, da je po tehnologiji in moci za japonci in americani, vendar bo vseeno vzdrzljiv. In kdor ni obcutljiv oz. obremenjen s temi zadevami mu bo zelo dobro sluzil. Tako kot danes recimo Hyundai in Kie, ki te z zaupanjem pripeljejo od tocke A do tocke B.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
gavry
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 142
Pridružen: 31 Avg 2008, 11:10
Kraj: Bela krajina

Re: Teralander 800 V-twin EFI

Odgovor Napisal/-a gavry » 22 Avg 2019, 20:28

Zdravo,

No glede na to, da sem bil malo odsoten enih 6 let :lol: , sem opazil, da so bili še komentarji takrat na mojga cofija X8.Atv je bil pri hiši do 1400 km in to brez enga problema, prodan je bil zaradi drugih razlogov in NE zaradi kakršnih koli težav.Ne vem pa kako se obnesejo, ker nisem bil na sceni od takrat.Verjetno se je že pokazala zanesljivost :?:

jay886 napisal/-a:fantje ne ga srat no... nekaj je zajebancija in pikanje po forumih nekaj pa so DEJSTVA. CF x8 je zame nebom napisal kaj. Čakat ni potrebe, ker hitro lahko postrežem z zgodovino parih modelov z ne ravno začetniškimi težavami. Vpoklicani so bili kao prve serije s strani RPM zaradi enega nosilca manj na differencialu? 14" platišča drgnejo ob izpuh, tesnila so pri 1k km že za zamenjat, OBA. Pol drugi novejši modeli BI NAJ bili že boljši, se pravi... imajo vsak mesec praktično nov model zunaj?

Moj moped ima 72hp HMF malenkost pripomore, ampak še vedno to ni 5% daleč od tega. Pri brpju so že serijski izpuhi precej odprti in niso nabiti z navlako. Z HMF izpuhom se doseže maximalno 5hp pa še takrat bi moral imeti komplet izpuh. Računam lahko kvečjemu maximalno 75hp. KG so pa ključnega pomena pri pospeških, poleg vsega naštetega. Probaj dobit deklino z 65kg in štartaj. Tudi to ne drži, da teža poveljuje kvaliteto mrcine... še zdaleč ne. Nismo v časih lade nive. kardan je 2x debelejši od brp-jevega pa ne pomeni, da bo več prenesel. Podvozje je praktično za okras, kdor ga je vozil na terenu bo tudi vedel o čem govorim. Tudi končna hitrost je okoli 110km/h in ne 130km/h kot jih v tujini navajaju :shock: (sicer to res nima veze, ampak tolko za info)

na kratko: to kar se z cf-i dogaja DO 1000KM se pri brp-ju mogoče pri 15k km. Je pa 9k eur, garancija (nebom komentiral) in seveda kopija brp-ja pa še max.

Če ne verjameš probaj in kupil si boš pamet. Dobesedno. Lahko pa ponovimo z serijsko 650tko... brez problema. Imam tudi serijski lonec doma... tudi možno probat ;)


Jaz osebno bi vsakemu priporočal vsaj nakup kakšne yamahe, kawasakija ali pa BRP 500tke za ta denar... ne se ustrašit "samo" 500 kubikov iz rotaxovega dvovaljnika. Kitajc je še vedno kitajc pa lahko zgleda še nevem kako dobro. Prioriteta je BIZNIS in ne ime. Kolega še danes vsako furo poboža svojega outya 650, katerega je vzel namesto x8. Trenutno ima 2900km TERENA in prede kot muca.

Vsekakor si vsak kupi po svojih zmožnostih, ampak tudi 10keur ni malo in verjetno ravno takšnemu, ki je zadnje eure vložil v nakup atvja je najbolj važno, da moped dela zanesljivo in dobro.

COFKO pa ostaja stari dobri COFKO... malo voziš, šaraufaš in spet malo voziš.



Odgovori