BRP outlander 400

Del foruma, kjer lahko uporabniki predstavijo svoja vozila
Odgovori
Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 17 Jun 2015, 09:04

Pozdravljeni!

Po kar precej časa iskanja in zbiranja infirmacij kaj bi bilo najprimerneje in kaj potrebujem je padla odločitev, da gre Kymco MXU250 od hiše in pride outlander 400. Ker ponudba ni bila glih velika sem moral izbirati med tem kar je bilo. Nekaj časa sem sicer čakal, če bi se kje pojavila kakšna 650-tka, kot mi jo je priporočal marsikdo vendar ker tudi finančno nisem segel dlje sem na koncu pristal pri rabljenem 400 max. Motor ima sicer 23000km prevoženih vendar nivideti, da bi bil vožen precej na hard. Zraven sem dobil še 80litrski kovček SHAD in doma narejene sprednji in zadnji bumper. Motor je namreč bil standard verzija in ne XT. Vzel sem v zakup, da bo po teh kilometrih na motorju potrebno še kaj postoriti da bo zadeva tako kot mora biti. Na poti po motor sem se kar spotoma ustavil na Ski&Sea in nabavil novi originalni jermen za katerega sem bil presenečen koliko stane. Je namreč pol cenejši kot za 650tko.
Ko sem se vračal z motorjem sem spotoma poklical še BIF-a in sma se dogovorila na hitro da mi pomaga zamenjati jermen in tako sem se z motorjem na prikolici zapeljal kar do njega kjer mi je malo pokazal kako in kaj z variomatom ter zamenjal jermen. Za pomoč se mu (in sinu Tim-u) najlepše zahvaljujem.

Z njim sem naredil do sedaj okoli 300 km in spotoma odkril napakice, ki jih bo potrebno sanirati. S pomočjo foruma in tudi Igorja sem prišel do precej koristnih informacij kako in kaj.


Zaenkrat z vožnjo zelo zadovoljen. Moja boljša polovica se sicer še ni navadila na velikost tako da ga zaenkrat še vozim sam ;) ampak počasi bo.

Ker mislim motor nekaj časa še imeti bom poskusil prečekirati in porihtati vse kar je potrebno za varno in zanesljivo vožnjo. In ker bi mogoče kdaj še komu lahko te informacije koristile jih bom sproti objavil tukaj in bojo tako zbrane na enem mestu. Oz. verjetno je najboljše da jih objavim v drugem delu foruma - pod znamke--> canam bombardier.

Lep pozdrav zaenkrat in upam, da se vidimo kdaj na kakšnem srečanju.

KYMCO naložen in gre od hiše :( šmrk..... najrajši ga ne bi dal.... znjim in boljšo polovico smo marsikaj skupaj skozi dali ......
Slika



Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 17 Jun 2015, 09:17

In nova mašina doma :)
Slika

Slika

ter na hitro malo naokoli do najbližjega malo bolj konkretnega hriba..... Sv. Avguštin Slovensko -hrvaška meja 500 in še nekaj malega nadmorske višine...

Slika



Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 17 Jun 2015, 09:19

No ker bo moral pri meni tudi delati je že v izdelavi prikolica 150x85cm zanj :)
Zamislil sem si eno enostavno zadevo za koli hiše prevažat stvari. Slike naložim jutri.

Lp Boštjan



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3615
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a BIF » 17 Jun 2015, 10:03

Lepo. Motor je tako na hitro, kolikor sem lahko pogledal (malce nas je preganjal mrak), res dobro ohranjen. Na prvi pogled sicer tudi ni bilo videti, da bi bilo potrebno karkoli sanirati....ampak glede na to da je @kiwi malo bolj picajzlast (kot jaz)....se bo že našla kakšna malenkost, ki je večina sploh ne bi opazila. Vendar to podpiram, ker le korektno vzdrževan motor (ne glede na znamko) nudi varno in zanesljivo vožnjo. O agregatu nima smisla razparazpravljati kakor ne o znamki, ker se je že dovolj pokazala in izkazala.
Naj ti dobro služi in veliko varnih kilometrov želim.
P.S.
Takšna manjša prikolica bi tudi mene zanimala, zato se priporočam za podrobnejši opis.... ;)



Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 17 Jun 2015, 11:13

hehe.... no tako picajzlast verjetno spet nisem ampak rad se vozim in preventivno kaj porihtam kot pa da po vožnji - kurativa...

Ker razmišljam, da je mogoče vseeno dobro da bojo stvari združene na enem mestu bom kar tukaj opisal moje opazke po 23000km kaj bi naj bilo na motorju za porihtat. Naj povem da je motor vozen venda ker sem kupil rabljenega bi rad imel stvari poštimane da me ne skrbi ali lahko grem in kdaj lahko grem na furo.

- Kot prvo bom zamenjal na motorju vsa olja. Se pravi motorno olje, ki je obenem tudi olje za menjalnik. Se pravi, da menjalnik nima posebej olja. Zato gre noter skoraj 4 litre.
@BIF ko sma se pogovarjala o razlikah med 400 in 650 je to ena izmed njih.
Olja bom naročil original XPS na SS. Zraven pride tudi oljni filter z tesnilom in podložko za šrauf.

- Zamenjal bom tudi olje v prednjem diferencialu in zadnjem kotnem prenosu.

- Zamenjal bom tudi svečko za iridium

- Zračni filter je za 400tko pralen. To je spet ena od razlik med 650-tko. So mi svetovali da ga samo operem in namažem in mora biti ok. Seveda pa ga moram še detaljno pregledati, če ga mogoče res ne bi bilo dobro kar zamenjati.

- Pri kontroli zavornih ploščic sem sicer tako na oko videl, da imajo še dosti mesa vendar ker bi naj bile še originalne noter jih bom vseeno zamenjal. Poskusil bom z TRW 2x MCB724SI in 1x MCB723SI. Jih imajo pri eurotonu. Sicer pa se ne čudim da še niso tako obrabljene ploščice, ker me je res presenetilo kako motor bremza sam pri spustu.

- Končnike - zglobe bom demontiral in jih bom zaenkrat poslal v obnovo na vargalant. Ker se kar čuti zračnost. Zaradi tega verjetno tudi prihaja do vibracij krmila pri večjih hitrostih. (Za to sumim tudi gume).

- Naročene imam že ležaje za oneway sklopko (SKF 61808-RS), ki jih bom preventivno zamenjal, ker jih do sedaj sigurno še nihče ni. Računam pač na melo bolj mehko prestavljanje. Obenem bom preveril štifta in fedrce, če so še ok. Sem jih mislil že naročit pa me je malo stisnilo ko sem zvedel ceno. Bom preveril in zamenjal če je res potrebno. Glede na to kako enostavno se podira variomat mi ne bo problem še enkrat odpret in pač zamenjat štiftov.

- Naročena je mast za oneway sklopko KLÜBER Isofleks Topas NB52. Sem dobil manjšo količino 25ml v injekciji in sem kar naročil. Mislim, da mam to dovolj masti za par let :) Glede na to da bi naj mazal sklopko na 10.000km.

- Jermen sem nabavil kar original in nisem šel experimentirat z aftermarket, ker se mi je enostavno zdel dovolj ugoden original in vem da mora biti mir. Rezervnega pa imam kar s sabo. Nabavil sem si tudi šrauf da lahko razširim jermenico pri menjavi jermena. Aja šrauf je navaden M8 z korakom navoja 1,25. To je standard.

- Variomat bom sedaj ko bom menjaval ležaje na oneway temeljito spucal in prečekiral. (Valjčki, uteži, jermenice)
Sicer pri sami vožnji niti ni opaziti da bi se v variomatu karkoli neobičajnega dogajalo. Aja še to razlika med 650 in 400 je v tem, da ima 400-tka 4 valjčke in kladivca, 650-tka pa 6.

- Nekako moram zalepiti gumo okrog stikala za vklop 4x4. Namreč same gumice posebej se ne dobi. Ne bi pa rad, da notri pride kaka vlaga in začne kaj zafrkavati. Če kdo ve za kako dobro lepilo za gumo se priporočam za nasvet.

- Zamenjati je potrebno tudi gumo na izstopu variomata, ki povezuje pokrov z plastično cevjo. Je preperela original pa je res "zlat" :) stane 36,8€.

- Zategniti moram pa tudi zadnjo levo torzijo. Na škripanje me je opozoril že sicer tudi prejšnji lastnik in da ni odkril kje bi lahko bil vzrok, jaz pa sem malo prečekiral zadeve in prišel do ugotovitve, da se je najverjetneje odvil vijak in zato škripa saj ima tudi malo "hoda". Ključ si bom naredil sam doma. Vijak pa bom potem zalepil z Loctite-om. Tako priporoča baje tudi BRP. Je pa o tem precej napisano že po tujih forumih pa misllim, da je tudi freshslo to že delal.

- Ko sem se prvič vsedel na BRP-ja sem bil presenečen, da ti starejši modeli nimajo bolj elegantno rešenega stikala za smerokaze. Včasih je prav nerodno vklopit žmigavce, ko moraš držat belanco z obema rokama. Zato bom verjetno komande predelal na način da bom odstranil stikalo za izklop motorja na drugi komplet stikal, ki jih bom naknadno naročil. V to odprtino pa bom vstavil stikalo za smerokaze tako kot imajo motorji. Upam, da bo šlo noter. Ko bo tako daleč bom tukaj dokumentiral, ker bo mogoče še komu prav prišlo. Dvomim da sem edini ki ga to moti.

- In nenazadnje bom zamenjal še gume. Tukaj pa se še nisem odločil katero velikost nabavit. Glede tipa gume bom vzel ali ceros ali pa duro frontier. Velikost pa me malo bega. Če dam original 25x8x12 in 25x10x12 nimam kaj zgrešit. Razmišljam pa o 26x9x12 in 26x11x12. Vendar bom v tem primeru primoran dodati še distančnike, ker drugače mislim, da prednje gume ne bojo šle mimo amortizerja. To sma že takrat z Bif-om ugotavljala. In pa ne vem kako se bo to poznalo na 400 motorju. Je vseeno precej švohnejši od 650 po moje. Tam to ne bi bila dilema.

- Seveda pa bo pred zimo potrebno nabaviti še vitel zaradi pluženja (to je uradni izgovor ;) )
Tu pa razmišljam v smeri DragonWinch ali pa mogoče kaj takega kot je priporočal Lakl v eni temi za 200€ z sintetično vrvjo.

- Prikolica je tudi že skoraj končana. Pred zimo pa bom naredil še plug v samogradnji.
Prikolico bom poslikal, in lahko tudi podam načrt-mere, če bo še koga zanimala da si jo naredi.


Aja pa pozabil sem še zavorno tekočino, ki jo tudi mislim zamenjati, ter pred zimo še hladilno tekočino.
In pa na plastike pod zicom bom nalepil še alu folijo da bo malo odbila sevanje izpušne cevi.

Toliko zaenkrat :)

Lp Boštjan



GoranP
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 290
Pridružen: 09 Avg 2012, 18:00
Kraj:: Slovenske Konjice

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a GoranP » 17 Jun 2015, 13:42

Lepo napisano. Čestitke za nakup in pa čimveč km ;)



Uporabniški avatar
delorto1
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 704
Pridružen: 21 Mar 2009, 17:25

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a delorto1 » 17 Jun 2015, 14:01

Čestitam na novo pridobitev tudi sam sem lastil BRP 400 pri tem modelu se mi je najbolj dopadlo ,da kljub mali kubikaži z lahkoto zmore 100 km in več po števcu . Moči ima pa itak dovolj.



Uporabniški avatar
delorto1
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 704
Pridružen: 21 Mar 2009, 17:25

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a delorto1 » 17 Jun 2015, 14:21

kiwi napisal/-a:No ker bo moral pri meni tudi delati je že v izdelavi prikolica 150x85cm zanj :)
Zamislil sem si eno enostavno zadevo za koli hiše prevažat stvari. Slike naložim jutri.

Lp Boštjan
Jaz imam za štirikolesnik lahko homologirano prikolico z naletno zavoro 150 cm x120 cm z višino stranic cca 35 cm + še pokrov cca 33 cm. Rabim jo zelo malokrat v glavnem za prevoz akumulatorja pijače jedače in pripomočkov za piknik v bližnji gozd na pokrit piknik prostor. Pri tej širini je prikolica še skrita za štirikolesnikom saj je še vedno ožja cca 10 do 13 cm od širine koles na mojem štirikolesniku.



Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 18 Jun 2015, 10:39

Zdravo!

Hvala vsem za lepe želje.
Delorto ja taka zadeva bi bila zelo zanimiva tudi zame vendar v osnovi ne potrebujem prikolice za na cesto, kar pomeni, da ne rabi biti homologirana in zato sem se odločil da si sam naredim nekaj enostavnega. Tako nastaja naslednja zadeva, ki sem jo opisal v tej temi:

http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=1&t=7351

Bif, če te zanimajo še kakšne mere itd bom probal iz autocada naložiti skicirano shemo. Samo ne nekaj trenutno Autocad zaj.... Bom probal zrihtat. Itak pa ti še moram vrniti ključek.

Lp Boštjan
Zadnjič spremenil kiwi, dne 19 Jun 2015, 09:31, skupaj popravljeno 1 krat.



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3615
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a BIF » 18 Jun 2015, 10:56

Ni problema...ne muči se z avtocad-om. Mene zanima natančno to kar zdaj objavljaš...ideja, zasnova, material, kakšna cena in to je to.
Tudi sam bi jo uporabljal za kakšne malenkosti sem ter tja po parceli (sadje, kakšna drva, trava itd)...zato ni potrebe po kakšnem Hi-tech-u.
Funkcionalno in poceni.



Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 19 Jun 2015, 09:24

Ker mi je ratalo usposobit autocad sem naložil na hitro skico :)

Drugače pa sem danes dobil ležaje za oneway sklopko vendar vidim, da so mi poslali verzijo 2RS, kr pomeni, da je z obeh strani zaprt. Upam, da to ni problem ali pač? Kolikor vem bi naj bil enkrat zaprt ležaj. Se pravi RS. Mnenja?
Ali je boljše da z ene strani odstranim to gumo-plastiko.

Slika

LP
Boštjan



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3615
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a BIF » 19 Jun 2015, 11:43

Hmmm....meni se zdi, da so original tudi zaprti! Poglej pa boš videl...ampak mislim, da je zaprta verzija OK.



Fran
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 301
Pridružen: 11 Sep 2011, 17:36

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a Fran » 19 Jun 2015, 15:27

Mora bit z obeh strani zaprt, kajti z notranje strani bi mazilo iztekalo v ležaj bi pa prihajala svinjarija.



GoranP
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 290
Pridružen: 09 Avg 2012, 18:00
Kraj:: Slovenske Konjice

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a GoranP » 19 Jun 2015, 18:12

Koliko si zvedel ceno za štifte in fedrce za oneway sklopko?

Cena za gumo na pokrovu cvt-ja zadaj pri izstopu zraka je 8.5€, pri vstopu-spredaj pa 25€. Seveda pa ne pri nas. Sam večino delov naročam iz Nemčije, in ravno danes sem dobil paket z nekaj deli. Med njimi tudi komplet za menjavo olja, ki je 49,95€ (seveda original). Pri nas pa mislim da okol 70€... ;)



Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 19 Jun 2015, 22:04

Aha ok potem bojo ležaji vredu.

@GoranP .... štifti so 58€, vzmeti pa še 10€. Olje pa je pri nas mislim, da tudi nekje tu vendar gre v 400tko skoraj liter več olja ker ima isto olje še za menjalnik. Tako da bi tudi v nemčiji moral še en liter zraven vzeti. No ostane pa mi potem od litra olja 75W140 za še eno menjavo v zadnjem kotnem prenosu.



GoranP
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 290
Pridružen: 09 Avg 2012, 18:00
Kraj:: Slovenske Konjice

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a GoranP » 20 Jun 2015, 13:36

kiwi napisal/-a:Aha ok potem bojo ležaji vredu.

@GoranP .... štifti so 58€, vzmeti pa še 10€. Olje pa je pri nas mislim, da tudi nekje tu vendar gre v 400tko skoraj liter več olja ker ima isto olje še za menjalnik. Tako da bi tudi v nemčiji moral še en liter zraven vzeti. No ostane pa mi potem od litra olja 75W140 za še eno menjavo v zadnjem kotnem prenosu.
Ja, ampak cena 49,95€ je za komplet za menjavo olja (olje, oljni filter, tesnila). In za isti komplet sem lani pri nas plačal 68€.



Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 24 Jun 2015, 08:27

No malo še pa bo olje itd. doma. Prišla pa je včeraj tudi mast ISOFLEX. Sem vzel manjšo pakungo v injekciji in me niti na carini ni nihče gnjavil. Naročil sem 9.6. se pravi, da je pošiljka rabila 14 dni da je prišla. Pohvalno.

Ja goran cena je še vedno taka pri nas. Jaz pa sem zdaj dal za olje 54€. Pa je pri 400tki liter olja več zraven.
Hvala za nasvet. Se oddolžim ob priliki ker sem kar nekaj prišparal :drinkers:

Slika

Lp
Boštjan



GoranP
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 290
Pridružen: 09 Avg 2012, 18:00
Kraj:: Slovenske Konjice

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a GoranP » 24 Jun 2015, 22:35

Ni problema ;)



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2359
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a freshslo » 24 Jun 2015, 22:43

Zanimivo je pri tej masti, da je v injekcijah bele barve, ce pa kupis vecjo dozo 1kg ali vec je temne barve.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 25 Jun 2015, 08:08

Hm.... upam, da me niso nategnili :-k narocil sem kluber isoflex topas nb52 in to bi naj bilo to. Gor je tudi taka nalepka.

lp



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2359
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a freshslo » 25 Jun 2015, 10:47

Niso, niso... Sem ze parkrat opazil, da je v tubi bela mast, v piksni pa temno rdeca/rjava.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 30 Jun 2015, 11:21

Aha super.
No roba se nabira samo čas nikakor :) Smo meli zadnjih 14 dni precej družinskih in drugih obveznosti, ki pač zahtevajo svoj čas. Sedaj pa bo več prostega časa da bom lahko porihtal do konca kar je potrebno še na 4 kolesniku.

Slika

Lp Boštjan



Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 07 Jul 2015, 08:13

No pa sem končno razkopal 4 kolesnik.

Slika

Najprej sem se lotil torzije oz. zadnje desne obese kjer se je pojavljalo škripanje. Ko sem odstranil zaščitni gumijasti pokrov sem videl da je odvita tista velika matica, ki se jo zateguje z posebnim ključem. In če hočem zategniti tisto matico moram najprej odviti vijak M18, ki je na torzijski palici (SWAY BAR). No in tu so nastale težave. Ta vijak je bil najverjetneje zalepljen z rdečim loctiteom, ki je mišljen za nerazstavljive vijačne zveze. Matico sem pogrel z brenerjem vendar je vseeno nisem dobil dol. Probal sem jo odtegnit. Po nekaj poskusih sem je začela vrteti vendar pa sem glih takrat naredil usodno napako. Moral bi jo očitno še bolj greti vendar me je bilo že malo strah za ležaj, ki je zraven. Matica se mi je sicer zavrtela vendar je pobrala navoje na torziji. In Tako več nisem imel druge izbire kot da jo odrežem dol. Naročena nova palica z dvema maticama in jo dobim naslednji ponedeljek.
Nisem pa imel neke izbire ker drugače nisem mogel priti do spodnje matice, ki pa mora biti zategnjnena na 19 kg. Seveda jo bom zdaj tudi zalepil z modrim loctiteom, da se ne bo še enkrat odvila. Preveril pa bom tudi matico na drugi strani in seveda oba ležaja ko že imam glih narazen. Ker ko bom sedaj sestavil bom sestavil z namenom, da se tega kasneje več ne dotikam.

Čudno pa mi je bilo to, da bi notranja matica morala biti zalepljena z modrim loctiteom vendar očitno ni bila, ker sem jo z roko odvil do konca.

Slika



Uporabniški avatar
kiwi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 285
Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
Kraj:: Haloze
Kraj: Haloze
Kontakt:

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a kiwi » 07 Jul 2015, 08:23

Ker sem z torzijo zaenkrat končal do naslednjega ponedeljka sem se lotil ostalih malenkosti.
Guma okoli stikala za vklop 4x4 je počena in se ne da posebej zamenjati. Našel sem sekundno lepilo za gumo - fleksibilne materiale in to gumo kar zalepil. Kolikor je videti bo kar držalo.

Slika


Na izstopu variomata je preperela guma, ki povezuje pokrov z cevjo (Flexible adapter) in sem zamenjal še to. Pri pregledu prve gume pa sem opazil, da je tudi ta prepereta in bom moral sedaj še to nabaviti.

Slika


Nato sem odprl airbox in vzel ven zračni filter, ki je sicer bil videti kot novi. Je pa pralen zato sem si naredil milnico in ga lepo opral ter posušil. Danes ga namažem rahlo z oljem in zmontiram nazaj.

Aja vem da bi naj obstajalo posebno olje za zračne filtre vendar mi na ski&sea ni nič povedal o tem.
Ali lahko vzamem kar motorno olje in ga namažem ali rajši kupim namensko olje?



GoranP
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 290
Pridružen: 09 Avg 2012, 18:00
Kraj:: Slovenske Konjice

Re: BRP outlander 400

Odgovor Napisal/-a GoranP » 07 Jul 2015, 09:06

K&N ima olje za filtre pa verjetno še kdo. Tole gumo okol stikala 4x4 sem tudi sam opazil da je preparela. Morem rešit tudi jaz to.



Odgovori