Zadnji diferencial, tršanje

Predelave, zunanja obdelava, izboljšave, dodatki,...

ELO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 26 Okt 2009, 06:43
Kontakt:

Zadnji diferencial, tršanje

Odgovor Napisal/-a ELO » 19 Jan 2010, 07:24

grizzly 700 eps, modelno leto 2010.

rad bi stršal zadnji diferencial, tako da bi se v ovinku več (sploh kaj) moči prenašalo na zunanje, obremenjeno kolo.

ali je že kdo tršal diferenciale zgolj z uporabo trših olj?
olje katerega proizvajalca in katero trdoto naj uporabim?

v naprej hvala in l.p.



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 19 Jan 2010, 07:55

Kolikor vem sploh nobeden atv nima diferencialala in imajo vsi 100% prenos na obe kolesi razen Cecteka.



Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 19 Jan 2010, 08:09

Zadaj nimaš diferenciala.


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

ELO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 26 Okt 2009, 06:43
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ELO » 19 Jan 2010, 09:46

sem pogledal shemo v service manual...
bemtiš, zgleda da res ne deluje po principu diffa.
bo treba drugače rešiti zadevo...

gremo naprej. mogoče uporaba zadnjega in sprednjega stabilizatorja?
je kdo probal to???



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 19 Jan 2010, 09:50

A nas ti malce hecaš ??? Si preveril ali ni mogoče zadaj že stabilizator ! :shock:



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 19 Jan 2010, 10:19

ELO napisal/-a:
gremo naprej. mogoče uporaba zadnjega in sprednjega stabilizatorja?
je kdo probal to???
Daj stari poglej si naprej ATV od blizu pa pol sanjaj naprej.



Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 19 Jan 2010, 11:39

Trdoto (glede na teren) si nastavljaš preko amortizerjev (vzmeti).
Če ti to ni dovolj, si privošči Elka amortizerje (kontakt Enx) - pa bo ko noč pa dan, glede na original amortizerje.


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

ELO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 26 Okt 2009, 06:43
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ELO » 19 Jan 2010, 14:49

czy napisal/-a: Daj stari poglej si naprej ATV od blizu pa pol sanjaj naprej.
sem si pogledal. dokaj od blizu.

ker nimam časa za zajebancijo s tem...
...si bom raje dokupil yfz 450r, kar sem že imel, pa bom imel dva.

dejansko je bolje imeti dva namenska, pa vzameš tisto, kar v danem trenutku sede, a ne?



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 19 Jan 2010, 15:53

ELO napisal/-a:
ker nimam časa za zajebancijo s tem...
...si bom raje dokupil yfz 450r

Tako je prav, pri tem ti ne bo treba tršat diferenciala.
Kupi si za vsak slučaj še Defenderja pa boš imel vse.



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Re: Zadnji diferencial, tršanje

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 19 Jan 2010, 19:31

ELO napisal/-a: tako da bi se v ovinku več (sploh kaj) moči prenašalo na zunanje, obremenjeno kolo.
Na zunanjem kolesu imaš VSO moč, s katero razpolagaš. To lahko probaš tako, da daš plin in kolo poskušaš zaustavit.



Uporabniški avatar
trunkelj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 52
Pridružen: 28 Apr 2009, 09:55
Kraj: šentvid pri stični

pozdrav

Odgovor Napisal/-a trunkelj » 19 Jan 2010, 20:18

....da nekaj razčistimo če ima atv zadaj oziroma spredaj pristop pogona osovina ima diferencjal 100% ko pa vklopiš zaporo diferencjala ozoroma pa domače špero je diferencjal zablokiran in kolesa ne glede na podlago se oba vrtita enako to pomeni če je eden na pesku drugi na zamlji se oba vrtita enako na glede na oprijem špero uporabimo samo takrat kadar se zakopljemo pa ne moremo priti z iz sitoacije v kateri smo s špero zablokiramo vsa 4 kolesa in se vsi 4 vrtijo enako ne glede na oprijem .Špero izklopimo ko jo ne potrebujemo ker sicer ne bi mogli zavijati v ovinkih če bi imeli vklopljeno 4X4 pa še spero ,če bi pa imli vklopljeno samo 4X4 bi lahko zavilaji ker diferencjal je narejen tako da se prenaša moč na kolo ki ima slapši oprijem zato lahko v ovinkih zavijamo brez težav.

http://www.educa.fmf.uni-lj.si/izodel/s ... encial.htm

Atv ki uporablja za pogon ketno ima najpogosteje togo osovino kar pomeni da imajo zadnja kolesa stali pogon z špero kar je posledica večje obraba gum če se veliko vozimo pa asvaltnih ovinkastih cestah po terenih ki je vačinoma pasek ali pa zemlja ker je material ki se nahaja pod gumo mehkejši ga lahko odriva in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu



Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brinovc » 19 Jan 2010, 20:25

Jaz lahko zavijam tudi z vklopljeniom 4x4 in vklopljeno špero. Seveda tam, kjer je to potrebno oz. smiselno.

Ne bi se pa branil zadnjega pogona ala Cectek.


LP!


Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: pozdrav

Odgovor Napisal/-a jaka » 19 Jan 2010, 20:59

trunkelj napisal/-a:..in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
Kako si razlagaš to, da so moje gume zdržale preko 10.000 pretežno asfaltnih kilometrov ???



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Re: pozdrav

Odgovor Napisal/-a Civava » 19 Jan 2010, 21:00

trunkelj napisal/-a:....da nekaj razčistimo če ima atv zadaj oziroma spredaj pristop pogona osovina ima diferencjal 100% ko pa vklopiš zaporo diferencjala ozoroma pa domače špero je diferencjal zablokiran in kolesa ne glede na podlago se oba vrtita enako to pomeni če je eden na pesku drugi na zamlji se oba vrtita enako na glede na oprijem špero uporabimo samo takrat kadar se zakopljemo pa ne moremo priti z iz sitoacije v kateri smo s špero zablokiramo vsa 4 kolesa in se vsi 4 vrtijo enako ne glede na oprijem .Špero izklopimo ko jo ne potrebujemo ker sicer ne bi mogli zavijati v ovinkih če bi imeli vklopljeno 4X4 pa še spero ,če bi pa imli vklopljeno samo 4X4 bi lahko zavilaji ker diferencjal je narejen tako da se prenaša moč na kolo ki ima slapši oprijem zato lahko v ovinkih zavijamo brez težav.

http://www.educa.fmf.uni-lj.si/izodel/s ... encial.htm

Atv ki uporablja za pogon ketno ima najpogosteje togo osovino kar pomeni da imajo zadnja kolesa stali pogon z špero kar je posledica večje obraba gum če se veliko vozimo pa asvaltnih ovinkastih cestah po terenih ki je vačinoma pasek ali pa zemlja ker je material ki se nahaja pod gumo mehkejši ga lahko odriva in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
Še enkrat nobeden atv razen Cecteka nima zadaj diferenciala. Tisto ohišje iz katerega gledata polosovini le to ni. Notri v ohišju sta samo dva zobnika. Kardan poganja enega le ta pa prenaša moč na večjega , ki poganja polosovini. Polosovini sta tam samo zaradi posamičnih obes , ki so ponavadi prisotne na delovnih modelih. Princip je isti kot na verigarjih. Moč se prenaša na obe polosovini enako in se ne da nič regulirati oziroma izkljapljati za razliko od spredaj kjer so pri vseh modelih , ki imaja 4x4 prisotni pravi diferencijali nekateri tudi z možnostjo 100% blokade.



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: pozdrav

Odgovor Napisal/-a jaka » 19 Jan 2010, 21:06

Civava napisal/-a:. Notri v ohišju sta samo dva zobnika.
Se strinjam z dr.Civavo.

Za ostale, ki radi sadijo bučke pa slika :oops: :oops:


Slika



Uporabniški avatar
Pero
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1328
Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
Kraj: Zgornja Kungota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pero » 19 Jan 2010, 23:19

Če pa komu ni jasno, kaj je diferencial in kako deluje, pa naj si ogleda tale filmček:

http://www.izklop.com/?url=links/start&a=open&id=58979


Po turi paše pošten počitek:
Slika

ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 20 Jan 2010, 00:20

jaz bi si želel notri torsen- se mi zdi, da je za ATV idealen, nima ga pa še noben- verjetno zaradi cene.

http://www.youtube.com/watch?v=L9Le6Mvq ... re=related



ELO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 13
Pridružen: 26 Okt 2009, 06:43
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ELO » 20 Jan 2010, 07:00

ja, ampak torsen je neke vrste diferencial, tu pa imamo več kot očitno zgolj kardan...



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 20 Jan 2010, 07:47

Saj, torsen je take vrste dif, da bi bil odličen za ATV. 100 x boljši, kot klasični ali kot 100% zapora.
lp



Uporabniški avatar
Gladiator
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 664
Pridružen: 04 Okt 2006, 21:32
Kraj: Podplat
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Gladiator » 20 Jan 2010, 10:06

Pero
:dober



Enx
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1473
Pridružen: 14 Apr 2006, 18:50
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Enx » 20 Jan 2010, 12:52

Pero, :bbb: Ro-bi, :roll: - teli tvoji posti me spominjajo na Učna leta izumitelja Polža.



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 20 Jan 2010, 20:10

Sploh nisem prej pogledal filma od Pero.
Pardon.

In pa tisto ni klasični dif- iz linka se ne vidi, da je dal gor torsna.
Razlika v funkciji je pa ogromna.



Uporabniški avatar
trunkelj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 52
Pridružen: 28 Apr 2009, 09:55
Kraj: šentvid pri stični

Re: pozdrav

Odgovor Napisal/-a trunkelj » 20 Jan 2010, 20:53

jaka napisal/-a:
trunkelj napisal/-a:..in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
Kako si razlagaš to, da so moje gume zdržale preko 10.000 pretežno asfaltnih kilometrov ???
....saj nisem rekel da ti bo profil na gumah pobralo takoj pa parih kilometrih....guma se teoretično in praktično bistveno bolj raki kot pa bi se če bi imel diferencial....pa srečno še velkokrat po 10.000 kilometrov :D



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Re: pozdrav

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 20 Jan 2010, 21:14

jaka napisal/-a:
trunkelj napisal/-a:..in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
Kako si razlagaš to, da so moje gume zdržale preko 10.000 pretežno asfaltnih kilometrov ???
Delal si bolj dooolge ovinke ;)



Uporabniški avatar
cdflip123
Klubski šejk
Reactions:
Prispevkov: 279
Pridružen: 18 Maj 2008, 09:33
Kraj: Poljane
Kontakt:

Re: pozdrav

Odgovor Napisal/-a cdflip123 » 20 Jan 2010, 21:55

jaka napisal/-a:
trunkelj napisal/-a:..in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
Kako si razlagaš to, da so moje gume zdržale preko 10.000 pretežno asfaltnih kilometrov ???
:D trde gume :D jaz Enxa redno obiskujem ;)


SMC RAM 520 RR :D - prodano :(
SMC Captain 300 :) - prodano

Odgovori