Zadnji diferencial, tršanje
Zadnji diferencial, tršanje
grizzly 700 eps, modelno leto 2010.
rad bi stršal zadnji diferencial, tako da bi se v ovinku več (sploh kaj) moči prenašalo na zunanje, obremenjeno kolo.
ali je že kdo tršal diferenciale zgolj z uporabo trših olj?
olje katerega proizvajalca in katero trdoto naj uporabim?
v naprej hvala in l.p.
rad bi stršal zadnji diferencial, tako da bi se v ovinku več (sploh kaj) moči prenašalo na zunanje, obremenjeno kolo.
ali je že kdo tršal diferenciale zgolj z uporabo trših olj?
olje katerega proizvajalca in katero trdoto naj uporabim?
v naprej hvala in l.p.
Zadaj nimaš diferenciala.
WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to!
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to!
A nas ti malce hecaš ??? Si preveril ali ni mogoče zadaj že stabilizator ! 
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Trdoto (glede na teren) si nastavljaš preko amortizerjev (vzmeti).
Če ti to ni dovolj, si privošči Elka amortizerje (kontakt Enx) - pa bo ko noč pa dan, glede na original amortizerje.
Če ti to ni dovolj, si privošči Elka amortizerje (kontakt Enx) - pa bo ko noč pa dan, glede na original amortizerje.
WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to!
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to!
sem si pogledal. dokaj od blizu.czy napisal/-a: Daj stari poglej si naprej ATV od blizu pa pol sanjaj naprej.
ker nimam časa za zajebancijo s tem...
...si bom raje dokupil yfz 450r, kar sem že imel, pa bom imel dva.
dejansko je bolje imeti dva namenska, pa vzameš tisto, kar v danem trenutku sede, a ne?
Re: Zadnji diferencial, tršanje
Na zunanjem kolesu imaš VSO moč, s katero razpolagaš. To lahko probaš tako, da daš plin in kolo poskušaš zaustavit.ELO napisal/-a: tako da bi se v ovinku več (sploh kaj) moči prenašalo na zunanje, obremenjeno kolo.
- trunkelj
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 28 Apr 2009, 09:55
- Kraj: šentvid pri stični
pozdrav
....da nekaj razčistimo če ima atv zadaj oziroma spredaj pristop pogona osovina ima diferencjal 100% ko pa vklopiš zaporo diferencjala ozoroma pa domače špero je diferencjal zablokiran in kolesa ne glede na podlago se oba vrtita enako to pomeni če je eden na pesku drugi na zamlji se oba vrtita enako na glede na oprijem špero uporabimo samo takrat kadar se zakopljemo pa ne moremo priti z iz sitoacije v kateri smo s špero zablokiramo vsa 4 kolesa in se vsi 4 vrtijo enako ne glede na oprijem .Špero izklopimo ko jo ne potrebujemo ker sicer ne bi mogli zavijati v ovinkih če bi imeli vklopljeno 4X4 pa še spero ,če bi pa imli vklopljeno samo 4X4 bi lahko zavilaji ker diferencjal je narejen tako da se prenaša moč na kolo ki ima slapši oprijem zato lahko v ovinkih zavijamo brez težav.
http://www.educa.fmf.uni-lj.si/izodel/s ... encial.htm
Atv ki uporablja za pogon ketno ima najpogosteje togo osovino kar pomeni da imajo zadnja kolesa stali pogon z špero kar je posledica večje obraba gum če se veliko vozimo pa asvaltnih ovinkastih cestah po terenih ki je vačinoma pasek ali pa zemlja ker je material ki se nahaja pod gumo mehkejši ga lahko odriva in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
http://www.educa.fmf.uni-lj.si/izodel/s ... encial.htm
Atv ki uporablja za pogon ketno ima najpogosteje togo osovino kar pomeni da imajo zadnja kolesa stali pogon z špero kar je posledica večje obraba gum če se veliko vozimo pa asvaltnih ovinkastih cestah po terenih ki je vačinoma pasek ali pa zemlja ker je material ki se nahaja pod gumo mehkejši ga lahko odriva in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Jaz lahko zavijam tudi z vklopljeniom 4x4 in vklopljeno špero. Seveda tam, kjer je to potrebno oz. smiselno.
Ne bi se pa branil zadnjega pogona ala Cectek.
LP!
Ne bi se pa branil zadnjega pogona ala Cectek.
LP!
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Re: pozdrav
Kako si razlagaš to, da so moje gume zdržale preko 10.000 pretežno asfaltnih kilometrov ???trunkelj napisal/-a:..in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- Civava
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2941
- Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
- Kraj: Škofa Loka
- Kontakt:
Re: pozdrav
Še enkrat nobeden atv razen Cecteka nima zadaj diferenciala. Tisto ohišje iz katerega gledata polosovini le to ni. Notri v ohišju sta samo dva zobnika. Kardan poganja enega le ta pa prenaša moč na večjega , ki poganja polosovini. Polosovini sta tam samo zaradi posamičnih obes , ki so ponavadi prisotne na delovnih modelih. Princip je isti kot na verigarjih. Moč se prenaša na obe polosovini enako in se ne da nič regulirati oziroma izkljapljati za razliko od spredaj kjer so pri vseh modelih , ki imaja 4x4 prisotni pravi diferencijali nekateri tudi z možnostjo 100% blokade.trunkelj napisal/-a:....da nekaj razčistimo če ima atv zadaj oziroma spredaj pristop pogona osovina ima diferencjal 100% ko pa vklopiš zaporo diferencjala ozoroma pa domače špero je diferencjal zablokiran in kolesa ne glede na podlago se oba vrtita enako to pomeni če je eden na pesku drugi na zamlji se oba vrtita enako na glede na oprijem špero uporabimo samo takrat kadar se zakopljemo pa ne moremo priti z iz sitoacije v kateri smo s špero zablokiramo vsa 4 kolesa in se vsi 4 vrtijo enako ne glede na oprijem .Špero izklopimo ko jo ne potrebujemo ker sicer ne bi mogli zavijati v ovinkih če bi imeli vklopljeno 4X4 pa še spero ,če bi pa imli vklopljeno samo 4X4 bi lahko zavilaji ker diferencjal je narejen tako da se prenaša moč na kolo ki ima slapši oprijem zato lahko v ovinkih zavijamo brez težav.
http://www.educa.fmf.uni-lj.si/izodel/s ... encial.htm
Atv ki uporablja za pogon ketno ima najpogosteje togo osovino kar pomeni da imajo zadnja kolesa stali pogon z špero kar je posledica večje obraba gum če se veliko vozimo pa asvaltnih ovinkastih cestah po terenih ki je vačinoma pasek ali pa zemlja ker je material ki se nahaja pod gumo mehkejši ga lahko odriva in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
Re: pozdrav
Se strinjam z dr.Civavo.Civava napisal/-a:. Notri v ohišju sta samo dva zobnika.
Za ostale, ki radi sadijo bučke pa slika

=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- Pero
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1328
- Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
- Kraj: Zgornja Kungota
- Kontakt:
Če pa komu ni jasno, kaj je diferencial in kako deluje, pa naj si ogleda tale filmček:
http://www.izklop.com/?url=links/start&a=open&id=58979
http://www.izklop.com/?url=links/start&a=open&id=58979
jaz bi si želel notri torsen- se mi zdi, da je za ATV idealen, nima ga pa še noben- verjetno zaradi cene.
http://www.youtube.com/watch?v=L9Le6Mvq ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=L9Le6Mvq ... re=related
- trunkelj
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 28 Apr 2009, 09:55
- Kraj: šentvid pri stični
Re: pozdrav
....saj nisem rekel da ti bo profil na gumah pobralo takoj pa parih kilometrih....guma se teoretično in praktično bistveno bolj raki kot pa bi se če bi imel diferencial....pa srečno še velkokrat po 10.000 kilometrovjaka napisal/-a:Kako si razlagaš to, da so moje gume zdržale preko 10.000 pretežno asfaltnih kilometrov ???trunkelj napisal/-a:..in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
Re: pozdrav
Delal si bolj dooolge ovinkejaka napisal/-a:Kako si razlagaš to, da so moje gume zdržale preko 10.000 pretežno asfaltnih kilometrov ???trunkelj napisal/-a:..in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
- cdflip123
- Klubski šejk
- Reactions:
- Prispevkov: 279
- Pridružen: 18 Maj 2008, 09:33
- Kraj: Poljane
- Kontakt:
Re: pozdrav
jaka napisal/-a:Kako si razlagaš to, da so moje gume zdržale preko 10.000 pretežno asfaltnih kilometrov ???trunkelj napisal/-a:..in se profil ohrani dlje časa kot pa če bi se vozil na asfaltu
SMC RAM 520 RR
- prodano 
SMC Captain 300
- prodano
SMC Captain 300



