Klasični tuning

Predelave, zunanja obdelava, izboljšave, dodatki,...

Odgovori
ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 28 Sep 2009, 01:56

Prilagajam CDI diy, da bo delal z novim senzorjem.
Mimogrede delam na cdi enoti, ki bo omogočala max hitrost 85 KM/H++.
Če je kdo interesent, naj javi. Pogoj je linhai in želja po večji hitrosti.
Cijena-sitnica ;)



Uporabniški avatar
rudi12
Duvator pripravnik
Reactions:
Prispevkov: 1161
Pridružen: 26 Dec 2006, 11:36
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rudi12 » 28 Sep 2009, 07:40

Ro-bi ko bo narejen in sproban računaj name,sem takoj za nakup. :D


4x4 norc!!!)Slika
Slika

ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 06 Okt 2009, 22:37

ro-bi napisal/-a:Danes mi je linhai PRVIČ obstal na furi in sicer je nekje v planinah iskra pobegnila in je nisem več našel ;)
Sredi polnega plina po rahlem klancu navzgor je motor samo ugasnil. Kot bi vzel kontakt.
Cinšpula ali pa cdi (imel sem na originalni vžig narejeno).
danes sem imel čas napako odpravit- bila je na špulci, ki daje signal CDIju. Ko sem motor razdiral, sem dve žici cviknil, da nisem uničil gumi tesnila, potem sem žici nazaj zlotal in en od teh lotov je počil.
In ker je bil pokrov snet, sem preveril še zračnost ležaja glavne gredi. Izgleda, kot novo, brez vsake obrabe!
In danes je bila že ena turica, kjer je moped delal b.p.
Je pa poraba na enaki turi bila za 10-20% večja od porabe original mopeda. Sva skupaj nalila in potem pogledala v tank. Če bi se peljal ves čas enako počasi, kot on, bi bila po moje poraba enaka.

lp



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 16 Okt 2009, 23:13

Črpalka olja za turbino je danes testno zalavfala. Kdor pozna motor od linhaia bo vedel, kam je zmontirana ;)

http://www.shrani.si/?1O/5X/3WWvsy9L/mov00391.3gp

http://www.shrani.si/f/3i/Ju/26B7JiEb/dsc00393.jpg



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 15 Nov 2009, 22:23

Včeraj sem se peljal malo okrog, cca 60 km po okoliških hribih in gorah.
Vgrajen sem imel CDI z blokado na 9000 rpm (original na 7500).
Moped je tako letel, da sem imel ves čas nasmeh na ustih :)
Do 6000 rpm enako, kot z originalnim CDIjem, naprej pa krepko bolj.
Se mi pa z mojo prebrušeno odmično ne zavrti do blokade na 9000, ker pri 8200-8400 ventili ne sledijo več. Sicer navzdol gre čez, a se sliši iz motorja, da grejo ventili "po zraku". Sem dal malo prestrme kote na odmični in tudi hod je za 1mm večji. Z originalno bi šel do konca, to je 90 km/h, z mojo gre dobrih 80 po ravnini in tudi malo navzgor.
Pri 7500, kjer ga je prej vzelo, praktično najbolje vleče in ogromnokrat se mi je zavrtel čez tudi po makadamski cesti.
Zdaj mi manjka prvo en vplinjač z grlom 36mm cca in potem turbina, ker z originalnim in turbino bi venturi zmrznil že nad 0°C zaradi podtlaka, pa še nekaj km bom pridobil samo z vplinjačem.

lp



Uporabniški avatar
Pero
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1328
Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
Kraj: Zgornja Kungota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pero » 16 Nov 2009, 21:56

Pazi, da ne boš poletel.... :lol:


Po turi paše pošten počitek:
Slika

ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 16 Nov 2009, 22:03

Pero napisal/-a:Pazi, da ne boš poletel.... :lol:
Tudi ti!

lp



Uporabniški avatar
Pero
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1328
Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
Kraj: Zgornja Kungota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pero » 17 Nov 2009, 19:50

Jaz sem že...trikrat.... :lol:


Po turi paše pošten počitek:
Slika

ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 17 Nov 2009, 23:52

Potem pa pazi, da srečno pristaneš ;)
lp



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 21 Nov 2009, 18:35

Danes sem šel na preizkušno vožnjo z Linhajem 300 4x4, ki ga je Robi včeraj poštimal. Sicer je še vedno Linhai ampak razlika v moči je pa očitna, zelo. Najbol se pozna v klancih kjer je prej komaj prilezel, se zdaj dokaj normalno pelješ. Tudi na ravnini je števec pokazal 78km/h, prej nikjer več kot 68 km/h in morda bi na daljšem delu bila še za kakšno številko večja, ker še ni bil na max. obratih. Lastniku se zdaj kar smeji in tudi meni je všeč, ker ni več nepotrebnega čakanja na vsakem križišču. Po makedamskih cestah se da peljati z nekim normalnim tempom ne da bi zaostajal.



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 26 Dec 2009, 21:14

Malo sem prčkal spet okrog- originalni vplinjač sem predelal tako, da bi moral delati z boostom, torej ne draw-through, ampak blow-through. Tako bom lahko dal gor intercooler, več tlaka in znebil se bom problemov z hladnim vžigom. Bom jutri probal poslikat spremembe, v glavnem naredil sem pitotovo cev v prostor z plovcem, da bo notri enak tlak, kot na sesalnem delu, na pušo, kjer os lopute za plin gleda ven, sem iz strani dodal nastavek za cevko, ki jo bom tudi povezal z sesalnim delom- tam je tlak večji, kot pri tečaju, ki je že za venturijem in bo preprečeval, da bi ven uhajali hlapi, ko bo boost.
Zadelal sem nekaj lukenj in spremenil vzmet za loputo, ker je originalna malo pretrda in me boli palec po daljši vožnji.
Zožil sem tudi oljno pumpo od R6, ker je original z krepko preveč pretoka in bi samo delalo sranje, ko bi mi mešalo olje.
lp



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 27 Dec 2009, 00:37

czy napisal/-a:Danes sem šel na preizkušno vožnjo z Linhajem 300 4x4, ki ga je Robi včeraj poštimal......
To ni bil moj, da ne bo nesporazuma ;)



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 01 Jan 2010, 23:58

Slika

Slika



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BIF » 27 Jan 2010, 20:11

Sploh ne vem kaj sem prebral do zdaj???
Fantje VSAKA ČAST!!!!!! :bravo:



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 27 Jan 2010, 20:15

# 鲁迅像(青年时期) 鲁迅像年) 鲁迅像(年)
# 鲁迅像年) 鲁迅像(年)
# 全家福(3年) 上海鲁迅公园鲁迅墓
# 诗稿一 诗稿二 诗稿三
# 鲁迅手稿一 鲁迅手稿二



Uporabniški avatar
trunkelj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 52
Pridružen: 28 Apr 2009, 09:55
Kraj: šentvid pri stični

ro-bi

Odgovor Napisal/-a trunkelj » 27 Jan 2010, 21:47

....evo mi smo gadje2.... :D



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 27 Jan 2010, 22:37

Ro-bi, a bo to veljalo kot klasični tuning. Na 150 ccm E-tonu bom v menjalniku zamenjal zobnike. Prostor je, še načrt naredim in izdelava se začne. Kakšen bo rezultat :k: . Bo pa zanimivo, če bo uspelo !


Slika

Slika



Uporabniški avatar
trunkelj
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 52
Pridružen: 28 Apr 2009, 09:55
Kraj: šentvid pri stični

linhai

Odgovor Napisal/-a trunkelj » 10 Feb 2010, 20:47

....a je kej novega na projektu linhai :deadhhead: :h010: :sanke: :hehehe: a predelava vplinjača deluje :rozman

LP
DAMJAN



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 11 Feb 2010, 01:57

treutno ni časa za linhaia.
Moram dokončat en drug projekt, ki je pomembnejši ;)

lp
R



slepec
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 204
Pridružen: 28 Feb 2010, 14:21

Odgovor Napisal/-a slepec » 01 Mar 2010, 15:36

a je možno vgradit v kitajce 200,300,400ccm,5 prestavo ali celo kaj več,hvala



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 14 Apr 2010, 20:49

Ena malenkost:

Slika



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 06 Jun 2010, 00:57

Nekaj se dogaja in sice nastaja električna pumpa za olje.
To je edina stvar, ki mi manjka. Dobil sem regulator tlaka, bencin pumpo imam,turbina je,....
Še kak mesec ali dva,.....



Uporabniški avatar
luksislo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 266
Pridružen: 23 Jan 2010, 09:09

Odgovor Napisal/-a luksislo » 07 Jun 2010, 10:31

vsa čast, ro-bi, res!



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 07 Jun 2010, 18:43

luksislo napisal/-a:vsa čast, ro-bi, res!
Dokler ne žvižga polž, je vse samo nakladanje ;)



Ero Miran
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 1
Pridružen: 23 Sep 2010, 12:28

Odgovor Napisal/-a Ero Miran » 23 Sep 2010, 12:41

ro-bi kaj bi se po tvoje naredilo da povečaš moč končni obrati niso toliko važni. Je dovolj da s poliraš prehode povečaš izpuh in mogoče predelava glave z navarjanjem da dobiš večjo kompresijo.
Ko sem pregledal kaj si ti naredil se mi zdi kar malo preveč za moje potrebe.



Odgovori