Večje ali manjše gume

Predelave, zunanja obdelava, izboljšave, dodatki,...

Uporabniški avatar
Pero
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1328
Pridružen: 24 Okt 2007, 22:11
Kraj: Zgornja Kungota
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pero » 26 Jan 2010, 13:09

Če vprašaš mene, je najboljša izbira za teren 26 " guma na 14" platišču in distančniki. Rešiš vse težave razen tega, da KQ ne gre več v VW kombi..... :D

Drugače pa te višja guma rešuje v blatu, manj napumpana na skalah, distančniki pa na stranskih vzponih.....vse pa je vedno kompromis. Ti bo pa tej kombinaciji zagotovo manjkalo moči.
Zadnjič spremenil Pero, dne 26 Jan 2010, 13:13, skupaj popravljeno 1 krat.


Po turi paše pošten počitek:
Slika

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BIF » 26 Jan 2010, 13:11

Bravo!
To sem čakal!
Nekoga, ki bo na koncu "najpametnejši"!
Če bi prebral vse bi videl, kdaj sem začel o tem razmišljat!
Seveda to ne vpliva na nič ,ker sem zadevo že naročil. Pa tudi tolažbe ne iščem, ker bom "grehe" sam poplačal.
Zanimalo me je samo mnenje-preprosto kot je ORK že napisal!
Neke silne "prakse" pa tudi nisem zasledil! Nekaj že a ne kaže posploševati!
Zdelo pa se mi je zanimivo povprašat za mnenje (ne pametovanje) tudi druge, ker je na tujih forumih in oddajah zadnje čase več govora o tej temi!
Oprostite ker ne ločim ali smo tako "zaplonkani" da o tem vemo bolj malo, ali smo kot navadno tako zelo "pametni" da vemo več kot vsi pred nami! (pač Slovenci).
Hvala vsem, ki so se potrudili na korekten način!
Nekateri pa se ne bodo nikoli spremenili-očitno!



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BIF » 26 Jan 2010, 13:12

P.S.
Mislil sem HURCOTA!



hirulupi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 264
Pridružen: 22 Avg 2006, 11:46

Odgovor Napisal/-a hirulupi » 26 Jan 2010, 13:57

Moje izkušnje po 4letih uporabe medveda 42ks:Najbolje se obnese guma 25x10x12 zadaj 25x8x12 spredaj, gume čim mehkejše, največ 4ply + največ 2,5cm distance na vsako stran. Seveda brez šminke. Za polepšat moped, pa človek marsikaj namontira na moped. Kakšen BRP 800 pa verjamem, da komot vrti 26 ali 27col

lp



Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 26 Jan 2010, 13:58

@pohorjebeef: V tvojih postih sem zasledil zaskrbljenost, da bi te žalili .. vendar ob prvi priliki ti narediš ravno to.... zanimivo.

Odgovorjali so ti ljudje, ki jih poznam in imajo prakso ... torej imajo tudi nekaj pojma o tem.


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BIF » 26 Jan 2010, 15:32

Torej Branko tak bi bil moj odgovor,
HURCOTOV zadnji post bi lahko prevedel tudi takole: " Kaj nas zdaj "jeb.." s temi vprašanji. Itak si že nabavu kaj si mislu!"
Tako ga razumem jaz. Če se motim se obema iskreno opravičujem!
Vendar če na hitro preletiš tale forum (celotni) boš opazil da se kakšne zanimive debate običajno končajo z neumestnimi pripombambi tudi žalitvami. Po nepotrebnem!
6 let že "križarim" po pohorju in halozah namenoma sam. Spoznal pa sem že mnogo pravih dečkov, ki jih na tem forumu nikoli ne bo iz zgoraj opisanih razlogov.
Ne bi ravno rekel da sem popolni analfabet vendar nisem tako "nepoučen", kot nekateri (skoraj posvečeni) mislijo. Ko sem se vključil na forum sem si zadal, da se bom trudil obdržati nek nivo komunikacije (brez krompirjev in kolerabe). Zdi se mi da ta forum združuje ljudi, ki imajo isto ali podobno strast. In ker nas je vseeno malo sem pričakoval več homogenosti.
Če sem se zmotil pa sam presodi.
Še zdaj pa ne vem ali smo na forumu dobrodošli vsi ali pa le zaključen krog-"elita"!
Lep pozdrav vsem dobromislečim!



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 26 Jan 2010, 16:19

Kako si ti razumeš moj zadnji post je tvoja slika , kako razmišljaš.
Jaz vedno pišem v kratkih stavkih in pišem le dejstva ki so resnična, . V mojem postu so ravno tako dejstva ki so resnična, notri pa tudi ni nobenih žalitev. Prav je da uporabniki v tej temi izvejo da so v gozdu bolj ustrezne pnevmatike 26-11-12 kot pa 26-11-14, in da si jih ti kupil zato ker si jih pač prej naročil, ne zato ker bi bile boljše v gozdu. Res mi ni jasno zakaj si moral dvigovati prah. Za moje pojme je post na mestu, in bi ga lahko samo nadaljeval oziroma potrdil napisano, da je tudi razumljivo ostalim. Ker si ga narobe razumel tudi sprejmem tvoje opravičilo!
Verjetno drži, da je za zdaj še premalo prakse na tem področju
.

Tudi tale tvoj stavek zagotovo ni v dokaz , da si prebral kar smo ti Ork, Branko, Enx in ostali poskušali povedati.



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BIF » 26 Jan 2010, 17:37

Ok! Sem razumel.
Kar nekateri (ne vsi)na tem forumu rečete je sveto in dokončno.
Pripombe niso zaželjene in drugače misleči so marginalci!
Naj tako tudi ostane!
Je pa vse skupaj podobno zgodbi o peskovniku, lopatki in kanglici.
Se ve čigava je najboljša (lopatka in kanglica)!
No pa naj bo! =D>



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 26 Jan 2010, 17:49

Glej, to zagotovo drži, če ne verjameš boš tudi sam ugotovil, bolj kot se atv prilagodi terenu boljši so rezultati, da se atv prilagodi terenu pa vplivajo vsi gibljivi deli na atv-ju, to so pa gume, višji presek, več cm prilagajanja, amortizerji -trdota vzmeti v gozdu morajo biti mehki, hod amortizerja v cm. lahko misliš drugače vendar so tudi ostali, ork, Enx, ..... isto pisali, nima veze imaš vso pravico da ne verjameš. Pa zaradi tega, če imamo drugačno mnenje ni nič narobe, ko bomo upoštevali da je forum pač debata prijateljev (kot za šankom) :D , nam bo vsem lepo!



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BIF » 26 Jan 2010, 18:33

Hvala HURCO!
To kar si zdaj napisal in način kot si napisal je vredno vsega poklona.
Preprosto je to to kar verjetno udeleženci tega foruma potrbujemo. Preprost a učinkovit odgovor spoštljivega tona. Še enkrat hvala. Upam da nič ne zameriš. Star sem 43 let in enostavno nimam volje do ultimativnih odgovorov zato sem morda odreagiral (nehote) "trše" kot je treba!
Glej hvala še enkrat da si se potrudil in to z veseljem in spoštovanjem akceptiram. Morda se bo iz te teme kdo, ki še razmišlja o nakupu ali je pred kakšno dilemo lažje odločil. Če smo pomagali smo vsi zmagali.
Kar se pa tiče špricerja! Z veseljem se javim, ko bom spet v funkciji (trenutno brez mopeda).
Kolega ima v Halozah 20 hektarjev "norega" terena. Če bo dovolil Vas povabim!
Lep pozdrav!
P.S.
Kar se pa tiče mojega nakupa: zdaj je kar je. Če bo zanič bomo pa dli gor 12". Tak to je!



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 26 Jan 2010, 19:13

Ker je bila tema naslovljena "boljše ali slabše" na terenu je to to, vendar pa razlika ni tako velika , da bi bilo potrebno razmišljati o menjavi, pogovarjamo se le o nekaj odstotkih, zagotovo imajo te gume tudi nekatere prednosti, vožnja na vseh ravnih podlagah v ovinkih, ravni makadami, asfalti, ... je manj bočnega zvijanja, pa seveda videz atv-ja. Vzamem na znanje, da bom odgovarjal malo bolj razločno, sem bil v službi kjer imam zoprne šefe, pa moram bolj na hitro nakucat.



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BIF » 26 Jan 2010, 20:17

Hvala!
No jaz imam malo več sreče ker sem svoj šef, taglavnega šefa pa itak popoldne ni!
No malce si me zdaj še potolažil. Sem že mislil, da sem naredil katastrofalno napako z 14" felnami.
Najbolje bo da počakam, sprobam, in primerjam(kolikor se bom še spomnil od prej).
Verjetno gre pri mojem "opa" načinu vožnje več ali manj za nianse!
Lep pozdrav!



Enx
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1473
Pridružen: 14 Apr 2006, 18:50
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Enx » 26 Jan 2010, 21:30

Katere 26x9-14 spredaj in 26x11-14 zadaj pa so ti ponudili?



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BIF » 26 Jan 2010, 21:53

MAXXIS BIGHORN- M918
Jeb...ga boljše kot Sava!



farmer
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 85
Pridružen: 20 Apr 2010, 07:08
Kraj: Vrhloga Slovenska Bistrica

Odgovor Napisal/-a farmer » 30 Jan 2011, 04:27

Nebi rad odpiral nove teme, zato bom poskusil poiskati pomoč kar tukaj.
Zanima me platišče od avtomobila z cestno gumo 14˝ če dam na Apacha utilitya bo to vse ok ali bi bilo potrebno še kaj narest. Luknje za vijake pašejo samo na sredini pa platišče ne sede na pesto (jaz upam da sem prav napisal), zanima me, bo to kaj narobe ali se bo to izšlo.



Uporabniški avatar
Bohorc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 613
Pridružen: 05 Dec 2010, 17:40
Kraj: Mirna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bohorc » 30 Jan 2011, 07:32

farmer napisal/-a:Nebi rad odpiral nove teme, zato bom poskusil poiskati pomoč kar tukaj.
Zanima me platišče od avtomobila z cestno gumo 14˝ če dam na Apacha utilitya bo to vse ok ali bi bilo potrebno še kaj narest. Luknje za vijake pašejo samo na sredini pa platišče ne sede na pesto (jaz upam da sem prav napisal), zanima me, bo to kaj narobe ali se bo to izšlo.
[-( =; :-s :shock: =; [-X [-X, nikakor ne montiraj gor platišč katera se ne nasedajo na pesto, ker v primeru, ko je luknja za pesto prevelika, vso težo vozila držijo vijaki, tudi kar se tiče pozicije kolesa na sredino pesta samo z vijaki ja vprašljivo, saj je luknja na sredini hkrati pozicioner centričnosti kolesa, če je luknja premajhna platišče itak ne bo šlo na pesto. Če je luknja prevelika, daj narediti distančnike, tako je naredil kolega na platiščih z preveliko luknjo za pesto na avtomobilu, zadeva se je obnesla ;), čeprav smo mu jo odsvetovali, vprašanje pa je, ali se to sploh splača, pa ne zaradi cene izdelave distančnikov, ki je tudi vprašljiva, razen, če imaš sam stružnico, ampak zaradi same varnosti. Jaz osebno na kaj takega ne bi niti pomislil :yawinkle:.


Kamor ne prideš peš-
prideš z ATV-jem :twisted:
Arctic Cat Cruiser 700 4x4
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Rogi
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 814
Pridružen: 04 Jul 2008, 15:41
Kraj: Plave - Posočje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rogi » 30 Jan 2011, 08:22

Ne komplicirat. Izmeri pesto, luknjo na platišču in daj narediti vložek -distančnik. Tako je tudi pri avtomobilih. Pri boljših vulkanizerjih dobiš celo originalne distančnike za renomirana platišča, tako, da jih lahko namontiraš na katerokoli avtomobil.



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 31 Jan 2011, 17:31

Rogi napisal/-a:Ne komplicirat. Izmeri pesto, luknjo na platišču in daj narediti vložek -distančnik.

Takole tole zgleda. Razmak med vijaki (4 x 110) na ATV-ju in distančnik prilagojen avtomobilskim platiščem. Škoda, da so eni toliko leni, da ne znajo uporabiti iskalnik. :oops: :oops: :oops:

Slika

Slika

Sicer pa uporabnik foruma rafl prodaja svoj moped z avto platišči.(distančniki made by jaka) ;)
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4105947



slepec
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 204
Pridružen: 28 Feb 2010, 14:21

Odgovor Napisal/-a slepec » 31 Jan 2011, 21:01

in kje se na 1 sliki vidi vstavek za distančnik,da feltna lepo sede na obreček :?:



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 31 Jan 2011, 21:09

Ne vidi se. Je pa utor, kjer distančnik "sede" na križ, zadaj. Platišče na distančniku "centrirajo" original avtomobilska matice (M 12x 1,25). Brez skrbi, ni tresenja in kakšnih kolobocij saj je vsa zadeva prekopirana in dodobra preizkušena od tam, kje so glede avtomobilskih platišč in njihovo uporabo na ATV -jih že odkrili toplo vodo.



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 31 Jan 2011, 21:41

Po mojem je brez potebe komplicirat z sredinskim centriranjem. Jaz sem imel 10 let pri avtu, ki je mnogo težji samo na 4 vijakih M12 pa ni bilo nikoli težav. To so mi takrat tudi odobrili stari vulkanizerji, da ni nobene panike. Verjetno se polovica avtov, ki imajo gor neoriginal lite feltne vozi z neustreznimi sredinskimi nasedi, pa se tudi vozijo brez težav. Ker feltna nalega na površino distančnika so 4 vijaki obremenjeni samo na strig, ter malo na nateg, nič pa na upogib. Kar izračunaj kako veliko silo potrebuješ, oz. koliko ton, da prestrižeš 4 vijake M10. Mnogo večjo kot pa ubogih 100 kilogramov kolikor pritiska en štirikolesnik na eno kolo. Tudi na 4kolesniku imam že tri leta samo na 4 vijakih, pa dela bp. Važno je le, da počasi zateguješ vse 4 vijake hkrati, da se feltna lepo uleže na sredino.



farmer
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 85
Pridružen: 20 Apr 2010, 07:08
Kraj: Vrhloga Slovenska Bistrica

Odgovor Napisal/-a farmer » 01 Feb 2011, 00:13

Hvala za vaše odgovore in sem vam zelo hvaležen.
Pa še en pregovor: več glav več ve.
Jaka nisem lenuh pač se zanimam kaj narest da bo varnosti zadoščeno :D



Odgovori