ro-bi napisal/-a:Pozabil si še omeniti DIY faktro ali faktor veselja pri izdelavi
To je glavni faktor in brez tega ne bi šlo... so moje/tvoje ure predrage za tako zajebancijo...
ro-bi napisal/-a:
Pa še tole- tuning delavnice so v glavnem manjše delavnice, proizvodnja pa butična. Cena je temu primerna in z nekaj znanja ter orodja narediš sam boljše in cenejše. Cenejše v primeru, da svoje delo narediš zastonj- zase!
Sem bil v Italiji, v tovarni (ne delavnici...) Omni Competition... ogromna hala, cel kup različnih quadov, deloma podrtih, za ''vzorce'', potem pa proizvodnja različnih delov od okvirja (seveda izboljšanega, močnejšega, ojačanjega na potrebnih mestih...), a-rok, volanskih drogov, aks, distančnikov,.... Skratka velika zadeva. Pa gre za Italijo, ne ZDA, kjer je potrošnja še veliko veliko večja...
ro-bi napisal/-a:
Če bi dirkal sam, bi imel komplet podvozje karbonsko, verjetno pa tudi okvir, če je dovoljeno.
To bi bilo možno samo, če bi res sam dirkal. Mislim sam po progi. Uporaba karbona je prepovedana zaradi ostrih delcev, ki nastanejo ob lomu. Materiali tukaj veliko bolj ''dihajo'', kot recimo v cestnem motociklizmu in če bi se recimo roka odlomila (ker skrivil se karbon ne bo...) nastane ostra špica, ki je potencialno zelo nevarna.
ro-bi napisal/-a:Pa 450ccm in tistih ubogih 50-60 km je tudi malo premalo,.....
Tole bo pa najlažje ovrgljivo. Se bova enkrat dobila na kakšni progi, pa ti bom dal quad za test, da vidimo kolikokrat in koliko časa bo motor delal pri polnem plinu in pod polnimi obrati. Lahko samo do 4. prestave, 5. lahko tudi pustiš pri miru...
Še na kratko: vidim, da se sedaj najini odgovori že bolj ujemajo.
Sedaj pa nazaj do klasičnega tunninga.
