Klasični tuning

Predelave, zunanja obdelava, izboljšave, dodatki,...

Odgovori
ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 20 Apr 2009, 11:33

Pozabil si še omeniti DIY faktro ali faktor veselja pri izdelavi ;)

Pa še tole- tuning delavnice so v glavnem manjše delavnice, proizvodnja pa butična. Cena je temu primerna in z nekaj znanja ter orodja narediš sam boljše in cenejše. Cenejše v primeru, da svoje delo narediš zastonj- zase!
Zato tudi ni šans, da grem nekaj takega delat za druge, ker se mi ne splača. Delal bi edino kako eksotiko, ki je ni na trgu in kjer je meni izziv, cena za naročnika pa ni problematična.
Če bi dirkal sam, bi imel komplet podvozje karbonsko, verjetno pa tudi okvir, če je dovoljeno. Pa 450ccm in tistih ubogih 50-60 km je tudi malo premalo,.....
Je pa vprašanje, če bi mi v takem primeru ostalo kaj časa za dirkanje, ki pa me niti ne zanima...........



XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 20 Apr 2009, 11:55

ro-bi napisal/-a:Pozabil si še omeniti DIY faktro ali faktor veselja pri izdelavi ;)
To je glavni faktor in brez tega ne bi šlo... so moje/tvoje ure predrage za tako zajebancijo...
ro-bi napisal/-a: Pa še tole- tuning delavnice so v glavnem manjše delavnice, proizvodnja pa butična. Cena je temu primerna in z nekaj znanja ter orodja narediš sam boljše in cenejše. Cenejše v primeru, da svoje delo narediš zastonj- zase!
Sem bil v Italiji, v tovarni (ne delavnici...) Omni Competition... ogromna hala, cel kup različnih quadov, deloma podrtih, za ''vzorce'', potem pa proizvodnja različnih delov od okvirja (seveda izboljšanega, močnejšega, ojačanjega na potrebnih mestih...), a-rok, volanskih drogov, aks, distančnikov,.... Skratka velika zadeva. Pa gre za Italijo, ne ZDA, kjer je potrošnja še veliko veliko večja...
ro-bi napisal/-a: Če bi dirkal sam, bi imel komplet podvozje karbonsko, verjetno pa tudi okvir, če je dovoljeno.
To bi bilo možno samo, če bi res sam dirkal. Mislim sam po progi. Uporaba karbona je prepovedana zaradi ostrih delcev, ki nastanejo ob lomu. Materiali tukaj veliko bolj ''dihajo'', kot recimo v cestnem motociklizmu in če bi se recimo roka odlomila (ker skrivil se karbon ne bo...) nastane ostra špica, ki je potencialno zelo nevarna.
ro-bi napisal/-a:Pa 450ccm in tistih ubogih 50-60 km je tudi malo premalo,.....
Tole bo pa najlažje ovrgljivo. Se bova enkrat dobila na kakšni progi, pa ti bom dal quad za test, da vidimo kolikokrat in koliko časa bo motor delal pri polnem plinu in pod polnimi obrati. Lahko samo do 4. prestave, 5. lahko tudi pustiš pri miru... :lol:


Še na kratko: vidim, da se sedaj najini odgovori že bolj ujemajo. :prvi:

Sedaj pa nazaj do klasičnega tunninga. 8)



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 20 Apr 2009, 13:07

XXXL napisal/-a: Se bova enkrat dobila na kakšni progi, pa ti bom dal quad za test, da vidimo kolikokrat in koliko časa bo motor delal pri polnem plinu in pod polnimi obrati. Lahko samo do 4. prestave, 5. lahko tudi pustiš pri miru... :lol:
Če bi nekdo, kot sem jaz, zmogel tiščati dirkalni stroj na polno, potem lahko tisti stroj vržeš v smeti!
Verjetno bi pa kakemu dirkaču prav prišlo 30%-50% več moči? ;)
lp



XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 20 Apr 2009, 13:24

Tukaj ni vse v moči, če potem te moči ne zmoreš prenesti na podlago. Sedaj se vozim z originalnim zadnjim amortizerjem, pa sta po grbinah zadnja kolesa bolj v zraku kot na podlagi, ker ne deluje dovolj dobro, da bi zadovoljivo blažil luknje in posledično sledil podlagi. In več moči to samo še poslabša. Največja razlika je pri podvozju, amortizerji, roke,...
Če bi sam hotel več moči, verjemi, da jo imam... in ne rečem, da kdaj ne bi prišla prav, ampak prav vedno odpovem jaz. Enostavno ne zdržim več. In močnejši, kot je stroj, težje ga je voziti, se pravi bom spet počasnejši...



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 21 Apr 2009, 22:03

Končno mi je uspelo zrihtat modul za vžig. Sedaj je tako daleč, da ga bom zmontiral in sprobal na mopedu.
Filmček:
http://www.youtube.com/watch?v=9X-ZZ5OpqKw



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 21 Apr 2009, 22:14

Bravo, končno, da bo spet moj malo na vrsti :D . Inštaliraj do jutri zvečer, da greva sprobat.



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 21 Apr 2009, 22:18




Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 21 Apr 2009, 22:25

czy napisal/-a: Inštaliraj do jutri zvečer, da greva sprobat.
Vasih so nas učili "ne diraj lava, dok spava" :finga:



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 22 Apr 2009, 06:20

jaka napisal/-a: Vasih so nas učili "ne diraj lava, dok spava" :finga:
To ti moji dragi povej :lol:

Kar se pa Linhaia tiče- po mojem mu ne bo škodilo 500+ rpm pa kako stopinjo več predvžiga.



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 22 Apr 2009, 22:14

p.s.
Danes se je blokada premaknila na 9000 rpm.
Žal samo na panku. Upam, da bom v par dneh skompletiral in upam, da bo kitajc zdržal :?



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 22 Apr 2009, 22:24

ro-bi napisal/-a:p.s.
Danes se je blokada premaknila na 9000 rpm.
Žal samo na panku. Upam, da bom v par dneh skompletiral in upam, da bo kitajc zdržal :?
To bo še malo počakalo, :D ker sem jutri zvečer naročen za servis. Premontaža vitla in ročk. :D



Uporabniški avatar
el.presidento
ON™®
Reactions:
Prispevkov: 3288
Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
Kraj:: Ivančna Gorica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a el.presidento » 23 Apr 2009, 08:29

ro-bi napisal/-a:p.s.
Danes se je blokada premaknila na 9000 rpm.
Žal samo na panku. Upam, da bom v par dneh skompletiral in upam, da bo kitajc zdržal :?
Da ti ne bo razgnalo celega motorja :shock:


www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a freshslo » 23 Apr 2009, 23:56

el.presidento napisal/-a:
ro-bi napisal/-a:p.s.
Danes se je blokada premaknila na 9000 rpm.
Žal samo na panku. Upam, da bom v par dneh skompletiral in upam, da bo kitajc zdržal :?
Da ti ne bo razgnalo celega motorja :shock:
Ja, a ni vec v garanciji ? :haha


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 24 Apr 2009, 00:17

el.presidento napisal/-a:a motorja :shock:
Bom za vsak slučaj okrog dal vrečko, preden sprobam, da mi ne bo treba po cesti pobirat delov ;)



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 24 Apr 2009, 00:18

freshslo napisal/-a:
Ja, a ni vec v garanciji ? :haha
Jaz mislim, da bi lahko bil!
Sam ne okol govort! :lol:



Uporabniški avatar
GOZDAR
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 32
Pridružen: 13 Sep 2008, 15:24

hh

Odgovor Napisal/-a GOZDAR » 28 Apr 2009, 11:15

LP

A bi lahko kakšen filemček gor vrgu da vidimo kako Linhai dela oz. "potegne".




Tomi :D



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 28 Apr 2009, 19:12

Ko bo fertik vse, potem dam gor film.
Danes mi je vžgal na DIY CDI, a je še (bila) ena napaka v programu - dwell time ni bil pravilno postavljen in se je prišteval zakasnitvi vžiga. Zato je namesto da bi predvžig z obrati šel gor, le ta padal. Program imam že popravljen, le časa nimam, da bi sprobal.
Najverjetneje drugi teden.



Uporabniški avatar
MRC
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 31
Pridružen: 28 Apr 2009, 19:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a MRC » 28 Apr 2009, 19:51

Serbus!

Zdaj se pa mormo enkrat dobit, da eno orng turo nardimo in da vidim če moram začet razmišljat o turbini na buggyu ;)



Uporabniški avatar
MRC
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 31
Pridružen: 28 Apr 2009, 19:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a MRC » 28 Apr 2009, 19:57

XXXL napisal/-a:
ro-bi napisal/-a:Pa 450ccm in tistih ubogih 50-60 km je tudi malo premalo,.....
Tole bo pa najlažje ovrgljivo. Se bova enkrat dobila na kakšni progi, pa ti bom dal quad za test, da vidimo kolikokrat in koliko časa bo motor delal pri polnem plinu in pod polnimi obrati. Lahko samo do 4. prestave, 5. lahko tudi pustiš pri miru... :lol:
Robi je že tega tudi vozil in vprašanje če ga boš lahko zadovoljil.
http://www.youtube.com/watch?v=Ud5bMtBQAIQ

Aja pa še to cel je doma narejen.



XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 28 Apr 2009, 20:48

MRC napisal/-a: Robi je že tega tudi vozil in vprašanje če ga boš lahko zadovoljil.
http://www.youtube.com/watch?v=Ud5bMtBQAIQ

Aja pa še to cel je doma narejen.
Čast mi je, da imamo takega mojstra na forumu, MRC Fičo je pač znan po celi Sloveniji...
Pripelji tale tvoj prototip na cros progo, recimo na Brnik, da poskusimo, če je tvojih 100+KM bolj primerno kot mojih 50+KM... Eno je tiščanje po makedamu brez lukenj, drugo pa grbine in skoki na cross progi.
MRC napisal/-a: Aja pa še to cel je doma narejen.
Če mislim prav, si uporabil mašino od Yamahe R6? Amortizerji? Platišča?
Tudi mojo YFZ sem v celoti sam napravil doma, tu je slika začetka:
Slika
Na to in v to sem potem samo še privil razne dele, originalnih sicer bolj malo, narejeno pa vse doma... 8)



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 28 Apr 2009, 21:07

XXXL napisal/-a:tu je slika začetka
A okvir je original oz. kupljen?



XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 28 Apr 2009, 22:13

Določene spremembe oziroma ojačitve so bile narejene, ni pa original, je zamenjan. In ne, ni doma narejen, ampak nekje v neki delavnici pri Yamahi... Kot so amortizerji narejeni pri Foxu in Elki, platišča pri DWT, gume pri Goldspeedu, ročke pri ASV, elektronika pri Vortex-u oziroma sedaj pri Dynateku, balanca pri Fast Flexx, volanski drog in a-roke pri Omni Competition, zadnja aksa pri MX Force, zadnja nihajka pri Walshu, pletene cevi za zavore pri lokalnem mojstru, izpuh pri Sparksu,...



Uporabniški avatar
MRC
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 31
Pridružen: 28 Apr 2009, 19:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a MRC » 29 Apr 2009, 06:34

Bom enkrat ko bo cajt predstavil izdelavo buggya. Zaenkrat sam še ta slika da ne bom smetil Robijeve teme.

Slika



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 29 Apr 2009, 07:26

XXXL napisal/-a:In ne, ni doma narejen, ampak nekje v neki delavnici pri Yamahi...
Moj pub je star 3 leta in tudi rad legokocke sesatavlja!
In že zdaj loči med lego in DIY ;)



XXXL
Poznavalec
Reactions:
Prispevkov: 1496
Pridružen: 19 Jan 2007, 11:01

Odgovor Napisal/-a XXXL » 29 Apr 2009, 07:52

A sedaj so pa to že lego kocke, pred časom si pa še trdil, da je to garažna izdelava raznih malih tunning SPjev... :lol:
Sicer ima pa vsako tele svoje veselje, grem jaz YFZ mal polegokockat (pa mojo ramo zraven... 8) ), ti pa ostani na svojem Linhaju MRC Turbo DIY. Talent imate, voljo tudi, ni hudič, da enkrat nekaj ne bo nastalo. Srečno.



Odgovori