


Iskreno povedano je razlika kar očitna. Malo sem rabil in bom še rabil, da se navadim na "manjko" tistih 120 kg, vendar za enkrat



Manjka mu seveda še zaščita podvozja+bumper, potem pa hitro bolj samozavestno na trail

Opa, opa, en redkih ki je presedlal. No čim več zadovoljstva :-).ajk napisal/-a:No jaz sem pa po 3 delavnih strojih in štirih letih na njih, presedlal na športaka
Dobrodošli v klub in čestitke za nov strojMitjag napisal/-a:Na začetku sem bral nekaj o Menini planini. Če je kdo za se lahko zmenimo. Doma sem v Tuhinju tako da lahko organiziramo eno turco na Menino in nazaj do našega vikenda na 1200m kjer je dovolj prostora za dober piknik. Vmes pa še kakšne turce naredimo.
No moj je Linhai 550 EFI 4×4
Podatek bom pa kar kopiral
Linhai 550 V-Twin EFI
Specifikacija:
Motor 4-taktni, Dva cilndra, dva izpušna sistema
Prostornina motorja 514 cm3
Hlajenje Vodno hlajenje
Moč motorja 20 KM (Odprt 36 KM)
Zagon Električni in ročni
Pogon 4 x 4
Menjalnik Automatik CVT / Reduktor / Vzvratna
Rezervoar za gorivo 18 Litrov
Pnevmatika prednja 25x8-12
Pnevmatika zadnja 25x10-12
Dimenzije 2150x1189x1210 mm
Teža 350 kg
A se pride gor s špornim modelom ali kakem Jumbotom z reduktorjem ali brez ali je prehud teren?Mitjag napisal/-a:Na začetku sem bral nekaj o Menini planini. Če je kdo za se lahko zmenimo. Doma sem v Tuhinju tako da lahko organiziramo eno turco na Menino in nazaj do našega vikenda na 1200m kjer je dovolj prostora za dober piknik. Vmes pa še kakšne turce naredimo.