Motor neužge
Moderator: jaka
Motor neužge
Pozdravljeni.
Mam sledeč problem.Ko motor stoji kakih 2 dni mi noče več vžgati ko pa menjam svečko pa vžge na prvi poskus kaj bi lahko to bilo?Ste že meli kak tak problem?
hvala za odg.
Lp
Mam sledeč problem.Ko motor stoji kakih 2 dni mi noče več vžgati ko pa menjam svečko pa vžge na prvi poskus kaj bi lahko to bilo?Ste že meli kak tak problem?
hvala za odg.
Lp
Predvidevam da imaš ročni čok, svetujem:
Potegni zaug (čok) do konca in ga malenkost vrni nazaj,
Dva do trikrat pritisni ročico za plin (gas), kot da bi malo pumpal,
Štart brez da pritiskaš na gas.
Priporočam :Start sprej le v sili drugače ne.
V kolikor bo preterano zasmerdelo po bencinu in ne bo vžgal si ga "zazavgal".
lp
Potegni zaug (čok) do konca in ga malenkost vrni nazaj,
Dva do trikrat pritisni ročico za plin (gas), kot da bi malo pumpal,
Štart brez da pritiskaš na gas.
Priporočam :Start sprej le v sili drugače ne.
V kolikor bo preterano zasmerdelo po bencinu in ne bo vžgal si ga "zazavgal".
lp
Preveri, če sploh odpira/zapira loputo. Zalita svečka je lahko znak, da imaš loputo zraka zaprto - posledično preveč goriva in premalo zraka.bostjanby napisal/-a:Če glih potegnem čok ni učinka od njega.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Zračni filter je masten zaradi izparevanja olja v agregatu. Oddušek iz agregata je speljan v air box. Da pa olje izpareva je več vzrokov:
-kvaliteta olja
-režim vožnje (dolgotrajno "tiščanje" po cestah)
-temparatura agregata (pogojeno z nastavitvijo uplinjača oz. mešanice bencina in zraka)
Znaš nastaviti uplinjač ??? Veš kakšna mešanica bencina in zraka mora biti (1:15), kako se to nastavi in izmeri (vakum meter) ?
Si mogoče pogledal, da konična igla (zaradi tresljajev itd...) ni slučajno poškodovala (razširila) dizo itd...itd...
Si pogledal loputo za zrak (zaug)??? pregledal gumijasto "grlo" med uplinjačem in cilindrom (mogoče je poškodovana in vleče dodatni zrak) ??
Itd..itd..
Kaj pa pravi "faza vžiga", se oznake "ujamejo" ko je bat v zgornji legi ? Je veriga ki krmili ventile dovolj napeta ?
Evo, domača naloga, sedaj pa veselo na delo.
-kvaliteta olja
-režim vožnje (dolgotrajno "tiščanje" po cestah)
-temparatura agregata (pogojeno z nastavitvijo uplinjača oz. mešanice bencina in zraka)
Znaš nastaviti uplinjač ??? Veš kakšna mešanica bencina in zraka mora biti (1:15), kako se to nastavi in izmeri (vakum meter) ?
Si mogoče pogledal, da konična igla (zaradi tresljajev itd...) ni slučajno poškodovala (razširila) dizo itd...itd...
Si pogledal loputo za zrak (zaug)??? pregledal gumijasto "grlo" med uplinjačem in cilindrom (mogoče je poškodovana in vleče dodatni zrak) ??
Itd..itd..
Kaj pa pravi "faza vžiga", se oznake "ujamejo" ko je bat v zgornji legi ? Je veriga ki krmili ventile dovolj napeta ?
Evo, domača naloga, sedaj pa veselo na delo.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Jaz sem imel tudi podoben problem. Ko je motor stal dalj časa mi ni hotel vžgat. (to ni bilo zmeraj, po moje odvisno v kateri poziciji je ostal bat) Potem sem zamenjal svečko in je vžgal. Ko je vžgal je en čas kadilo belo potem pa normalno. V hladilniku se je ustvarjal pritisk, Tako da ko si odprl čep je zgledalo kot bi zakuhal. V motornem olju niti sledu o vodi. Potem sem odstranili glavo motorja in videl da je napakana na tesnilu glave(med cilindrom in hladilnim kanalom), namreč med delovanjem je kompresija uhajala v hladilni sistem, ko je motor stal pa je pritisk porival hladilno tekočino v cilinder. Pobrusil glavo, menjal tesnilo in potem ni bilo več problemov z vžigom. To je moja izkušnja, sem se pa tudi jaz tolažil en čas, če bi bilo tesnilo bi bilo olje belo.
LP
LP
vžig atv
Ko sem kupil drug oz. pravi atv sem imel na začetku kar nekaj težav z vžigom. vse sem probal, ampak čer vsega je, da če ni mehanske napake, pač moraš nagruntat kaj mu paše ob kateri zunanji temparaturi, ampak strogo brez gasa, le malo ga napumpaš pred vžigom pol pa štart brez gasa, in ugotovil sem da tudi pri munusu brez zauga, če pa ne teče lepo sem pol potegno zaug.galu napisal/-a:Jaz sem imel tudi podoben problem. Ko je motor stal dalj časa mi ni hotel vžgat. (to ni bilo zmeraj, po moje odvisno v kateri poziciji je ostal bat) Potem sem zamenjal svečko in je vžgal. Ko je vžgal je en čas kadilo belo potem pa normalno. V hladilniku se je ustvarjal pritisk, Tako da ko si odprl čep je zgledalo kot bi zakuhal. V motornem olju niti sledu o vodi. Potem sem odstranili glavo motorja in videl da je napakana na tesnilu glave(med cilindrom in hladilnim kanalom), namreč med delovanjem je kompresija uhajala v hladilni sistem, ko je motor stal pa je pritisk porival hladilno tekočino v cilinder. Pobrusil glavo, menjal tesnilo in potem ni bilo več problemov z vžigom. To je moja izkušnja, sem se pa tudi jaz tolažil en čas, če bi bilo tesnilo bi bilo olje belo.
LP
Veliko uspeha
l.p.
KUKI

