Nissan Terrano letnik 1990-PROBLEM

Terenski avtomobili, motorne sanke, hovercrafti, enduro, supermoto, motocross...
12345eco
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 20
Pridružen: 24 Okt 2009, 18:41

Nissan Terrano letnik 1990-PROBLEM

Odgovor Napisal/-a 12345eco » 24 Okt 2009, 18:49

Sem lastnik tega avtomobila in me zanima če mi lahko kdo malo pomaga z nasvetom ker me zanima ali ima ta avto popolno ( 100% )zaporo diferencialov?
Če obstanem v blatu in imam volan naravnost in v reduktorju ali morajo kopati vsa 4 kolesa hkrati?
Meni kopljeta samo prednji levi in zadnja oba-ni pomemben naklon vozila :(


:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 24 Okt 2009, 21:20

Spredaj nima zapore diferenciala, zavrti se tista, ki se lažje.



12345eco
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 20
Pridružen: 24 Okt 2009, 18:41

Odgovor Napisal/-a 12345eco » 24 Okt 2009, 22:06

czy napisal/-a:Spredaj nima zapore diferenciala, zavrti se tista, ki se lažje.
Kaj pa Mitsubishi pajero letnik 1989?



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 24 Okt 2009, 22:10

Ne poznam posameznih modelov, a ne vem, da bi kateri od tovrstnih terencev imel spredaj špero.



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 25 Okt 2009, 00:18

Imel sem patrola, ki je najbolj hard terenec od nissanov- zadaj 80% špera in pa 100% sredinskega difa ob vklopu. Spredaj nič.

lp



12345eco
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 20
Pridružen: 24 Okt 2009, 18:41

Odgovor Napisal/-a 12345eco » 25 Okt 2009, 11:39

No, jaz pa sem zopet poskusil pa vse tri razen prednje desne vse kopljejo. Desna se pa ne premakne niti za vrtljaj...čudno :?:



12345eco
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 20
Pridružen: 24 Okt 2009, 18:41

Odgovor Napisal/-a 12345eco » 25 Okt 2009, 11:47

Desno kolo se ne zavrti niti za en vrtljaj...kaj bi lahko bilo to narobe...saj vendar-vsaj mislim tako bi morali delovati vsa 4 kolesa :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 25 Okt 2009, 17:57

kot sem ti že napisal, spredaj nima špere in se zato zavrti manj obremenjeno kolo. Na primer lada niva, ki ima samo zaporo srednjega diferenciala se vrtita samo eno prednje in ena zadnje manj obremenjeno kolo.



12345eco
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 20
Pridružen: 24 Okt 2009, 18:41

Odgovor Napisal/-a 12345eco » 25 Okt 2009, 18:25

hvala ti
zanima me kateri od terenskih vozil ma pa z tem najbolš nareto???????



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 25 Okt 2009, 18:31

12345eco napisal/-a:hvala ti
zanima me kateri od terenskih vozil ma pa z tem najbolš nareto???????
Audi in subaru :D

Od terencev za naše razmere pa bi prisegel na Defenderja.



12345eco
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 20
Pridružen: 24 Okt 2009, 18:41

Odgovor Napisal/-a 12345eco » 25 Okt 2009, 21:04

LandRover Defender sam to so pa eni tipi full vlki!!!!!
kaj majo res eni stalni 4x4 ????????????
maš ti slučajno 4kolesnika?????? ;)



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 25 Okt 2009, 21:17

12345eco napisal/-a:LandRover Defender sam to so pa eni tipi full vlki!!!!!
kaj majo res eni stalni 4x4 ????????????
maš ti slučajno 4kolesnika?????? ;)
Ta mali defender kot ga ima elektro je ok.
Imam 4kolesnika že od nekdaj, zdaj cestno varianto. ;)



12345eco
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 20
Pridružen: 24 Okt 2009, 18:41

Odgovor Napisal/-a 12345eco » 25 Okt 2009, 21:26

aha!!!!!!!!!!!
in nič več po hosti?????in kaj voziš če ni skrivnost????
ga mam jaz tud!!!!!!!! NORO JE TO :twisted:



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 25 Okt 2009, 21:27

Za hosto imam zdaj ATV, je ceneje in več adrenalina.



12345eco
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 20
Pridružen: 24 Okt 2009, 18:41

Odgovor Napisal/-a 12345eco » 25 Okt 2009, 21:54

ja ja :) fajni užitek



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 25 Okt 2009, 23:42

12345eco napisal/-a:Desno kolo se ne zavrti niti za en vrtljaj...kaj bi lahko bilo to narobe...saj vendar-vsaj mislim tako bi morali delovati vsa 4 kolesa :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Z levo nogo v taki situaciji malo bremzo pritisni. Boš imel "špero" tudi spredaj. Rabiš pa nekaj vaje in občutka.

Glede naj terenca- izogibaj se elektro šperam za kake ekstremne podvige. Tisto je za po cesti, nikakor za na vlako, ker tam je mehansko le mehansko narejeno, od zavor se pa hitro začne kadit pa še motor ti zamori.

Najboljši za na teren je lada niva. Se lahko smejiš, a je bolje, da sprobaš kje vse pride. Se skrijejo skoraj vsi, neglede na ceno ;)
lp



Uporabniški avatar
Tevzy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 310
Pridružen: 28 Avg 2009, 13:31
Kraj: Črna na Koroškem
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tevzy » 25 Okt 2009, 23:59

ro-bi napisal/-a:Najboljši za na teren je lada niva.
Se podpišem pod to!



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 26 Okt 2009, 06:30

za v sneg pa je najbolš Audi RS2, pride tam ko lahk Niva samo sanja :D :D :D



Uporabniški avatar
warrior
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 378
Pridružen: 24 Jan 2006, 11:22
Kraj: zg.savinjska

Odgovor Napisal/-a warrior » 26 Okt 2009, 06:42

ja,serijska...ko boš jo pa v kaj večjega obul pa prov pride še kakšna lada
ali dve za dele.....prešvoh motor,posledično kurjenje sklopke,servo volan bi tudi prov prišel,akse ko pr yugotu......
u glavnem po hudem terenu šraufanja ko pr kitajcih...

Za moje pojme naj hard terenci so bolj stari od 10-20let,pa še to le
kaka toyota land cruiser,nissan patrol..... da gre ko tank :twisted:

Za kak sneg,pa da ne rabiš neke hude višine od tal pa neke robustnosti,bi pa rekel da ima subaru kr pošteno pošlihtano.

Pa LblatniP :D


Raptor YFM 350R-prodan
YFZ 450

Ogled
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 61
Pridružen: 01 Dec 2008, 07:12

Odgovor Napisal/-a Ogled » 26 Okt 2009, 07:22

warrior napisal/-a:ja,serijska...ko boš jo pa v kaj večjega obul pa prov pride še kakšna lada
ali dve za dele.....prešvoh motor,posledično kurjenje sklopke,servo volan bi tudi prov prišel,akse ko pr yugotu......
u glavnem po hudem terenu šraufanja ko pr kitajcih...
...
Za Nivo je za off road obvezna keramična sklopka!
In pred heci po tereni obvezno ojačanje vpetij kardana.
Pa dovolj denarja in časa za šravfanje.
A kljub temu s primerno obutvijo za naše razmere in ozke poti najboljši terenec za vse letne čase.
Menda so se dizelske, ki jih pri nas ni bilo dobiti, bolje obnesle.



Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 26 Okt 2009, 13:17

Niva je fajn samo zato, ker je poceni in je ni škoda. Vse ostalo je pa drek za kaj bolj resnega. Pri vožnji navzdol po gladki podlagi te hoče rit prehitevat, ker nima dovolj dobro uštimanega razmerja, če ga postaviš eno stran na led, druga pa je na dobrem oprijemu, se ne boš premaknil, ker ima le zaporo srednjega diferenciala. Imam veliko izkušenj, ker sem dve kar nekaj let mučil po terenu. Pa če že vse to spregledaš, gretja sigurno ne. Pozimi rabi zelo zelo dolgo, da se zagreje, do takrat pa tuli ventilator ki drči, da še tako mirnega človeka ob živce spravi.
Pri nas na ozkih vlakah in v zimskih časih s traktorjem ozko spluženimi cestami ne pride v poštev noben xxl terenec, ker je preširok.



ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 26 Okt 2009, 15:13

Niva ni najboljša zaradi cene, ampak je fora v samonosni školjki. Nima spodaj podvozja posebej in je zato precej lažja, kar ji na terenu koristi.
Če se poštima, je zakon na terenu!

Glede patrola in stroškov- avto popapa delov za cca 3 do 5000 euro na leto, če se voziš redno. Za ta denar si narediš nivo na raketni pogon z diorjevo kuplongo ;)

lp



Uporabniški avatar
ork
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 527
Pridružen: 21 Apr 2008, 19:50
Kraj: Styria
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ork » 26 Okt 2009, 15:24



WEB Racer

Uporabniški avatar
czy
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1090
Pridružen: 26 Nov 2008, 17:06
Kraj: Mežica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a czy » 26 Okt 2009, 16:44




ro-bi
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 498
Pridružen: 18 Jan 2009, 19:34

Odgovor Napisal/-a ro-bi » 26 Okt 2009, 18:05

Če je kdo vozil pinzgauerja, potem ve, da je ta posnetek res No.1! Vsaka čast!
Se namreč prekleto rad prevrne, pa žejen je za tri ;)



Odgovori