Artic Cat
Artic Cat
Živjo, ker nisem nikjer zasledil kaj uporabnega o vzdržljivosti teh strojev se obračam na vas, da mi poveste kaj o njih. Zanima me tudi založenost z rezervnimi deli.
Ali je ta znamka primerljiva z ostalimi ( Yamaha, Kawasaki, Brp, Suzuki...) glede kvalitete in vgrajenih materialov?
Ali je ta znamka primerljiva z ostalimi ( Yamaha, Kawasaki, Brp, Suzuki...) glede kvalitete in vgrajenih materialov?
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Kot prvo ni pametno riniti sam globoko v teren in kot drugo.....kljub temu, da vozimo vsaj 2 ali 3 skupaj imamo vsi zraven rezervne jermene. Pri normalnem motorju, ga lahko zamenjaš na terenu sam! V kolikor pa to tehnično ni možno....pa imaš vsaj nekoga, ki te "odšlepa"!
Predznaki slabega jermena pa so različni (odvisno od jermena, vozila, načina vožnje.....), tako da boš to najbolje vedel, ko se ti bo to zgodilo. Lahko se pozanimaš o dimenzijah jermena in ga z šublerjem premeriš ter ugotoviš ali je še v tolerančnih mejah, preveriš napokanost ali natrganost jermena....kaj dosti več pa tu ni za storiti.
Utrgan jermen pri tvojem vozilu...je še najmanjši problem!
Predznaki slabega jermena pa so različni (odvisno od jermena, vozila, načina vožnje.....), tako da boš to najbolje vedel, ko se ti bo to zgodilo. Lahko se pozanimaš o dimenzijah jermena in ga z šublerjem premeriš ter ugotoviš ali je še v tolerančnih mejah, preveriš napokanost ali natrganost jermena....kaj dosti več pa tu ni za storiti.
Utrgan jermen pri tvojem vozilu...je še najmanjši problem!
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Pa sej to je tisti hudik, ker sem ravno mesec dni nazaj naredil servis, razdrl in spucal variomat, pregledal valčke, odmontiral in pregledal jermen itd itd..BIF napisal/-a: Lahko se pozanimaš o dimenzijah jermena in ga z šublerjem premeriš ter ugotoviš ali je še v tolerančnih mejah, preveriš napokanost ali natrganost jermena....kaj dosti več pa tu ni za storiti.
Utrgan jermen pri tvojem vozilu...je še najmanjši problem!
Pa rezerva je tudi že doma, je star jermen manj kot milimeter ožji od novega, razpok pa skorajda ni...
Jermen je naredil 10.000 kilometrov zato pa sprašujem, ker nobena stvar ni za zmeraj oz. je to potrošni materijal.
Pa sej ne da se pritožjem da mi še ni šel.
lp
- hurco
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1017
- Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
- Kraj: škofja loka
- Kontakt:
Popravilo še poteka ker se glih močno ne mudi, stvar je pa taka, da se je pri mojem stilu vožnje zgleda zelo pregrevala celotna cev, katera je obložena v aluminijast oklep. Tam notri se zrak nič ne menja in se cev zgleda premalo hladi. V Bitnjah popravljajo izpuhe, je rekel da ne more narediti kolektorske krivine ostalo pa lahko, sedaj mi je naredil srednji del cevi, kolektor in zadnji nastavek bomo sedaj odžagali in prevarili. Strošek do sedaj 25 evrov, od sedaj naprej pa bo še nekaj mrzlih pirov.
. Zanimal sem se tudi za nov izpuh iz Amerike, prišel bi 100 eurov, vendar je problem tudi ker bi čakal en mesec.



AC 400 trv 4xgrebe
Strošek ni velik. Ali bodo sedaj iste krivine, isti premer cevi itd...hurco napisal/-a:Popravilo še poteka ker se glih močno ne mudi, stvar je pa taka, da se je pri mojem stilu vožnje zgleda zelo pregrevala celotna cev, katera je obložena v aluminijast oklep. Tam notri se zrak nič ne menja in se cev zgleda premalo hladi. V Bitnjah popravljajo izpuhe, je rekel da ne more narediti kolektorske krivine ostalo pa lahko, sedaj mi je naredil srednji del cevi, kolektor in zadnji nastavek bomo sedaj odžagali in prevarili. Strošek do sedaj 25 evrov, od sedaj naprej pa bo še nekaj mrzlih pirov.. Zanimal sem se tudi za nov izpuh iz Amerike, prišel bi 100 eurov, vendar je problem tudi ker bi čakal en mesec.
Morebiti bi sedaj, ko že moraš popravljati kakšnega konjuča lahko dobil na račun izpuha.
Jaz bi se pozanimal...
lp
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Artic Cat
Januarska št. (2012) Ameriške revije "DirtWheels" na katero sem naročen.....zanimiv odgovor lastnikov AC-jev na predzadnje vprašanje




- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Artic Cat
@BIF: Pomoje bos mogu zamenjat, 650 se mi zdi, da ni vec dovolj 

-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- brinovc
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 1690
- Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
- Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
- Kontakt:
Re: Artic Cat
Čudno, da jim litrska makina ne diši?
Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Artic Cat
Ja to je bilo tudi meni zanimivo. Mogoce so imeli prevec problemov?! Tudi ne vem kaj je CanAm boljsi? Bi imel boljso razlago ce bi pisalo Yamaha 700 ali KQ 750. Se pa vprasanja zelo izkjucujejo, ce jih malce primerjas med sabo ! Ce si niso v urednistvu naredili kviz in odgovarjali
))

-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Artic Cat
No, zdelo se mi je zanimivo, da so s takšno večino podali tak odgovor!
Kakorkoli, jaz jih popolnoma razumem.
650-ka.....za mene več kot dovolj! Na terenu preliva od moči....končna me ni nikoli zanimala. Še vseeno je Rotax-ova 650-ka "mati" vseh motorjev!


Kakorkoli, jaz jih popolnoma razumem.

650-ka.....za mene več kot dovolj! Na terenu preliva od moči....končna me ni nikoli zanimala. Še vseeno je Rotax-ova 650-ka "mati" vseh motorjev!

