Artic Cat

Odgovori
dubo knap
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 41
Pridružen: 06 Jul 2008, 19:10
Kraj: nazarje
Kontakt:

Artic Cat

Odgovor Napisal/-a dubo knap » 06 Sep 2009, 19:47

Živjo, ker nisem nikjer zasledil kaj uporabnega o vzdržljivosti teh strojev se obračam na vas, da mi poveste kaj o njih. Zanima me tudi založenost z rezervnimi deli.
Ali je ta znamka primerljiva z ostalimi ( Yamaha, Kawasaki, Brp, Suzuki...) glede kvalitete in vgrajenih materialov?



rožle
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 521
Pridružen: 22 Feb 2009, 14:33

Odgovor Napisal/-a rožle » 06 Sep 2009, 20:30

O kakšnem AC pa je govora?



dubo knap
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 41
Pridružen: 06 Jul 2008, 19:10
Kraj: nazarje
Kontakt:

Artic Cat 650

Odgovor Napisal/-a dubo knap » 07 Sep 2009, 10:26

Govorimo o modelnem letu 08. Zanima me vzdrzljivost teh štirikokesnikov?



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 07 Sep 2009, 12:21

Ti štirikolesniki so drugače med najvzdržjivejšimi, pri modelih 08 (verjetno misliš na 4x4), je bilo zaznati le težavo pri semeringih na zadnjem zobniškem prenosu. Menda so jih skoraj pri vseh poškodovali pri montaži.



dubo knap
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 41
Pridružen: 06 Jul 2008, 19:10
Kraj: nazarje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a dubo knap » 07 Sep 2009, 19:54

Ja mislim 4x4, vendar kratki model, ker mi pride pri mojem delu v gozdu bolj prav, sicer bom pa v četrtek šel pogledat v Logatec pa bomo potem vidli kateri model bi vzel.
Ali drugih napak pa naj nebi imeli razen tega kar je Hurco omenil?



tirolc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 184
Pridružen: 20 Feb 2008, 15:41
Kraj: cerknica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tirolc » 07 Sep 2009, 21:22

ni jih bilo zaznati



rožle
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 521
Pridružen: 22 Feb 2009, 14:33

Odgovor Napisal/-a rožle » 12 Sep 2009, 19:35

Drži,težava le pri zadnjem semeringu za model 650, letnik 08, v Trzinu pošteno to tudi odpravijo v okviru garancije, pri mojiem prav tako letnik 08 (500tki) pa teh težav ni.

lp



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 16 Apr 2011, 21:49

No evo, danes se je zmlel jermen v prah, zdržal je 3 leta in 4 mesece, prevoženih 10430 km,vmes precej drvarije, (400 4x4 TRV), stvar že zamenjana, jutri nov dan :)



rožle
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 521
Pridružen: 22 Feb 2009, 14:33

Odgovor Napisal/-a rožle » 17 Apr 2011, 05:57

A lahko zaupaš ali so kakšni znaki prej (ropotanje, ne vleče ipd..), ali se to zgodi hipoma brez kakršnih koli znakov.

Ne bi rad ostal kje globoko na terenu, pa da gre jermen.



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BIF » 17 Apr 2011, 06:12

Kot prvo ni pametno riniti sam globoko v teren in kot drugo.....kljub temu, da vozimo vsaj 2 ali 3 skupaj imamo vsi zraven rezervne jermene. Pri normalnem motorju, ga lahko zamenjaš na terenu sam! V kolikor pa to tehnično ni možno....pa imaš vsaj nekoga, ki te "odšlepa"!
Predznaki slabega jermena pa so različni (odvisno od jermena, vozila, načina vožnje.....), tako da boš to najbolje vedel, ko se ti bo to zgodilo. Lahko se pozanimaš o dimenzijah jermena in ga z šublerjem premeriš ter ugotoviš ali je še v tolerančnih mejah, preveriš napokanost ali natrganost jermena....kaj dosti več pa tu ni za storiti.
Utrgan jermen pri tvojem vozilu...je še najmanjši problem!



Uporabniški avatar
Civava
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2941
Pridružen: 25 Feb 2008, 16:16
Kraj: Škofa Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Civava » 17 Apr 2011, 08:14

Edino zdravilo je tako, kot pravi Bif rezervni jermen z sabo pa je. Pa še enkrat je dobro to zamenjati v garaži , da vidiš kakšno orodje potrebuješ in tudi to voziš z sabo , da ni potem kakšnih presenečenj , ko ni držala za jermenico pa kompresorja in kompresorske pištole. :D



Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BIF » 17 Apr 2011, 09:42

:D :D :D



rožle
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 521
Pridružen: 22 Feb 2009, 14:33

Odgovor Napisal/-a rožle » 17 Apr 2011, 11:55

BIF napisal/-a: Lahko se pozanimaš o dimenzijah jermena in ga z šublerjem premeriš ter ugotoviš ali je še v tolerančnih mejah, preveriš napokanost ali natrganost jermena....kaj dosti več pa tu ni za storiti.
Utrgan jermen pri tvojem vozilu...je še najmanjši problem!
Pa sej to je tisti hudik, ker sem ravno mesec dni nazaj naredil servis, razdrl in spucal variomat, pregledal valčke, odmontiral in pregledal jermen itd itd..

Pa rezerva je tudi že doma, je star jermen manj kot milimeter ožji od novega, razpok pa skorajda ni...

Jermen je naredil 10.000 kilometrov zato pa sprašujem, ker nobena stvar ni za zmeraj oz. je to potrošni materijal.

Pa sej ne da se pritožjem da mi še ni šel.

lp



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 17 Apr 2011, 13:32

rožle napisal/-a:A lahko zaupaš ali so kakšni znaki prej (ropotanje, ne vleče ipd..), ali se to zgodi hipoma brez kakršnih koli znakov.

Ne bi rad ostal kje globoko na terenu, pa da gre jermen.
Znakov ni prav nobenih prej, samo trr ta trr ta rm, 20 metrov pa je konec.



Uporabniški avatar
andrej
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 120
Pridružen: 06 Avg 2009, 17:07
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a andrej » 17 Apr 2011, 15:50

Znakov ni prav nobenih prej, samo trr ta trr ta rm, 20 metrov pa je konec.[/quote]

Se strinjam tudi meni se je enako zgodilo... :lol:



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 12 Jun 2011, 20:24

No evo, 11.500 počil kolektor auspuh. AC 400 trv 2007. Prosil bi za informacije , kaj storiti? Ali variti, ali kupiti novega original, ali
se dobi kje kaj boljšega neoriginal, Za vse informacije bom hvaležen :beer: :)


AC 400 trv 4xgrebe

rožle
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 521
Pridružen: 22 Feb 2009, 14:33

Odgovor Napisal/-a rožle » 19 Jun 2011, 09:46

Si že rešil težavo? (pomojem si zavaril)

lp



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 19 Jun 2011, 10:57

Popravilo še poteka ker se glih močno ne mudi, stvar je pa taka, da se je pri mojem stilu vožnje zgleda zelo pregrevala celotna cev, katera je obložena v aluminijast oklep. Tam notri se zrak nič ne menja in se cev zgleda premalo hladi. V Bitnjah popravljajo izpuhe, je rekel da ne more narediti kolektorske krivine ostalo pa lahko, sedaj mi je naredil srednji del cevi, kolektor in zadnji nastavek bomo sedaj odžagali in prevarili. Strošek do sedaj 25 evrov, od sedaj naprej pa bo še nekaj mrzlih pirov. :) . Zanimal sem se tudi za nov izpuh iz Amerike, prišel bi 100 eurov, vendar je problem tudi ker bi čakal en mesec.
Slika


AC 400 trv 4xgrebe

rožle
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 521
Pridružen: 22 Feb 2009, 14:33

Odgovor Napisal/-a rožle » 19 Jun 2011, 11:10

hurco napisal/-a:Popravilo še poteka ker se glih močno ne mudi, stvar je pa taka, da se je pri mojem stilu vožnje zgleda zelo pregrevala celotna cev, katera je obložena v aluminijast oklep. Tam notri se zrak nič ne menja in se cev zgleda premalo hladi. V Bitnjah popravljajo izpuhe, je rekel da ne more narediti kolektorske krivine ostalo pa lahko, sedaj mi je naredil srednji del cevi, kolektor in zadnji nastavek bomo sedaj odžagali in prevarili. Strošek do sedaj 25 evrov, od sedaj naprej pa bo še nekaj mrzlih pirov. :) . Zanimal sem se tudi za nov izpuh iz Amerike, prišel bi 100 eurov, vendar je problem tudi ker bi čakal en mesec.
Slika
Strošek ni velik. Ali bodo sedaj iste krivine, isti premer cevi itd...

Morebiti bi sedaj, ko že moraš popravljati kakšnega konjuča lahko dobil na račun izpuha.

Jaz bi se pozanimal...


lp



Uporabniški avatar
hurco
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1017
Pridružen: 13 Maj 2007, 21:35
Kraj: škofja loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a hurco » 19 Jun 2011, 12:18

Vse bo isto. Motor gre zelo OK za to prostornino, zame je to dovolj. Mogoče bi lahko ujel kak procent vendar ni vredno se okrog tega zafrkavat. Ko bo spet kaj več časa za izletne vožnje bo treba razmišljati o 1000-ki ali pa mogoče o kakšnem cestaku, ta pa bo ostal za gmajne.


AC 400 trv 4xgrebe

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Artic Cat

Odgovor Napisal/-a BIF » 04 Jan 2012, 20:00

Januarska št. (2012) Ameriške revije "DirtWheels" na katero sem naročen.....zanimiv odgovor lastnikov AC-jev na predzadnje vprašanje :-# :mrgreen:
Slika



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Artic Cat

Odgovor Napisal/-a freshslo » 04 Jan 2012, 22:52

@BIF: Pomoje bos mogu zamenjat, 650 se mi zdi, da ni vec dovolj :)


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
brinovc
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 1690
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:01
Kraj: za devetimi gorami in desetimi vodami
Kontakt:

Re: Artic Cat

Odgovor Napisal/-a brinovc » 04 Jan 2012, 23:41

Čudno, da jim litrska makina ne diši?


Socializem je odličen sistem, dokler ga financirajo kapitalisti.
Božo Dimnik:Oče me ni kaznoval zato, ker sem kradel, pač pa zato, ker so me pri tem dobili.

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Artic Cat

Odgovor Napisal/-a freshslo » 04 Jan 2012, 23:46

Ja to je bilo tudi meni zanimivo. Mogoce so imeli prevec problemov?! Tudi ne vem kaj je CanAm boljsi? Bi imel boljso razlago ce bi pisalo Yamaha 700 ali KQ 750. Se pa vprasanja zelo izkjucujejo, ce jih malce primerjas med sabo ! Ce si niso v urednistvu naredili kviz in odgovarjali :)))


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Artic Cat

Odgovor Napisal/-a BIF » 05 Jan 2012, 08:01

No, zdelo se mi je zanimivo, da so s takšno večino podali tak odgovor! :shock:
Kakorkoli, jaz jih popolnoma razumem. :D
650-ka.....za mene več kot dovolj! Na terenu preliva od moči....končna me ni nikoli zanimala. Še vseeno je Rotax-ova 650-ka "mati" vseh motorjev! :D :mrgreen:



Odgovori