Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovori
Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 19 Nov 2011, 08:18

jaka napisal/-a:
freshslo napisal/-a:Kje na netu kupujete te stvari ?!
Glej ZS
Lahko še jaz pogledam na ZS? [-o<



deni
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 59
Pridružen: 17 Nov 2011, 11:14

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a deni » 19 Nov 2011, 09:38

Sem na njemu naredil samo 32 ur,glede škripanja pa so mi na servisu rekli da je zadnja torzija in da jo je treba zalepit,in to je res kajti na novem pri 3000 km je delalo isto pa je stal 16.000e :-({|= :-({|=



Uporabniški avatar
BoskoBRP
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 45
Pridružen: 07 Apr 2010, 20:46
Kraj: Šempeter
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BoskoBRP » 20 Nov 2011, 20:20

Povem pa vsem lastnikom 4X4 če mislite ,da lepa vožnja po asvaltu 60-70 ali 90 kmh ne dela škode......ste se krepko zmotili!Tu se dela največ škode!to se delovni stroji z delovnim menjalnikom veliki obrati jih ubijajo, teren je njihovo dvorišče in ne asvalt![/quote]

Kolikor se jst spoznam na variomate, tudi na drugih mašinah z elektro motorji, je za celoten sistem najprimernejša(kar se življenske dobe tiče) konstantna obremenitev, kar na asfaltu pri 100kmh nedvomno je! Veliko večji se pritiski na jermen in jermenice pri nizkih hitrostih in nabijanjem gasa, tako da ne dej tuki pamet solit!!!!

Glede lučke za elektroniko, js sem mel na sankah isti primer in je bil problem ker je prišla vlaga tja ko nebi smela. na elektriko. z vapom sem jih namreč pral preveč v "živo". in sem jih samo pustil čez poletje se je lepo posušilo in stvar je bla ok.



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a jaka » 20 Nov 2011, 20:39

BIF napisal/-a:Lahko še jaz pogledam na ZS? [-o<
:finga: :finga:



Uporabniški avatar
RBATV
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 22
Pridružen: 11 Nov 2011, 19:47
Kraj:: Domžale
Kraj: Domžale

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a RBATV » 21 Nov 2011, 18:15

BRP nima težav z variomatom !!!!Menjalnik je tisti šipki člen.Nikomur ne solim pameti ,sem kar nekaj menjalnikov zdru in menjal ležaje tudi pri svojem ,tako da dobro vem kaj sem napisal ali opozarjal!!Kakor koli to je bolj kone delovni menjalnik in ga previsoki obrati prej uničujejo kot pa koristijo!!Za variomat pa je prav da ima čim manj konstantnega gasa! \:D/


LP.RBATV
**Servis Štirikolesnikov vseh znamk**
Gsm:040/613-913

---------------------------
Renegade 800X RBR Team

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 21 Nov 2011, 18:21

Se ena zadeva me zanima iz prakse... V zadnji prenos gre 300ml olja, kar je cca. 25-32mm pod cepom za nalivanje olje, tako tudi pise v SMju in da se pomeri z palcko zakrivljeno pod 90 stopinj. Ali ga tako tocite, ali se drzite navodil SS, da se ga nalije do luknje za tocenje olja, kot pri prvem ali menjalniku ?


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
RBATV
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 22
Pridružen: 11 Nov 2011, 19:47
Kraj:: Domžale
Kraj: Domžale

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a RBATV » 21 Nov 2011, 18:28

Jaz prakticiram zadnjo varianto "občasno" imam pa tudi posodo z mercam !!!Spredaj 0,5l v dif zadaj 0,3l to pa je tudi meja ko iz vijaka priteče olje.Menjalnik pa gre0,45l pa ga tudi dam cca0,5l, pa ni problem. :roll:


LP.RBATV
**Servis Štirikolesnikov vseh znamk**
Gsm:040/613-913

---------------------------
Renegade 800X RBR Team

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 21 Nov 2011, 18:37

Do luknje za točenje olja iz treh razlogov...najprej po navodilu SS-a, drugič zato, ker je zadnji diff v času točenja v principu pri miru...olje je gosto...in ko ga dotočiš do luknje, zapreš luknjo in obrneš kolesa se olje "razleze" med zobnike, pa tudi "ajntliftaš" ga, saj je velika verjetnost, da se pri nalivanju najde tudi kak zračni mehurček...kakorkoli po vsem tem dejansko olje pade na teh nekaj mm pod nivo luknje! In tretjič ...na diffu je "iberlauf"...torej višek pač vrže ven (čeprav tega še nisem videl) in ostane notri pač kolikor je potrebno (seveda pa v tem primeru kontrola ni odveč)! :D



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 21 Nov 2011, 19:20

V kolikor ga das v zadnji prenos 0,3l je ravno 2-3cm pod luknjo za tocenje, vsaj pri Outy 800.
RBATV napisal/-a:Jaz prakticiram zadnjo varianto "občasno" imam pa tudi posodo z mercam !!!Spredaj 0,5l v dif zadaj 0,3l to pa je tudi meja ko iz vijaka priteče olje.Menjalnik pa gre0,45l pa ga tudi dam cca0,5l, pa ni problem. :roll:


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 21 Nov 2011, 19:23

Kaksno olje pa ti nalivas notri, da je tako gosto, da ne stece po zobnikih ?!? 75w90 je dovolj tekoce in tudi v kolikor takoj z palcko pomeris je na dnu.Sploh pa je v zadnjem prenosu na vsaki strani sredinskega zobnika dovolj prostora.
BIF napisal/-a:Do luknje za točenje olja iz treh razlogov...najprej po navodilu SS-a, drugič zato, ker je zadnji diff v času točenja v principu pri miru...olje je gosto...in ko ga dotočiš do luknje, zapreš luknjo in obrneš kolesa se olje "razleze" med zobnike, pa tudi "ajntliftaš" ga, saj je velika verjetnost, da se pri nalivanju najde tudi kak zračni mehurček...kakorkoli po vsem tem dejansko olje pade na teh nekaj mm pod nivo luknje! In tretjič ...na diffu je "iberlauf"...torej višek pač vrže ven (čeprav tega še nisem videl) in ostane notri pač kolikor je potrebno (seveda pa v tem primeru kontrola ni odveč)! :D


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 21 Nov 2011, 19:50

Original BRP-jevega! Pa še to do sedaj le enkrat sam na BRP-ju(ostalo na servisu)...ni bilo ravno toplo februarja...morda zato malce manj tekoče!
Sicer pa sem napisal pač svoje mnenje....ki očitno spet ni dovolj dobro.
Vprašal si kako in koliko in sem pač odgovoril po najboljših močeh!
Zaradi ene navadne menjave olja v diff-u pa res nimam namena napisat cele tehnične disertacije o razmakih med zobniki ipd, ki bi bila itak verjetno spet napačna. :evil:
V končni fazi pa mi je vseeno kaj, koliko in kam si kdo vlije!



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a jaka » 21 Nov 2011, 20:00

BIF napisal/-a: V končni fazi pa mi je vseeno kaj, koliko in kam si kdo vlije!
Žal, pa sem že videl zadnji kotni prenos, ko je lastnik vlil preveč olja, ki ga skozi oddušek ni moglo zmetati ven. In nastal je tlak (ki ga ustvari gosto olje med zoniki), ta tlak pa je "raznesel" aluminijasto ohišje zadnjega kotnega prenosa.
Tudi taki se najdejo - žal.



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 21 Nov 2011, 20:08

Tvoje mnenje cenim. Vendar pa me zanimajo podrobnosti, ki se razlikujejo. Ko si napisal, da olje ni steklo na dno prenosa, me je zanimalo kaksno olje si nalil notri... Original BRP je 75w90 oz. po novih specifikacijah 75w140 zaradi tezav z menjalniki.

Predvsem me zanima kolicina, predpisana je 300ml, ki je cca. 2-3cm pod vijakom. V kolikor se nalije do vijaka je 450ml-500ml olja. Malce me pri tej kolicini skrbi, ko se olje razteza ob temperaturi. V prenosu pa se kar konkretno segreje in ze tako se tista gumica za dihanje raztegne do konca. Po tem takem tudi veliko vec pritiska pride na semeringe :-k
BIF napisal/-a:Original BRP-jevega! Pa še to do sedaj le enkrat sam na BRP-ju(ostalo na servisu)...ni bilo ravno toplo februarja...morda zato malce manj tekoče!
Sicer pa sem napisal pač svoje mnenje....ki očitno spet ni dovolj dobro.
Vprašal si kako in koliko in sem pač odgovoril po najboljših močeh!
Zaradi ene navadne menjave olja v diff-u pa res nimam namena napisat cele tehnične disertacije o razmakih med zobniki ipd, ki bi bila itak verjetno spet napačna. :evil:
V končni fazi pa mi je vseeno kaj, koliko in kam si kdo vlije!


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 21 Nov 2011, 20:10

Ja ravno to me skrbi Jaka. Za to sem tudi postavil to vprasanje... O:)
jaka napisal/-a:
BIF napisal/-a: V končni fazi pa mi je vseeno kaj, koliko in kam si kdo vlije!
Žal, pa sem že videl zadnji kotni prenos, ko je lastnik vlil preveč olja, ki ga skozi oddušek ni moglo zmetati ven. In nastal je tlak (ki ga ustvari gosto olje med zoniki), ta tlak pa je "raznesel" aluminijasto ohišje zadnjega kotnega prenosa.
Tudi taki se najdejo - žal.


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a jaka » 21 Nov 2011, 20:17

Drži se tistega "do luknje". Najbolj zanesljiv "marker" .



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 21 Nov 2011, 20:18

jaka napisal/-a:Drži se tistega "do luknje". Najbolj zanesljiv "marker" .
Ceprav v service manual pise drugace ?


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 24 Nov 2011, 11:32

Skripanje v torziji odpravljeno po navodilih :
http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?viewtopic=484

Zavarovan je tudi ze, se ob priliki cestnino placat in bo ready za voznjo... le se temperatura se mora malce popraviti zunaj v plus :)


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

deni
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 59
Pridružen: 17 Nov 2011, 11:14

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a deni » 24 Nov 2011, 14:34

To pa ni mogoče, saj je negdo objavil da sem šalabajzer in da ne poznam WD4o ,pomojem bi ga potreboval on za se..



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 24 Nov 2011, 18:38

deni napisal/-a:To pa ni mogoče, saj je negdo objavil da sem šalabajzer in da ne poznam WD4o ,pomojem bi ga potreboval on za se..
Tega mnenja se nisem spremenil, ker je bilo vse drugo popolnoma pusto brez masti, wdja... Ni samo zadnja torzija za mazat ;)


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a jaka » 24 Nov 2011, 18:47

freshslo napisal/-a: ker je bilo vse drugo popolnoma pusto brez masti, wdja..
Tudi šparanje je : znanje.



deni
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 59
Pridružen: 17 Nov 2011, 11:14

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a deni » 24 Nov 2011, 19:44

To pa nebo držalo, nisem gorenc :-#



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a jaka » 24 Nov 2011, 20:00

deni napisal/-a:Imaš vredu stroj je bil nekoč moj.
deni napisal/-a:To pa nebo držalo, nisem gorenc :-#

:---) :---) :---)



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 14 Dec 2011, 21:00

Po parih voznjah se vedno nobenega cricka iz outlanderja. Ne morem verjeti, da je lepljenje navojev pri zadnji torziji resilo nadlezen problem.

Gume so scentrirane, se dobro, da je imel vulkanizer zadostno kolicino utezi :) Ob priliki mu bom zamenjal se akumulator za novo yuasa, ki ze pridno caka na polici. So mu v tovarni pozabili vgraditi spago za rocni zagon #-o Ta je pri KQ enkrat se kako prav prisla.

In ker ni nicesar vec za popraviti sem se malce zamotil z izrezom nalepk... Ostale se pridejo, me je v roke zacel zebst :mrgreen:
Slika
Slika

Zanima me se koliko mazalnih tock (niplov) ima outlander ? A ima kdo za prodat MUD GUARDe ?!


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
BIF
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 3643
Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
Kraj: http://goeasttour.com/
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a BIF » 14 Dec 2011, 23:19

Niplov 11! Po 4 spredaj na rokah x2 =8 + 1x kardan spredaj+2x kardan zadaj!
Edini problem je kardan spredaj. Jaz sem "glavo" mazalice moral pobrusit, da pridem zraven!
Če je še kak nipeln drugje ne vem....čeprav težko, da bi katerega zgrešil!
"Črički"...manj ga voziš več jih bo :D



Uporabniški avatar
freshslo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 2361
Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
Kraj: Menges
Kontakt:

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!

Odgovor Napisal/-a freshslo » 15 Dec 2011, 00:12

BIF napisal/-a:Niplov 11! Po 4 spredaj na rokah x2 =8 + 1x kardan spredaj+2x kardan zadaj!
Edini problem je kardan spredaj. Jaz sem "glavo" mazalice moral pobrusit, da pridem zraven!
Če je še kak nipeln drugje ne vem....čeprav težko, da bi katerega zgrešil!
"Črički"...manj ga voziš več jih bo :D
Ja spredaj se res tezko zraven pride, namazal sem ga, ko sem imel kolo dol in A roko. Ostale moram pa se preveriti koliko sem jih zgresil :)


-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

Odgovori