Lahko še jaz pogledam na ZS?jaka napisal/-a:Glej ZSfreshslo napisal/-a:Kje na netu kupujete te stvari ?!
Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Sem na njemu naredil samo 32 ur,glede škripanja pa so mi na servisu rekli da je zadnja torzija in da jo je treba zalepit,in to je res kajti na novem pri 3000 km je delalo isto pa je stal 16.000e

Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Povem pa vsem lastnikom 4X4 če mislite ,da lepa vožnja po asvaltu 60-70 ali 90 kmh ne dela škode......ste se krepko zmotili!Tu se dela največ škode!to se delovni stroji z delovnim menjalnikom veliki obrati jih ubijajo, teren je njihovo dvorišče in ne asvalt![/quote]
Kolikor se jst spoznam na variomate, tudi na drugih mašinah z elektro motorji, je za celoten sistem najprimernejša(kar se življenske dobe tiče) konstantna obremenitev, kar na asfaltu pri 100kmh nedvomno je! Veliko večji se pritiski na jermen in jermenice pri nizkih hitrostih in nabijanjem gasa, tako da ne dej tuki pamet solit!!!!
Glede lučke za elektroniko, js sem mel na sankah isti primer in je bil problem ker je prišla vlaga tja ko nebi smela. na elektriko. z vapom sem jih namreč pral preveč v "živo". in sem jih samo pustil čez poletje se je lepo posušilo in stvar je bla ok.
Kolikor se jst spoznam na variomate, tudi na drugih mašinah z elektro motorji, je za celoten sistem najprimernejša(kar se življenske dobe tiče) konstantna obremenitev, kar na asfaltu pri 100kmh nedvomno je! Veliko večji se pritiski na jermen in jermenice pri nizkih hitrostih in nabijanjem gasa, tako da ne dej tuki pamet solit!!!!
Glede lučke za elektroniko, js sem mel na sankah isti primer in je bil problem ker je prišla vlaga tja ko nebi smela. na elektriko. z vapom sem jih namreč pral preveč v "živo". in sem jih samo pustil čez poletje se je lepo posušilo in stvar je bla ok.
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
BIF napisal/-a:Lahko še jaz pogledam na ZS?
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
BRP nima težav z variomatom !!!!Menjalnik je tisti šipki člen.Nikomur ne solim pameti ,sem kar nekaj menjalnikov zdru in menjal ležaje tudi pri svojem ,tako da dobro vem kaj sem napisal ali opozarjal!!Kakor koli to je bolj kone delovni menjalnik in ga previsoki obrati prej uničujejo kot pa koristijo!!Za variomat pa je prav da ima čim manj konstantnega gasa! 
LP.RBATV
**Servis Štirikolesnikov vseh znamk**
Gsm:040/613-913
---------------------------
Renegade 800X RBR Team
**Servis Štirikolesnikov vseh znamk**
Gsm:040/613-913
---------------------------
Renegade 800X RBR Team
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Se ena zadeva me zanima iz prakse... V zadnji prenos gre 300ml olja, kar je cca. 25-32mm pod cepom za nalivanje olje, tako tudi pise v SMju in da se pomeri z palcko zakrivljeno pod 90 stopinj. Ali ga tako tocite, ali se drzite navodil SS, da se ga nalije do luknje za tocenje olja, kot pri prvem ali menjalniku ?
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Jaz prakticiram zadnjo varianto "občasno" imam pa tudi posodo z mercam !!!Spredaj 0,5l v dif zadaj 0,3l to pa je tudi meja ko iz vijaka priteče olje.Menjalnik pa gre0,45l pa ga tudi dam cca0,5l, pa ni problem. 
LP.RBATV
**Servis Štirikolesnikov vseh znamk**
Gsm:040/613-913
---------------------------
Renegade 800X RBR Team
**Servis Štirikolesnikov vseh znamk**
Gsm:040/613-913
---------------------------
Renegade 800X RBR Team
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Do luknje za točenje olja iz treh razlogov...najprej po navodilu SS-a, drugič zato, ker je zadnji diff v času točenja v principu pri miru...olje je gosto...in ko ga dotočiš do luknje, zapreš luknjo in obrneš kolesa se olje "razleze" med zobnike, pa tudi "ajntliftaš" ga, saj je velika verjetnost, da se pri nalivanju najde tudi kak zračni mehurček...kakorkoli po vsem tem dejansko olje pade na teh nekaj mm pod nivo luknje! In tretjič ...na diffu je "iberlauf"...torej višek pač vrže ven (čeprav tega še nisem videl) in ostane notri pač kolikor je potrebno (seveda pa v tem primeru kontrola ni odveč)! 
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
V kolikor ga das v zadnji prenos 0,3l je ravno 2-3cm pod luknjo za tocenje, vsaj pri Outy 800.
RBATV napisal/-a:Jaz prakticiram zadnjo varianto "občasno" imam pa tudi posodo z mercam !!!Spredaj 0,5l v dif zadaj 0,3l to pa je tudi meja ko iz vijaka priteče olje.Menjalnik pa gre0,45l pa ga tudi dam cca0,5l, pa ni problem.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Kaksno olje pa ti nalivas notri, da je tako gosto, da ne stece po zobnikih ?!? 75w90 je dovolj tekoce in tudi v kolikor takoj z palcko pomeris je na dnu.Sploh pa je v zadnjem prenosu na vsaki strani sredinskega zobnika dovolj prostora.
BIF napisal/-a:Do luknje za točenje olja iz treh razlogov...najprej po navodilu SS-a, drugič zato, ker je zadnji diff v času točenja v principu pri miru...olje je gosto...in ko ga dotočiš do luknje, zapreš luknjo in obrneš kolesa se olje "razleze" med zobnike, pa tudi "ajntliftaš" ga, saj je velika verjetnost, da se pri nalivanju najde tudi kak zračni mehurček...kakorkoli po vsem tem dejansko olje pade na teh nekaj mm pod nivo luknje! In tretjič ...na diffu je "iberlauf"...torej višek pač vrže ven (čeprav tega še nisem videl) in ostane notri pač kolikor je potrebno (seveda pa v tem primeru kontrola ni odveč)!
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Original BRP-jevega! Pa še to do sedaj le enkrat sam na BRP-ju(ostalo na servisu)...ni bilo ravno toplo februarja...morda zato malce manj tekoče!
Sicer pa sem napisal pač svoje mnenje....ki očitno spet ni dovolj dobro.
Vprašal si kako in koliko in sem pač odgovoril po najboljših močeh!
Zaradi ene navadne menjave olja v diff-u pa res nimam namena napisat cele tehnične disertacije o razmakih med zobniki ipd, ki bi bila itak verjetno spet napačna.
V končni fazi pa mi je vseeno kaj, koliko in kam si kdo vlije!
Sicer pa sem napisal pač svoje mnenje....ki očitno spet ni dovolj dobro.
Vprašal si kako in koliko in sem pač odgovoril po najboljših močeh!
Zaradi ene navadne menjave olja v diff-u pa res nimam namena napisat cele tehnične disertacije o razmakih med zobniki ipd, ki bi bila itak verjetno spet napačna.
V končni fazi pa mi je vseeno kaj, koliko in kam si kdo vlije!
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Žal, pa sem že videl zadnji kotni prenos, ko je lastnik vlil preveč olja, ki ga skozi oddušek ni moglo zmetati ven. In nastal je tlak (ki ga ustvari gosto olje med zoniki), ta tlak pa je "raznesel" aluminijasto ohišje zadnjega kotnega prenosa.BIF napisal/-a: V končni fazi pa mi je vseeno kaj, koliko in kam si kdo vlije!
Tudi taki se najdejo - žal.
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Tvoje mnenje cenim. Vendar pa me zanimajo podrobnosti, ki se razlikujejo. Ko si napisal, da olje ni steklo na dno prenosa, me je zanimalo kaksno olje si nalil notri... Original BRP je 75w90 oz. po novih specifikacijah 75w140 zaradi tezav z menjalniki.
Predvsem me zanima kolicina, predpisana je 300ml, ki je cca. 2-3cm pod vijakom. V kolikor se nalije do vijaka je 450ml-500ml olja. Malce me pri tej kolicini skrbi, ko se olje razteza ob temperaturi. V prenosu pa se kar konkretno segreje in ze tako se tista gumica za dihanje raztegne do konca. Po tem takem tudi veliko vec pritiska pride na semeringe
Predvsem me zanima kolicina, predpisana je 300ml, ki je cca. 2-3cm pod vijakom. V kolikor se nalije do vijaka je 450ml-500ml olja. Malce me pri tej kolicini skrbi, ko se olje razteza ob temperaturi. V prenosu pa se kar konkretno segreje in ze tako se tista gumica za dihanje raztegne do konca. Po tem takem tudi veliko vec pritiska pride na semeringe
BIF napisal/-a:Original BRP-jevega! Pa še to do sedaj le enkrat sam na BRP-ju(ostalo na servisu)...ni bilo ravno toplo februarja...morda zato malce manj tekoče!
Sicer pa sem napisal pač svoje mnenje....ki očitno spet ni dovolj dobro.
Vprašal si kako in koliko in sem pač odgovoril po najboljših močeh!
Zaradi ene navadne menjave olja v diff-u pa res nimam namena napisat cele tehnične disertacije o razmakih med zobniki ipd, ki bi bila itak verjetno spet napačna.![]()
V končni fazi pa mi je vseeno kaj, koliko in kam si kdo vlije!
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Ja ravno to me skrbi Jaka. Za to sem tudi postavil to vprasanje...
jaka napisal/-a:Žal, pa sem že videl zadnji kotni prenos, ko je lastnik vlil preveč olja, ki ga skozi oddušek ni moglo zmetati ven. In nastal je tlak (ki ga ustvari gosto olje med zoniki), ta tlak pa je "raznesel" aluminijasto ohišje zadnjega kotnega prenosa.BIF napisal/-a: V končni fazi pa mi je vseeno kaj, koliko in kam si kdo vlije!
Tudi taki se najdejo - žal.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Drži se tistega "do luknje". Najbolj zanesljiv "marker" .
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Ceprav v service manual pise drugace ?jaka napisal/-a:Drži se tistega "do luknje". Najbolj zanesljiv "marker" .
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Skripanje v torziji odpravljeno po navodilih :
http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?viewtopic=484
Zavarovan je tudi ze, se ob priliki cestnino placat in bo ready za voznjo... le se temperatura se mora malce popraviti zunaj v plus
http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?viewtopic=484
Zavarovan je tudi ze, se ob priliki cestnino placat in bo ready za voznjo... le se temperatura se mora malce popraviti zunaj v plus
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
To pa ni mogoče, saj je negdo objavil da sem šalabajzer in da ne poznam WD4o ,pomojem bi ga potreboval on za se..
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Tega mnenja se nisem spremenil, ker je bilo vse drugo popolnoma pusto brez masti, wdja... Ni samo zadnja torzija za mazatdeni napisal/-a:To pa ni mogoče, saj je negdo objavil da sem šalabajzer in da ne poznam WD4o ,pomojem bi ga potreboval on za se..
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Tudi šparanje je : znanje.freshslo napisal/-a: ker je bilo vse drugo popolnoma pusto brez masti, wdja..
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
deni napisal/-a:Imaš vredu stroj je bil nekoč moj.
deni napisal/-a:To pa nebo držalo, nisem gorenc
=============================
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
http://vimeo.com/45896071
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=5655
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=4902
http://www.stirikolesniki.si/viewtopic.php?f=5&t=3964
+++++++++++++++++++++++++
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Po parih voznjah se vedno nobenega cricka iz outlanderja. Ne morem verjeti, da je lepljenje navojev pri zadnji torziji resilo nadlezen problem.
Gume so scentrirane, se dobro, da je imel vulkanizer zadostno kolicino utezi
Ob priliki mu bom zamenjal se akumulator za novo yuasa, ki ze pridno caka na polici. So mu v tovarni pozabili vgraditi spago za rocni zagon
Ta je pri KQ enkrat se kako prav prisla.
In ker ni nicesar vec za popraviti sem se malce zamotil z izrezom nalepk... Ostale se pridejo, me je v roke zacel zebst


Zanima me se koliko mazalnih tock (niplov) ima outlander ? A ima kdo za prodat MUD GUARDe ?!
Gume so scentrirane, se dobro, da je imel vulkanizer zadostno kolicino utezi
In ker ni nicesar vec za popraviti sem se malce zamotil z izrezom nalepk... Ostale se pridejo, me je v roke zacel zebst


Zanima me se koliko mazalnih tock (niplov) ima outlander ? A ima kdo za prodat MUD GUARDe ?!
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Niplov 11! Po 4 spredaj na rokah x2 =8 + 1x kardan spredaj+2x kardan zadaj!
Edini problem je kardan spredaj. Jaz sem "glavo" mazalice moral pobrusit, da pridem zraven!
Če je še kak nipeln drugje ne vem....čeprav težko, da bi katerega zgrešil!
"Črički"...manj ga voziš več jih bo
Edini problem je kardan spredaj. Jaz sem "glavo" mazalice moral pobrusit, da pridem zraven!
Če je še kak nipeln drugje ne vem....čeprav težko, da bi katerega zgrešil!
"Črički"...manj ga voziš več jih bo
- freshslo
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 2361
- Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
- Kraj: Menges
- Kontakt:
Re: Prva tezava na Outlanderju 800 ?!
Ja spredaj se res tezko zraven pride, namazal sem ga, ko sem imel kolo dol in A roko. Ostale moram pa se preveriti koliko sem jih zgresilBIF napisal/-a:Niplov 11! Po 4 spredaj na rokah x2 =8 + 1x kardan spredaj+2x kardan zadaj!
Edini problem je kardan spredaj. Jaz sem "glavo" mazalice moral pobrusit, da pridem zraven!
Če je še kak nipeln drugje ne vem....čeprav težko, da bi katerega zgrešil!
"Črički"...manj ga voziš več jih bo
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X

