Nakup ATV 250ccm

Vse v zvezi z ATV-ji, opremo,...
Odgovori
Miha
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 4
Pridružen: 10 Avg 2006, 07:53

Nakup ATV 250ccm

Odgovor Napisal/-a Miha » 10 Avg 2006, 07:57

Hi Forum:

Za seboj imam par voženj z ATV-ji in razmišljam o nakupu.

Predpogoji so;
200 - 300ccm
kardan
ročni menjalnik

Izgleda pa, da imajo vsi/večina ATV-jev tega ranga avtomatske/CTV menjalnike :-(

Pozna kdo model, ki bi ustrezal ?

LP: Miha



Uporabniški avatar
lucky009
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 252
Pridružen: 10 Jul 2006, 08:00
Kraj:: ljubljana
Kraj: ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a lucky009 » 10 Avg 2006, 08:52

kardan ne vem kolk se ti kej splača ma večje izgube ko ketna pa še dražji je če ga usuješ, menjalnik maš pa tako izbero tako cvt kot ročni



Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 10 Avg 2006, 08:57

Hmm ena malenkost - no ja na koncu kar veliko vpliva - koliko dinčkov si pripravljen odšteti za ATV?


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

Uporabniški avatar
Quadoid
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 605
Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Quadoid » 10 Avg 2006, 09:02

Ne poznam nobenega v tem razredu(200-300ccm), ki bi ustrezal tvojim pogojem.:-k Imaš 2 možnosti med katerima se boš moral odločiti:
-CVT in kardan (recimo Kymco MXU 300 ali Polaris Phoenix)
-Ročni menjalnik in veriga (recimo SMC,Barossa,Adly,...)

Nekateri serviserji pravijo, da je bilo pri modelih, ki so imeli kombinacijo ročnega menjalnika in kardana, precej okvar. Kardan (vsaj ti, ki so vgrajeni v cenejše modele) namreč ne prenaša prav dobro sunke, ki jih ustvarja ročni menjalnik. Zato je mnogo več ATV-jev, ki imajo kombinacijo kardana in CVT-menjalnika.

Sicer pa ti svetujem, da se raje nagibaš k 250 ccm in več prostornini kot manj. Sem imel nedolgo nazaj Polaris Phoenixa (200ccm) in ti lahko povem, da s 65km/h končne hitrosti deluješ na cesti malce bedno :(
Bi bilo pa fino, če pi nam zaupal, koliko denarja :roll: si sploh pripravljen odšteti za ATV, ker bi ti potem lahko bolj konkretno svetovali kako in kaj...


Nič več ne sanjam že vozim... 8)

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 10 Avg 2006, 09:03

Branko napisal/-a:Hmm ena malenkost - no ja na koncu kar veliko vpliva - koliko dinčkov si pripravljen odšteti za ATV?
Poleg dinarčkov še-homologacija ? Da - Ne !!!



Uporabniški avatar
el.presidento
ON™®
Reactions:
Prispevkov: 3288
Pridružen: 21 Jan 2006, 15:43
Kraj:: Ivančna Gorica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a el.presidento » 10 Avg 2006, 10:44

Pozabil si povedati ali želiš delavni ali športni model...

Pravi športni modeli imajo obvezno verižni prenos, ročni menjalnik ter pogon le zadaj.

Pri delavnih pa čisto po želji in je odvisen za kaj ga boš uporabljal. Običajno so delovni s CVT-ji.

So pa še "mešanci" :lol: med delavnim in športnim (delavec po obliki, športnen po srcu).


www.atv.si
2019 - Access 850
2015 - SMC Jumbo 720R
2014 - Cectek 600, Aeon Cobra S 330
2013 - Access Outback 400, Adly 400xs
2012 - SMC Jumbo 720R
2011 - CF Moto Z6, SMC Jumbo 720R
2010 - SMC Jumbo 360R, Dinli 700 Monster
2009 - SMC Stinger 520RR
2008 - Adly 300xs
2007 - SMC Captain 300 Tuning
2006 - Barossa Silverhawk 250R Tuning
2005 - Barossa Cheetah 250

Miha
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 4
Pridružen: 10 Avg 2006, 07:53

Hi

Odgovor Napisal/-a Miha » 10 Avg 2006, 12:40

Hi:

Hvala za hitre in koristne informacije. Še par dodatnih z moje strani:
- bolj mi je všeč "delovni", ampak ni pogoj
- namen: "dirkanje" po makadamskih cestah/kolovozih
- cena: če bi dobil točno kar želim,... tja do 1,5M SIT max.

LP: Miha



Miha
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 4
Pridružen: 10 Avg 2006, 07:53

in:

Odgovor Napisal/-a Miha » 10 Avg 2006, 12:43

Homologacija: obvezno!



Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 10 Avg 2006, 12:59

Potem je Adly 300 utility prava izbira zate. Dobiš moč, športnost, prostornost. Za več informacij kontaktiraj Boštjana.



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
Quadoid
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 605
Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Quadoid » 10 Avg 2006, 13:40

Če gre za znesek 1,5 MIO SIT, dirkanje po makadamu in kolovozih, ročni menjalnik in obvzeno homologacijo, potem bi ti osebno svetoval naslednje 4 modele:
- Adly 300 sport (ki pa vseeno ni izrazit športnik-glej širino blatnikov in zaščito nog)
- Adly 300 utility, če pač preferiraš delovni model
- SMC 300 titan, ki ima še močnejši motor in lep izgled, vendar ga pri nas zaenkrat še nihče ne uvaža - problem rezervnih delov
-Yamaha Raptor 350, ki je med vsemi najmočnejša in predvsem bolj priznana, je pa res da ja to izraziti športnik. To pomeni, da boš usran, že ko boš zapeljal čez 1. lužo...

Odločiti se boš pa moral sam.... ;)


Nič več ne sanjam že vozim... 8)

Uporabniški avatar
Vajdo
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 109
Pridružen: 01 Avg 2006, 19:07
Kraj: Ribinica (vikendi-bela krajina)

Odgovor Napisal/-a Vajdo » 10 Avg 2006, 13:41

Jaz ti prav tako priporočam adly-a. Jaz če bi sedaj kupoval, bi verjetno kar adlj-a, ali pa raptorco 350.


Slika
Slika

Uporabniški avatar
Branko
Ižanc
Reactions:
Prispevkov: 2050
Pridružen: 11 Apr 2006, 20:19
Kraj: IG
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Branko » 10 Avg 2006, 13:53

Hondoid in Jure - a vidva klub ustanavljata? :smeeeh:

@Miha v tem rangu imaš kar nekaj ATV-jev - če ti je všeč delovni poglej malo linhaja 300 4x4 - se mi zdi, da je to to kar bi ti rad.

Najbolje je pa če se oglasiš pri Boštjanu v Stični 127 (Ivančna Gorica) pa boš v živo videl te modele.
Pa ne dvomim da bo kakšen uporabnik adlyev tut tam . :twisted:


WWW.COLN.SI
Kaj nej pa jest napišem? ....
Moped ni. Žival ni.
Ima štiri kolesa in gas na palec - se pravi, da je to to! :twisted:

Uporabniški avatar
Quadoid
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 605
Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Quadoid » 10 Avg 2006, 14:53

Branko,Branko, od kdaj pa ima Linhai 4x4 ročni menjalnik :?:
Pa od kdaj je Linhai primeren za "dirkanje" po madakamu, ko pa je motor njegovi teži (cca 280 kg) komaj kos :?:

Glede na potrebe, ki jih je Miha izrazil, sem mu pač svetoval najbolje kar sem mu znal. Pa še zdaleč mu nisem omenjal samo Adly-jev... :roll:


Nič več ne sanjam že vozim... 8)

Miha
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 4
Pridružen: 10 Avg 2006, 07:53

hi

Odgovor Napisal/-a Miha » 10 Avg 2006, 16:28

Hi :

še enkrat THX za obilo informacij,...

Glede športnih/utility imam eno vprašanje, ki me malo bega - premalo izkušenj:

Do sedaj sem probal tri športne modele, enega lani na Bledu, se ne morem spomniti firme, moja prva vožnja 3h po celi Pokljuki, zadnjič Arctic Cat 250. Slednji je bil zagotovo brezhiben, za blejskega pa ne morem reči, ker ga stalno izposojajo. Tretji je bil mislim da tudi športni Loncin - BAD !
Vsi so bili izrazito "nemirni" pri držanju smeri - bodisi na asfaltu ali na terenu.

"Utility" sem probal Arctic Cat 650 - samo kak kilometer,... zelo velik,... popolnoma drug namen, če mene vprašate in pa Loncin Desert Storm 250, ki sem ga vozil kakih 10h v preteklih tednih. Oba sta bistveno, bistveno bolj stabilna,... pri cca. ist brzini/terenu/cesti,... Čeprav je bil Loncin parkrat pošteno zaleten, pošvasan, popravljen - lastnik ima veliko dela z njim. Vendar je na makadamu bistveno bolj stabilen,... če bi imel le malo več moči. Kvaliteta materialov ?

Zaradi zgoraj navedenega se nagibam k "utility"modelom,... ali kaj grešim ?

Kakšne so vaše izkušnje ?

LP : Miha



Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 10 Avg 2006, 17:05

Moje mnenje:
K stabilnosti na cesti, makedamu..... največ pripomorejo distančniki, naj bo to utility model ali pa športni. Nisem vozil ne arctic cata, nit Loncina da bi lahko primerjal, pravtako o materialih ti bo najbolje znal razložiti Jaka.
Jaz bi ti rekel da ob priliki obišči Boštjana. Preizkusi motorje in boš vedel največ.
Ps: Če Boštjan nima distančnikov na Adly-u, se bomo zmenili in boš lahko razliko videl še pri mojemu.



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
Quadoid
Član kluba
Reactions:
Prispevkov: 605
Pridružen: 02 Avg 2006, 08:48
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Quadoid » 10 Avg 2006, 17:52

Arctic Cat 250 DVX je kopija Kymca KXR 250, ki se relativno slabo drži ceste (vsaj po mojih izkušnjah) zaradi preozkega sprednjega dela. Tako da tukaj se ne čudim, zakaj si imel občutek slabe drže.
Kar pa se tiče Arctic Cat 650, pa gre tukaj za druge stvari in ne vgrajene materiale:
- precej velika teža vozila, ki precej pripomore k mirnosti vozila
- posamične obese zadaj, ki vozniku omogočajo, da spelje ovinek brez pretiranih nagibanj in prenašanje teže, kar začetniki kot si bil ti, hitro začutijo kot prednost

Lahko ti povem moje izkušnje z Outlander-jem 400, ki sem si ga nekajkrat sposodil. Prvi občutki so mi dajali, da je precej bolj stabilen in miren, kot ATV-ji, ki sem jih bil vajen. Ko pa sem probal res hitro zvoziti ovinek na makadamu, pa me je zelo hitro odneslo.Kljub vsemu trudu ga nisem mogel zvoziti prav nič hitreje kot še s takrat Polarisom Phoenixom. Je pa res, da mi na Outlanderjeu ni bilo potrebno toliko "delati"

Gre torej bolj samo za občutek stabilnosti, ne pa za dejansko stabilnost, ki pa je še zmeraj, vsaj po mojem mnenju, odvisna največ od voznika....


Nič več ne sanjam že vozim... 8)

Odgovori