Odstranitev blokad Suzuki LTZ 400, Dresel AK-47

Uporabniški avatar
FRIDO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 31
Pridružen: 11 Okt 2009, 11:24
Kraj: OKOLICA BREŽIC
Kontakt:

dize dynojet

Odgovor Napisal/-a FRIDO » 01 Maj 2011, 19:31

Original diza je 130, v paketu dynojeta pa so od 118-170. Katera je potem najbolj primerna za povečanje končne. Glede na različne dize, ti verjetno nekatere povečajo pospeške, druge pa pridonesejo pri končni. Če daš manjšo dizo od originala, pa odpreš auspuh, je potem potrebno odpreti airbox-pomoje ne???...


FRIDO MA VAS RAD!!! ;)

Uporabniški avatar
cheeroke
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 459
Pridružen: 11 Jul 2007, 20:37
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cheeroke » 01 Maj 2011, 19:36

Tudi če zamenjaš dize ti motor ne bo šel kot si želiš.Treba je še par drugih stvari kot so auspuh cdi (računalnik) filter pa še kakšen zobnik potem je pa to to ......



Uporabniški avatar
FRIDO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 31
Pridružen: 11 Okt 2009, 11:24
Kraj: OKOLICA BREŽIC
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a FRIDO » 02 Maj 2011, 09:29

Auspuh in zobniki so zrihtani, zdej se ukvarjam z dynojetom. Ni mi samo jasno, če mora biti tudi pri dizi 126, ki je manjša od originalne pokrov airboxa odprt, ker ko ga pritisnem do konca ga zaduši (preveč zraka mogoče), če je airbox pokrit se to ne zgodi...


FRIDO MA VAS RAD!!! ;)

Uporabniški avatar
grofmontek
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 104
Pridružen: 17 Mar 2009, 07:45
Kraj: Ruše
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a grofmontek » 02 Maj 2011, 11:02

Najti moraš pravo razmerje med dotokom goriva,zrakom in izpuhom in to je vsa umetnost.Torej mešanica zraka,bencina in izpušnih plinov mora biti optimalna.



Uporabniški avatar
cheeroke
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 459
Pridružen: 11 Jul 2007, 20:37
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cheeroke » 02 Maj 2011, 13:57

Pokrov vzemi dol pa še kakšno luknjo navrtaj....Ja seveda moraš najti pravo razmerje pa bo (jest sem pozabil se bom pa pozanimal)



Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 02 Maj 2011, 16:45

FRIDO napisal/-a:Auspuh in zobniki so zrihtani, zdej se ukvarjam z dynojetom. Ni mi samo jasno, če mora biti tudi pri dizi 126, ki je manjša od originalne pokrov airboxa odprt, ker ko ga pritisnem do konca ga zaduši (preveč zraka mogoče), če je airbox pokrit se to ne zgodi...
V dynojet kitu imaš 3 stvari, iglo dizo in obrate dize za zrak, samo ena od treh stvari ni dovolj. Pravtako imaš v dynojet kitu opisan postopek za tunning. Stage 1/2/3, odvisno kaj si še dodatno naredil pri motorju. Če se boš držal dynojet recepta ti bo motor šel. V nasprotnem primeru izgubljaš čas.



http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
FRIDO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 31
Pridružen: 11 Okt 2009, 11:24
Kraj: OKOLICA BREŽIC
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a FRIDO » 02 Maj 2011, 18:51

ja, igla je naštimana na pozicijo 3, diza je trenutno not 126, diza za zrak pa naštimana na 3,5. Mene samo zanima, kakšne nastavitve imate ostali?


FRIDO MA VAS RAD!!! ;)

Uporabniški avatar
Jure
Moderator
Reactions:
Prispevkov: 2350
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:54
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jure » 02 Maj 2011, 19:38




http://www.r-parketi.si


Honda Hornet 900
SMC RAM 520 Racing Edition - in loving memory
KawaKit ZzK 49 (byboat edition)

Uporabniški avatar
FRIDO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 31
Pridružen: 11 Okt 2009, 11:24
Kraj: OKOLICA BREŽIC
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a FRIDO » 15 Maj 2011, 11:17

hvala za pomoč, smo rešili, iglo smo narobe sestavili, tako da je bil to glavni problem. Zda gre ko avion...

lpp,


FRIDO MA VAS RAD!!! ;)

Uporabniški avatar
FRIDO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 31
Pridružen: 11 Okt 2009, 11:24
Kraj: OKOLICA BREŽIC
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a FRIDO » 19 Jun 2011, 11:47

Nevem, če ima še kdo takšen občutek po vgraditvi dynojeta se mi zdi da je motor pri isti vožnji kot sem jo imel prej po zaustavitvi dosti bolj vroč, kaj je temu razlog nevem???


FRIDO MA VAS RAD!!! ;)

Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 19 Jun 2011, 11:54

FRIDO napisal/-a: kaj je temu razlog nevem???
Več bukovih drv bolj gori, ane ! :yawinkle:
Se pravi močnejša mešanica, večja temparatura, večja moč, večja poraba itd...vse se sešteva.



Uporabniški avatar
FRIDO
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 31
Pridružen: 11 Okt 2009, 11:24
Kraj: OKOLICA BREŽIC
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a FRIDO » 19 Jun 2011, 18:23

Jaka, samo da ni meranti :D maš dobre primerjave...


FRIDO MA VAS RAD!!! ;)

Odgovori